It is just right for the spot we wanted it for.
It looks even nicer in person compared to the picture.
It is powerful. Up to speed 3 you can sleep just fine with the sound it makes, unless you want complete silence, in which case it’s definitely not for you. We have it in the children’s room and on the first speed it’s perfect for the child.
In my opinion, it’s only suitable for a bedroom or office. Not for a large space like a living room.
3 disadvantages: 1. Every time you press the room switch, it automatically turns on at maximum light intensity, and because it really has a strong light, it’s annoying at night especially. 2. It makes a "beep" sound every time you do anything, whether you turn on the light or change the fan speed. 3. As you can see in the photo I uploaded, when the fan is running a tiny light stays on, I assume so you know it’s working since it has transparent blades in case someone bumps into it. For the children’s room and for someone who sleeps with a night light, the light it gives is super.
Maybe there is a way to change all 3 of these disadvantages, but unfortunately there is no manual to tell you how to fix them.
Overall, and since I bought it for just €75, it’s perfect for where we wanted it and it cools nicely compared to the previous one we had, which was round without blades, flush with the ceiling, and cost twice as much.
Είναι ότι πρέπει για τη θέση που τον θέλαμε.
Είναι πιο όμορφος από κοντά σε σχέση με την εικόνα.
Είναι δυνατός. Μέχρι την σκάλα 3 κοιμάσαι μια χαρά με το ήχο που ακούς, εκτός και αν θες πλήρη ησυχία που τότε σίγουρα δεν σου κάνει. Τον έχουμε στο παιδικό δωμάτιο και στη πρώτη σκάλα είναι σούπερ για το παιδί.
Κατά τη γνώμη μου κάνει μόνο για υπνοδωμάτιο ή γραφείο. Όχι για μεγάλο χώρο όπως σαλόνι.
3 μειονεκτήματα: 1. Κάθε φορά που πατάς το διακόπτη του δωματίου, ανοίγει αυτόματα στη μέγιστη ένταση φωτός, και επειδή πραγματικά έχει δυνατό φως, είναι ενοχλητικό το βράδυ ειδικά. 2. Κάνει έναν ήχο «μπιπ» κάθε φορά που κάνεις το οτιδήποτε, είτε δηλαδή ανάβεις φως είτε αλλάζεις σκάλα στον ανεμιστήρα. 3. Όπως φαίνεται κ στη φωτογραφία που ανέβασα, όταν λειτουργεί ο ανεμιστήρας μένει παρά ένα ελάχιστο φως ανοιχτό, πιθανολογώ για να ξέρεις ότι δουλεύει επειδή έχει διάφανα πτερύγια μην τυχόν κ χτυπήσει κάποιος. Για το παιδικό δωμάτιο και για κάποιον που κοιμάται με φωτακι το βράδυ είναι σούπερ το φως που έχει.
Μπορεί και τα 3 αυτά μειονεκτήματα να υπάρχει τρόπος να αλλάξουν, αλλά δυστυχώς δεν έχει manual που να σου λέει πως να τα φτιάξεις.
Σε γενικές γραμμές, και επειδή τον αγόρασα μόλις 75€, είναι τέλειος για εκεί που τον θέλαμε και κάνει ωραία δροσιά συγκριτικά με τον προηγούμενο που είχαμε που ήταν στρογγυλός χωρίς πτερύγια που είναι τέρμα πάνω στο ταβάνι και που στοίχιζε τα διπλάσια χρήματα.