A true flagship killer. I've had it for about a week and I've come to the following conclusions:
+ Excellent curved display with nice resolution and colors. A plus is the very good brightness it has.
+ Very good shots with the camera in both day and night environments. The portrait filters from Harcourt are quite nice.
+ Several AI features with Magic OS 8 and no unnecessary apps installed out of the box.
+ Quite a powerful stereo speaker system and convenient is the function for an extra step to increase the volume to 200%. However, the quality suffers quite a bit.
- Unfortunately, there is NEITHER a charger in the package (only a cable), NOR any silicone case. I understand that fewer and fewer include such accessories in the box, but the major foul here from Honor is that there is no SuperCharge 100w charger available for purchase anywhere in Greece. You want to give them your money and you can't. That's why it's 4/5 stars, not because they don't provide the charger but because they don't even give us the option to buy it separately.
+ Generally, it has everything that 90% of users will need in their daily lives, and I believe it is quite a VFM choice for anyone looking for a powerful phone with some compromises (e.g., plastic construction on the back, low waterproofing, etc.) to bring the price below the psychological threshold of €600.
If I notice anything else along the way, I will come back.
Ένα πραγματικό flagship killer. Το έχω περίπου μια εβδομάδα και έχω καταλήξει στα εξής:
+ Εξαιρετική κυρτή οθόνη με ωραία ανάλυση και χρώματα. Στα συν του η πολύ καλή φωτεινότητα που έχει.
+ Πολύ καλές λήψεις με την κάμερα σε περιβάλλον μέρας και νύχτας. Τα φίλτρα portrait της Harcourt αρκετά ωραία.
+ Αρκετές AI λειτουργίες με το Magic OS 8 και χωρίς περιττές εφαρμογές εγκατεστημένες out of the box.
+ Αρκετά δυνατό στερεοφωνικό σύστημα ηχείων και βολική η λειτουργία για ένα ακόμα βήμα ώστε να πάει στο 200% η ένταση. Χαλάει αρκετά ωστόσο η ποιότητα.
- Δυστυχώς δεν έχει ΟΥΤΕ φορτιστή στην συσκευασία (μόνο καλώδιο), ΟΥΤΕ κάποια θήκη σιλικόνης. Καταλαβαίνω πως όλο και λιγότεροι περιλαμβάνουν πλέον τέτοια αξεσουάρ στο κουτί αλλά το μεγάλο foul εδώ της Honor είναι ότι δεν υπάρχει ο φορτιστής SuperCharge 100w πουθενά για αγορά στην Ελλάδα. Να θες δηλαδή να της δώσεις τα λεφτά σου και να μην μπορείς. Γι αυτό και 4/5 αστέρια, όχι γιατί δεν μας δίνει τον φορτιστή αλλά δεν μας δίνει καν την δυνατότητα να τον αγοράσουμε ξεχωριστά.
+ Γενικά έχει ότι θα ζητήσει το 90% των χρηστών στην καθημερινότητα τους και θεωρώ πως αποτελεί μια αρκετά VFM επιλογή για όποιον θέλει ένα δυνατό κινητό με κάποιες υποχωρήσεις (πχ πλαστική κατασκευή στη πλάτη, χαμηλή αδιαβροχοποίηση κλπ) ώστε να πέσει και η τιμή κάτω του ψυχολογικού ορίου των 600€.
Στην πορεία εάν παρατηρήσω κάτι ακόμα θα επανέλθω.