Hair mask with 98% natural origin ingredients, enriched with banana for nourishing dry hair. It can be used as a conditioner, a mask, or a leave-in treatment on wet or dry hair.
The 3-in-1 hair mask contains 98% natural ingredients and is enriched with banana for intensive nourishment of dry hair. Its rich texture is instantly absorbed without weighing the hair down.
Can be used as a conditioner
As a mask
As a leave-in treatment on wet or dry hair
The formula is vegan, dermatologically tested, and contains plant oils. Additionally, it has received approval from the Leaping Bunny Programme of Cruelty Free International.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
It leaves the hair excessively dry and does not hydrate it at all, the only good thing it has is that it leaves a nice scent on the hair and that it is easy to comb, and even if they gave it to me for free, I wouldn't take it.
Αφηνει υπερβολικά ξηρά τα μαλλιά και δεν τα ενυδάτωνει καθόλου, το μόνο καλό που έχει είναι ότι αφήνει ωραία μυρωδιά στα μαλλιά και ότι χτενιζονται εύκολα, και δωρεάν να μου την έδιναν δεν θα την έπαιρνα.
Now I only use professional products BUT, 5-6 years ago I did 3 PERMS in ONE DAY .. my hair, as you can imagine, became like rubber, I touched it a little and it would break, it would snap, I cried and laughed at the same time, anyway, in my desperation I bought a mask which happened to be this one.. guys, it saved me .... I didn't expect it but yes, I applied it for a long time of course as a treatment, then I went to the hairdresser, I only used kerastase as they recommended and my hair became very healthy but this one helped me a lot in the first month!!
Πλέον παίρνω μόνο επαγγελματικά προϊόντα ΑΛΛΆ, πριν 5-6 χρόνια έκανα 3 ΦΟΡΕΣ ΝΤΕΚΑΠΑΖ μέσα σε ΜΙΑ ΜΕΡΑ .. το μαλλί μου όπως φαντάζεστε έγινε σαν λάστιχο, το άγγιζα λίγο και κοβόταν , έσπαγε , έκλαιγα και γελούσα ταυτοχρονα, anyway, πάνω στην απελπισία μου πήρα μια μάσκα οποία βρήκα και έτυχε να είναι η συγκεκριμένη.. παιδιά με έσωσε .... Δεν το περίμενα αλλά ναι , την έβαζα για αρκετή ώρα βέβαια σαν θεραπεία, μετά φυσικά πήγα κομμωτήριο, χρησιμοποιούσα μόνο kerastase όπως μου πρότειναν και το μαλλί μου έγινε υγειεστατο αλλά τον πρώτο μην αυτή με βοήθησε υπερβολικά πάρα πολύ !!
I was not very satisfied, so I did not buy it again. I have curly hair, normal with occasional dryness tendencies. The mask smells very nice, spreads easily, helps somewhat with detangling, but I felt that for some reason it made my hair significantly drier. I tried other products from the hair food line, and the mask that suited my hair better is the one with macadamia, there I am very satisfied. However, my friend with straight hair uses the banana mask constantly and it seems to do a great job even visually on her hair. What can I say, not all products suit everyone.
Δεν έμεινα φοβερά ικανοποιημένη, για αυτό και δεν την ξαναπήρα. Έχω σγουρά μαλλιά, κανονικά με τάσεις ξηρότητας καμία φορά. Μυρίζει πολύ ωραία η μάσκα, απλώνεται εύκολα, βοηθάει κάπως στο ξεμπέρδεμα αλλά ένιωθα ότι για κάποιο λόγο μου κάνει σημαντικά πιο ξηρά τα μαλλιά. Δοκίμασα κι άλλα προϊόντα της σειράς hair food, από τις μάσκες αυτή που έχει ταιριάξει καλύτερα στα δικά μου μαλλιά είναι αυτή με τη macadamia, εκεί ναι είμαι πολύ ευχαριστημένη. Τη μάσκα ωστόσο με τη μπανάνα τη χρησιμοποιεί συνέχεια και μια φίλη μου με ίσια μαλλιά και στα δικά της φαίνεται και οπτικά ακόμα πως κάνει πολύ ωραία δουλειά... Τι να πω, δεν ταιριάζουν σε όλους τα ίδια προϊόντα.
In terms of scent, it captivates me. It smells incredibly. What I didn't like is that the cream doesn't glide and doesn't make the hair as soft as other similar masks I have used. It's positive that it has natural ingredients as it claims, but what good is it if it lacks in the conditioning aspect...
Από άποψη αρώματος με ξετρελαίνει. Μυρίζει απίστευτα. Αυτό που δε μου άρεσε είναι που η κρέμα δε γλιστράει και δεν κάνει τα μαλλιά τόσο μαλακά όσο άλλες αντίστοιχες μάσκες που έχω χρησιμοποιήσει. Θετικό που έχει φυτικά συστατικά όπως λέει, αλλά τι να το κάνεις αν υστερεί στο θέμα μαλακτικού...
Perfect. Perfect! In every aspect. Scent, Softness, Shine, its composition, the fact that it is vegan, everything! However, I prefer this packaging that comes in a jar, because in the other one that comes in a bottle, the product doesn't come out easily due to its thick consistency.
Τέλειο. Τέλειο! Από όλες τις απόψεις. Μυρωδιά, Απαλότητα, Λάμψη, η σύνθεση του, το ότι ειναι βίγκαν, όλα! Ωστόσο προτιμώ αυτή τη συσκευασία που είναι σε βαζάκι, διότι στην άλλη που είναι σε μπουκάλι το προίον δεν βγαίνει εύκολα λόγω της παχύρευστης σύνθεσης του.
For its price, it is very good. I saw a review here from a lady who said it can give you very good curls and it is true (even for me, who has straight hair). You apply the mask to your hair and leave it for 25-30 minutes and it scrunches them from the roots to give them shape. It leaves very well-defined intense curls as if you have used rollers. Personally, for me, the curls don't last as the days go by, at least not like the first day, but maybe it's because I have straight hair. As for hydration, I'm not sure, I need to try other masks to compare. It leaves the hair soft without tangles and it is easy to use. Objectively, the scent is a bit strong, but I like it and it also lasts for many days. It is worth it for its price. I use it once or twice a week.
Για τα χρηματα του ειναι πολυ καλο. Ειδα μια κριτικη εδω απο μια κυρια η οποια ελεγε μπορει να σου κανει πολυ καλες μπουκλες και πραγματι ισχυει (και για εμενα που εχω σπαστο μαλλι). Βαζεις την μασκα στο μαλλι σου και την αφηνεις για 25-30 λεπτα και τα κανει σκραντς απο την αρχη για να αποκτησουν σχημα. Αφηνει πολυ σχηματισμενες εντονες μπουκλες λες και εχεις βαλει ρολερ. Προσωπικά σε εμενα οι μπουκλες δεν καθονται οσο περνανε οι μερες τουλαχιστον οχι οπως την ορωτη μερα αλλα ισως φταει που εχω σπαστο μαλλι. Οσο για την ενυδατωση δεν ειμαι σιγουρος πρπεει να δοκιμασω και αλλες μασκες για να συγκρινω. Τα μαλλια τα αφηνει μαλακα χωρις κομπους και ειναι ευκολο στην χρηση. Αντικειμενικα η μυρωδια ειναι λιγο εντονη αλλα εμενα μαρεσει και επισης κραταει για παρα πολλες μερες. Συμφερει για τα χρήματα του. Την χρησιμοποιω μια με δυο φορες την εβδομαδα.
