Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
As a light fixture it is very good.
For the fan, if the room is large and has a high ceiling you will not notice a difference.
I found a much more economical one with larger blades and there is a big difference.
Σαν φωτιστικό είναι πολύ καλό.
Για τον ανεμιστήρα αν το δωμάτιο είναι μεγάλο και ψηλοτάβανο δεν θα δείτε διαφορά.
Βρήκα ένα πολυ ποίο οικονομικό με μεγαλύτερα πτερύγια και εχει μεγάλη διαφορά.
It does what it says, it has several brightness levels and also colors. Remote control for the light and the fan. The fan, as one would expect for its size, if the lamp is very high you won't really feel the air, also it can't blow vertically, the fan always has a tilt as shown in the photo. It must be screwed into a stable door and not one that is hanging, because if you set it to high speed the whole lamp will turn. 3 stars because it was relatively expensive compared to others I saw at a cheaper price.
Κανει αυτο που αναφερει, αρκετες σκαλες φωτινοτητας εχει αλλα και χρωματα.
Χειρηστηριο για το φως και τον ανεμηστηρα.
Ο ανεμηστηρας οπως θα περιμενε κανεις για το μεγεθος αν ειναι πολυ ψηλα η λαμπα δεν θα νιωθεις ιδιαιτερα τον αερα, επισης δεν μπορει να φυσαει καθετα , παντοτε ο ανεμηστηρας εχει καποια κλιση οπως δειχνει στην φωτογραφια.
Πρεπει να βιδωθει σε σταθερη θυρα και οχι σε μια που ειναι κρεμασμενει γιατι αν το βαλεις στην υψηλη ταχυτητα θα γυρναει ολη η λαμπα.
3 αστερια γιατι ηταν σχετικα ακριβη συγκρινοντας την με αλλες που ειδα σε φθηνοτερη τιμη.
Just what you need when your room gets hot, it has strong light and it's better for the fan socket to be flush with the ceiling and not hanging from a cable because when you stop it or start it, it will spin along with the hanging cable
Ότι πρέπει για όταν βράζει το δωμάτιο σου, έχει δυνατό φως και καλύτερα να είναι κολλητή με την οροφή η υποδοχή για τον ανεμιστήρα και όχι να κρέμεται από καλώδιο διότι όταν το σταματήσεις ή όταν το ξεκινήσεις θα γυρνάει μαζί με το καλώδιο που κρέμεται
very strong light that adjusts in brightness and color from the remote control....the fan doesn't do much in real heat but it is a nice gadget. The E27 plug makes installation very easy while the basic functions can be performed cyclically exclusively from the switch with quick flickering
πολύ δυνατο φως που ρυθμιζεται σε φωτεινοτητα και χρωμα απο το τηλεχειριστήριο ....ο ανεμιστηρας σε πραγματικες ζεστες δεν κανει πολλα αλλα ειναι ενα ωραιο gadget. Το βύσμα Ε27 κάνει πολύ εύκολη την εγκατάσταση ενώ οι βασικές λειτουργίες μπορούν να εκτελεστούν κυκλικά αποκλειστικά από τον διακόπτη με γρηγορο αναβοσμησμά
VERY STYLISH.
But for a very small space.
It has good and varied lighting.
Those of you who sweat a lot should also get a fan.
I stopped it from blowing air only on me and it's just fine.
ΠΟΛΥ ΓΟΥΣΤΟΖΙΚΟΣ.
Αλλά για πολύ μικρό χώρο.
Έχει καλόν και ποικίλο φωτισμό.
Όσοι ιδρώνετε πολύ πάρτε Κ βεντάλια.
Εγώ το σταμάτησα μόνο σε μένα να δίνει αέρα και είναι μια χαρά.
Practical, because no installation is required and you have the ability to move it from room to room, as long as you have a lamp with an E27 screw. It has a remote control. It has a dimmer function.
With the remote control, you can choose the light temperature: Cool, natural, warm. The lamp is quite bright (it does not state lumen units, but consumption is 30W). Even if the remote control is lost or damaged, you can still select some functions from the wall switch. If you quickly flick the switch, it alternates between the following functions:
- Light without fan
- Light with fan
- Fan without light
I use it in a 3x4 bedroom and it allows you to sleep under hot conditions. If, moreover, the light fixture is right above the bed, then it is very effective.
