This specific protein fills a gap that has existed for years: a light flavor that you can drink all day long, even slowly over the course of hours. The 30ml dissolves in 500ml of water compared to the 200ml that regular protein dissolves in.
It creates a consistency like tea, it doesn’t resemble classic protein at all. The specific peach flavor that I bought is really very close to Lipton iced tea. What I like is that it drinks like a soft drink. You can comfortably drink it intra-workout instead of BCAAs and EAAs, which are wasted money for most people.
Personally, I make a protein shake with cold water in the morning at work, and I drink it until noon, so I cut out unnecessary coffees. Because it’s protein, it keeps me full and I don’t feel hungry like before, so I eat a good meal at home, and I’ve also lost weight.
For after the workout, if I don’t have ready food, I usually drink a regular shake with milk, peanut butter, banana, and a scoop of vanilla protein, which is thick and resembles food. I use this one more as a soft drink. With cold water and ice cubes, it’s something else.
Η συγκεκριμένη προτεΐνη καλύπτει ένα κενό που υπήρχε χρόνια: μιας ελαφριάς γεύσης που μπορείς να πιεις όλη την ήμερα ακόμα κ σιγά σιγά σε διάστημα ωρών. Τα 30ml διαλύονται σε 500ml νερό σε σχέση με τα 200 που διαλύεται η κανονική πρωτεΐνη.
Δημιουργεί μια σύσταση σαν τσάι, δεν θυμίζει σε τίποτα κλασσική πρωτεΐνη. Η συγκεκριμένη γεύση ροδάκινο, που αγόρασα, είναι πραγματικά πολύ κοντά στο lipton ice tea. Αυτό που μου αρέσει είναι πως πίνεται σαν αναψυκτικό. Μπορείς να την πιεις άνετα κ intra workout αντι για τα bcaa και eaa που είναι κ πεταμένα λεφτά για τον περισσότερο κόσμο.
Προσωπικά φτιάχνω μια πρωτεΐνη με παγωμένο νερό και το πρωί στην δουλειά, και πίνω μέχρι το μεσημέρι, έτσι έκοψα τους περιτούς καφέδες. Επειδή είναι πρωτεΐνη με κρατάει κ δεν πεινάω όπως παλιότερα, οπότε τρώω μια κ καλή στο σπίτι, έχασα κ κιλά.
Για μετά την γυμναστική αν δεν έχω έτοιμο φαγητό συνήθως θα πιω ένα κανονικό shake με γάλα, φυστικοβουτυρο, μπανάνα κ ένα scoop πρωτεΐνη βανίλια που είναι πηχτό κ θυμίζει φαγητό. Την συγκεκριμένη την χρησιμοποιώ περισσότερο σαν αναψυκτικό. Με κρύο νερό κ παγάκια είναι το κάτι άλλο.