I bought it after seeing good reviews and also because I found it at a huge discount. I have been using it for about a month and I have normal hair. I wash my hair once a week and I see that it keeps them hydrated until the next wash. Of course, I keep it on my hair for 30 minutes with cling film to maintain a "warm" temperature and prevent them from drying out from the air. The breakage of my hair has been reduced, but this may also be due to other products I use at the same time. Anyway, I found the hydration I was looking for.
Την αγόρασα έχοντας δει καλες κριτικές αλλά και επειδή την βρηκα σε τεράστια έκπτωση. Τη χρησιμοποιώ κοντά 1 μήνα και έχω κανονική τρίχα. Τα μαλλιά μου τα λουζω μια φορά την εβδομάδα και βλέπω ότι τα κρατάει ενυδατωμενα μέχρι και τό επόμενο λούσιμο. Την κρατάω βέβαια 30 λεπτά στα μαλλιά με σελοφάν για να ειναι σε μια πιο "ζεστή" θερμοκρασία και να μην ξεραθούν από τον αέρα. Τό σπάσιμο της τρίχας σε εμένα έχει μειωθεί αλλά αυτό μπορεί να οφείλετε και σε αλλά προϊόντα που χρησιμοποιώ ταυτόχρονα. Πάντως, την ενυδάτωση που ήθελα να βρω την βρήκα.
I bought it after seeing girls swearing by it in combination with the shampoo. The shampoo is good, for oily roots and normal ends of my hair. However, the mask is completely indifferent. For the first time, I felt my hair dry and dehydrated at the ends. Even when I applied it, I felt like it wouldn't moisturize them. It was evident in the composition. The only way I use it is as a leave-in mask without rinsing it off.
Την αγόρασα αφού είδα κοπέλες να ορκίζονται σε αυτή σε συνδυασμό με το σαμπουάν. Το δεύτερο είναι καλό, για τα λιπαρά στη ρίζα και κανονικά στις άκρες μαλλιά μου. Η μάσκα όμως εντελως αδιάφορη. Πρώτη φορά ένιωσα τα μαλλιά μου στις άκρες ξηρά και αφυδατωμένα. Ακόμα και την ώρα που την τοποθετούσα ένιωθα πως δε θα τα ενυδατώσει. Φαινόταν στη σύσταση. Ο μόνος τρόπος που τη χρησιμοποιώ είναι σαν λιβ-ιν μάσκα χωρίς να την ξεπλένω.
Apart from the pleasant scent, I believe it is NOT worth it at all! I have dry hair and honestly, it was as if I hadn't put any product on, no difference.
Πέρα από το ευχάριστο άρωμα πιστεύω πως ΔΕΝ αξίζει καθόλου! Έχω ξηρά μαλλιά και ειλικρινά ήταν λες και δεν είχα βάλει κανένα προϊόν,καμια διαφορά.
I, who have thick hair and my hair is dehydrated from the blow dryer and dyeing, this product definitely doesn't work for me. It's as if I didn't even use a mask.
Εγώ που έχω χοντρή τρίχα κ τα μαλλιά μου είναι αφυδατωμένα από το πιστολάκι κ τις βαφές δεν μου κάνει σίγουρα.Λες κ δεν έβαλα μάσκα είναι..
Indifferent mask. The only nice thing about it is its scent. For slightly better results than what it offers, at least apply it to the hair for a quarter and not as much as it claims.
Αδιάφορη μάσκα . Το μόνο ωραίο είναι το άρωμα της . Για λίγο καλύτερο αποτέλεσμα από αυτό που προσφέρει τουλάχιστον εφαρμογή στα μαλλιά ένα τεταρτο και όχι όσο λέει.
Wonderful product with an even more wonderful scent. It helps a lot in preventing hair frizz and keeps them shiny, even if they are dyed.
Υπέροχο προϊόν με ακόμη πιο υπέροχο άρωμα. Βοηθάει πολύ να μην φριζαρουν τα μαλλιά κ βοηθάει πολύ στο να παραμένουν λαμπερά ακόμη και αν είναι βαμμένα.
Girls, when your hair is damaged, you don't need a mask, you need a haircut.
I have been using it for a long time, I am completely satisfied, it has a wonderful scent and the best part is that finally my hair DOES NOT FRIZZ.
Please, I kindly request for this thing to also come in a cream form
Κοριτσια οταν τα μαλλια ειναι καμμενα δεν θελουν μασκα, κοψιμο θελουν.
Την χρησιμοποιω πολυ καιρο,ειμαι απολυτα ικανοποιημενη,υπεροχη μυρωδια και το καλυτερο, επιτελους τα μαλλια μου ΔΕΝ ΦΡΙΖΑΡΟΥΝ.
Παρακαλω πολυ να βγει και σε κρεμα αυτο το πραγμα
For the curly-haired folks out there, I have 3b curls, normal to fine hair, and high porosity. I used this mask as a leave-in after moisturizing my hair with conditioner and saw amazing results with the first application. My curls came out well-defined, remained hydrated and elastic throughout the week, and as a result, had less frizz. Clean product (without parabens and sulfates)! Perfect to seal the moisture!
Also, some useful tips: It does NOT provide hydration (nor does it promise to do so - it doesn't state it anywhere). You need to moisturize your hair first and then apply this mask (in any way it suggests, depending on your hair type), which will maintain that moisture in your hair and nourish it.
This process of deep moisturizing and then sealing it is necessary for high porosity hair like mine because otherwise, no matter how much you moisturize your hair, the moisture in the hair will continue to disappear if you don't "seal" it with something. (It's very easy and important to determine if your hair is high or low porosity.. google it and you'll remember me!).
The job of all masks with oils or hair oils is to prevent moisture from leaving the hair. But if the hair is not moisturized, obviously it won't have any effect, and it won't be the mask's fault, but rather the incorrect use of it.
P.S. Read about which oils/hair oils are for moisturizing and which are for maintaining moisture.
I hope I helped at least a little!! ^^
Για τις σγουρομαλλες της παρεας, εχω 3b μπουκλες, κανονικη προς λεπτη τριχα και high porosity. Χρησιμοποιησα την μασκα σαν leave-in αφου ειχα ενυδατωσει τα μαλλια μου με conditioner και ειδα τεραστιο αποτελεσμα με την πρωτη εφαρμογη. Οι μπουκλες μου βγηκαν καλοσχηματισμενες, παρεμειναν ενυδατωμενες και ελαστικες ολη τη βδομαδα και κατα συνεπεια με λιγοτερο φριζαρισμα. Καθαρο προιον (χωρις parabens και sulfates)! Perfect to seal the moisture!
Επισης καποιες χρησιμες συμβουλες: ΔΕΝ προσφερει ενυδατωση (ουτε υποσχεται για κατι τετοιο-δεν το γραφει πουθενα). Πρεπει να ενυδατωσεις τα μαλλια σου και μετα να εφαρμοσεις την μασκα αυτη (με οποιονδηποτε τροπο αναφερει, αναλογα τον τυπο μαλλιων σου), η οποια θα διατηρησει την ενυδατωση αυτη στην τριχα και θα την θρεψει.