NOT SUITABLE for large rooms. It has 3 speeds. It is effective at the highest speed, but it makes quite a bit of noise. It worked VERY WELL for me. I think it is WORTH the 30 euros.
*** It goes without saying that if the lamp burns out or the fan breaks, it is NOT REPAIRABLE and goes in the trash.
I will buy a second one.
Πρακτικό, γιατί δεν απαιτείται εγκατάσταση και έχεις τη δυνατότητα να το μεταφέρεις από δωμάτιο σε δωμάτιο, αρκεί να έχεις λάμπα με σπείρωμα Ε27.
Έχει τηλεχειρισμό.
Διαθέτει λειτουργία dimmer.
Με τον τηλεχειρισμό μπορείς να επιλέξεις θερμοκρασία φωτός: Ψυχρό, φυσικό, θερμό.
Η λάμπα του είναι αρκετά φωτεινή (δεν αναγράφει μονάδες lumen, αλλά κατανάλωση 30W).
Ακόμα και αν χαθεί ή χαλάσει ο τηλεχειρισμός, μπορείς να επιλέξεις κάποιες λειτουργίες, από το διακόπτη του τοίχου.
Αν αναβοσβήνεις γρήγορα το διακόπτη, εναλλάσσεται στις εξής λειτουργίες:
- φως χωρίς ανεμιστήρα
- φως με ανεμιστήρα
- ανεμιστήρας χωρίς φως
Το χρησιμοποιώ σε υπνοδωμάτιο 3Χ4 και σου επιτρέπει να κοιμάσαι υπό συνθήκες καύσωνα.
Αν μάλιστα, το φωτιστικό βρίσκεται ακριβώς πάνω από το κρεβάτι, τότε είναι πολύ αποτελεσματικό.
ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ για μεγάλα δωμάτια
Έχει 3 ταχύτητες.
Αποτελεσματικό είναι στην πιο γρήγορη, αλλά κάνει αρκετό θόρυβο.
Εμένα με βόλεψε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.
Νομίζω ότι τα 30 ευρουλάκια ΤΑ ΑΞΙΖΕΙ.
*** Εννοείται πως αν καεί η λάμπα του ή χαλάσει ο ανεμιστήρας είναι ΜΗ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΙΜΟ και πάει στα σκουπίδια.
The product is truly amazing! The light is dimmable and with a switch for warm or cool light, the fan, although small for a bedroom or kitchen space, is more than enough. The only downside might be that at the highest setting you can hear it, but not more than a conventional fan.
Το προϊόν είναι πραγματικά απίστευτο! Το φως είναι για κέντημα dimable και με εναλλαγή Θέρμου ψυχρού, ο ανεμιστηρας παρόλο που είναι μικρός για ένα χώρο κρεβατοκάμαρας ή κουζίνας είναι υπεραρκετός το μόνο μείον ίσως είναι ότι στη δυνατή σκάλα τον ακούς αλλά όχι περισσότερο από ένα συμβατικό ανεμιστήρα.
As a light fixture it is very good.
For the fan, if the room is large and has a high ceiling you will not notice a difference.
I found a much more economical one with larger blades and there is a big difference.
Σαν φωτιστικό είναι πολύ καλό.
Για τον ανεμιστήρα αν το δωμάτιο είναι μεγάλο και ψηλοτάβανο δεν θα δείτε διαφορά.
Βρήκα ένα πολυ ποίο οικονομικό με μεγαλύτερα πτερύγια και εχει μεγάλη διαφορά.
It does what it says, it has several brightness levels and also colors. Remote control for the light and the fan. The fan, as one would expect for its size, if the lamp is very high you won't really feel the air, also it can't blow vertically, the fan always has a tilt as shown in the photo. It must be screwed into a stable door and not one that is hanging, because if you set it to high speed the whole lamp will turn. 3 stars because it was relatively expensive compared to others I saw at a cheaper price.
Κανει αυτο που αναφερει, αρκετες σκαλες φωτινοτητας εχει αλλα και χρωματα.
Χειρηστηριο για το φως και τον ανεμηστηρα.
Ο ανεμηστηρας οπως θα περιμενε κανεις για το μεγεθος αν ειναι πολυ ψηλα η λαμπα δεν θα νιωθεις ιδιαιτερα τον αερα, επισης δεν μπορει να φυσαει καθετα , παντοτε ο ανεμηστηρας εχει καποια κλιση οπως δειχνει στην φωτογραφια.
