Only for really large hands and wrists. If you have normal hands or even worse, small ones, don't even think about it, you'll feel like you're wearing a wall clock.
Μόνο για πραγματικά μεγάλα χέρια και καρπούς. Αν έχεις φυσιολογικά χέρια ή ακόμα χειρότερα μικρά ούτε να το σκεφτείς, θα νομίζεις ότι φοράς ρολόι τοίχου.
Bigger than I expected. It barely fits on my wrist and it's quite large. During some winter days, it would get moisture inside, which was visible on the screen and would go away after a while indoors. Of course, all of this with the adjustable case closed. Maybe if it was a bit smaller, it would have been a better choice. Obviously, it was my mistake to buy it without seeing it in person first.
Αρκετά μεγαλύτερο από ότι περίμενα. Οριακά οκ στον καρπό μου και είναι και μεγαλουτσικος. Κάποιες μέρες του χειμώνα επιανε υγρασία μέσα η οποία ήταν ορατή στο τζάμακι και έφευγε μετά από λίγο σε εσωτερικούς χώρους. Εννοείται με κλειστή καμπάνα ρύθμισης όλα αυτά. Ίσως αν ήταν λίγο πιο μικρό να ήταν καλύτερη επιλογή. Προφανώς και λάθος δικό μου η αγορά μιας και δεν το είδα στο χέρι μου πρώτα.
I have it for almost 1.5 years and I am very satisfied.
Very resistant to falls, a little heavy at first but then you get used to it, excellent choice, I would gladly recommend it
Το εχω σχεδον 1.5 χρονο ειμαι πολυ ευχαριστημενος
Πολυ ανθεκτικο στης πτωσεις,λιγο βαρυ στην αρχη αλλα μετα συνηθιζεται,εξαιρετικη επιλογη θα το συνιστουσα ευχαριστως
Heavy stuff!! From appearance, it's the nicest thing in this size.
Informative, it takes 4 batteries, one for each hand.
It has had a couple of falls and it survived. Also, if it gets scratched, the paint doesn't come off like in other watches of similar price. It remains the same color underneath
Βαρύ πράμα !! Από εμφάνιση ότι πιο ωραίο υπάρχει σ αυτό το μέγεθος
Ενημερωτικά περνει 4 μπαταριακια ένα για κάθε δείκτη
Έχει φάει κάνα δυο τούμπες άντεξε . επίσης αν γρατζουνιστει δεν φεύγει μπογιά οπως σε άλλα ρολόγια παρόμοιας τιμής. Μένει το ίδιο χρώμα από κάτω
I am very satisfied with the quality and appearance of the watch.
However, I am very disappointed with the store on Ermou Street that gave me an obviously damaged display watch and made me struggle for a month to have it replaced. All in all, I recommend it as a watch.
Είμαι πολύ ευχαριστημένος από την ποιότητα και την εμφάνιση του ρολογιού.
Είμαι όμως πολύ δυσαρεστημένος από το κατάστημα στην Ερμού που μου παρέδωσε ένα εμφανώς ταλαιπωρημένο εκθεσιακό ρολόι και με παίδεψε ένα μήνα για να μου το αλλάξει. Τέλος καλό - το προτείνω σαν ρολόι.
After years of relatively minimal use and with great care, many problems have arisen with this product. It leaks water and some small parts have come off. Overall, it is not worth the money.
μετά από χρόνια σχετικά ελάχιστης χρήσης και με πολύ προσοχή πολλά τα προβλήματα που έχει βγάλει παίρνει νερό έχουν φύγει μερικά πραγματάκια από πάνω γενικά για τα χρήματα του δεν αξίζει τον κόπο.
I have had this watch for over a year, I was looking for the color. At that time it was around 300+ euros. I got it for 173... One of the best purchases I have made. If you like big and imposing watches, get it yesterday...
Το ζαχαρωνα πάνω από ένα χρόνο το μοντέλο αυτό, έψαχνα το χρώμα. Τότε ήταν κοντά στα 300+ ευρώ. Το πήρα 173... Από τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει. Σε όποιον αρέσουν τα μεγάλα και επιβλητικά ρολόγια να το πάρει χτες...
I have it for less than a month. From the first day, the bottom button of the chronograph fell off without even closing 2 hours of usage. I returned it to the store where they told me they would send it to the service center and try to replace it.
I received it back a week later, repaired. It's not something that causes me a particular problem except for a distrust regarding its waterproofness. However, I believe that a serious company that wants to bring the title of a serious representative should replace such expensive products with minimal usage without a second thought and should also apologize to the consumer who trusted them and was inconvenienced.
Next time, I will probably choose to buy a watch from a company that makes watches.
