Let's start with the positives:
1) WEIGHT. I find it light and it is practically lightweight. I don't understand how in several reviews people say it's heavy.
2) PERFORMANCE. Quite satisfactory performance even at the low setting. Of course, don't expect Dyson-type results. On Turbo, it's very good but the battery drains very quickly there.
Now for the negatives:
1) BUILD QUALITY. Its plastics are of poor quality, especially at all the points that come into contact with the metal tube. They all have play, and if you try to tighten the one screw that holds them, there's a 90% chance they will break (tested).
2) BATTERY - CHARGING. I think it depletes excessively fast. By the time I do one bedroom and the hallway, it has easily lost a third of its charge. Charging is also quite slow.
3) NOZZLE. In my opinion, the nozzle has a design flaw. When I do floors, dust accumulates on the nozzle's brushes, so as soon as I place the vacuum on a carpet, all that gathered dust comes out onto the carpet, meaning you have to pick it up again. The wheels are also mediocre and started squeaking from the first days, so I had to use my beloved WD40, which I did not expect for a new product.
4) CLEANING - MAINTENANCE. Another weak point. The bin is small, the filter needs very frequent cleaning because performance drops dramatically and it smells easily. Also, the spiral tube at the nozzle, as it is angled, collects pieces of dust that don't come out easily except with a long brush, like those we use for car rims.
Conclusion: Would I buy it again knowing these things? No. If it cost around 50.00 euros, maybe. Do I recommend it? Unfortunately, no.
Ας ξεκινήσουμε με τα θετικά:
1) ΒΑΡΟΣ. Την βρίσκω ελαφριά και είναι πρακτικά ελαφριά. Δεν καταλαβαίνω πως σε αρκετές κριτικές λένε ότι είναι βαριά.
2) ΑΠΟΔΟΣΗ. Αρκετά ικανοποιητική απόδοση ακόμα και στην μικρή σκάλα. Φυσικά μην περιμένετε αποτελέσματα τύπου Dyson. Στο Turbo δε είναι πολύ καλή όμως εκεί η μπαταρία αδειάζει πάρα πολύ γρήγορα.
Πάμε και στα αρνητικά:
1) ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ. Τα πλαστικά της είναι κακής ποιότητας ειδικά σε όλα τα σημεία που εφάπτονται με τον μεταλλικό σωλήνα. Έχουν όλα τζόγο και αν προσπαθήστε να σφίξετε την μία βίδα που τα κρατάει κατά 90% θα σπάσουν (δοκιμασμένο).
2) ΜΠΑΤΑΡΙΑ - ΦΟΡΤΙΣΗ. Θεωρώ ότι εξαντλείται υπερβολικά γρήγορα. Μέχρι να κάνω ένα υπνοδωμάτιο και τον διάδρομο έχει χάσει για πλάκα το 1/3 της. Η φόρτιση δε αρκετά αργή.
3) ΠΕΛΜΑ. Το πέλμα της έχει κατά την άποψη μου σχεδιαστική αστοχία. Όταν κάνω πατώματα η σκόνη συσσωρεύεται στα βουρτσάκια του πέλματος με αποτέλεσμα με το που βάλω την σκούπα σε χαλί, όλη αυτή η μαζεμένη σκόνη βγαίνει στο χαλί με αποτέλεσμα να πρέπει να την ξανά μαζέψεις. Τα ροδάκια επίσης μέτρια και από τις πρώτες ημέρες σφύριζαν με αποτέλεσμα να επιστρατεύσω το αγαπημένο WD40, πράγμα που δεν περίμενα για νέο προϊόν.
4) ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ - ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ. Άλλο ένα αδύναμο σημείο. Ο κάδος μικρός, θέλει πολύ συχνά καθάρισμα το φίλτρο διότι πέφτει φοβερά η απόδοση και μυρίζει εύκολα. Επίσης, ο σπιράλ σωλήνας στο πέλμα έτσι όπως είναι σε γωνία μαζεύει κομμάτια σκόνης που δεν βγαίνουν εύκολα παρά μόνο με κάποιο μακρύ βουρτσάκι όπως π.χ. αυτά που χρησιμοποιούμε για τις ζάντες των αυτοκινήτων.
Συμπέρασμα: Θα την ξανά αγόραζα γνωρίζοντας αυτά; Όχι. Αν κόστιζε γύρω στα 50,00 ευρώ ίσως. Την προτείνω; Δυστυχώς όχι.