Αυτη η διαδικασια (της βαθυας ενυδατωσης και μετα σφραγισης αυτης) ειναι απαραιτητη για μαλλια με high porosity, οπως εγω, γιατι αλλιως οσο κι αν ενυδατωνεις τα μαλλια σου, η υγρασια της τριχας θα συνεχισει να εξαφανιζεται αν δεν την "σφραγισεις" με κατι. (ειναι πολυ ευκολο και σημαντικο να δειτε αν τα μαλλια σας ειναι high ή low porosity..google it και θα με θυμηθειτε!).
Η δουλεια που κανουν ολες οι μασκες με ελαια ή τα λαδια μαλλιων ειναι να μην επιτρεπουν να φυγει η ενυδατωση απο την τριχα. Αλλα αν τα μαλλια δεν ειναι ενυδατωμενα, προφανως δεν θα εχει αποτελεσμα και δεν θα φταιει η μακσα γι'αυτο, αλλα η λαθος χρηση της.
Υ.Γ. διαβαστε ποια ελαια/λαδια ειναι για ενυδατωση και ποια για διατηρηση της ενυδατωσης.
Ελπιζω να βοηθησα εστω και λιγο!!^^
First application and I'm amazed, it has a wonderful texture after washing and detangles quite well. Well, because I have very frizzy hair and soooo much of it!!!
Πρώτη εφαρμογή και έχω πάθει πλάκα υπέροχη υφή μετά το λούσιμο και ξεμπερδευει αρκετά. Καλά γιατί έχω πολύ σπαστά μαλλιά και παρααααα πολλά!!!
I have blonde hair that I have highlighted. I leave it on for 10 minutes in the shower and I am completely satisfied. There are definitely masks that leave your hair shiny and silky after the first application, but they contain silicones. Since this one doesn't have silicones, I noticed the difference over time. In the third week of using it, my friends asked me what I changed about my hair because it looked healthier.
Έχω ξανθά μαλλιά στα οποία εχω κάνει ντεκαπαζ. Εγώ την αφήνω 10 λεπτά μέσα στο μπανιο και είμαι απόλυτα ευχαριστημένη . Σίγουρα υπάρχουν μάσκες που στην πρώτη εφαρμογή σου αφήνουν τα μαλλιά γυαλιστερά και μεταξένια όμως έχουν σιλικόνες. Αυτή μιας και δεν έχει σιλικόνες εγώ είδα την διαφορά με τον καιρό. Στην τρίτη βδομάδα που την χρησιμοποιούσα με ρωτούσαν οι φίλες μου τι άλλαξα στα μαλλιά γιατί φαίνονταν πιο υγιή .
The mask is good with a very nice scent! I buy it constantly! I have very long hair... It is a little below my buttocks... I have tried it on wet hair and this method has not satisfied me much... That's why I use it in a different way... I apply it to dry hair before shampooing and wrap my entire head with a transparent membrane... I leave it on for 20 minutes or even longer, there is no problem, and then I wash normally... Generally, masks work better on dry hair!!! Try it and you will see! I hope I helped
Είναι καλή η μάσκα με πολύ ωραίο άρωμα! Την αγοράζω συνέχεια! Έχω πολύ μακριά μαλλιά... Είναι λίγο πιο κάτω από τους γλουτούς μου... Την έχω δοκιμάσει σε βρεγμένο μαλλί και αυτός ο τρόπος δεν με έχει ικανοποιήσει πολύ... Για αυτό την χρησιμοποιώ με άλλο τρόπο... Την βάζω σε στεγνό μαλλί πριν το λούσιμο και τυλίγω όλο το κεφάλι μου με διαφανή μεμβράνη... Την αφήνω ένα 20 λεπτό ή και παραπάνω δεν υπάρχει πρόβλημα και μετά λουζομαι κανονικά.... Γενικά οι μάσκες κάνουν καλύτερη δουλειά σε στεγνά μαλλιά!!! Δοκιμάστε το και θα δείτε! Ελπίζω να βοήθησα
It smells nice for many hours and makes the hair soft the more you leave it on. However, there are better and more economical options, I think it is a bit overrated
Μυρίζει ωραία για πολλές ώρες και κάνει απαλά τα μαλλιά όσο πιο πολύ την αφηνεις τόσο καλύτερα αλλά υπάρχουν και καλύτερες και πιο οικονομικές νομίζω είναι λίγο υπερεκτιμημένη
Perfect mask!!!
At least for my hair, which is normally dry.
It leaves them incredibly soft and shiny and they smell amazing after use.
I chose it because of the oils it contains, such as avocado oil, coconut oil, shea butter, olive oil, and banana... a really successful mix indeed!
And I like that it is 98 out of 100 natural because I don't like using many chemicals on my hair.
I have bought it many times and will continue to buy it!
Τελεια μασκα!!!
Τουλαχιστον για τα δικα μου μαλλια που ειναι κανονικα προς ξηρα
Τα αφηνει απιστευτα απαλα και λαμπερα και μυριζουν υπεροχα μετα την χρηση
Την διαλεξα λογω των ελαιων που περιεχει οπως ελαιο αβοκαντο ελαιο καρυδας βουτυρο καριτε ελαιο ελιας και μπανανα...οντως πολυ πετυχημενη μιξη!!!
Και μου αρεσει που ειναι 98 τοις 100 φυσικη γιατι δεν μου αρεσει να χρησιμοποιω πολλα χημικα στα μαλλια μου
Την εχω αγορασει πολλες φορες και θα συνεχισω να την αγοραζω!!!!
The only good thing is that it has a very nice smell, but that's a matter of taste. It doesn't do the job it's supposed to do. I tried the product in all 3 ways, and I left it as a mask for 20 minutes... and still, it didn't do anything at all... really, after a long time, I come out of the bathroom and I can't comb my hair at all! Maybe it only works on hair that hasn't been dyed.
Το μόνο καλό είναι ότι έχει πολύ ωραία μυρωδιά αλλά αυτό είναι θέμα γούστου. Τη δουλειά που πρέπει να κάνει, δε τη κάνει. Δοκίμασα το προϊόν και με τους 3 τρόπους, και σαν μάσκα το άφησα 20 λεπτά... και παλι δεν έκανε απολύτως τίποτα.. πραγματικά μετά από πολύ καιρό βγαίνω από το μπάνιο και δε μπορώ να χτενισω με τίποτα τα μαλλιά μου! Ίσως, να κάνει μόνο σε μαλλιά που δεν έχουν βαφει.
Wonderful hair mask! What can one say about its scent.. simply amazing!!!! It makes the hair so soft and fragrant, hydrates satisfactorily without leaving any heavy feeling afterwards.. Of course not 3 minutes but 15-20 minutes.. I love all the hair food masks because besides the fact that they offer a great quantity-price ratio, they also provide an exceptional result for the hair and of course all their ingredients are completely pure and therefore much better for the hair! I have been using them consistently for a while now and I have nothing negative to say!!
