Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I did a bleach on my own. Of course, I was monitoring my hair very often and before the first use I tried it on a strand and left it for 2 weeks to make sure my hair wouldn't fall out. It does a pretty good job. My hair had been dyed dark for many years and it lightened about 4 tones. However, I wouldn't do it again. After a month, the ends were dry despite the care, but they fully recovered with a haircut.
Εκανα ντεκαπαζ μόνη μου. Παρακολουθούσα βέβαια πολύ συχνά τα μαλλιά μου και πριν την πρώτη χρήση το δοκίμασα σε μια τούφα και την άφησα 2 εβδομάδες για να είμαι σίγουρη ότι δεν θα πέσει το μαλλί μου. Κάνει αρκετά καλή δουλειά. Είχα τα μαλλιά μου βαμμένα σκούρα πολλά χρόνια και άνοιξαν περίπου 4 τόνους. Ωστόσο δεν θα ξανά έκανα. Μετά από ένα μήνα οι άκρες ήταν ξηρές, παρά την περιποίηση, ωστόσο επανήλθαν πλήρως με ένα κούρεμα.
Sorry for giving only one star for this product.
The truth is, I was wondering why it wasn't as lightening as it always was and it was causing me problems with the result!!!
Finally, today I noticed that it had an expiration date of 06/23.
It's tragic!
I'm not saying this to make any demands, God forbid, but it's not right at all!
Συγνώμη που βαζω μονο ένα αστεράκι για το προϊόν αυτό
Η αλήθεια διαιροτωμουν γιατι δεν ηταν τόσο ξανοικτικο όσο ηταν πάντα και μου δημιουργούσε πρόβλημα στο αποτέλεσμα!!!
Τελικά σήμερα πρόσεξα οτι είχε ημερομηνία ληξης 06/23
Ειναι τραγικο!
Δεν το λέω για κάποιαν απαίτηση προς Θεού αλλα δεν ειναι καθόλου σωστο!
Excellent, I have used it for 8 months (along with schwarzkopf's blondme) more than 5 times... my hair is slightly dehydrated but in very good condition... From natural black hair, we have reached this (the green is a color mask). I leave it on for up to 30-35 minutes, never longer
εξαιρετικό, το έχω χρησιμοποιήσει σε διάστημα 8 μηνών (μαζί με το blondme της schwarzkopf) πάνω από 5 φορές... το μαλλί μου πέρα από λίγο αφυδατωμένο είναι σε πολύ καλή κατάσταση... Από φυσικό μαύρο μαλλί φτάσαμε σε αυτό (το πράσινο είναι χρωμομασκα)
Το αφήνω μέχρι 30-35' ποτέ παραπάνω
With just a half-hour application, it opened up at least 4 shades lighter. I was afraid to leave it on for longer, so I will apply it a second time. With the 30-minute one from the same company, there was no smell at all
Με 1 εφαρμογή μισης ωρας μου ανοιξε το μαυρο μπλε τουλάχιστον 4 τονους. Φοβηθηκα να το αφησω παραπάνω, θα το περάσω κ 2η φορα. Με 30αρι της ίδιας εταιρειας δεν μυριζε καθόλου
Very good product. It must be used with the recommended dosage. Luxurious, creamy texture, easy to use. I used it with a 20 vol developer from the same company.
Πολύ καλό προϊόν. Πρέπει να χρησιμοποιείται με τη συνιστώμενη δοσολογία. Πολυτελής,κρεμώδης υφή,εύκολη στη χρήση. Το χρησιμοποίησα με 20 vol developer της ίδιας εταιρείας.
With two passes, I think it can open any hair. I dyed my hair burgundy for 4 years and with two passes, it turned into a lighter blonde. The right product, in combination with wella welloxon 30 developer, works perfectly, it doesn't smell at all, on the contrary, it has a nice scent. It may cause a little irritation on the skin, but I think that applies to all decolorizers.