From a company that makes clothes, I would prefer to buy jeans.
Το έχω λιγότερο από μήνα. Από την πρώτη μέρα έφυγε το κάτω κουμπί του χρονογράφου χωρίς καν να κλείσει 2 ώρες χρήσης, το επέστρεψα στο κατάστημα όπου μου είπαν πως θα το στείλουν αντιπροσωπία και θα προσπαθήσουν να το αντικαταστήσουν.
Το παρέλαβα μια εβδομάδα αργότερα επισκευασμένο. Δεν είναι κάτι που μου δημιουργεί ιδιαίτερο πρόβλημα εκτός από μία δυσπιστία όσον αφορά την στεγανότητα του. Πάντως θεωρώ πως μια σοβαρή εταιρία που θέλει να φέρει τον τίτλο σοβαρής αντιπροσωπίας, προϊόντα τόσο ακριβά με τόσο ελάχιστη χρήση θα πρέπει να τα αντικαθιστά χωρίς δεύτερη σκέψη και να ζητά και ένα συγνώμη στον καταναλωτή που την εμπιστεύτηκε και τον ταλαιπώρησε.
Την επόμενη φορά μάλλον θα επιλέξω να αγοράσω ρολόι από εταιρεία
που φτιάχνει ρολόγια.
Από εταιρεία που φτιάχνει ρούχα θα προτιμούσα να πάρω τζιν παντελόνι.
I have it in my hands for over a year, the watch is for me one of the best on the market, I bought it for about +300€ more than its current price but I don't regret it, it's worth it and it has nothing to envy from others that cost 1000+ euros. If you like it in terms of size and weight, grab it
Το εχω στα χερια μου πανω απο ενα χρονο το ρολόι είναι για μενα απ τα καλύτερα της αγοράς, το αγόρασα περίπου +300€ πανω απ την τωρινή του τιμή αλλα δεν μετανιώνω, τα αξίζει με το παραπάνω και δεν έχει να ζηλέψει τπτ απο άλλα που κοστίζουν 1000+ ευρω.
Αν σας αρέσει σαν μέγεθος κ βάρος, αρπαξτε το
Only for really large hands and wrists. If you have normal hands or even worse, small ones, don't even think about it, you'll feel like you're wearing a wall clock.
Μόνο για πραγματικά μεγάλα χέρια και καρπούς. Αν έχεις φυσιολογικά χέρια ή ακόμα χειρότερα μικρά ούτε να το σκεφτείς, θα νομίζεις ότι φοράς ρολόι τοίχου.
Bigger than I expected. It barely fits on my wrist and it's quite large. During some winter days, it would get moisture inside, which was visible on the screen and would go away after a while indoors. Of course, all of this with the adjustable case closed. Maybe if it was a bit smaller, it would have been a better choice. Obviously, it was my mistake to buy it without seeing it in person first.
Αρκετά μεγαλύτερο από ότι περίμενα. Οριακά οκ στον καρπό μου και είναι και μεγαλουτσικος. Κάποιες μέρες του χειμώνα επιανε υγρασία μέσα η οποία ήταν ορατή στο τζάμακι και έφευγε μετά από λίγο σε εσωτερικούς χώρους. Εννοείται με κλειστή καμπάνα ρύθμισης όλα αυτά. Ίσως αν ήταν λίγο πιο μικρό να ήταν καλύτερη επιλογή. Προφανώς και λάθος δικό μου η αγορά μιας και δεν το είδα στο χέρι μου πρώτα.
I have it for almost 1.5 years and I am very satisfied.
Very resistant to falls, a little heavy at first but then you get used to it, excellent choice, I would gladly recommend it
Το εχω σχεδον 1.5 χρονο ειμαι πολυ ευχαριστημενος
Πολυ ανθεκτικο στης πτωσεις,λιγο βαρυ στην αρχη αλλα μετα συνηθιζεται,εξαιρετικη επιλογη θα το συνιστουσα ευχαριστως
Heavy stuff!! From appearance, it's the nicest thing in this size.
Informative, it takes 4 batteries, one for each hand.
It has had a couple of falls and it survived. Also, if it gets scratched, the paint doesn't come off like in other watches of similar price. It remains the same color underneath
Βαρύ πράμα !! Από εμφάνιση ότι πιο ωραίο υπάρχει σ αυτό το μέγεθος
Ενημερωτικά περνει 4 μπαταριακια ένα για κάθε δείκτη
Έχει φάει κάνα δυο τούμπες άντεξε . επίσης αν γρατζουνιστει δεν φεύγει μπογιά οπως σε άλλα ρολόγια παρόμοιας τιμής. Μένει το ίδιο χρώμα από κάτω
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Only for really large hands and wrists. If you have normal hands or even worse, small ones, don't even think about it, you'll feel like you're wearing a wall clock.
