Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I would give 5 stars but with reservation I give 4 because it is new and I do not know what will happen in the future... I read a review of a lady and I bought it thinking that I would probably waste my money...! The product is not an AC so my requirements were specific! I wanted it to cool... and for the air to be strong! Indeed, with cold water it gives coolness and with the speed at maximum and setting the function to cooler as long as the water is cold... Putting ice makes the air even colder... I tried it (at 37C outside) recently, in an east-facing living room with full sun and windows and it really cooled me all afternoon even though the place was boiling! If I could afford to pay full electricity such a time I would get an AC... but where the electricity has reached is unattainable! With 80W it is perfect!!! The order came immediately and in excellent condition... Somewhere I read down in the comments that the air is not strong... I disagree! The air is strong and with a patent on the right on the upper blades a little hard paper in between (photo) you keep them all open and so you have full air from the upper blades. Of course, it does not cool the house but it cools you individually. At 2 meters with the conditions I wrote it is super-perfect... The negatives are the smell of plastic the first day which is normal because it was new... The height with the wheels is about 60cm, the depth is around 20cm and the width is about 26cm, approximately because it has curves. It is not small! It is quite aesthetically pleasing as a device... Personally, I think it is worth its money and of course its course will show how long it will last! To each his own... as the saying goes!
Θα έβαζα 5 αστεράκια αλλά με επιφύλαξη βάζω 4 γιατί είναι καινούργιο και δεν ξέρω τι θα προκύψει στη συνέχεια...Διάβασα την κριτική κάποιας κυρίας και το πήρα με τη σκεψη οτι μάλλον θα τα κλάψω τα λεφτά μου...!Το προιόν δεν είναι AC οπότε οι απαιτήσεις μου ηταν συγκεκριμένες!Ηθελα να δροσίζει...και να είναι δυνατός ο αέρας!Οντως με κρυο νεράκι βγάζει δροσιά και με την ταχυτητα στο τερμα και βαζοντας τη λειτουργία στο cooler όσο ειναι κρυο το νερο ..Βάζοντας παγο είναι ακόμα πιο κρύος ο αερας...Το δοκίμασα( στους 37C έξω)πρόσφατα, σε καθιστικό ανατολικό με φουλ ήλιο και τζαμαρίες και όντως με δρόσισε όλο το μεσημέρι παρόλο που ο τόπος έβραζε! Αν είχα τη δυνατότητα να πληρώνω φουλ ρεύμα τετοια εποχή θα έπαιρνα AC..αλλά εκεί που εχει φτάσει το ρεύμα είναι απλησίαστο!Με 80W είναι τέλειο!!! Η παραγγελία ήρθε αμέσως και σε αριστη κατάσταση..Καπου διαβασα πιο κάτω στα σχόλια πως δεν ειναι δυνατός ο αερας...διαφωνω!Ο αερας ειναι δυνατός και με μια πατεντα δεξιά στα ανω πτερυγια λιγο χαρτί σκληρο αναμεσα(φωτό) τα κρατας όλα ανοιχτα και ετσι εχεις πληρη αερα απο τα άνω πτερυγια.Εννοειται πως δεν κρυωνει το σπιτι αλλα δροσιζει απλά εσένα ατομικα. Στα 2 μετρα με τις προυποθεσεις που εγραψα ειναι υπερ-τελειο..Στα αρνητικά είναι η μυρωδιά πλαστικου την πρωτη μέρα που ειναι φυσιολογικο γιατι ήταν καινουργιο...
Το υψος του με τα ροδάκια ειναι περιπου 60cm , το βάθος του γυρω στα 20cm και το πλατος του κάπου 26cm,στο περιπου όλα γιατι έχει καμπύλες.Δεν είναι μικρό! Είναι αρκετά καλαισθητη σαν συσκευή...Προσωπικά θεωρω πως αξίζει τα λεφτα του και βεβαια η πορεια του θα δειξει το ποσο θα κρατήσει! Περί ορέξεως...κολοκυθόπιτα, που λεει και η παροιμία!|
Lightweight construction, you can move it easily. That's the only positive.
If you don't have your face in front of the machine, you don't feel coolness, and you only feel cool for about an hour at most until the ice melts.
It's not suitable for the temperatures we have in Greece during the summer.
Disappointing.
Ελαφρια κατασκευη, το μετακινεις ευκολα. Μονο αυτο ειναι το θετικο.
Αν δεν εχεις το προσωπο σου μπροστα απο το μηχανημα δεν νιωθεις δροσια και δροσια νιωθεις για μια ωρα μαξ μεχρι δηλαδη να λιώσει ο παγος.
