The camera is a bit, very much like those of the A52, A53, etc. The battery, with energy saving activated, leaves me extremely satisfied, literally lasts me comfortably 1.5 days. The speakers compared to the Pixel 7 I had are lacking quite a bit, but I don't think that's a criterion to deter someone from buying the phone.
It's a phone that has been created for your usability regarding its size. The reason someone should buy this phone is 99% due to its ability to fold and become a small cute thing.
It has a very good processor, so it's a fast phone.
Just if someone wants a phone that takes photos like the S24 Ultra, etc., I think they will be disappointed with the camera lens of this phone.
Now regarding the usability of the small screen, you can open apps from the small screen and messages, etc. But mainly it's worth seeing notifications and nothing more. For example, YouTube videos are not displayed well (they get cut off), navigation in any browser is possible but very tiring. When I try to open a file in an email, it "forces" me to open the phone to see the file because it cannot be displayed on the small screen, which is not very nice, as it loses all logic for the phone to have this screen.
The corresponding phones from other companies like Motorola, as far as I know, allow you to do everything on the small screen, just like you would on any phone. So I think it's a better choice for someone who wants to use the small screen to a large extent.
It's worth the money purely for its size, battery, and processor. As for the photos, there are many phones from other companies that excel
Η κάμερα του είναι λίγο, πολύ όπως των κινητών Α52,Α53 κτλ
Η μπαταρία του, έχοντας ενεργοποιημενη την εξοικονόμηση ενέργειας με αφήνει υπερευχαριστημενη, στην κυριολεξία μου βγάζει 1,5 μέρα άνετα.
τα ηχεία του σε σχέση με το pixel 7 πού είχα υστερούν αρκετά, αλλά δεν θεωρώ ότι αποτελεί κριτήριο για να αποτρέψει κάποιον να το αγοράσει το κινητό.
Είναι ένα κινητό που έχει δημιουργηθεί για την χρηστικότητα σου όσον αφορά το μέγεθος του.
Ο λόγος που αξίζει να το αγοράσει κάποιος το κινητό είναι κατά 99% λόγω της δυνατότητας του να κλείνει και να γίνεται ένα μικρό γλυκό πραγματάκι.
Έχει πολύ καλό επεξεργαστή, οπότε είναι ένα γρήγορο κινητό.
Απλά αν θέλει κάποιος ένα κινητό το οποίο να βγάζει φωτογραφίες όπως το s24 ultra κτλ
Νομίζω θα απογοητευτεί από τον φωτογραφικό φακό αυτού του κινητόυ.
Τώρα όσον αφορά την χρηστικότητα της μικρής οθόνης, μπορείς να ανοίγεις εφαρμογές από την μικρή οθόνη και μηνύματα κτλ. Αλλά κατά κύριο λόγο αξίζει να βλέπεις ειδοποιήσεις και τίποτα παραπάνω. Πχ τα βιντεακια στο YouTube δεν τα εμφανίζει καλα (τα κοβει), η πλοήγηση σε οποιονδήποτε browser είναι εφικτή αλλά κουράζει πολύ. Όταν πάω να ανοίξω ένα αρχείο σε ένα email με "αναγκαζει" να ανοίγω το κινητό για να δω το αρχείο, διότι δεν μπορεί να εμφανιστεί στην μικρή οθόνη, κάτι το οποίο δεν είναι πολύ ωραίο, διότι χάνει όλην την λογική του το κινητό να έχει αυτήν την οθόνη.
Τα αντίστοιχα κινητά άλλων εταιρειών όπως πχ της Motorola από όσο γνωρίζω σου επιτρέπουν να κάνεις τα πάντα στην μικρή οθόνη, όπως θα έκανες σε ένα οποιοδήποτε κινητό. Οπότε νομίζω ότι είναι πιο καλή η επιλογή για κάποιον άνθρωπο που θέλει να χρησιμοποιεί την μικρή οθόνη σε έναν μεγάλο βαθμό.
Αξίζει τα λεφτά του καθαρά για το μέγεθος του, την μπαταρία του και τον επεξεργαστή του. Όσον αφορά τις φωτογραφίες Υπάρχουν πολλά κινητά άλλων εταιρειών που υπερτερούν