Με δυο περάσματα νομίζω μπορεί να ανοίξει οποιαδήποτε μαλλί. Εγώ έβαφα 4 χρόνια μπορντό το μαλλί μου και με δύο περάσματα πήγε στο πιο ανοιχτό ξανθο.Σωστό προϊόν σε συνδυασμό με το wella welloxon 30 οξυζενέ λειτουργεί τέλεια δεν μυρίζει καθόλου ίσα ίσα έχει ωραία μυρωδιά. Μπορεί να δημιουργήσει λίγη φαγούρα στο δέρμα αλλά αυτό νομίζω ισχύει για όλα τα ντεκαπαζ.
Terrible. With a 30 volume developer and hair at a level 8, it only lifted one tone (!!) and turned orange, even though I left it on for half an hour. It just made my hair dry like wood! Stay away! If you want damaged and orange hair, Blondor is the ideal choice.
Χαλια. Με 30αρι και μαλλι στο υψος του 8, δεν ξανοιξε παρα μονο ενα τονο (!!) και έγινε πορτοκαλί και το ειχα και μιση ωρα πανω στο μαλλι. Μόνο μου τα εκανε ξερα σαν ξυλο!
Μακρυά! Αν θες καμένα και πορτοκαλί μαλλια το μπλοντορ ειναι το ιδανικο..
Quite good and easy product to do your own decapage. I combine it with the 30 volume oxydant from wella (welloxon perfect 9% 30 vol) and it works very satisfactorily even on my quite dark hair.
Αρκετά καλό και εύκολο προϊόν για να κάνεις ντεκαπαζ μόνος σου. Το συνδυάζω με το 30αρι οξυζενέ της wella (welloxon perfect 9% 30 vol) και δουλεύει πολύ ικανοποιητικά ακόμα και στο δικό μου αρκετά σκούρο μαλλί.
Quite good but in combination with 30 volume developer, you need to work very quickly otherwise it swells and leaves stains that the product hasn't reached and they remain dark.
Αρκετά καλό αλλά σε συνδιασμό με 30 οξυζενέ πρέπει να δουλέψεις πολύ γρήγορα αλλιώς φουσκώνει και σου αφήνει κηλίδες που δεν έχει πάει προϊόν και μένουν σκούρες.
Classic value. There is no better intense opening. Attention! (due to my own mistake of course) I had an accident once, not that it's the fault of the decanter, but it caused some damage. Just keep an eye on it and be precise in the proportions to give it all.
Κλασσική αξία. Δεν υπάρχει καλύτερο έντονο ξανοιγμα. Προσοχή! (από δικό μου λάθος βέβαια) μια φορά είχα ατύχημα όχι ότι φταίει το ντεκαπαζ αλλά εν δυναμη ζημιά. Απλά να το παρακολουθείς και ακρίβεια στις αναλογίες για να τα δώσει όλα.