Δεν κανει για τις θερμοκρασιες που εχουμε στην Ελλαδα το καλοκαιρι.
Απογοητευτικό.
Unfortunately, it was a useless purchase. It arrived broken on one side but I kept it because it seemed to work. With the ice packs, it makes a minimal difference in the air it blows out but nothing amazing. A classic fan would have been better; for this money, I would have had more cold air and a much quieter operation. The water, although filtered, has turned yellow after a month of use and the tank doesn't even come out easily for cleaning. Stay away. A useless purchase that I prefer to throw away rather than deal with further.
Δυστυχώς ήταν άχρηστη αγορά. Ήρθε σπασμένο στη μία πλευρά αλλά το κράτησα επειδή έδειχνε να δουλεύει. Με τις παγοκίστες κάνει μια ελάχιστη διαφορά στον αέρα που βγάζει αλλά τίποτα φοβερό. Κλασικό ανεμιστήρα καλύτερα να έπαιρνα σε αυτά τα λεφτά θα είχα περισσότερο παγωμένο αέρα και κατά πολύ περισσότερο αθόρυβη λειτουργία. Το νερό αν και φιλτραρισμένο έχει γίνει κίτρινο με ένα μήνα χρήσης και το δοχείο δε βγαίνει καν εύκολα να καθαριστεί. Μείνετε μακριά. Άχρηστη αγορά που προτιμώ να πετάξω παρά να ασχοληθώ περαιτέρω.
Completely useless! It's like throwing your money in the trash! It doesn't cool at all, makes a lot of noise, and additionally creates terrible humidity in the space. Totally wasted money!
Εντελώς άχρηστο! Είναι σαν να πετάς τα λεφτά σου στα σκουπίδια! Δεν δροσίζει καθόλου, κάνει πολύ θορυβο, και επιπλέον δίμιουργει τρομερή υγρασία στο χώρο. Εντελώς πεταμένα λεφτά!
"The order does not deliver at all. Contrary to what it claims, "strong cold air volume," it does not produce strong or cold air. If you stick your nose to the vents, you realize that it only blows a little bit of air. And from the noise it produces, you can tell that it is working. No matter what setting I have tried, with or without the ice packs, this thing does nothing but take up space. Please replace it or refund my money. And after a lot of difficulty, they only agreed to check it for possible repair (which was stupid of me) and they wanted to pick it up without any proof of receipt of any kind, they return it to me because they say there is nothing wrong with it. Indeed, it has nothing of what it claims. I lost over 70 euros, my time, and it takes up space. I will come back."
"η παραγγελια δεν αποδίδει καθόλου. Αντίθετα με το ότι διατείνεται , "ισχυρός όγκος κρυου αέρα", δεν βγάζει ούτε ίσχυρό, ούτε κρύο. Αν κολήσεις τη μύτη σου στις περσίδες, καταλαβαίνεις ότι βγάζει λίγο αερα κοπανιστό. Κι από τον θόρυβο που παράγει καταλαβαίνεις ότι δουλέυει. Ότι ρύθμιση και να εχω δοκιμάσει, με ή χωρίς τις παγοκύστες, αυτό το πράγμα δεν κάνει κάτι αλλο απο το να πιανει χώρο. Παρακαλώ για την αντικατάσταση του ή για επιστροφή χρημάτων"
Κι αφου με τα χιλια ζορια δεχτηκαν μονο ελεγχο για ενδεχομενη επισκευη (καλη ηλιθια κι εγω) και ηθελαν να το παραλαβουν χωρις αποδεικτικο παραλαβης οποιασδηποτε μορφης, μου το επιστεφουν γιατι λεει δεν εχει τιποτα.
Οντως δεν εχει τιποτα απο αυτα που λεει. Εχασα για πλακα 70τοσα ευρω, το χρονο μου και μου πιανει χωρο.
Θα επανελθω.
Very good air cooler! Seeing the comments on this and similar products, I have to say that the air cooler is not an air conditioner. It is a fan that passes the air through cold water and gives a feeling of coolness. This particular one does its job very well. I placed it near the bed at night during sleep mode and we slept well without sweating and it didn't bother us at all. I leave the window slightly open to prevent humidity from staying inside. Also, it is not bulky and has a very nice design!
