Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
They don't have a hollow at the edge of the blade like in the photos, i.e. the whole blade is a single piece of flat metal, very thin, I washed and wiped them and yet the marks don't go away. The handle is flimsy. They seem fake. Check out photos from other people on Skroutz and you'll understand what I mean. The blade should have a bevel line. Also, the company doesn't make a line with Japanese. On each knife there are decorative fake Kanji. Money wasted, it's better to spend the 21 euros these cost to get a better knife rather than 6 useless ones. Other people's reviews are good and that's why I got them, but the knives I received don't look like the photos from other people, nor the photos on Skroutz. It looks like an imitation of an already not so good knife.
Δεν έχουν κοιλωμα στην άκρη της λεπιδας οπως στις φωτο,δλδ ολη η λεπιδα ειναι ένα κομμάτι επίπεδο μέταλλο,πολυ λεπτό,τα έπλυνα κ τα σκουπισα κ παρόλα αυτά τα σημάδια δεν φεύγουν. Η λαβη ειναι της πλακας. Ειναι σαν ψευτικα. Δείτε φωτο άλλων ανθρώπων στο σκρουτζ κ θα καταλάβετε τι εννοώ. Η λεπιδα πρέπει να εχει γραμμή λοξευσης. Επίσης,η εταιρία δεν βγάζει γραμμή με ιαπωνικά. Σε κάθε μαχαιρι έχει διακοσμητικά ψεύτικα Kanji. Πεταμένα χρήματα, καλύτερα δώστε τα 21 ευρω που κοστίζουν αυτά για να πάρετε ένα καλύτερο μαχαιρι παρα 6 άχρηστα. Οι κριτικές άλλων ειναι καλές κ γι αυτο τα πηρα, αλλα τα μαχαίρια που μου ήρθαν δεν μοιάζουν στις φώτο αλλων ανθρώπων, ουτε στις φωτο του σκρουτζ. Φαίνεται για απομίμηση ενός ήδη όχι τόσο καλού μαχαιριου.
Flawless for amateur everyday use... They are razors, at least initially, I don't know how they will evolve, but at such a price (23€) they are worth 100%. Only the serrated meat knives are worth that much... Value for money 100%
Άψογα για ερασιτεχνική καθημερινή χρήση... Είναι ξυράφια τουλάχιστον αρχικά μετά δεν ξέρω πως θα εξελιχθούν, όμως σε τέτοια τιμή (23€) αξίζουν 100%. Μόνο τα οδοντωτα μαχαιρια κρέατος αξίζουν τόσο... Value for money 100%
After 5 months of use, I am very satisfied! Very good quality! Can be used daily! Attention... make sure to wash and wipe them directly, do not let them dry with water.
μετά από 5 μήνες χρήσης είμαι πολύ ευχαριστημενος! πολύ καλή ποιότητα! γίνεται καθημερινή χρήση! προσοχή...να τα πλένεται και να τα σκουπίζεται κατευθείαν, να μην τα αφήνεται να στεγνώνουν με τα νερά.
They don't have a hollow at the edge of the blade like in the photos, i.e. the whole blade is a single piece of flat metal, very thin, I washed and wiped them and yet the marks don't go away. The handle is flimsy. They seem fake. Check out photos from other people on Skroutz and you'll understand what I mean. The blade should have a bevel line. Also, the company doesn't make a line with Japanese. On each knife there are decorative fake Kanji. Money wasted, it's better to spend the 21 euros these cost to get a better knife rather than 6 useless ones. Other people's reviews are good and that's why I got them, but the knives I received don't look like the photos from other people, nor the photos on Skroutz. It looks like an imitation of an already not so good knife.