Decent
Overall, this one works and so does the blondme, which unfortunately I haven't tried, but it will be my next choice. It doesn't damage the hair. However, it takes a long time to lighten the hair. With just one application, it took my level 7 hair to level 9, while I wanted level 11. With the second application, I achieved my goal. It's preferable to gradually lighten the hair rather than doing it directly and damaging it. For this reason, I highly recommend it
Αξιοπρεπέστατο
Γενικά παίζει αυτό και το blondme που δυστυχώς δεν έχω δοκιμάσει ,αλλά θα είναι η επόμενη επιλογή μου
Δεν καταστρέφει την τρίχα
Όμως
Καθυστερεί πολύ να ξανοιξει τα μαλλιά και εγώ που είχα λεβελ 7 με μια εφαρμογή με τα πήγε σε λεβελ 9,ενώ επιθυμούσα 11. Με τη δεύτερη πέτυχα το σκοπό . Προτιμότερο από το να τα ανοίξει κατευθείαν και να τα καταστρέψει .για αυτό το λόγο το προτείνω με απόλυτη σιγουριά
This product is amazing, it really didn't damage my hair, which is thick and dyed. It lightened them quite a bit from dark black to a very light orange. It's simply wonderful, my hair is soft and looks natural. The product is worth it
Το προϊόν αυτό είναι καταπληκτικό πραγματικά δεν έκανε καμία ζημιά στα μαλλιά μου, τα οποία έχουν χοντρή τρίχα και ήταν βαμμένα. Τα άνοιξε αρκετά από σκούρο μαύρο έγινε πορτοκαλί πολύ ανοιχτο όμως. Είναι απλά υπέροχο τα μαλλιά μου είναι απαλά και φαίνονται φυσικά. Το προϊόν αξίζει
I have been dyeing my hair black or shades of brown for many years - my natural hair color is medium brown. I tried to lighten it by visiting hair salons and trying blonde. No one ever took on the challenge of making a big change to my hair! Everyone told me that we would achieve lightening in multiple visits or at most, they would give me some blonde highlights. So I gave up and continued to dye my hair on my own in safe shades, until I read reviews about this product. I bought it, applied it to my hair along with welloxon 12% developer for 50 minutes and then for another half an hour - taking a risk. I am so happy that I took the plunge. I achieved the lightening I wanted with minimal damage to my hair! (I should note that I have thick hair). I proceeded with the toner I wanted and I am happy :)
Έβαφα τα μαλλιά μου για πολλά χρόνια μαύρα ή αποχρώσεις του καστανού- το φυσικό μου είναι μεσαίο καστανό. Προσπάθησα με επισκέψεις μου σε κομμωτήρια να τα ανοίξω, να δοκιμάσω το ξανθό. Ποτέ κανείς δεν ανέλαβε να κάνει μεγάλη αλλαγή στα μαλλιά μου! Όλοι μου έλεγαν πως θα πετύχουμε ξάνοιγμα σε πολλές επισκέψεις ή το πολύ πολύ να μου πετάξουν κάποια ξανθιά ανταύγεια. Τα παράτησα λοιπόν και συνέχισα να βάφω τα μαλλιά μόνη μου σε ασφαλείς αποχρώσεις, ώσπου διάβασα κριτικές για αυτό το προϊόν. Το πήρα, το εφάρμοσα στα μαλλιά μου μαζί με οξυζενέ welloxon 12% για 50 λεπτά και μετά από λίγο για άλλη μισή ώρα- με ρίσκο. Είμαι πανευτυχής λοιπόν που το τόλμησα. Πέτυχα το ξάνοιγμα που ήθελα με πραγματικά ελάχιστη φθορά στην τρίχα! (Να σημειώσω πως έχω χοντρή τρίχα). Προχώρησα στο ρεφλέ που ήθελα και είμαι χαρούμενη :)
Using it always according to the instructions, my hair has almost zero damage and the decapage worked on my own hair, which is thick and dyed.
Χρησιμοποιώντας το πάντα με βάση τις οδηγίες τα μαλλιά έχουν σχεδόν μηδενική φθορά και το ντεκαπαζ έπιασε στα δικά μου μαλλιά τα οποία έχουν χοντρή και βαμμένη τρίχα.
I did a bleach on my own. Of course, I was monitoring my hair very often and before the first use I tried it on a strand and left it for 2 weeks to make sure my hair wouldn't fall out. It does a pretty good job. My hair had been dyed dark for many years and it lightened about 4 tones. However, I wouldn't do it again. After a month, the ends were dry despite the care, but they fully recovered with a haircut.