Πολυ καλο air cooler! Βλεποντας τα σχολια και σε αυτο και σε αντιστοιχα προιοντα πρεπει να πω οτι το air cooler δεν ειναι κλιματιστικο. Ειναι ενας ανεμιστηρας που περναει τον αερα απο το κρυο νερο και βγαζει την αισθηση δροσιας. Το συγκεκριμενο κανει τη δουλεια του πολυ καλα. Το εβαλα το βραδυ κοντα στο κρεβατι στη λειτουργια υπνου και κοιμηθηκαμε καλα χωρις ιδρωτα και δεν ενοχλησε καθολου. Εγω αφηνω λιγο το παραθυρο ανοιχτο για να μην μενει η υγρασια μεσα. Επισης δεν ειναι οκγωδες και εχει πολυ ωραιο design!
Perhaps one of the most controversial devices for the home.
Purchased after much thought and doubt about whether it does more than just a fan.
Conclusions after the first use:
1) As a ventilation device with remote control, timer, wheels, automatic shutters (right - left), high fan intensity (3 levels), and two programs simulating air intensity with real conditions, YES it's worth the money!!!
2) As an air cooler, it was measured with a thermometer at the output and had a 1-2 degree difference from the ambient temperature.
Therefore, it gives a better sense of coolness than a simple fan.
3) The descriptions given by other reviewers for similar devices, saying that you have to sit next to the device to understand something, may be a bit exaggerated, probably because there is an unintentional comparison with air conditioners that cool you down by 15-20 degrees below room temperature.
4) Indeed, even with ice packs, it is difficult to say that cooling increases, and it is logical because the water evaporation is achieved at a specific temperature. Perhaps the ice packs are offered more for commercial - psychological reasons.
5) Great usefulness during the night (sleep). Anyone who dislikes the air conditioner during nighttime sleep will definitely find a very good solution with the air cooler. At a reasonable distance from the bed (1-2 meters) and at the medium level, always using the "cooler" function and with the water tank full, sleep becomes pleasant without "catches", dry throat, headache, and especially without sweat!!!
Update:
Almost 1 month later, the device works perfectly, very useful on hot nights, quite satisfied.
P.S.: The build quality is quite good for its price, reminiscent of the quality of an economical air conditioner, the touch buttons work perfectly from the start, as well as the remote control.
The manual shutters presented a problem, as they did not stay in a straight position, but were dragged by the force of the air (quite strong flow even at level 1), but over time the issue was resolved.
Ίσως από τις πιο αμφιλεγόμενες συσκευές για το σπίτι.
Αγοράστηκε μετά από πολύ σκέψη και απορία για το αν κάνει κάτι παραπάνω από απλό ανεμιστήρα.
Συμπεράσματα μετά από την πρώτη χρήση:
1) Σαν συσκευή αερισμού με τηλεχειρισμό, χρονοδιακόπτη, ροδάκια, αυτόματες περσίδες (δεξιά - αριστερά), μεγάλη ένταση ανεμιστήρα (3 επίπεδα), και δύο προγράμματα προσομοίωσης έντασης του αέρα με πραγματικές συνθήκες, ΝΑΙ αξίζει τα λεφτά της!!!
2) Σαν ψύξη αέρα, μετρήθηκε με θερμόμετρο στην έξοδο και είχε 1-2 βαθμούς διαφορά από την θερμοκρασία περιβάλλοντος.
Ως εκ τούτου, δίνει αίσθηση δροσιάς καλύτερη από του απλού ανεμιστήρα.
3) Οι περιγραφές που δίνουν άλλοι αξιολογητές για παρόμοιες συσκευές, που λένε ότι πρέπει να κάθεσαι δίπλα από την συσκευή για να καταλάβεις κάτι, ίσως είναι λίγο υπερβολικές, πιθανότατα γιατί γίνεται ακούσια σύγκριση με τα κλιματιστικά που σε χτυπάνε με 15-20 βαθμούς κάτω από την θερμοκρασία χώρου..
4) Όντως και με παγοκύστες, δυσκολεύεσαι να πεις ότι μεγαλώνει η ψύξη, και είναι λογικό γιατί η εξάτμιση του νερού επιτυγχάνεται σε συγκεκριμένη θερμοκρασία. Ίσως οι παγοκύστες προσφέρονται πιο πολύ για εμπορικούς - ψυχολογικούς λόγους..
5) Μεγάλη χρησιμότητα στην διάρκεια της νύχτας (ύπνος). Όποιος απεχθάνεται το κλιματιστικό κατά τον βραδυνό ύπνο, σίγουρα με το air cooler θα βρει μια πολύ καλή λύση. Σε λογική απόσταση από το κρεβάτι (1-2 μέτρα) και στην μεσαία σκάλα, πάντα με την χρήση της λειτουργίας "cooler" και γεμάτο το δοχείο νερού, ο ύπνος γίνεται ευχάριστος χωρίς "πιασήματα", ξερό λαιμό και πονοκέφαλο και κυρίως χωρίς ιδρώτα!!!