Υπέροχη μάσκα μαλλιών!Τι να πει κανείς για το άρωμα της..απλά εκπληκτική!!!! Κάνει τόσο απαλά κ μυρωδάτα τα μαλλιά, ενυδατώνει ικανοποιητικά χωρίς να αφήνει καθόλου βαριά αίσθηση μετά..Φυσικά όχι 3 λεπτά αλλά 15-20 λεπτά..λατρεύω όλες τις μάσκες hair food γιατί εκτός ότι σε σχέση ποσότητας-τιμής σε προσφορά αξίζουν κ με το παραπάνω, αυτό που προσφέρουν στα μαλλιά είναι ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα κ φυσικά όλα τα συστατικά τους είναι τελείως αγνά και κατα συνέπεια πολύ καλύτερα για τα μαλλιά!Τις χρησιμοποιώ ανελλειπώς εδώ κ καιρό κ δεν έχω να πω τίποτα αρνητικό!!
I have very damaged hair from bleaching, it is thin and very dry, and with this mask I was saved.. It is very practical that can also be used on dry hair, it smells incredibly beautiful and makes the hair look healthier. Maybe a mask with silicones inside (dimethicone, etc.) would help a liiiittle more with detangling, but since it is said that they do more harm than good, I definitely prefer this natural one!
Έχω πάρα πολυ κατεστραμμενο μαλλι απο ντεκαπαζ, λεπτο κ πολυ ξηρό και με αυτη τη μασκα σωθηκα.. ειναι πολυ πρακτικό που επισης μπορει να χρησιμοποιηθει σε στεγνό μαλλι, μυριζει απιστευτα ομορφα και κανει τα μαλλια να φαινονται πιο υγιη. Ισως καποια μασκα με σιλικονες μεσα (dimethicone κλπ) να βοηθουσε λιιιιγο περισσοτερο στο ξεμπερδεμα αλλά καθως λεγεται οτι κανουν πιο πολυ κακο απο καλο προτιμω σιγουρα αυτη που ειναι φυσικη!
I don't think it does the job, I have tried it with all 3 suggested methods.
It is a classic supermarket product, and it smells very nice but that's about it.
I don't feel my hair particularly moisturized after using it, they just smell like banana.
Δε νομίζω ότι κάνει δουλειά, την έχω δοκιμάσει και με τους 3 τρόπους που προτείνουν.
Είναι Ένα κλασικό προϊόν σούπερ μάρκετ, και μυρίζει πολύ όμορφα αλλά μέχρι εκεί.
Δεν νιώθω τα μαλλιά μου ιδιαίτερα ενυδατωμενα μετά τη χρήση της, απλά μυρίζουν μπανάνα.
It untangles the hair, but you have to leave it on for about 20 minutes to realize that the mask has taken effect and not the 3 minutes stated on the packaging. The smell is very annoying, very strong, and I wouldn't say pleasant. I don't know if it provides treatment to untangle my hair, but it's good. However, this smell is unbearable, very intense
Ξεμπερδεύει τα Μάλια
Αλλά πρέπει να την αφήσεις κάνα
20 λεπτό στο μαλι για να καταλάβεις ότι έπιασε η μασκουλα και όχι 3 λεπτά που γράφει η συσκευασία...
Η μυρωδιά είναι πολύ ενοχλητική πολύ έντονη και δεν θα έλεγα ευχάριστη...
Δεν ξέρω αν κάνει θεραπεία για να ξεμπερδέψω τα μαλια μου καλή είναι...
Αυτή η μυρωδιά όμως δεν παλεύεται πολύ εντονη
Compared to the other masks in the series, this one is the best. The others are like conditioners. It moisturizes my dry and frizzy hair, but it weighs it down a lot. It has an excessively strong banana scent that becomes annoying and doesn't soften it much.
σε σχέση με τις υπόλοιπες μασκες της σειρας ειναι η καλύτερη, οι υπόλοιπες ειναι σαν conditioner . Ενυδατωνει τα ξηρα και σγουρα μαλλια μου αλλα τα βαραίνει πολυ, εχει υπερβολικά έντονη μυρωδιά μπανάνας που κατανταει ενοχλητική και δεν τα μαλακώνει πολυ.
It leaves the hair excessively dry and does not hydrate it at all, the only good thing it has is that it leaves a nice scent on the hair and that it is easy to comb, and even if they gave it to me for free, I wouldn't take it.
Αφηνει υπερβολικά ξηρά τα μαλλιά και δεν τα ενυδάτωνει καθόλου, το μόνο καλό που έχει είναι ότι αφήνει ωραία μυρωδιά στα μαλλιά και ότι χτενιζονται εύκολα, και δωρεάν να μου την έδιναν δεν θα την έπαιρνα.
Now I only use professional products BUT, 5-6 years ago I did 3 PERMS in ONE DAY .. my hair, as you can imagine, became like rubber, I touched it a little and it would break, it would snap, I cried and laughed at the same time, anyway, in my desperation I bought a mask which happened to be this one.. guys, it saved me .... I didn't expect it but yes, I applied it for a long time of course as a treatment, then I went to the hairdresser, I only used kerastase as they recommended and my hair became very healthy but this one helped me a lot in the first month!!
Πλέον παίρνω μόνο επαγγελματικά προϊόντα ΑΛΛΆ, πριν 5-6 χρόνια έκανα 3 ΦΟΡΕΣ ΝΤΕΚΑΠΑΖ μέσα σε ΜΙΑ ΜΕΡΑ .. το μαλλί μου όπως φαντάζεστε έγινε σαν λάστιχο, το άγγιζα λίγο και κοβόταν , έσπαγε , έκλαιγα και γελούσα ταυτοχρονα, anyway, πάνω στην απελπισία μου πήρα μια μάσκα οποία βρήκα και έτυχε να είναι η συγκεκριμένη.. παιδιά με έσωσε .... Δεν το περίμενα αλλά ναι , την έβαζα για αρκετή ώρα βέβαια σαν θεραπεία, μετά φυσικά πήγα κομμωτήριο, χρησιμοποιούσα μόνο kerastase όπως μου πρότειναν και το μαλλί μου έγινε υγειεστατο αλλά τον πρώτο μην αυτή με βοήθησε υπερβολικά πάρα πολύ !!
I was not very satisfied, so I did not buy it again. I have curly hair, normal with occasional dryness tendencies. The mask smells very nice, spreads easily, helps somewhat with detangling, but I felt that for some reason it made my hair significantly drier. I tried other products from the hair food line, and the mask that suited my hair better is the one with macadamia, there I am very satisfied. However, my friend with straight hair uses the banana mask constantly and it seems to do a great job even visually on her hair. What can I say, not all products suit everyone.
Δεν έμεινα φοβερά ικανοποιημένη, για αυτό και δεν την ξαναπήρα. Έχω σγουρά μαλλιά, κανονικά με τάσεις ξηρότητας καμία φορά. Μυρίζει πολύ ωραία η μάσκα, απλώνεται εύκολα, βοηθάει κάπως στο ξεμπέρδεμα αλλά ένιωθα ότι για κάποιο λόγο μου κάνει σημαντικά πιο ξηρά τα μαλλιά. Δοκίμασα κι άλλα προϊόντα της σειράς hair food, από τις μάσκες αυτή που έχει ταιριάξει καλύτερα στα δικά μου μαλλιά είναι αυτή με τη macadamia, εκεί ναι είμαι πολύ ευχαριστημένη. Τη μάσκα ωστόσο με τη μπανάνα τη χρησιμοποιεί συνέχεια και μια φίλη μου με ίσια μαλλιά και στα δικά της φαίνεται και οπτικά ακόμα πως κάνει πολύ ωραία δουλειά... Τι να πω, δεν ταιριάζουν σε όλους τα ίδια προϊόντα.
