For the price I got it for (15 euros plus 3 shipping), it is truly worth it. It grinds perfectly even frozen fruits. I often make protein smoothies and add frozen strawberries or frozen mixed berries. It makes everything really homogeneous. Of course, it doesn't grind the seeds from the strawberries, but neither does the much stronger blender I have. I haven't tried it with chia seeds or other similar seed ingredients as I personally don't use them in my diet. It grinds nuts (I have only tried putting them in alone, not in a smoothie with yogurt or milk or another liquid base), but it doesn't make almond butter, for example (generally, it doesn't make nut butters). It turns them into flour and then struggles. Also, it's harder to clean the pitchers after grinding nuts. Along with the device, two pitchers come, one of 600ml and one of 400ml. It also comes with a lid that you can put on the pitchers after mixing the ingredients, so they automatically turn into a water bottle. It's very convenient to drink the smoothie you just prepared this way. However, I should note that the spout on this lid for drinking is somewhat small, and you can't drink very quickly. Also, the little cap that fits on the spout doesn't seem particularly strong, and if you put it in a bag, it might open (I haven't tried it and probably won't). It's perfect for the fridge, though. Also, the little cap doesn't open 180 degrees but only 90, which is a bit annoying in some cases when drinking. Generally, you get over this last problem, though. The blender gives off a plastic smell when you first use it. The pitchers need a good wash before the first use, at least two washes to get the plastic smell out of them. The pitchers are not suitable for putting hot liquids in them and cannot be put in the dishwasher according to the instructions, which are only in English and Bulgarian. There are NO instructions in Greek (as there should be since we are in Greece). Finally, it should be noted that nowhere on the box does it mention that the pitchers are BPA free. I don't know what BPA is, but I mention it because it's stated on some other plastics. The pitchers are plastic (obviously, for the price). In conclusion, it's worth every euro and does an incredible job for its price. I am very satisfied and happy with my purchase and recommend it to anyone looking to spend this amount on a blender. I don't believe you will find another with such power (300 watts) and two pitchers. It looks sturdy and like it will last, but only time will prove that.
Για την τιμή που το πήρα (15 ευρώ συν 3 μεταφορικά) είναι πραγματικά αντάξιο. Αλέθει τέλεια μέχρι και παγωμένα φρούτα. Κάνω συχνά σμουθι πρωτεΐνης και βάζω παγωμένες φράουλες ή παγωμένα φρούτα του δάσους. Τα κάνει όλα πραγματικά ομογενοποιημένα. Βέβαια από τις φράουλες τα κουκουτσάκια δεν τα αλέθει αλλά ούτε το πολύ πιο δυνατό μπλέντερ της εστία που έχω τα αλέθει. Δεν έχω δοκιμάσει με σπόρους τσια ή άλλα παρόμοια συστατικά σε σπόρους καθώς προσωπικά δεν τα χρησιμοποιώ στην δίαιτά μου. Αλέθει ξηρούς καρπούς (έχω δοκιμάσει μόνο να τους βάλω μόνους τους, όχι σε σμουθι με γιαούρτι ή γάλα ή άλλη υγρή βάση), αλλά δεν κάνει αμυγδαλοβούτυρο παραδείγματος χάριν (γενικά βούτυρα από καρπούς δεν κάνει). Τους κάνει ως αλεύρι και μετά δυσκολεύεται. Επίσης είναι πιο δύσκολο να καθαρίσεις μετά τις κανάτες αν αλέσεις ξηρούς καρπούς.
Μαζί με την συσκευή έρχονται δύο κανάτες, μία των 600ml και μία των 400ml. Επίσης έρχεται ένα καπάκι που μπορείς να το βάλεις πάνω στις κανάτες μετά την ανάμειξη των συστατικών, ώστε να μετατραπούν αυτόματα σε παγούρι. Είναι πολύ βολικό να πίνεις με αυτό τον τρόπο το σμούθι που μόλις ετοίμασες. Ωστόσο να σημειώσω ότι το στόμιο που έχει αυτό το καπάκι για να πίνεις είναι κάπως μικρό και δεν μπορείς να πιεις πολύ γρήγορα. Επίσης το κοκοράκι που κουμπώνει στο στόμιο δεν δείχνει ότι είναι ιδιαίτερα δυνατό και αν το βάλεις σε τσάντα μπορεί να ανοίξει (δεν το έχω δοκιμάσει και μάλλον δεν θα το δοκιμάσω). Για το ψυγείο είναι ότι πρέπει, πάντως. Επίσης το κοκοράκι δεν ανοίξει 180 μοίρες αλλά 90 μόνο που λίγο ενοχλεί σε κάποιες περιπτώσεις όταν πίνεις. Γενικά το ξεπερνάς, πάντως, το τελευταίο αυτό πρόβλημα.
Το μπλεντερ όταν το δουλεύεις στην αρχή βγάζει μία μυρωδιά πλαστικού. Οι κανάτες πριν την πρώτη χρήση θέλουν καλό πλύσιμο, τουλάχιστον δύο σαπουνάδες για να φύγει η μυρωδιά πλαστικού από μέσα τους.
Οι κανάτες δεν είναι κατάλληλες για να τοποθετείς καυτά υγρά μέσα τους και δεν μπαίνουν στο πλυντήριο πιάτων σύμφωνα με τις οδηγίες χρήσης, οι οποίες είναι μόνο στα αγγλικά και στα βουλγάρικα. ΔΕΝ υπάρχουν οδηγίες χρήσης στα ελληνικά (όπως θα έπρεπε αφού βρισκόμαστε στην Ελλάδα). Τέλος, να αναφερθεί ότι πουθενά στο κουτί δεν αναφέρει ότι οι κανάτες είναι ΒΡΑ free. Δεν ξέρω τι είναι το BPA, αλλά το αναφέρω γιατί σε κάποια άλλα πλαστικά το γράφουν. Οι κανάτες είναι πλαστικές (προφανώς, για την τιμή του).
Τελικά συμπεράσματα, αξίζει κάθε ευρώ και κάνει απίστευτη δουλειά για τα λεφτά του. Είμαι κατ' ευχαριστημένος και χαρούμενος με την αγορά μου και το προτείνω σε όποιον θέλει να κινηθεί σε αυτά τα χρήματα για μπλέντερ. Δεν πιστεύω ότι θα βρει άλλο με τόση δύναμη (300 watt) και δύο κανάτες. Δείχνει στιβαρό και ότι θα αντέξει, αλλά μόνο ο χρόνος θα το αποδείξει αυτό.