Ανανέωση:
Σχεδόν 1 μήνα μετά, η συσκευή λειτουργεί άψογα, πολύ χρήσιμη τα βράδια με καύσωνα, αρκετά ευχαριστημένος.
ΥΓ: Η ποιότητα κατασκευής είναι αρκετά καλή για τα λεφτά της, θυμίζει ποιότητα κλιματιστικού οικονομικής κατηγορίας, τα πλήκτρα αφής δουλεύουν άψογα εξαρχής, καθώς και το τηλεκοντρόλ.
Πρόβλημα παρουσίασαν οι χειροκίνητες περσίδες, που δεν στέκονταν σε ευθεία θέση, αλλά παρασύρονταν από την δύναμη του αέρα (αρκετά δυνατή ροή ακόμα και στη 1 σκάλα), αλλά με την πάροδο του χρόνου έστρωσε το θέμα.
The Aircooler is essentially a fan that blows cool air, unlike a regular fan that blows warm or hot air when it's very hot.
POSITIVES
This specific Aircooler does blow cool air.
It has a remote control.
NEGATIVES
You can't adjust the air up and down, only left and right. And if you try to adjust it downwards, it doesn't stay in place and falls off, which is annoying and requires a fix to keep it from moving (I've wedged something to keep it from moving, unacceptable).
The ice packs don't last very long (obviously I've tested them with frozen water, not in warm water).
The air it blows is not very strong.
I recommend buying it only if you have ready ice to fill it with and very cold water because it needs to be refilled and have ice at least twice a day.
It's not worth its money, it could have better quality.
At this price, look for something else
Το Aircooler είναι στην ουσία ένας ανεμιστήρας που φυσάει δροσερό αέρα σε αντίθεση με έναν απλό ανεμιστήρα που φυσάει χλιαρό ή ζεστό άμα έχει πολύ ζέστη
ΘΕΤΙΚΑ
Το συγκεκριμένο Aircooler φυσάει όντως δροσερό αέρα
Έχει τηλεχειριστήριο
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
Δεν μπορείς να ρυθμίσεις τον αέρα στο πάνω κάτω, μόνο αριστερά δεξιά και άμα πας να το ρυθμίσεις το κάνω κάτω δεν κρατιέται στην θέση του και φεύγει, πράγμα που είναι σπαστικό και χρειάζεται μια πατέντα για να μην κουνιέται (εγώ έχω σφηνώσει κάτι για να μην κουνιέται, απαράδεκτο)
Οι παγοκιστες δεν κρατάνε σχεδόν καθόλου (προφανώς τις έχω δοκιμάσει με παγωμένο νερό όχι δηλαδή σε ζεστό)
Ο αέρας που βγάζει δεν είναι πολύ δυνατός
Σας προτείνω να το αγοράσατε μόνο αν έχετε έτοιμο πάγο για να το γεμίζετε και πολύ κρύο νερό γιατί θέλει τουλάχιστον 2 φορές την μέρα γέμισμα και παγάκια
τα λεφτά του δεν τα αξίζει, θα μπορούσε να είχε καλύτερη ποιότητα
Unacceptable product. A fan has better performance. Noisy. Sparks and burnt smell appeared after a week of operation. RETURNED TO THE COMPANY
Απαράδεκτο προϊόν. Ένας ανεμιστήρας έχει καλύτερη απόδοση. Θορυβώδες. Μετά από μια εβδομάδα λειτουργίας εμφανίστηκαν σπινθήρες και μυρωδιά καμένου. ΕΠΙΣΤΡΑΦΗΚΕ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Lightweight construction, you can move it easily. That's the only positive.
If you don't have your face in front of the machine, you don't feel coolness, and you only feel cool for about an hour at most until the ice melts.
It's not suitable for the temperatures we have in Greece during the summer.
Disappointing.
Ελαφρια κατασκευη, το μετακινεις ευκολα. Μονο αυτο ειναι το θετικο.
Αν δεν εχεις το προσωπο σου μπροστα απο το μηχανημα δεν νιωθεις δροσια και δροσια νιωθεις για μια ωρα μαξ μεχρι δηλαδη να λιώσει ο παγος.
Δεν κανει για τις θερμοκρασιες που εχουμε στην Ελλαδα το καλοκαιρι.