Μόνο για πραγματικά μεγάλα χέρια και καρπούς. Αν έχεις φυσιολογικά χέρια ή ακόμα χειρότερα μικρά ούτε να το σκεφτείς, θα νομίζεις ότι φοράς ρολόι τοίχου.
Bigger than I expected. It barely fits on my wrist and it's quite large. During some winter days, it would get moisture inside, which was visible on the screen and would go away after a while indoors. Of course, all of this with the adjustable case closed. Maybe if it was a bit smaller, it would have been a better choice. Obviously, it was my mistake to buy it without seeing it in person first.
Αρκετά μεγαλύτερο από ότι περίμενα. Οριακά οκ στον καρπό μου και είναι και μεγαλουτσικος. Κάποιες μέρες του χειμώνα επιανε υγρασία μέσα η οποία ήταν ορατή στο τζάμακι και έφευγε μετά από λίγο σε εσωτερικούς χώρους. Εννοείται με κλειστή καμπάνα ρύθμισης όλα αυτά. Ίσως αν ήταν λίγο πιο μικρό να ήταν καλύτερη επιλογή. Προφανώς και λάθος δικό μου η αγορά μιας και δεν το είδα στο χέρι μου πρώτα.
I have it for almost 1.5 years and I am very satisfied.
Very resistant to falls, a little heavy at first but then you get used to it, excellent choice, I would gladly recommend it
Το εχω σχεδον 1.5 χρονο ειμαι πολυ ευχαριστημενος
Πολυ ανθεκτικο στης πτωσεις,λιγο βαρυ στην αρχη αλλα μετα συνηθιζεται,εξαιρετικη επιλογη θα το συνιστουσα ευχαριστως
Heavy stuff!! From appearance, it's the nicest thing in this size.
Informative, it takes 4 batteries, one for each hand.
It has had a couple of falls and it survived. Also, if it gets scratched, the paint doesn't come off like in other watches of similar price. It remains the same color underneath
Βαρύ πράμα !! Από εμφάνιση ότι πιο ωραίο υπάρχει σ αυτό το μέγεθος
Ενημερωτικά περνει 4 μπαταριακια ένα για κάθε δείκτη
Έχει φάει κάνα δυο τούμπες άντεξε . επίσης αν γρατζουνιστει δεν φεύγει μπογιά οπως σε άλλα ρολόγια παρόμοιας τιμής. Μένει το ίδιο χρώμα από κάτω
I am very satisfied with the quality and appearance of the watch.
However, I am very disappointed with the store on Ermou Street that gave me an obviously damaged display watch and made me struggle for a month to have it replaced. All in all, I recommend it as a watch.
Είμαι πολύ ευχαριστημένος από την ποιότητα και την εμφάνιση του ρολογιού.
Είμαι όμως πολύ δυσαρεστημένος από το κατάστημα στην Ερμού που μου παρέδωσε ένα εμφανώς ταλαιπωρημένο εκθεσιακό ρολόι και με παίδεψε ένα μήνα για να μου το αλλάξει. Τέλος καλό - το προτείνω σαν ρολόι.
After years of relatively minimal use and with great care, many problems have arisen with this product. It leaks water and some small parts have come off. Overall, it is not worth the money.
μετά από χρόνια σχετικά ελάχιστης χρήσης και με πολύ προσοχή πολλά τα προβλήματα που έχει βγάλει παίρνει νερό έχουν φύγει μερικά πραγματάκια από πάνω γενικά για τα χρήματα του δεν αξίζει τον κόπο.
I have had this watch for over a year, I was looking for the color. At that time it was around 300+ euros. I got it for 173... One of the best purchases I have made. If you like big and imposing watches, get it yesterday...
Το ζαχαρωνα πάνω από ένα χρόνο το μοντέλο αυτό, έψαχνα το χρώμα. Τότε ήταν κοντά στα 300+ ευρώ. Το πήρα 173... Από τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει. Σε όποιον αρέσουν τα μεγάλα και επιβλητικά ρολόγια να το πάρει χτες...
I have it for less than a month. From the first day, the bottom button of the chronograph fell off without even closing 2 hours of usage. I returned it to the store where they told me they would send it to the service center and try to replace it.
I received it back a week later, repaired. It's not something that causes me a particular problem except for a distrust regarding its waterproofness. However, I believe that a serious company that wants to bring the title of a serious representative should replace such expensive products with minimal usage without a second thought and should also apologize to the consumer who trusted them and was inconvenienced.
Next time, I will probably choose to buy a watch from a company that makes watches.