The 3-in-1 hair mask contains 98% natural ingredients and is enriched with banana for intensive nourishment of dry hair. Its rich texture is instantly absorbed without weighing the hair down.
Can be used as a conditioner
As a mask
As a leave-in treatment on wet or dry hair
The formula is vegan, dermatologically tested, and contains plant oils. Additionally, it has received approval from the Leaping Bunny Programme of Cruelty Free International.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
It leaves the hair excessively dry and does not hydrate it at all, the only good thing it has is that it leaves a nice scent on the hair and that it is easy to comb, and even if they gave it to me for free, I wouldn't take it.
Αφηνει υπερβολικά ξηρά τα μαλλιά και δεν τα ενυδάτωνει καθόλου, το μόνο καλό που έχει είναι ότι αφήνει ωραία μυρωδιά στα μαλλιά και ότι χτενιζονται εύκολα, και δωρεάν να μου την έδιναν δεν θα την έπαιρνα.
Now I only use professional products BUT, 5-6 years ago I did 3 PERMS in ONE DAY .. my hair, as you can imagine, became like rubber, I touched it a little and it would break, it would snap, I cried and laughed at the same time, anyway, in my desperation I bought a mask which happened to be this one.. guys, it saved me .... I didn't expect it but yes, I applied it for a long time of course as a treatment, then I went to the hairdresser, I only used kerastase as they recommended and my hair became very healthy but this one helped me a lot in the first month!!
Πλέον παίρνω μόνο επαγγελματικά προϊόντα ΑΛΛΆ, πριν 5-6 χρόνια έκανα 3 ΦΟΡΕΣ ΝΤΕΚΑΠΑΖ μέσα σε ΜΙΑ ΜΕΡΑ .. το μαλλί μου όπως φαντάζεστε έγινε σαν λάστιχο, το άγγιζα λίγο και κοβόταν , έσπαγε , έκλαιγα και γελούσα ταυτοχρονα, anyway, πάνω στην απελπισία μου πήρα μια μάσκα οποία βρήκα και έτυχε να είναι η συγκεκριμένη.. παιδιά με έσωσε .... Δεν το περίμενα αλλά ναι , την έβαζα για αρκετή ώρα βέβαια σαν θεραπεία, μετά φυσικά πήγα κομμωτήριο, χρησιμοποιούσα μόνο kerastase όπως μου πρότειναν και το μαλλί μου έγινε υγειεστατο αλλά τον πρώτο μην αυτή με βοήθησε υπερβολικά πάρα πολύ !!
I was not very satisfied, so I did not buy it again. I have curly hair, normal with occasional dryness tendencies. The mask smells very nice, spreads easily, helps somewhat with detangling, but I felt that for some reason it made my hair significantly drier. I tried other products from the hair food line, and the mask that suited my hair better is the one with macadamia, there I am very satisfied. However, my friend with straight hair uses the banana mask constantly and it seems to do a great job even visually on her hair. What can I say, not all products suit everyone.
Δεν έμεινα φοβερά ικανοποιημένη, για αυτό και δεν την ξαναπήρα. Έχω σγουρά μαλλιά, κανονικά με τάσεις ξηρότητας καμία φορά. Μυρίζει πολύ ωραία η μάσκα, απλώνεται εύκολα, βοηθάει κάπως στο ξεμπέρδεμα αλλά ένιωθα ότι για κάποιο λόγο μου κάνει σημαντικά πιο ξηρά τα μαλλιά. Δοκίμασα κι άλλα προϊόντα της σειράς hair food, από τις μάσκες αυτή που έχει ταιριάξει καλύτερα στα δικά μου μαλλιά είναι αυτή με τη macadamia, εκεί ναι είμαι πολύ ευχαριστημένη. Τη μάσκα ωστόσο με τη μπανάνα τη χρησιμοποιεί συνέχεια και μια φίλη μου με ίσια μαλλιά και στα δικά της φαίνεται και οπτικά ακόμα πως κάνει πολύ ωραία δουλειά... Τι να πω, δεν ταιριάζουν σε όλους τα ίδια προϊόντα.
In terms of scent, it captivates me. It smells incredibly. What I didn't like is that the cream doesn't glide and doesn't make the hair as soft as other similar masks I have used. It's positive that it has natural ingredients as it claims, but what good is it if it lacks in the conditioning aspect...
Από άποψη αρώματος με ξετρελαίνει. Μυρίζει απίστευτα. Αυτό που δε μου άρεσε είναι που η κρέμα δε γλιστράει και δεν κάνει τα μαλλιά τόσο μαλακά όσο άλλες αντίστοιχες μάσκες που έχω χρησιμοποιήσει. Θετικό που έχει φυτικά συστατικά όπως λέει, αλλά τι να το κάνεις αν υστερεί στο θέμα μαλακτικού...
Perfect. Perfect! In every aspect. Scent, Softness, Shine, its composition, the fact that it is vegan, everything! However, I prefer this packaging that comes in a jar, because in the other one that comes in a bottle, the product doesn't come out easily due to its thick consistency.
Τέλειο. Τέλειο! Από όλες τις απόψεις. Μυρωδιά, Απαλότητα, Λάμψη, η σύνθεση του, το ότι ειναι βίγκαν, όλα! Ωστόσο προτιμώ αυτή τη συσκευασία που είναι σε βαζάκι, διότι στην άλλη που είναι σε μπουκάλι το προίον δεν βγαίνει εύκολα λόγω της παχύρευστης σύνθεσης του.
For its price, it is very good. I saw a review here from a lady who said it can give you very good curls and it is true (even for me, who has straight hair). You apply the mask to your hair and leave it for 25-30 minutes and it scrunches them from the roots to give them shape. It leaves very well-defined intense curls as if you have used rollers. Personally, for me, the curls don't last as the days go by, at least not like the first day, but maybe it's because I have straight hair. As for hydration, I'm not sure, I need to try other masks to compare. It leaves the hair soft without tangles and it is easy to use. Objectively, the scent is a bit strong, but I like it and it also lasts for many days. It is worth it for its price. I use it once or twice a week.
Για τα χρηματα του ειναι πολυ καλο. Ειδα μια κριτικη εδω απο μια κυρια η οποια ελεγε μπορει να σου κανει πολυ καλες μπουκλες και πραγματι ισχυει (και για εμενα που εχω σπαστο μαλλι). Βαζεις την μασκα στο μαλλι σου και την αφηνεις για 25-30 λεπτα και τα κανει σκραντς απο την αρχη για να αποκτησουν σχημα. Αφηνει πολυ σχηματισμενες εντονες μπουκλες λες και εχεις βαλει ρολερ. Προσωπικά σε εμενα οι μπουκλες δεν καθονται οσο περνανε οι μερες τουλαχιστον οχι οπως την ορωτη μερα αλλα ισως φταει που εχω σπαστο μαλλι. Οσο για την ενυδατωση δεν ειμαι σιγουρος πρπεει να δοκιμασω και αλλες μασκες για να συγκρινω. Τα μαλλια τα αφηνει μαλακα χωρις κομπους και ειναι ευκολο στην χρηση. Αντικειμενικα η μυρωδια ειναι λιγο εντονη αλλα εμενα μαρεσει και επισης κραταει για παρα πολλες μερες. Συμφερει για τα χρήματα του. Την χρησιμοποιω μια με δυο φορες την εβδομαδα.