Εκανα ντεκαπαζ μόνη μου. Παρακολουθούσα βέβαια πολύ συχνά τα μαλλιά μου και πριν την πρώτη χρήση το δοκίμασα σε μια τούφα και την άφησα 2 εβδομάδες για να είμαι σίγουρη ότι δεν θα πέσει το μαλλί μου. Κάνει αρκετά καλή δουλειά. Είχα τα μαλλιά μου βαμμένα σκούρα πολλά χρόνια και άνοιξαν περίπου 4 τόνους. Ωστόσο δεν θα ξανά έκανα. Μετά από ένα μήνα οι άκρες ήταν ξηρές, παρά την περιποίηση, ωστόσο επανήλθαν πλήρως με ένα κούρεμα.
Sorry for giving only one star for this product.
The truth is, I was wondering why it wasn't as lightening as it always was and it was causing me problems with the result!!!
Finally, today I noticed that it had an expiration date of 06/23.
It's tragic!
I'm not saying this to make any demands, God forbid, but it's not right at all!
Συγνώμη που βαζω μονο ένα αστεράκι για το προϊόν αυτό
Η αλήθεια διαιροτωμουν γιατι δεν ηταν τόσο ξανοικτικο όσο ηταν πάντα και μου δημιουργούσε πρόβλημα στο αποτέλεσμα!!!
Τελικά σήμερα πρόσεξα οτι είχε ημερομηνία ληξης 06/23
Ειναι τραγικο!
Δεν το λέω για κάποιαν απαίτηση προς Θεού αλλα δεν ειναι καθόλου σωστο!
Excellent, I have used it for 8 months (along with schwarzkopf's blondme) more than 5 times... my hair is slightly dehydrated but in very good condition... From natural black hair, we have reached this (the green is a color mask). I leave it on for up to 30-35 minutes, never longer
εξαιρετικό, το έχω χρησιμοποιήσει σε διάστημα 8 μηνών (μαζί με το blondme της schwarzkopf) πάνω από 5 φορές... το μαλλί μου πέρα από λίγο αφυδατωμένο είναι σε πολύ καλή κατάσταση... Από φυσικό μαύρο μαλλί φτάσαμε σε αυτό (το πράσινο είναι χρωμομασκα)
Το αφήνω μέχρι 30-35' ποτέ παραπάνω
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I did a bleach on my own. Of course, I was monitoring my hair very often and before the first use I tried it on a strand and left it for 2 weeks to make sure my hair wouldn't fall out. It does a pretty good job. My hair had been dyed dark for many years and it lightened about 4 tones. However, I wouldn't do it again. After a month, the ends were dry despite the care, but they fully recovered with a haircut.
Εκανα ντεκαπαζ μόνη μου. Παρακολουθούσα βέβαια πολύ συχνά τα μαλλιά μου και πριν την πρώτη χρήση το δοκίμασα σε μια τούφα και την άφησα 2 εβδομάδες για να είμαι σίγουρη ότι δεν θα πέσει το μαλλί μου. Κάνει αρκετά καλή δουλειά. Είχα τα μαλλιά μου βαμμένα σκούρα πολλά χρόνια και άνοιξαν περίπου 4 τόνους. Ωστόσο δεν θα ξανά έκανα. Μετά από ένα μήνα οι άκρες ήταν ξηρές, παρά την περιποίηση, ωστόσο επανήλθαν πλήρως με ένα κούρεμα.
Sorry for giving only one star for this product.
The truth is, I was wondering why it wasn't as lightening as it always was and it was causing me problems with the result!!!
Finally, today I noticed that it had an expiration date of 06/23.
It's tragic!
I'm not saying this to make any demands, God forbid, but it's not right at all!
Συγνώμη που βαζω μονο ένα αστεράκι για το προϊόν αυτό
Η αλήθεια διαιροτωμουν γιατι δεν ηταν τόσο ξανοικτικο όσο ηταν πάντα και μου δημιουργούσε πρόβλημα στο αποτέλεσμα!!!
Τελικά σήμερα πρόσεξα οτι είχε ημερομηνία ληξης 06/23
Ειναι τραγικο!
Δεν το λέω για κάποιαν απαίτηση προς Θεού αλλα δεν ειναι καθόλου σωστο!