Απογοητευτικό.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I would give 5 stars but with reservation I give 4 because it is new and I do not know what will happen in the future... I read a review of a lady and I bought it thinking that I would probably waste my money...! The product is not an AC so my requirements were specific! I wanted it to cool... and for the air to be strong! Indeed, with cold water it gives coolness and with the speed at maximum and setting the function to cooler as long as the water is cold... Putting ice makes the air even colder... I tried it (at 37C outside) recently, in an east-facing living room with full sun and windows and it really cooled me all afternoon even though the place was boiling! If I could afford to pay full electricity such a time I would get an AC... but where the electricity has reached is unattainable! With 80W it is perfect!!! The order came immediately and in excellent condition... Somewhere I read down in the comments that the air is not strong... I disagree! The air is strong and with a patent on the right on the upper blades a little hard paper in between (photo) you keep them all open and so you have full air from the upper blades. Of course, it does not cool the house but it cools you individually. At 2 meters with the conditions I wrote it is super-perfect... The negatives are the smell of plastic the first day which is normal because it was new... The height with the wheels is about 60cm, the depth is around 20cm and the width is about 26cm, approximately because it has curves. It is not small! It is quite aesthetically pleasing as a device... Personally, I think it is worth its money and of course its course will show how long it will last! To each his own... as the saying goes!
Θα έβαζα 5 αστεράκια αλλά με επιφύλαξη βάζω 4 γιατί είναι καινούργιο και δεν ξέρω τι θα προκύψει στη συνέχεια...Διάβασα την κριτική κάποιας κυρίας και το πήρα με τη σκεψη οτι μάλλον θα τα κλάψω τα λεφτά μου...!Το προιόν δεν είναι AC οπότε οι απαιτήσεις μου ηταν συγκεκριμένες!Ηθελα να δροσίζει...και να είναι δυνατός ο αέρας!Οντως με κρυο νεράκι βγάζει δροσιά και με την ταχυτητα στο τερμα και βαζοντας τη λειτουργία στο cooler όσο ειναι κρυο το νερο ..Βάζοντας παγο είναι ακόμα πιο κρύος ο αερας...Το δοκίμασα( στους 37C έξω)πρόσφατα, σε καθιστικό ανατολικό με φουλ ήλιο και τζαμαρίες και όντως με δρόσισε όλο το μεσημέρι παρόλο που ο τόπος έβραζε! Αν είχα τη δυνατότητα να πληρώνω φουλ ρεύμα τετοια εποχή θα έπαιρνα AC..αλλά εκεί που εχει φτάσει το ρεύμα είναι απλησίαστο!Με 80W είναι τέλειο!!! Η παραγγελία ήρθε αμέσως και σε αριστη κατάσταση..Καπου διαβασα πιο κάτω στα σχόλια πως δεν ειναι δυνατός ο αερας...διαφωνω!Ο αερας ειναι δυνατός και με μια πατεντα δεξιά στα ανω πτερυγια λιγο χαρτί σκληρο αναμεσα(φωτό) τα κρατας όλα ανοιχτα και ετσι εχεις πληρη αερα απο τα άνω πτερυγια.Εννοειται πως δεν κρυωνει το σπιτι αλλα δροσιζει απλά εσένα ατομικα. Στα 2 μετρα με τις προυποθεσεις που εγραψα ειναι υπερ-τελειο..Στα αρνητικά είναι η μυρωδιά πλαστικου την πρωτη μέρα που ειναι φυσιολογικο γιατι ήταν καινουργιο...
Το υψος του με τα ροδάκια ειναι περιπου 60cm , το βάθος του γυρω στα 20cm και το πλατος του κάπου 26cm,στο περιπου όλα γιατι έχει καμπύλες.Δεν είναι μικρό! Είναι αρκετά καλαισθητη σαν συσκευή...Προσωπικά θεωρω πως αξίζει τα λεφτα του και βεβαια η πορεια του θα δειξει το ποσο θα κρατήσει! Περί ορέξεως...κολοκυθόπιτα, που λεει και η παροιμία!|
Lightweight construction, you can move it easily. That's the only positive.
If you don't have your face in front of the machine, you don't feel coolness, and you only feel cool for about an hour at most until the ice melts.
It's not suitable for the temperatures we have in Greece during the summer.
Disappointing.
Ελαφρια κατασκευη, το μετακινεις ευκολα. Μονο αυτο ειναι το θετικο.
Αν δεν εχεις το προσωπο σου μπροστα απο το μηχανημα δεν νιωθεις δροσια και δροσια νιωθεις για μια ωρα μαξ μεχρι δηλαδη να λιώσει ο παγος.