Δεν έχουν κοιλωμα στην άκρη της λεπιδας οπως στις φωτο,δλδ ολη η λεπιδα ειναι ένα κομμάτι επίπεδο μέταλλο,πολυ λεπτό,τα έπλυνα κ τα σκουπισα κ παρόλα αυτά τα σημάδια δεν φεύγουν. Η λαβη ειναι της πλακας. Ειναι σαν ψευτικα. Δείτε φωτο άλλων ανθρώπων στο σκρουτζ κ θα καταλάβετε τι εννοώ. Η λεπιδα πρέπει να εχει γραμμή λοξευσης. Επίσης,η εταιρία δεν βγάζει γραμμή με ιαπωνικά. Σε κάθε μαχαιρι έχει διακοσμητικά ψεύτικα Kanji. Πεταμένα χρήματα, καλύτερα δώστε τα 21 ευρω που κοστίζουν αυτά για να πάρετε ένα καλύτερο μαχαιρι παρα 6 άχρηστα. Οι κριτικές άλλων ειναι καλές κ γι αυτο τα πηρα, αλλα τα μαχαίρια που μου ήρθαν δεν μοιάζουν στις φώτο αλλων ανθρώπων, ουτε στις φωτο του σκρουτζ. Φαίνεται για απομίμηση ενός ήδη όχι τόσο καλού μαχαιριου.
Flawless for amateur everyday use... They are razors, at least initially, I don't know how they will evolve, but at such a price (23€) they are worth 100%. Only the serrated meat knives are worth that much... Value for money 100%
Άψογα για ερασιτεχνική καθημερινή χρήση... Είναι ξυράφια τουλάχιστον αρχικά μετά δεν ξέρω πως θα εξελιχθούν, όμως σε τέτοια τιμή (23€) αξίζουν 100%. Μόνο τα οδοντωτα μαχαιρια κρέατος αξίζουν τόσο... Value for money 100%
After 5 months of use, I am very satisfied! Very good quality! Can be used daily! Attention... make sure to wash and wipe them directly, do not let them dry with water.
μετά από 5 μήνες χρήσης είμαι πολύ ευχαριστημενος! πολύ καλή ποιότητα! γίνεται καθημερινή χρήση! προσοχή...να τα πλένεται και να τα σκουπίζεται κατευθείαν, να μην τα αφήνεται να στεγνώνουν με τα νερά.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
They don't have a hollow at the edge of the blade like in the photos, i.e. the whole blade is a single piece of flat metal, very thin, I washed and wiped them and yet the marks don't go away. The handle is flimsy. They seem fake. Check out photos from other people on Skroutz and you'll understand what I mean. The blade should have a bevel line. Also, the company doesn't make a line with Japanese. On each knife there are decorative fake Kanji. Money wasted, it's better to spend the 21 euros these cost to get a better knife rather than 6 useless ones. Other people's reviews are good and that's why I got them, but the knives I received don't look like the photos from other people, nor the photos on Skroutz. It looks like an imitation of an already not so good knife.
Δεν έχουν κοιλωμα στην άκρη της λεπιδας οπως στις φωτο,δλδ ολη η λεπιδα ειναι ένα κομμάτι επίπεδο μέταλλο,πολυ λεπτό,τα έπλυνα κ τα σκουπισα κ παρόλα αυτά τα σημάδια δεν φεύγουν. Η λαβη ειναι της πλακας. Ειναι σαν ψευτικα. Δείτε φωτο άλλων ανθρώπων στο σκρουτζ κ θα καταλάβετε τι εννοώ. Η λεπιδα πρέπει να εχει γραμμή λοξευσης. Επίσης,η εταιρία δεν βγάζει γραμμή με ιαπωνικά. Σε κάθε μαχαιρι έχει διακοσμητικά ψεύτικα Kanji. Πεταμένα χρήματα, καλύτερα δώστε τα 21 ευρω που κοστίζουν αυτά για να πάρετε ένα καλύτερο μαχαιρι παρα 6 άχρηστα. Οι κριτικές άλλων ειναι καλές κ γι αυτο τα πηρα, αλλα τα μαχαίρια που μου ήρθαν δεν μοιάζουν στις φώτο αλλων ανθρώπων, ουτε στις φωτο του σκρουτζ. Φαίνεται για απομίμηση ενός ήδη όχι τόσο καλού μαχαιριου.