Excellent, I have used it for 8 months (along with schwarzkopf's blondme) more than 5 times... my hair is slightly dehydrated but in very good condition... From natural black hair, we have reached this (the green is a color mask). I leave it on for up to 30-35 minutes, never longer
εξαιρετικό, το έχω χρησιμοποιήσει σε διάστημα 8 μηνών (μαζί με το blondme της schwarzkopf) πάνω από 5 φορές... το μαλλί μου πέρα από λίγο αφυδατωμένο είναι σε πολύ καλή κατάσταση... Από φυσικό μαύρο μαλλί φτάσαμε σε αυτό (το πράσινο είναι χρωμομασκα)
Το αφήνω μέχρι 30-35' ποτέ παραπάνω
With just a half-hour application, it opened up at least 4 shades lighter. I was afraid to leave it on for longer, so I will apply it a second time. With the 30-minute one from the same company, there was no smell at all
Με 1 εφαρμογή μισης ωρας μου ανοιξε το μαυρο μπλε τουλάχιστον 4 τονους. Φοβηθηκα να το αφησω παραπάνω, θα το περάσω κ 2η φορα. Με 30αρι της ίδιας εταιρειας δεν μυριζε καθόλου
Very good product. It must be used with the recommended dosage. Luxurious, creamy texture, easy to use. I used it with a 20 vol developer from the same company.
Πολύ καλό προϊόν. Πρέπει να χρησιμοποιείται με τη συνιστώμενη δοσολογία. Πολυτελής,κρεμώδης υφή,εύκολη στη χρήση. Το χρησιμοποίησα με 20 vol developer της ίδιας εταιρείας.
With two passes, I think it can open any hair. I dyed my hair burgundy for 4 years and with two passes, it turned into a lighter blonde. The right product, in combination with wella welloxon 30 developer, works perfectly, it doesn't smell at all, on the contrary, it has a nice scent. It may cause a little irritation on the skin, but I think that applies to all decolorizers.
Με δυο περάσματα νομίζω μπορεί να ανοίξει οποιαδήποτε μαλλί. Εγώ έβαφα 4 χρόνια μπορντό το μαλλί μου και με δύο περάσματα πήγε στο πιο ανοιχτό ξανθο.Σωστό προϊόν σε συνδυασμό με το wella welloxon 30 οξυζενέ λειτουργεί τέλεια δεν μυρίζει καθόλου ίσα ίσα έχει ωραία μυρωδιά. Μπορεί να δημιουργήσει λίγη φαγούρα στο δέρμα αλλά αυτό νομίζω ισχύει για όλα τα ντεκαπαζ.
Terrible. With a 30 volume developer and hair at a level 8, it only lifted one tone (!!) and turned orange, even though I left it on for half an hour. It just made my hair dry like wood! Stay away! If you want damaged and orange hair, Blondor is the ideal choice.
Χαλια. Με 30αρι και μαλλι στο υψος του 8, δεν ξανοιξε παρα μονο ενα τονο (!!) και έγινε πορτοκαλί και το ειχα και μιση ωρα πανω στο μαλλι. Μόνο μου τα εκανε ξερα σαν ξυλο!
Μακρυά! Αν θες καμένα και πορτοκαλί μαλλια το μπλοντορ ειναι το ιδανικο..
Quite good and easy product to do your own decapage. I combine it with the 30 volume oxydant from wella (welloxon perfect 9% 30 vol) and it works very satisfactorily even on my quite dark hair.
Αρκετά καλό και εύκολο προϊόν για να κάνεις ντεκαπαζ μόνος σου. Το συνδυάζω με το 30αρι οξυζενέ της wella (welloxon perfect 9% 30 vol) και δουλεύει πολύ ικανοποιητικά ακόμα και στο δικό μου αρκετά σκούρο μαλλί.
Quite good but in combination with 30 volume developer, you need to work very quickly otherwise it swells and leaves stains that the product hasn't reached and they remain dark.