I bought it after seeing good reviews and also because I found it at a huge discount. I have been using it for about a month and I have normal hair. I wash my hair once a week and I see that it keeps them hydrated until the next wash. Of course, I keep it on my hair for 30 minutes with cling film to maintain a "warm" temperature and prevent them from drying out from the air. The breakage of my hair has been reduced, but this may also be due to other products I use at the same time. Anyway, I found the hydration I was looking for.
Την αγόρασα έχοντας δει καλες κριτικές αλλά και επειδή την βρηκα σε τεράστια έκπτωση. Τη χρησιμοποιώ κοντά 1 μήνα και έχω κανονική τρίχα. Τα μαλλιά μου τα λουζω μια φορά την εβδομάδα και βλέπω ότι τα κρατάει ενυδατωμενα μέχρι και τό επόμενο λούσιμο. Την κρατάω βέβαια 30 λεπτά στα μαλλιά με σελοφάν για να ειναι σε μια πιο "ζεστή" θερμοκρασία και να μην ξεραθούν από τον αέρα. Τό σπάσιμο της τρίχας σε εμένα έχει μειωθεί αλλά αυτό μπορεί να οφείλετε και σε αλλά προϊόντα που χρησιμοποιώ ταυτόχρονα. Πάντως, την ενυδάτωση που ήθελα να βρω την βρήκα.
I bought it after seeing girls swearing by it in combination with the shampoo. The shampoo is good, for oily roots and normal ends of my hair. However, the mask is completely indifferent. For the first time, I felt my hair dry and dehydrated at the ends. Even when I applied it, I felt like it wouldn't moisturize them. It was evident in the composition. The only way I use it is as a leave-in mask without rinsing it off.
Την αγόρασα αφού είδα κοπέλες να ορκίζονται σε αυτή σε συνδυασμό με το σαμπουάν. Το δεύτερο είναι καλό, για τα λιπαρά στη ρίζα και κανονικά στις άκρες μαλλιά μου. Η μάσκα όμως εντελως αδιάφορη. Πρώτη φορά ένιωσα τα μαλλιά μου στις άκρες ξηρά και αφυδατωμένα. Ακόμα και την ώρα που την τοποθετούσα ένιωθα πως δε θα τα ενυδατώσει. Φαινόταν στη σύσταση. Ο μόνος τρόπος που τη χρησιμοποιώ είναι σαν λιβ-ιν μάσκα χωρίς να την ξεπλένω.
Apart from the pleasant scent, I believe it is NOT worth it at all! I have dry hair and honestly, it was as if I hadn't put any product on, no difference.
Πέρα από το ευχάριστο άρωμα πιστεύω πως ΔΕΝ αξίζει καθόλου! Έχω ξηρά μαλλιά και ειλικρινά ήταν λες και δεν είχα βάλει κανένα προϊόν,καμια διαφορά.
I, who have thick hair and my hair is dehydrated from the blow dryer and dyeing, this product definitely doesn't work for me. It's as if I didn't even use a mask.
Εγώ που έχω χοντρή τρίχα κ τα μαλλιά μου είναι αφυδατωμένα από το πιστολάκι κ τις βαφές δεν μου κάνει σίγουρα.Λες κ δεν έβαλα μάσκα είναι..
Indifferent mask. The only nice thing about it is its scent. For slightly better results than what it offers, at least apply it to the hair for a quarter and not as much as it claims.
Αδιάφορη μάσκα . Το μόνο ωραίο είναι το άρωμα της . Για λίγο καλύτερο αποτέλεσμα από αυτό που προσφέρει τουλάχιστον εφαρμογή στα μαλλιά ένα τεταρτο και όχι όσο λέει.
Wonderful product with an even more wonderful scent. It helps a lot in preventing hair frizz and keeps them shiny, even if they are dyed.
Υπέροχο προϊόν με ακόμη πιο υπέροχο άρωμα. Βοηθάει πολύ να μην φριζαρουν τα μαλλιά κ βοηθάει πολύ στο να παραμένουν λαμπερά ακόμη και αν είναι βαμμένα.
Girls, when your hair is damaged, you don't need a mask, you need a haircut.
I have been using it for a long time, I am completely satisfied, it has a wonderful scent and the best part is that finally my hair DOES NOT FRIZZ.
Please, I kindly request for this thing to also come in a cream form
Κοριτσια οταν τα μαλλια ειναι καμμενα δεν θελουν μασκα, κοψιμο θελουν.
Την χρησιμοποιω πολυ καιρο,ειμαι απολυτα ικανοποιημενη,υπεροχη μυρωδια και το καλυτερο, επιτελους τα μαλλια μου ΔΕΝ ΦΡΙΖΑΡΟΥΝ.
Παρακαλω πολυ να βγει και σε κρεμα αυτο το πραγμα
For the curly-haired folks out there, I have 3b curls, normal to fine hair, and high porosity. I used this mask as a leave-in after moisturizing my hair with conditioner and saw amazing results with the first application. My curls came out well-defined, remained hydrated and elastic throughout the week, and as a result, had less frizz. Clean product (without parabens and sulfates)! Perfect to seal the moisture!
Also, some useful tips: It does NOT provide hydration (nor does it promise to do so - it doesn't state it anywhere). You need to moisturize your hair first and then apply this mask (in any way it suggests, depending on your hair type), which will maintain that moisture in your hair and nourish it.
This process of deep moisturizing and then sealing it is necessary for high porosity hair like mine because otherwise, no matter how much you moisturize your hair, the moisture in the hair will continue to disappear if you don't "seal" it with something. (It's very easy and important to determine if your hair is high or low porosity.. google it and you'll remember me!).
The job of all masks with oils or hair oils is to prevent moisture from leaving the hair. But if the hair is not moisturized, obviously it won't have any effect, and it won't be the mask's fault, but rather the incorrect use of it.
P.S. Read about which oils/hair oils are for moisturizing and which are for maintaining moisture.
I hope I helped at least a little!! ^^
Για τις σγουρομαλλες της παρεας, εχω 3b μπουκλες, κανονικη προς λεπτη τριχα και high porosity. Χρησιμοποιησα την μασκα σαν leave-in αφου ειχα ενυδατωσει τα μαλλια μου με conditioner και ειδα τεραστιο αποτελεσμα με την πρωτη εφαρμογη. Οι μπουκλες μου βγηκαν καλοσχηματισμενες, παρεμειναν ενυδατωμενες και ελαστικες ολη τη βδομαδα και κατα συνεπεια με λιγοτερο φριζαρισμα. Καθαρο προιον (χωρις parabens και sulfates)! Perfect to seal the moisture!
Επισης καποιες χρησιμες συμβουλες: ΔΕΝ προσφερει ενυδατωση (ουτε υποσχεται για κατι τετοιο-δεν το γραφει πουθενα). Πρεπει να ενυδατωσεις τα μαλλια σου και μετα να εφαρμοσεις την μασκα αυτη (με οποιονδηποτε τροπο αναφερει, αναλογα τον τυπο μαλλιων σου), η οποια θα διατηρησει την ενυδατωση αυτη στην τριχα και θα την θρεψει.