Πρεπει να βιδωθει σε σταθερη θυρα και οχι σε μια που ειναι κρεμασμενει γιατι αν το βαλεις στην υψηλη ταχυτητα θα γυρναει ολη η λαμπα.
3 αστερια γιατι ηταν σχετικα ακριβη συγκρινοντας την με αλλες που ειδα σε φθηνοτερη τιμη.
Just what you need when your room gets hot, it has strong light and it's better for the fan socket to be flush with the ceiling and not hanging from a cable because when you stop it or start it, it will spin along with the hanging cable
Ότι πρέπει για όταν βράζει το δωμάτιο σου, έχει δυνατό φως και καλύτερα να είναι κολλητή με την οροφή η υποδοχή για τον ανεμιστήρα και όχι να κρέμεται από καλώδιο διότι όταν το σταματήσεις ή όταν το ξεκινήσεις θα γυρνάει μαζί με το καλώδιο που κρέμεται
very strong light that adjusts in brightness and color from the remote control....the fan doesn't do much in real heat but it is a nice gadget. The E27 plug makes installation very easy while the basic functions can be performed cyclically exclusively from the switch with quick flickering
πολύ δυνατο φως που ρυθμιζεται σε φωτεινοτητα και χρωμα απο το τηλεχειριστήριο ....ο ανεμιστηρας σε πραγματικες ζεστες δεν κανει πολλα αλλα ειναι ενα ωραιο gadget. Το βύσμα Ε27 κάνει πολύ εύκολη την εγκατάσταση ενώ οι βασικές λειτουργίες μπορούν να εκτελεστούν κυκλικά αποκλειστικά από τον διακόπτη με γρηγορο αναβοσμησμά
VERY STYLISH.
But for a very small space.
It has good and varied lighting.
Those of you who sweat a lot should also get a fan.
I stopped it from blowing air only on me and it's just fine.
ΠΟΛΥ ΓΟΥΣΤΟΖΙΚΟΣ.
Αλλά για πολύ μικρό χώρο.
Έχει καλόν και ποικίλο φωτισμό.
Όσοι ιδρώνετε πολύ πάρτε Κ βεντάλια.
Εγώ το σταμάτησα μόνο σε μένα να δίνει αέρα και είναι μια χαρά.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
As a light fixture it is very good.
For the fan, if the room is large and has a high ceiling you will not notice a difference.
I found a much more economical one with larger blades and there is a big difference.
Σαν φωτιστικό είναι πολύ καλό.
Για τον ανεμιστήρα αν το δωμάτιο είναι μεγάλο και ψηλοτάβανο δεν θα δείτε διαφορά.
Βρήκα ένα πολυ ποίο οικονομικό με μεγαλύτερα πτερύγια και εχει μεγάλη διαφορά.
It does what it says, it has several brightness levels and also colors. Remote control for the light and the fan. The fan, as one would expect for its size, if the lamp is very high you won't really feel the air, also it can't blow vertically, the fan always has a tilt as shown in the photo. It must be screwed into a stable door and not one that is hanging, because if you set it to high speed the whole lamp will turn. 3 stars because it was relatively expensive compared to others I saw at a cheaper price.
Κανει αυτο που αναφερει, αρκετες σκαλες φωτινοτητας εχει αλλα και χρωματα.
Χειρηστηριο για το φως και τον ανεμηστηρα.
Ο ανεμηστηρας οπως θα περιμενε κανεις για το μεγεθος αν ειναι πολυ ψηλα η λαμπα δεν θα νιωθεις ιδιαιτερα τον αερα, επισης δεν μπορει να φυσαει καθετα , παντοτε ο ανεμηστηρας εχει καποια κλιση οπως δειχνει στην φωτογραφια.
Πρεπει να βιδωθει σε σταθερη θυρα και οχι σε μια που ειναι κρεμασμενει γιατι αν το βαλεις στην υψηλη ταχυτητα θα γυρναει ολη η λαμπα.
3 αστερια γιατι ηταν σχετικα ακριβη συγκρινοντας την με αλλες που ειδα σε φθηνοτερη τιμη.