Αρκετά καλό αλλά σε συνδιασμό με 30 οξυζενέ πρέπει να δουλέψεις πολύ γρήγορα αλλιώς φουσκώνει και σου αφήνει κηλίδες που δεν έχει πάει προϊόν και μένουν σκούρες.
Classic value. There is no better intense opening. Attention! (due to my own mistake of course) I had an accident once, not that it's the fault of the decanter, but it caused some damage. Just keep an eye on it and be precise in the proportions to give it all.
Κλασσική αξία. Δεν υπάρχει καλύτερο έντονο ξανοιγμα. Προσοχή! (από δικό μου λάθος βέβαια) μια φορά είχα ατύχημα όχι ότι φταίει το ντεκαπαζ αλλά εν δυναμη ζημιά. Απλά να το παρακολουθείς και ακρίβεια στις αναλογίες για να τα δώσει όλα.
Decent
Overall, this one works and so does the blondme, which unfortunately I haven't tried, but it will be my next choice. It doesn't damage the hair. However, it takes a long time to lighten the hair. With just one application, it took my level 7 hair to level 9, while I wanted level 11. With the second application, I achieved my goal. It's preferable to gradually lighten the hair rather than doing it directly and damaging it. For this reason, I highly recommend it
Αξιοπρεπέστατο
Γενικά παίζει αυτό και το blondme που δυστυχώς δεν έχω δοκιμάσει ,αλλά θα είναι η επόμενη επιλογή μου
Δεν καταστρέφει την τρίχα
Όμως
Καθυστερεί πολύ να ξανοιξει τα μαλλιά και εγώ που είχα λεβελ 7 με μια εφαρμογή με τα πήγε σε λεβελ 9,ενώ επιθυμούσα 11. Με τη δεύτερη πέτυχα το σκοπό . Προτιμότερο από το να τα ανοίξει κατευθείαν και να τα καταστρέψει .για αυτό το λόγο το προτείνω με απόλυτη σιγουριά
This product is amazing, it really didn't damage my hair, which is thick and dyed. It lightened them quite a bit from dark black to a very light orange. It's simply wonderful, my hair is soft and looks natural. The product is worth it
Το προϊόν αυτό είναι καταπληκτικό πραγματικά δεν έκανε καμία ζημιά στα μαλλιά μου, τα οποία έχουν χοντρή τρίχα και ήταν βαμμένα. Τα άνοιξε αρκετά από σκούρο μαύρο έγινε πορτοκαλί πολύ ανοιχτο όμως. Είναι απλά υπέροχο τα μαλλιά μου είναι απαλά και φαίνονται φυσικά. Το προϊόν αξίζει
I have been dyeing my hair black or shades of brown for many years - my natural hair color is medium brown. I tried to lighten it by visiting hair salons and trying blonde. No one ever took on the challenge of making a big change to my hair! Everyone told me that we would achieve lightening in multiple visits or at most, they would give me some blonde highlights. So I gave up and continued to dye my hair on my own in safe shades, until I read reviews about this product. I bought it, applied it to my hair along with welloxon 12% developer for 50 minutes and then for another half an hour - taking a risk. I am so happy that I took the plunge. I achieved the lightening I wanted with minimal damage to my hair! (I should note that I have thick hair). I proceeded with the toner I wanted and I am happy :)
Έβαφα τα μαλλιά μου για πολλά χρόνια μαύρα ή αποχρώσεις του καστανού- το φυσικό μου είναι μεσαίο καστανό. Προσπάθησα με επισκέψεις μου σε κομμωτήρια να τα ανοίξω, να δοκιμάσω το ξανθό. Ποτέ κανείς δεν ανέλαβε να κάνει μεγάλη αλλαγή στα μαλλιά μου! Όλοι μου έλεγαν πως θα πετύχουμε ξάνοιγμα σε πολλές επισκέψεις ή το πολύ πολύ να μου πετάξουν κάποια ξανθιά ανταύγεια. Τα παράτησα λοιπόν και συνέχισα να βάφω τα μαλλιά μόνη μου σε ασφαλείς αποχρώσεις, ώσπου διάβασα κριτικές για αυτό το προϊόν. Το πήρα, το εφάρμοσα στα μαλλιά μου μαζί με οξυζενέ welloxon 12% για 50 λεπτά και μετά από λίγο για άλλη μισή ώρα- με ρίσκο. Είμαι πανευτυχής λοιπόν που το τόλμησα. Πέτυχα το ξάνοιγμα που ήθελα με πραγματικά ελάχιστη φθορά στην τρίχα! (Να σημειώσω πως έχω χοντρή τρίχα). Προχώρησα στο ρεφλέ που ήθελα και είμαι χαρούμενη :)
Using it always according to the instructions, my hair has almost zero damage and the decapage worked on my own hair, which is thick and dyed.