Αυτη η διαδικασια (της βαθυας ενυδατωσης και μετα σφραγισης αυτης) ειναι απαραιτητη για μαλλια με high porosity, οπως εγω, γιατι αλλιως οσο κι αν ενυδατωνεις τα μαλλια σου, η υγρασια της τριχας θα συνεχισει να εξαφανιζεται αν δεν την "σφραγισεις" με κατι. (ειναι πολυ ευκολο και σημαντικο να δειτε αν τα μαλλια σας ειναι high ή low porosity..google it και θα με θυμηθειτε!).
Η δουλεια που κανουν ολες οι μασκες με ελαια ή τα λαδια μαλλιων ειναι να μην επιτρεπουν να φυγει η ενυδατωση απο την τριχα. Αλλα αν τα μαλλια δεν ειναι ενυδατωμενα, προφανως δεν θα εχει αποτελεσμα και δεν θα φταιει η μακσα γι'αυτο, αλλα η λαθος χρηση της.
Υ.Γ. διαβαστε ποια ελαια/λαδια ειναι για ενυδατωση και ποια για διατηρηση της ενυδατωσης.
Ελπιζω να βοηθησα εστω και λιγο!!^^
First application and I'm amazed, it has a wonderful texture after washing and detangles quite well. Well, because I have very frizzy hair and soooo much of it!!!
Πρώτη εφαρμογή και έχω πάθει πλάκα υπέροχη υφή μετά το λούσιμο και ξεμπερδευει αρκετά. Καλά γιατί έχω πολύ σπαστά μαλλιά και παρααααα πολλά!!!
I have blonde hair that I have highlighted. I leave it on for 10 minutes in the shower and I am completely satisfied. There are definitely masks that leave your hair shiny and silky after the first application, but they contain silicones. Since this one doesn't have silicones, I noticed the difference over time. In the third week of using it, my friends asked me what I changed about my hair because it looked healthier.
Έχω ξανθά μαλλιά στα οποία εχω κάνει ντεκαπαζ. Εγώ την αφήνω 10 λεπτά μέσα στο μπανιο και είμαι απόλυτα ευχαριστημένη . Σίγουρα υπάρχουν μάσκες που στην πρώτη εφαρμογή σου αφήνουν τα μαλλιά γυαλιστερά και μεταξένια όμως έχουν σιλικόνες. Αυτή μιας και δεν έχει σιλικόνες εγώ είδα την διαφορά με τον καιρό. Στην τρίτη βδομάδα που την χρησιμοποιούσα με ρωτούσαν οι φίλες μου τι άλλαξα στα μαλλιά γιατί φαίνονταν πιο υγιή .
The mask is good with a very nice scent! I buy it constantly! I have very long hair... It is a little below my buttocks... I have tried it on wet hair and this method has not satisfied me much... That's why I use it in a different way... I apply it to dry hair before shampooing and wrap my entire head with a transparent membrane... I leave it on for 20 minutes or even longer, there is no problem, and then I wash normally... Generally, masks work better on dry hair!!! Try it and you will see! I hope I helped
Είναι καλή η μάσκα με πολύ ωραίο άρωμα! Την αγοράζω συνέχεια! Έχω πολύ μακριά μαλλιά... Είναι λίγο πιο κάτω από τους γλουτούς μου... Την έχω δοκιμάσει σε βρεγμένο μαλλί και αυτός ο τρόπος δεν με έχει ικανοποιήσει πολύ... Για αυτό την χρησιμοποιώ με άλλο τρόπο... Την βάζω σε στεγνό μαλλί πριν το λούσιμο και τυλίγω όλο το κεφάλι μου με διαφανή μεμβράνη... Την αφήνω ένα 20 λεπτό ή και παραπάνω δεν υπάρχει πρόβλημα και μετά λουζομαι κανονικά.... Γενικά οι μάσκες κάνουν καλύτερη δουλειά σε στεγνά μαλλιά!!! Δοκιμάστε το και θα δείτε! Ελπίζω να βοήθησα
It smells nice for many hours and makes the hair soft the more you leave it on. However, there are better and more economical options, I think it is a bit overrated
Μυρίζει ωραία για πολλές ώρες και κάνει απαλά τα μαλλιά όσο πιο πολύ την αφηνεις τόσο καλύτερα αλλά υπάρχουν και καλύτερες και πιο οικονομικές νομίζω είναι λίγο υπερεκτιμημένη
Perfect mask!!!
At least for my hair, which is normally dry.
It leaves them incredibly soft and shiny and they smell amazing after use.
I chose it because of the oils it contains, such as avocado oil, coconut oil, shea butter, olive oil, and banana... a really successful mix indeed!
And I like that it is 98 out of 100 natural because I don't like using many chemicals on my hair.
I have bought it many times and will continue to buy it!
Τελεια μασκα!!!
Τουλαχιστον για τα δικα μου μαλλια που ειναι κανονικα προς ξηρα
Τα αφηνει απιστευτα απαλα και λαμπερα και μυριζουν υπεροχα μετα την χρηση
Την διαλεξα λογω των ελαιων που περιεχει οπως ελαιο αβοκαντο ελαιο καρυδας βουτυρο καριτε ελαιο ελιας και μπανανα...οντως πολυ πετυχημενη μιξη!!!
Και μου αρεσει που ειναι 98 τοις 100 φυσικη γιατι δεν μου αρεσει να χρησιμοποιω πολλα χημικα στα μαλλια μου
Την εχω αγορασει πολλες φορες και θα συνεχισω να την αγοραζω!!!!
The only good thing is that it has a very nice smell, but that's a matter of taste. It doesn't do the job it's supposed to do. I tried the product in all 3 ways, and I left it as a mask for 20 minutes... and still, it didn't do anything at all... really, after a long time, I come out of the bathroom and I can't comb my hair at all! Maybe it only works on hair that hasn't been dyed.
Το μόνο καλό είναι ότι έχει πολύ ωραία μυρωδιά αλλά αυτό είναι θέμα γούστου. Τη δουλειά που πρέπει να κάνει, δε τη κάνει. Δοκίμασα το προϊόν και με τους 3 τρόπους, και σαν μάσκα το άφησα 20 λεπτά... και παλι δεν έκανε απολύτως τίποτα.. πραγματικά μετά από πολύ καιρό βγαίνω από το μπάνιο και δε μπορώ να χτενισω με τίποτα τα μαλλιά μου! Ίσως, να κάνει μόνο σε μαλλιά που δεν έχουν βαφει.
Wonderful hair mask! What can one say about its scent.. simply amazing!!!! It makes the hair so soft and fragrant, hydrates satisfactorily without leaving any heavy feeling afterwards.. Of course not 3 minutes but 15-20 minutes.. I love all the hair food masks because besides the fact that they offer a great quantity-price ratio, they also provide an exceptional result for the hair and of course all their ingredients are completely pure and therefore much better for the hair! I have been using them consistently for a while now and I have nothing negative to say!!
Υπέροχη μάσκα μαλλιών!Τι να πει κανείς για το άρωμα της..απλά εκπληκτική!!!! Κάνει τόσο απαλά κ μυρωδάτα τα μαλλιά, ενυδατώνει ικανοποιητικά χωρίς να αφήνει καθόλου βαριά αίσθηση μετά..Φυσικά όχι 3 λεπτά αλλά 15-20 λεπτά..λατρεύω όλες τις μάσκες hair food γιατί εκτός ότι σε σχέση ποσότητας-τιμής σε προσφορά αξίζουν κ με το παραπάνω, αυτό που προσφέρουν στα μαλλιά είναι ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα κ φυσικά όλα τα συστατικά τους είναι τελείως αγνά και κατα συνέπεια πολύ καλύτερα για τα μαλλιά!Τις χρησιμοποιώ ανελλειπώς εδώ κ καιρό κ δεν έχω να πω τίποτα αρνητικό!!