Just what you need when your room gets hot, it has strong light and it's better for the fan socket to be flush with the ceiling and not hanging from a cable because when you stop it or start it, it will spin along with the hanging cable
Ότι πρέπει για όταν βράζει το δωμάτιο σου, έχει δυνατό φως και καλύτερα να είναι κολλητή με την οροφή η υποδοχή για τον ανεμιστήρα και όχι να κρέμεται από καλώδιο διότι όταν το σταματήσεις ή όταν το ξεκινήσεις θα γυρνάει μαζί με το καλώδιο που κρέμεται
very strong light that adjusts in brightness and color from the remote control....the fan doesn't do much in real heat but it is a nice gadget. The E27 plug makes installation very easy while the basic functions can be performed cyclically exclusively from the switch with quick flickering
πολύ δυνατο φως που ρυθμιζεται σε φωτεινοτητα και χρωμα απο το τηλεχειριστήριο ....ο ανεμιστηρας σε πραγματικες ζεστες δεν κανει πολλα αλλα ειναι ενα ωραιο gadget. Το βύσμα Ε27 κάνει πολύ εύκολη την εγκατάσταση ενώ οι βασικές λειτουργίες μπορούν να εκτελεστούν κυκλικά αποκλειστικά από τον διακόπτη με γρηγορο αναβοσμησμά
VERY STYLISH.
But for a very small space.
It has good and varied lighting.
Those of you who sweat a lot should also get a fan.
I stopped it from blowing air only on me and it's just fine.
ΠΟΛΥ ΓΟΥΣΤΟΖΙΚΟΣ.
Αλλά για πολύ μικρό χώρο.
Έχει καλόν και ποικίλο φωτισμό.
Όσοι ιδρώνετε πολύ πάρτε Κ βεντάλια.
Εγώ το σταμάτησα μόνο σε μένα να δίνει αέρα και είναι μια χαρά.
Practical, because no installation is required and you have the ability to move it from room to room, as long as you have a lamp with an E27 screw. It has a remote control. It has a dimmer function.
With the remote control, you can choose the light temperature: Cool, natural, warm. The lamp is quite bright (it does not state lumen units, but consumption is 30W). Even if the remote control is lost or damaged, you can still select some functions from the wall switch. If you quickly flick the switch, it alternates between the following functions:
- Light without fan
- Light with fan
- Fan without light
I use it in a 3x4 bedroom and it allows you to sleep under hot conditions. If, moreover, the light fixture is right above the bed, then it is very effective.
NOT SUITABLE for large rooms. It has 3 speeds. It is effective at the highest speed, but it makes quite a bit of noise. It worked VERY WELL for me. I think it is WORTH the 30 euros.
*** It goes without saying that if the lamp burns out or the fan breaks, it is NOT REPAIRABLE and goes in the trash.
I will buy a second one.
Πρακτικό, γιατί δεν απαιτείται εγκατάσταση και έχεις τη δυνατότητα να το μεταφέρεις από δωμάτιο σε δωμάτιο, αρκεί να έχεις λάμπα με σπείρωμα Ε27.
Έχει τηλεχειρισμό.
Διαθέτει λειτουργία dimmer.
Με τον τηλεχειρισμό μπορείς να επιλέξεις θερμοκρασία φωτός: Ψυχρό, φυσικό, θερμό.
Η λάμπα του είναι αρκετά φωτεινή (δεν αναγράφει μονάδες lumen, αλλά κατανάλωση 30W).
Ακόμα και αν χαθεί ή χαλάσει ο τηλεχειρισμός, μπορείς να επιλέξεις κάποιες λειτουργίες, από το διακόπτη του τοίχου.
Αν αναβοσβήνεις γρήγορα το διακόπτη, εναλλάσσεται στις εξής λειτουργίες:
- φως χωρίς ανεμιστήρα
- φως με ανεμιστήρα
- ανεμιστήρας χωρίς φως
Το χρησιμοποιώ σε υπνοδωμάτιο 3Χ4 και σου επιτρέπει να κοιμάσαι υπό συνθήκες καύσωνα.
Αν μάλιστα, το φωτιστικό βρίσκεται ακριβώς πάνω από το κρεβάτι, τότε είναι πολύ αποτελεσματικό.
ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ για μεγάλα δωμάτια
Έχει 3 ταχύτητες.
Αποτελεσματικό είναι στην πιο γρήγορη, αλλά κάνει αρκετό θόρυβο.
Εμένα με βόλεψε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.
Νομίζω ότι τα 30 ευρουλάκια ΤΑ ΑΞΙΖΕΙ.
*** Εννοείται πως αν καεί η λάμπα του ή χαλάσει ο ανεμιστήρας είναι ΜΗ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΙΜΟ και πάει στα σκουπίδια.