Χρησιμοποιώντας το πάντα με βάση τις οδηγίες τα μαλλιά έχουν σχεδόν μηδενική φθορά και το ντεκαπαζ έπιασε στα δικά μου μαλλιά τα οποία έχουν χοντρή και βαμμένη τρίχα.
I did a bleach on my own. Of course, I was monitoring my hair very often and before the first use I tried it on a strand and left it for 2 weeks to make sure my hair wouldn't fall out. It does a pretty good job. My hair had been dyed dark for many years and it lightened about 4 tones. However, I wouldn't do it again. After a month, the ends were dry despite the care, but they fully recovered with a haircut.
Εκανα ντεκαπαζ μόνη μου. Παρακολουθούσα βέβαια πολύ συχνά τα μαλλιά μου και πριν την πρώτη χρήση το δοκίμασα σε μια τούφα και την άφησα 2 εβδομάδες για να είμαι σίγουρη ότι δεν θα πέσει το μαλλί μου. Κάνει αρκετά καλή δουλειά. Είχα τα μαλλιά μου βαμμένα σκούρα πολλά χρόνια και άνοιξαν περίπου 4 τόνους. Ωστόσο δεν θα ξανά έκανα. Μετά από ένα μήνα οι άκρες ήταν ξηρές, παρά την περιποίηση, ωστόσο επανήλθαν πλήρως με ένα κούρεμα.
Sorry for giving only one star for this product.
The truth is, I was wondering why it wasn't as lightening as it always was and it was causing me problems with the result!!!
Finally, today I noticed that it had an expiration date of 06/23.
It's tragic!
I'm not saying this to make any demands, God forbid, but it's not right at all!
Συγνώμη που βαζω μονο ένα αστεράκι για το προϊόν αυτό
Η αλήθεια διαιροτωμουν γιατι δεν ηταν τόσο ξανοικτικο όσο ηταν πάντα και μου δημιουργούσε πρόβλημα στο αποτέλεσμα!!!
Τελικά σήμερα πρόσεξα οτι είχε ημερομηνία ληξης 06/23
Ειναι τραγικο!
Δεν το λέω για κάποιαν απαίτηση προς Θεού αλλα δεν ειναι καθόλου σωστο!
Excellent, I have used it for 8 months (along with schwarzkopf's blondme) more than 5 times... my hair is slightly dehydrated but in very good condition... From natural black hair, we have reached this (the green is a color mask). I leave it on for up to 30-35 minutes, never longer
εξαιρετικό, το έχω χρησιμοποιήσει σε διάστημα 8 μηνών (μαζί με το blondme της schwarzkopf) πάνω από 5 φορές... το μαλλί μου πέρα από λίγο αφυδατωμένο είναι σε πολύ καλή κατάσταση... Από φυσικό μαύρο μαλλί φτάσαμε σε αυτό (το πράσινο είναι χρωμομασκα)
Το αφήνω μέχρι 30-35' ποτέ παραπάνω