From a company that makes clothes, I would prefer to buy jeans.
Το έχω λιγότερο από μήνα. Από την πρώτη μέρα έφυγε το κάτω κουμπί του χρονογράφου χωρίς καν να κλείσει 2 ώρες χρήσης, το επέστρεψα στο κατάστημα όπου μου είπαν πως θα το στείλουν αντιπροσωπία και θα προσπαθήσουν να το αντικαταστήσουν.
Το παρέλαβα μια εβδομάδα αργότερα επισκευασμένο. Δεν είναι κάτι που μου δημιουργεί ιδιαίτερο πρόβλημα εκτός από μία δυσπιστία όσον αφορά την στεγανότητα του. Πάντως θεωρώ πως μια σοβαρή εταιρία που θέλει να φέρει τον τίτλο σοβαρής αντιπροσωπίας, προϊόντα τόσο ακριβά με τόσο ελάχιστη χρήση θα πρέπει να τα αντικαθιστά χωρίς δεύτερη σκέψη και να ζητά και ένα συγνώμη στον καταναλωτή που την εμπιστεύτηκε και τον ταλαιπώρησε.
Την επόμενη φορά μάλλον θα επιλέξω να αγοράσω ρολόι από εταιρεία
που φτιάχνει ρολόγια.
Από εταιρεία που φτιάχνει ρούχα θα προτιμούσα να πάρω τζιν παντελόνι.
I have it in my hands for over a year, the watch is for me one of the best on the market, I bought it for about +300€ more than its current price but I don't regret it, it's worth it and it has nothing to envy from others that cost 1000+ euros. If you like it in terms of size and weight, grab it
Το εχω στα χερια μου πανω απο ενα χρονο το ρολόι είναι για μενα απ τα καλύτερα της αγοράς, το αγόρασα περίπου +300€ πανω απ την τωρινή του τιμή αλλα δεν μετανιώνω, τα αξίζει με το παραπάνω και δεν έχει να ζηλέψει τπτ απο άλλα που κοστίζουν 1000+ ευρω.
Αν σας αρέσει σαν μέγεθος κ βάρος, αρπαξτε το
Only for really large hands and wrists. If you have normal hands or even worse, small ones, don't even think about it, you'll feel like you're wearing a wall clock.
Μόνο για πραγματικά μεγάλα χέρια και καρπούς. Αν έχεις φυσιολογικά χέρια ή ακόμα χειρότερα μικρά ούτε να το σκεφτείς, θα νομίζεις ότι φοράς ρολόι τοίχου.
Bigger than I expected. It barely fits on my wrist and it's quite large. During some winter days, it would get moisture inside, which was visible on the screen and would go away after a while indoors. Of course, all of this with the adjustable case closed. Maybe if it was a bit smaller, it would have been a better choice. Obviously, it was my mistake to buy it without seeing it in person first.
Αρκετά μεγαλύτερο από ότι περίμενα. Οριακά οκ στον καρπό μου και είναι και μεγαλουτσικος. Κάποιες μέρες του χειμώνα επιανε υγρασία μέσα η οποία ήταν ορατή στο τζάμακι και έφευγε μετά από λίγο σε εσωτερικούς χώρους. Εννοείται με κλειστή καμπάνα ρύθμισης όλα αυτά. Ίσως αν ήταν λίγο πιο μικρό να ήταν καλύτερη επιλογή. Προφανώς και λάθος δικό μου η αγορά μιας και δεν το είδα στο χέρι μου πρώτα.
I have it for almost 1.5 years and I am very satisfied.
Very resistant to falls, a little heavy at first but then you get used to it, excellent choice, I would gladly recommend it
Το εχω σχεδον 1.5 χρονο ειμαι πολυ ευχαριστημενος
Πολυ ανθεκτικο στης πτωσεις,λιγο βαρυ στην αρχη αλλα μετα συνηθιζεται,εξαιρετικη επιλογη θα το συνιστουσα ευχαριστως
Heavy stuff!! From appearance, it's the nicest thing in this size.
Informative, it takes 4 batteries, one for each hand.
It has had a couple of falls and it survived. Also, if it gets scratched, the paint doesn't come off like in other watches of similar price. It remains the same color underneath
Βαρύ πράμα !! Από εμφάνιση ότι πιο ωραίο υπάρχει σ αυτό το μέγεθος
Ενημερωτικά περνει 4 μπαταριακια ένα για κάθε δείκτη
Έχει φάει κάνα δυο τούμπες άντεξε . επίσης αν γρατζουνιστει δεν φεύγει μπογιά οπως σε άλλα ρολόγια παρόμοιας τιμής. Μένει το ίδιο χρώμα από κάτω