The product is truly amazing! The light is dimmable and with a switch for warm or cool light, the fan, although small for a bedroom or kitchen space, is more than enough. The only downside might be that at the highest setting you can hear it, but not more than a conventional fan.
Το προϊόν είναι πραγματικά απίστευτο! Το φως είναι για κέντημα dimable και με εναλλαγή Θέρμου ψυχρού, ο ανεμιστηρας παρόλο που είναι μικρός για ένα χώρο κρεβατοκάμαρας ή κουζίνας είναι υπεραρκετός το μόνο μείον ίσως είναι ότι στη δυνατή σκάλα τον ακούς αλλά όχι περισσότερο από ένα συμβατικό ανεμιστήρα.
As a light fixture it is very good.
For the fan, if the room is large and has a high ceiling you will not notice a difference.
I found a much more economical one with larger blades and there is a big difference.
Σαν φωτιστικό είναι πολύ καλό.
Για τον ανεμιστήρα αν το δωμάτιο είναι μεγάλο και ψηλοτάβανο δεν θα δείτε διαφορά.
Βρήκα ένα πολυ ποίο οικονομικό με μεγαλύτερα πτερύγια και εχει μεγάλη διαφορά.
It does what it says, it has several brightness levels and also colors. Remote control for the light and the fan. The fan, as one would expect for its size, if the lamp is very high you won't really feel the air, also it can't blow vertically, the fan always has a tilt as shown in the photo. It must be screwed into a stable door and not one that is hanging, because if you set it to high speed the whole lamp will turn. 3 stars because it was relatively expensive compared to others I saw at a cheaper price.
Κανει αυτο που αναφερει, αρκετες σκαλες φωτινοτητας εχει αλλα και χρωματα.
Χειρηστηριο για το φως και τον ανεμηστηρα.
Ο ανεμηστηρας οπως θα περιμενε κανεις για το μεγεθος αν ειναι πολυ ψηλα η λαμπα δεν θα νιωθεις ιδιαιτερα τον αερα, επισης δεν μπορει να φυσαει καθετα , παντοτε ο ανεμηστηρας εχει καποια κλιση οπως δειχνει στην φωτογραφια.
Πρεπει να βιδωθει σε σταθερη θυρα και οχι σε μια που ειναι κρεμασμενει γιατι αν το βαλεις στην υψηλη ταχυτητα θα γυρναει ολη η λαμπα.
3 αστερια γιατι ηταν σχετικα ακριβη συγκρινοντας την με αλλες που ειδα σε φθηνοτερη τιμη.
Just what you need when your room gets hot, it has strong light and it's better for the fan socket to be flush with the ceiling and not hanging from a cable because when you stop it or start it, it will spin along with the hanging cable
Ότι πρέπει για όταν βράζει το δωμάτιο σου, έχει δυνατό φως και καλύτερα να είναι κολλητή με την οροφή η υποδοχή για τον ανεμιστήρα και όχι να κρέμεται από καλώδιο διότι όταν το σταματήσεις ή όταν το ξεκινήσεις θα γυρνάει μαζί με το καλώδιο που κρέμεται
very strong light that adjusts in brightness and color from the remote control....the fan doesn't do much in real heat but it is a nice gadget. The E27 plug makes installation very easy while the basic functions can be performed cyclically exclusively from the switch with quick flickering
πολύ δυνατο φως που ρυθμιζεται σε φωτεινοτητα και χρωμα απο το τηλεχειριστήριο ....ο ανεμιστηρας σε πραγματικες ζεστες δεν κανει πολλα αλλα ειναι ενα ωραιο gadget. Το βύσμα Ε27 κάνει πολύ εύκολη την εγκατάσταση ενώ οι βασικές λειτουργίες μπορούν να εκτελεστούν κυκλικά αποκλειστικά από τον διακόπτη με γρηγορο αναβοσμησμά
VERY STYLISH.
But for a very small space.
It has good and varied lighting.
Those of you who sweat a lot should also get a fan.
I stopped it from blowing air only on me and it's just fine.
ΠΟΛΥ ΓΟΥΣΤΟΖΙΚΟΣ.
Αλλά για πολύ μικρό χώρο.
Έχει καλόν και ποικίλο φωτισμό.
Όσοι ιδρώνετε πολύ πάρτε Κ βεντάλια.
Εγώ το σταμάτησα μόνο σε μένα να δίνει αέρα και είναι μια χαρά.