Δεν κανει για τις θερμοκρασιες που εχουμε στην Ελλαδα το καλοκαιρι.
Απογοητευτικό.
Unfortunately, it was a useless purchase. It arrived broken on one side but I kept it because it seemed to work. With the ice packs, it makes a minimal difference in the air it blows out but nothing amazing. A classic fan would have been better; for this money, I would have had more cold air and a much quieter operation. The water, although filtered, has turned yellow after a month of use and the tank doesn't even come out easily for cleaning. Stay away. A useless purchase that I prefer to throw away rather than deal with further.
Δυστυχώς ήταν άχρηστη αγορά. Ήρθε σπασμένο στη μία πλευρά αλλά το κράτησα επειδή έδειχνε να δουλεύει. Με τις παγοκίστες κάνει μια ελάχιστη διαφορά στον αέρα που βγάζει αλλά τίποτα φοβερό. Κλασικό ανεμιστήρα καλύτερα να έπαιρνα σε αυτά τα λεφτά θα είχα περισσότερο παγωμένο αέρα και κατά πολύ περισσότερο αθόρυβη λειτουργία. Το νερό αν και φιλτραρισμένο έχει γίνει κίτρινο με ένα μήνα χρήσης και το δοχείο δε βγαίνει καν εύκολα να καθαριστεί. Μείνετε μακριά. Άχρηστη αγορά που προτιμώ να πετάξω παρά να ασχοληθώ περαιτέρω.
Completely useless! It's like throwing your money in the trash! It doesn't cool at all, makes a lot of noise, and additionally creates terrible humidity in the space. Totally wasted money!
Εντελώς άχρηστο! Είναι σαν να πετάς τα λεφτά σου στα σκουπίδια! Δεν δροσίζει καθόλου, κάνει πολύ θορυβο, και επιπλέον δίμιουργει τρομερή υγρασία στο χώρο. Εντελώς πεταμένα λεφτά!
"The order does not deliver at all. Contrary to what it claims, "strong cold air volume," it does not produce strong or cold air. If you stick your nose to the vents, you realize that it only blows a little bit of air. And from the noise it produces, you can tell that it is working. No matter what setting I have tried, with or without the ice packs, this thing does nothing but take up space. Please replace it or refund my money. And after a lot of difficulty, they only agreed to check it for possible repair (which was stupid of me) and they wanted to pick it up without any proof of receipt of any kind, they return it to me because they say there is nothing wrong with it. Indeed, it has nothing of what it claims. I lost over 70 euros, my time, and it takes up space. I will come back."
"η παραγγελια δεν αποδίδει καθόλου. Αντίθετα με το ότι διατείνεται , "ισχυρός όγκος κρυου αέρα", δεν βγάζει ούτε ίσχυρό, ούτε κρύο. Αν κολήσεις τη μύτη σου στις περσίδες, καταλαβαίνεις ότι βγάζει λίγο αερα κοπανιστό. Κι από τον θόρυβο που παράγει καταλαβαίνεις ότι δουλέυει. Ότι ρύθμιση και να εχω δοκιμάσει, με ή χωρίς τις παγοκύστες, αυτό το πράγμα δεν κάνει κάτι αλλο απο το να πιανει χώρο. Παρακαλώ για την αντικατάσταση του ή για επιστροφή χρημάτων"
Κι αφου με τα χιλια ζορια δεχτηκαν μονο ελεγχο για ενδεχομενη επισκευη (καλη ηλιθια κι εγω) και ηθελαν να το παραλαβουν χωρις αποδεικτικο παραλαβης οποιασδηποτε μορφης, μου το επιστεφουν γιατι λεει δεν εχει τιποτα.
Οντως δεν εχει τιποτα απο αυτα που λεει. Εχασα για πλακα 70τοσα ευρω, το χρονο μου και μου πιανει χωρο.
Θα επανελθω.
Very good air cooler! Seeing the comments on this and similar products, I have to say that the air cooler is not an air conditioner. It is a fan that passes the air through cold water and gives a feeling of coolness. This particular one does its job very well. I placed it near the bed at night during sleep mode and we slept well without sweating and it didn't bother us at all. I leave the window slightly open to prevent humidity from staying inside. Also, it is not bulky and has a very nice design!
