I like that it has good sound, meaning when you connect the speaker via Bluetooth it sounds satisfactory, I would say.. as well as during calls it has good sound, you can hear the other person and yourself! I have seen phones, like Ulefone and Huawei, where you can't hear the other person well, this is at least good!
It downloads social networking apps that sometimes work well and sometimes do not respond.. usually TikTok for uploading videos, Facebook again for uploading or viewing stories, and Messenger (on the keyboard) gets stuck.. less so for Instagram, Viber, or Spotify.. also Google gets stuck a lot on the keyboard and generally freezes! This disappointed me a lot..
Also, whether you have storage space or not, it tells you that you need to delete something, so I had to put all the photos and videos I had on a USB stick.. I got really annoyed there! First of all, it turns off the Wi-Fi, Bluetooth, and data, and you can't do anything until you delete the files.. only receive messages and calls, but you see them as notifications.. you can't go inside unless you choose something to delete..
The camera quality sometimes looks perfect in the shot and sometimes it can show light flares if you are under the light, but it can take nice videos now and then! WARNING: you should not save videos longer than 1.5 minutes.. it eats up space!
Well, I shouldn't comment on the battery.. if you go to scroll on Facebook and spend an hour, 1-3 hours let's say, it shuts down immediately and needs charging! For someone who needs it for professional conversations and wants to be online for many hours, I do not recommend it from experience.. aesthetically it looks very nice with a case, but guys it is not worth it for kids who want to play and scroll to have such a phone.. it drains battery a lot! Oh, and I should mention that it freezes a lot and to unlock it you need either a restart or to press the last right button at the bottom that deletes what you have seen.. now I am looking for a new phone because I also want it to provide everything! The truth is that I thought it would be a good brand because it is famous for air conditioners, but... anything is possible! So far, I see that Samsung in the new models is good, and of course with iPhones which are somewhat pricey to get.. I hope I helped you!
Μου αρεσει που εχει καλο ηχο, δηλ οταν συνδεεις το ηχειο με bluetooth ακουγιεται ικανοποιητικα θα ελεγα.. οπως επισης και στην κληση εχει καλο ηχο, ακουγιεται ο αλλος κι εσυ! εχω δει και κινητα, οπως Ulefone και Huawei που δεν μπορεις να ακουσεις καλα τον αλλον, αυτο ειναι καλο τουλαχιστον!
Κατεβαζει εφαρμογες κοινωνικης δικτυωσης που ποτε δουλευουν καλα και ποτε δεν ανταποκρινονται.. συνηθως το tik tok για να ανεβασεις βιντεο ,το fb παλι για να ανεβασεις ή να δεις στορυ και το messenger (στο πληκτρολογιο ) κολλανε .. πιο λιγο το insta ,το Viber ή το Spotify .. επισης το Google κολλαει πολυ στο πληκτρολογιο και γενικα κολλαει! αυτο με απογοητευσε παρα πολυ..
Επισης ειτε εχεις αποθηκευτικο χωρο ειτε οχι σου βγαζει οτι πρεπει να βγαλεις κτ, οποτε αναγκαστηκα και επρεπε να βαλω οτι φωτογραφιες και βιντεο ειχα σε στικακι .. εκει νευριασα παρα πολυ! καταρχας σου κλεινει το wi-fi ,το bluettoth και τα δεδομενα και δεν μπορεις να κανεις τπτ μεχρι να βγαλεις τα αρχεια.. μονο να δεχεσαι μηνυματα και κλησεις, αλλα να τα βλεπεις ως ειδοποιηση.. δεν μπορεις να μπεις μεσα εαν δεν επιλεξεις κτ για να διαγραψεις..
Η ποιοτητα καμερας μια φαινεται τελεια η ληψη και μια μπορει να δειχνει ασπιδες του φωτος αν εισαι κατω απ' το φως ,αλλα μπορει να βγαζει ωραια βιντεο που και που ! ΠΡΟΣΟΧΗ: δεν πρεπει να αποθηκευετε βιντεο πανω απο 1,5 λεπτο.. σας τρωει χωρο!
Καλα να μην σχολιασω για την μπαταρια.. αν μπεις να σερφαρεις σε fb και κανεις ωρα, 1-3 ωρες ας πουμε , εκει σου κλεινει κατευθειαν και θελει φορτισμα! Για εναν που το χρειαζεται για επαγγελματικες συνομιλιες και θελει πολλες ωρες να ειναι στο διαδικτυο εγω απο πειρα δεν το προτεινω.. εμφανισιακα φαινεται πολυ ωραιο με μια θηκη, αλλα παιδια δεν αξιζει για τα πιτσιρικια που θελουν να παιζουν και να σερφαρουν να εχουν τετοιο κινητο .. τρωει πολυ μπαταρια! Α να πω και οτι κολλαει πολυ και για να το ξεμπλοκαρεις θελει ή επανεκκινηση ή να πατας το τελευταιο δεξι πληκτρο κατω-κατω που διαγραφει αυτα που εχεις δει .. τωρα ειμαι για καινουργιο κινητο, γιατι κι εγω θελω να τα παρεχει ολα! Η αληθεια ειναι οτι πιστευα οτι θα ητανε καλη μαρκα, γιατι ειναι φημισμενην απ΄τα airconditions, αλλα... ολα ειναι πιθανα! Εγω μεχρι στιγμης την Samsung στα καινουργια μοντελα βλεπω οτι ειναι καλα και φυσικα στα Iphone που ειναι και καπως τσιμπημενα σε τιμη για να τα παρεις.. Ελπιζω να σας βοηθησα!