Flawless for amateur everyday use... They are razors, at least initially, I don't know how they will evolve, but at such a price (23€) they are worth 100%. Only the serrated meat knives are worth that much... Value for money 100%
Άψογα για ερασιτεχνική καθημερινή χρήση... Είναι ξυράφια τουλάχιστον αρχικά μετά δεν ξέρω πως θα εξελιχθούν, όμως σε τέτοια τιμή (23€) αξίζουν 100%. Μόνο τα οδοντωτα μαχαιρια κρέατος αξίζουν τόσο... Value for money 100%
After 5 months of use, I am very satisfied! Very good quality! Can be used daily! Attention... make sure to wash and wipe them directly, do not let them dry with water.
μετά από 5 μήνες χρήσης είμαι πολύ ευχαριστημενος! πολύ καλή ποιότητα! γίνεται καθημερινή χρήση! προσοχή...να τα πλένεται και να τα σκουπίζεται κατευθείαν, να μην τα αφήνεται να στεγνώνουν με τα νερά.
They don't have a hollow at the edge of the blade like in the photos, i.e. the whole blade is a single piece of flat metal, very thin, I washed and wiped them and yet the marks don't go away. The handle is flimsy. They seem fake. Check out photos from other people on Skroutz and you'll understand what I mean. The blade should have a bevel line. Also, the company doesn't make a line with Japanese. On each knife there are decorative fake Kanji. Money wasted, it's better to spend the 21 euros these cost to get a better knife rather than 6 useless ones. Other people's reviews are good and that's why I got them, but the knives I received don't look like the photos from other people, nor the photos on Skroutz. It looks like an imitation of an already not so good knife.
Δεν έχουν κοιλωμα στην άκρη της λεπιδας οπως στις φωτο,δλδ ολη η λεπιδα ειναι ένα κομμάτι επίπεδο μέταλλο,πολυ λεπτό,τα έπλυνα κ τα σκουπισα κ παρόλα αυτά τα σημάδια δεν φεύγουν. Η λαβη ειναι της πλακας. Ειναι σαν ψευτικα. Δείτε φωτο άλλων ανθρώπων στο σκρουτζ κ θα καταλάβετε τι εννοώ. Η λεπιδα πρέπει να εχει γραμμή λοξευσης. Επίσης,η εταιρία δεν βγάζει γραμμή με ιαπωνικά. Σε κάθε μαχαιρι έχει διακοσμητικά ψεύτικα Kanji. Πεταμένα χρήματα, καλύτερα δώστε τα 21 ευρω που κοστίζουν αυτά για να πάρετε ένα καλύτερο μαχαιρι παρα 6 άχρηστα. Οι κριτικές άλλων ειναι καλές κ γι αυτο τα πηρα, αλλα τα μαχαίρια που μου ήρθαν δεν μοιάζουν στις φώτο αλλων ανθρώπων, ουτε στις φωτο του σκρουτζ. Φαίνεται για απομίμηση ενός ήδη όχι τόσο καλού μαχαιριου.
Flawless for amateur everyday use... They are razors, at least initially, I don't know how they will evolve, but at such a price (23€) they are worth 100%. Only the serrated meat knives are worth that much... Value for money 100%
Άψογα για ερασιτεχνική καθημερινή χρήση... Είναι ξυράφια τουλάχιστον αρχικά μετά δεν ξέρω πως θα εξελιχθούν, όμως σε τέτοια τιμή (23€) αξίζουν 100%. Μόνο τα οδοντωτα μαχαιρια κρέατος αξίζουν τόσο... Value for money 100%
After 5 months of use, I am very satisfied! Very good quality! Can be used daily! Attention... make sure to wash and wipe them directly, do not let them dry with water.
μετά από 5 μήνες χρήσης είμαι πολύ ευχαριστημενος! πολύ καλή ποιότητα! γίνεται καθημερινή χρήση! προσοχή...να τα πλένεται και να τα σκουπίζεται κατευθείαν, να μην τα αφήνεται να στεγνώνουν με τα νερά.