Πολυ καλο air cooler! Βλεποντας τα σχολια και σε αυτο και σε αντιστοιχα προιοντα πρεπει να πω οτι το air cooler δεν ειναι κλιματιστικο. Ειναι ενας ανεμιστηρας που περναει τον αερα απο το κρυο νερο και βγαζει την αισθηση δροσιας. Το συγκεκριμενο κανει τη δουλεια του πολυ καλα. Το εβαλα το βραδυ κοντα στο κρεβατι στη λειτουργια υπνου και κοιμηθηκαμε καλα χωρις ιδρωτα και δεν ενοχλησε καθολου. Εγω αφηνω λιγο το παραθυρο ανοιχτο για να μην μενει η υγρασια μεσα. Επισης δεν ειναι οκγωδες και εχει πολυ ωραιο design!
Perhaps one of the most controversial devices for the home.
Purchased after much thought and doubt about whether it does more than just a fan.
Conclusions after the first use:
1) As a ventilation device with remote control, timer, wheels, automatic shutters (right - left), high fan intensity (3 levels), and two programs simulating air intensity with real conditions, YES it's worth the money!!!
2) As an air cooler, it was measured with a thermometer at the output and had a 1-2 degree difference from the ambient temperature.
Therefore, it gives a better sense of coolness than a simple fan.
3) The descriptions given by other reviewers for similar devices, saying that you have to sit next to the device to understand something, may be a bit exaggerated, probably because there is an unintentional comparison with air conditioners that cool you down by 15-20 degrees below room temperature.
4) Indeed, even with ice packs, it is difficult to say that cooling increases, and it is logical because the water evaporation is achieved at a specific temperature. Perhaps the ice packs are offered more for commercial - psychological reasons.
5) Great usefulness during the night (sleep). Anyone who dislikes the air conditioner during nighttime sleep will definitely find a very good solution with the air cooler. At a reasonable distance from the bed (1-2 meters) and at the medium level, always using the "cooler" function and with the water tank full, sleep becomes pleasant without "catches", dry throat, headache, and especially without sweat!!!
Update:
Almost 1 month later, the device works perfectly, very useful on hot nights, quite satisfied.
P.S.: The build quality is quite good for its price, reminiscent of the quality of an economical air conditioner, the touch buttons work perfectly from the start, as well as the remote control.
The manual shutters presented a problem, as they did not stay in a straight position, but were dragged by the force of the air (quite strong flow even at level 1), but over time the issue was resolved.
Ίσως από τις πιο αμφιλεγόμενες συσκευές για το σπίτι.
Αγοράστηκε μετά από πολύ σκέψη και απορία για το αν κάνει κάτι παραπάνω από απλό ανεμιστήρα.
Συμπεράσματα μετά από την πρώτη χρήση:
1) Σαν συσκευή αερισμού με τηλεχειρισμό, χρονοδιακόπτη, ροδάκια, αυτόματες περσίδες (δεξιά - αριστερά), μεγάλη ένταση ανεμιστήρα (3 επίπεδα), και δύο προγράμματα προσομοίωσης έντασης του αέρα με πραγματικές συνθήκες, ΝΑΙ αξίζει τα λεφτά της!!!
2) Σαν ψύξη αέρα, μετρήθηκε με θερμόμετρο στην έξοδο και είχε 1-2 βαθμούς διαφορά από την θερμοκρασία περιβάλλοντος.
Ως εκ τούτου, δίνει αίσθηση δροσιάς καλύτερη από του απλού ανεμιστήρα.
3) Οι περιγραφές που δίνουν άλλοι αξιολογητές για παρόμοιες συσκευές, που λένε ότι πρέπει να κάθεσαι δίπλα από την συσκευή για να καταλάβεις κάτι, ίσως είναι λίγο υπερβολικές, πιθανότατα γιατί γίνεται ακούσια σύγκριση με τα κλιματιστικά που σε χτυπάνε με 15-20 βαθμούς κάτω από την θερμοκρασία χώρου..
4) Όντως και με παγοκύστες, δυσκολεύεσαι να πεις ότι μεγαλώνει η ψύξη, και είναι λογικό γιατί η εξάτμιση του νερού επιτυγχάνεται σε συγκεκριμένη θερμοκρασία. Ίσως οι παγοκύστες προσφέρονται πιο πολύ για εμπορικούς - ψυχολογικούς λόγους..
5) Μεγάλη χρησιμότητα στην διάρκεια της νύχτας (ύπνος). Όποιος απεχθάνεται το κλιματιστικό κατά τον βραδυνό ύπνο, σίγουρα με το air cooler θα βρει μια πολύ καλή λύση. Σε λογική απόσταση από το κρεβάτι (1-2 μέτρα) και στην μεσαία σκάλα, πάντα με την χρήση της λειτουργίας "cooler" και γεμάτο το δοχείο νερού, ο ύπνος γίνεται ευχάριστος χωρίς "πιασήματα", ξερό λαιμό και πονοκέφαλο και κυρίως χωρίς ιδρώτα!!!