I have very damaged hair from bleaching, it is thin and very dry, and with this mask I was saved.. It is very practical that can also be used on dry hair, it smells incredibly beautiful and makes the hair look healthier. Maybe a mask with silicones inside (dimethicone, etc.) would help a liiiittle more with detangling, but since it is said that they do more harm than good, I definitely prefer this natural one!
Έχω πάρα πολυ κατεστραμμενο μαλλι απο ντεκαπαζ, λεπτο κ πολυ ξηρό και με αυτη τη μασκα σωθηκα.. ειναι πολυ πρακτικό που επισης μπορει να χρησιμοποιηθει σε στεγνό μαλλι, μυριζει απιστευτα ομορφα και κανει τα μαλλια να φαινονται πιο υγιη. Ισως καποια μασκα με σιλικονες μεσα (dimethicone κλπ) να βοηθουσε λιιιιγο περισσοτερο στο ξεμπερδεμα αλλά καθως λεγεται οτι κανουν πιο πολυ κακο απο καλο προτιμω σιγουρα αυτη που ειναι φυσικη!
I don't think it does the job, I have tried it with all 3 suggested methods.
It is a classic supermarket product, and it smells very nice but that's about it.
I don't feel my hair particularly moisturized after using it, they just smell like banana.
Δε νομίζω ότι κάνει δουλειά, την έχω δοκιμάσει και με τους 3 τρόπους που προτείνουν.
Είναι Ένα κλασικό προϊόν σούπερ μάρκετ, και μυρίζει πολύ όμορφα αλλά μέχρι εκεί.
Δεν νιώθω τα μαλλιά μου ιδιαίτερα ενυδατωμενα μετά τη χρήση της, απλά μυρίζουν μπανάνα.
It untangles the hair, but you have to leave it on for about 20 minutes to realize that the mask has taken effect and not the 3 minutes stated on the packaging. The smell is very annoying, very strong, and I wouldn't say pleasant. I don't know if it provides treatment to untangle my hair, but it's good. However, this smell is unbearable, very intense
Ξεμπερδεύει τα Μάλια
Αλλά πρέπει να την αφήσεις κάνα
20 λεπτό στο μαλι για να καταλάβεις ότι έπιασε η μασκουλα και όχι 3 λεπτά που γράφει η συσκευασία...
Η μυρωδιά είναι πολύ ενοχλητική πολύ έντονη και δεν θα έλεγα ευχάριστη...
Δεν ξέρω αν κάνει θεραπεία για να ξεμπερδέψω τα μαλια μου καλή είναι...
Αυτή η μυρωδιά όμως δεν παλεύεται πολύ εντονη
Compared to the other masks in the series, this one is the best. The others are like conditioners. It moisturizes my dry and frizzy hair, but it weighs it down a lot. It has an excessively strong banana scent that becomes annoying and doesn't soften it much.
σε σχέση με τις υπόλοιπες μασκες της σειρας ειναι η καλύτερη, οι υπόλοιπες ειναι σαν conditioner . Ενυδατωνει τα ξηρα και σγουρα μαλλια μου αλλα τα βαραίνει πολυ, εχει υπερβολικά έντονη μυρωδιά μπανάνας που κατανταει ενοχλητική και δεν τα μαλακώνει πολυ.
It leaves the hair excessively dry and does not hydrate it at all, the only good thing it has is that it leaves a nice scent on the hair and that it is easy to comb, and even if they gave it to me for free, I wouldn't take it.
Αφηνει υπερβολικά ξηρά τα μαλλιά και δεν τα ενυδάτωνει καθόλου, το μόνο καλό που έχει είναι ότι αφήνει ωραία μυρωδιά στα μαλλιά και ότι χτενιζονται εύκολα, και δωρεάν να μου την έδιναν δεν θα την έπαιρνα.
Now I only use professional products BUT, 5-6 years ago I did 3 PERMS in ONE DAY .. my hair, as you can imagine, became like rubber, I touched it a little and it would break, it would snap, I cried and laughed at the same time, anyway, in my desperation I bought a mask which happened to be this one.. guys, it saved me .... I didn't expect it but yes, I applied it for a long time of course as a treatment, then I went to the hairdresser, I only used kerastase as they recommended and my hair became very healthy but this one helped me a lot in the first month!!
Πλέον παίρνω μόνο επαγγελματικά προϊόντα ΑΛΛΆ, πριν 5-6 χρόνια έκανα 3 ΦΟΡΕΣ ΝΤΕΚΑΠΑΖ μέσα σε ΜΙΑ ΜΕΡΑ .. το μαλλί μου όπως φαντάζεστε έγινε σαν λάστιχο, το άγγιζα λίγο και κοβόταν , έσπαγε , έκλαιγα και γελούσα ταυτοχρονα, anyway, πάνω στην απελπισία μου πήρα μια μάσκα οποία βρήκα και έτυχε να είναι η συγκεκριμένη.. παιδιά με έσωσε .... Δεν το περίμενα αλλά ναι , την έβαζα για αρκετή ώρα βέβαια σαν θεραπεία, μετά φυσικά πήγα κομμωτήριο, χρησιμοποιούσα μόνο kerastase όπως μου πρότειναν και το μαλλί μου έγινε υγειεστατο αλλά τον πρώτο μην αυτή με βοήθησε υπερβολικά πάρα πολύ !!
I was not very satisfied, so I did not buy it again. I have curly hair, normal with occasional dryness tendencies. The mask smells very nice, spreads easily, helps somewhat with detangling, but I felt that for some reason it made my hair significantly drier. I tried other products from the hair food line, and the mask that suited my hair better is the one with macadamia, there I am very satisfied. However, my friend with straight hair uses the banana mask constantly and it seems to do a great job even visually on her hair. What can I say, not all products suit everyone.
Δεν έμεινα φοβερά ικανοποιημένη, για αυτό και δεν την ξαναπήρα. Έχω σγουρά μαλλιά, κανονικά με τάσεις ξηρότητας καμία φορά. Μυρίζει πολύ ωραία η μάσκα, απλώνεται εύκολα, βοηθάει κάπως στο ξεμπέρδεμα αλλά ένιωθα ότι για κάποιο λόγο μου κάνει σημαντικά πιο ξηρά τα μαλλιά. Δοκίμασα κι άλλα προϊόντα της σειράς hair food, από τις μάσκες αυτή που έχει ταιριάξει καλύτερα στα δικά μου μαλλιά είναι αυτή με τη macadamia, εκεί ναι είμαι πολύ ευχαριστημένη. Τη μάσκα ωστόσο με τη μπανάνα τη χρησιμοποιεί συνέχεια και μια φίλη μου με ίσια μαλλιά και στα δικά της φαίνεται και οπτικά ακόμα πως κάνει πολύ ωραία δουλειά... Τι να πω, δεν ταιριάζουν σε όλους τα ίδια προϊόντα.