Ανανέωση:
Σχεδόν 1 μήνα μετά, η συσκευή λειτουργεί άψογα, πολύ χρήσιμη τα βράδια με καύσωνα, αρκετά ευχαριστημένος.
ΥΓ: Η ποιότητα κατασκευής είναι αρκετά καλή για τα λεφτά της, θυμίζει ποιότητα κλιματιστικού οικονομικής κατηγορίας, τα πλήκτρα αφής δουλεύουν άψογα εξαρχής, καθώς και το τηλεκοντρόλ.
Πρόβλημα παρουσίασαν οι χειροκίνητες περσίδες, που δεν στέκονταν σε ευθεία θέση, αλλά παρασύρονταν από την δύναμη του αέρα (αρκετά δυνατή ροή ακόμα και στη 1 σκάλα), αλλά με την πάροδο του χρόνου έστρωσε το θέμα.
The Aircooler is essentially a fan that blows cool air, unlike a regular fan that blows warm or hot air when it's very hot.
POSITIVES
This specific Aircooler does blow cool air.
It has a remote control.
NEGATIVES
You can't adjust the air up and down, only left and right. And if you try to adjust it downwards, it doesn't stay in place and falls off, which is annoying and requires a fix to keep it from moving (I've wedged something to keep it from moving, unacceptable).
The ice packs don't last very long (obviously I've tested them with frozen water, not in warm water).
The air it blows is not very strong.
I recommend buying it only if you have ready ice to fill it with and very cold water because it needs to be refilled and have ice at least twice a day.
It's not worth its money, it could have better quality.
At this price, look for something else
Το Aircooler είναι στην ουσία ένας ανεμιστήρας που φυσάει δροσερό αέρα σε αντίθεση με έναν απλό ανεμιστήρα που φυσάει χλιαρό ή ζεστό άμα έχει πολύ ζέστη
ΘΕΤΙΚΑ
Το συγκεκριμένο Aircooler φυσάει όντως δροσερό αέρα
Έχει τηλεχειριστήριο
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
Δεν μπορείς να ρυθμίσεις τον αέρα στο πάνω κάτω, μόνο αριστερά δεξιά και άμα πας να το ρυθμίσεις το κάνω κάτω δεν κρατιέται στην θέση του και φεύγει, πράγμα που είναι σπαστικό και χρειάζεται μια πατέντα για να μην κουνιέται (εγώ έχω σφηνώσει κάτι για να μην κουνιέται, απαράδεκτο)
Οι παγοκιστες δεν κρατάνε σχεδόν καθόλου (προφανώς τις έχω δοκιμάσει με παγωμένο νερό όχι δηλαδή σε ζεστό)
Ο αέρας που βγάζει δεν είναι πολύ δυνατός
Σας προτείνω να το αγοράσατε μόνο αν έχετε έτοιμο πάγο για να το γεμίζετε και πολύ κρύο νερό γιατί θέλει τουλάχιστον 2 φορές την μέρα γέμισμα και παγάκια
τα λεφτά του δεν τα αξίζει, θα μπορούσε να είχε καλύτερη ποιότητα
Unacceptable product. A fan has better performance. Noisy. Sparks and burnt smell appeared after a week of operation. RETURNED TO THE COMPANY
Απαράδεκτο προϊόν. Ένας ανεμιστήρας έχει καλύτερη απόδοση. Θορυβώδες. Μετά από μια εβδομάδα λειτουργίας εμφανίστηκαν σπινθήρες και μυρωδιά καμένου. ΕΠΙΣΤΡΑΦΗΚΕ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Lightweight construction, you can move it easily. That's the only positive.
If you don't have your face in front of the machine, you don't feel coolness, and you only feel cool for about an hour at most until the ice melts.
It's not suitable for the temperatures we have in Greece during the summer.
Disappointing.
Ελαφρια κατασκευη, το μετακινεις ευκολα. Μονο αυτο ειναι το θετικο.
Αν δεν εχεις το προσωπο σου μπροστα απο το μηχανημα δεν νιωθεις δροσια και δροσια νιωθεις για μια ωρα μαξ μεχρι δηλαδη να λιώσει ο παγος.
Δεν κανει για τις θερμοκρασιες που εχουμε στην Ελλαδα το καλοκαιρι.
Απογοητευτικό.