As a reference point, I will use the Fujifilm Instax Mini 9 Instant Camera because that's the one I had.
The Wide is a completely different model and differs quite a bit.
Its design is clearly much larger and bulkier. It reminds me of the old cameras our grandparents used to have on a tripod. Personally, I really like that. It fills your hand and is truly very beautiful visually. It has a tripod socket and something like a 'heel' so you can rest it on a table and take the photo you want by adjusting its tilt.
A big plus is that it has a timer! Maybe the only reason I bought it. Now I can set it up and be in the photos myself, which is very important to me because I was usually the one taking them, so I wasn't in many.
It comes with 2 straps and you can also wear it around your neck. I also bought the carrying case, which I am relatively satisfied with.
Now regarding the images
The photo size is perfect, and so is the clarity. The film is exactly the same price as the smaller ones, so it's worth it. It has a setting for close-up photos and distant ones, e.g. landscape or selfie.
The only negative, which ends up being the most important, is that this particular model compared to previous ones does not have shooting settings. You can't choose when you're indoors, outdoors, in dark or very bright conditions. In the light, there is no problem, the photos come out very clear, almost like digital I would say, but unfortunately at night they come out very dark. We end up lighting with phone flashlights or getting very close to the camera. I don't know if it matters, but I have the impression that it darkens dark soils - it makes them even darker. People come out very dark if you don't stand at the right distance, which takes a little time to figure out. For example, we have a photo from the same distance with friends who were tanned from the summer and we weren't, we came out like Swedes and they looked like they came from some African country. You need to figure it out a bit.
Other than that, I am very satisfied and would definitely recommend it. After all, the moment is captured in the right size to remember it, and it doesn't really matter if the colors are accurate
Ως σημείο αναφοράς θα χρησιμοποιήσω την Fujifilm Instax Mini 9 Instant Camera γιατί αυτήν είχα.
Η Wide είναι τελείως διαφορετικό μοντέλο και διαφέρει αρκετά.
Ο σχεδιασμός της ειναι σαφώς πολύ μεγαλύτερος και ογκώδης. Θυμίζει τι παλιές κάμερες που είχαν σε τρίποδο οι παππούδες μας. Εμένα προσωπικά μου αρέσει πολύ αυτο. Γεμίζει το χέρι σου και ειναι πραγματικά πολύ όμορφη οπτικά. Εχει είσοδο για τρίποδο και κατι σαν 'τακουνάκι' έτσι ώστε να την στηρίζεις επάνω σε τραπέζι και να τραβήξεις την φωτογραφία που θες ρυθμίζοντας έτσι την κλήση της.
Στα παρα πολύ θετικά έχει timer! Ίσως ο μόνος λόγος που την πήρα. Πλέον την στηρίζω και είμαι και εγώ στις φωτογραφίες το οποίο για εμένα ειναι πολύ σημαντικό γιατί συνήθως εγω τις τράβαγα οπότε δεν ήμουν σε πολλές.
Έρχεται με 2 λουράκια και μπορείς να την περνάς και γύρω απο τον λαιμό σου. Εγώ αγόρασα και την θήκη μεταφοράς απο την οποία έχω μείνει σχετικά ευχαριστημένη.
Τώρα αναφορικά με τις εικόνες
Το μέγεθος των φωτογραφιών είναι άψογο, και η ευκρίνεια επίσης. Τα χαρτάκια ειναι ακριβώς η ιδια τιμή με τα μικρότερα επομένως συμφέρουν. Εχει ρύθμιση για κοντινές φωτογραφίες και μακρινές πχ τοπίο ή σελφι.
Το μονο αρνητικό, το οποίο όμως καταλήγει να είναι και το πιο σημαντικό, είναι οτι το συγκεκριμένο μοντέλο σε σχέση με τα προηγούμενα δεν εχει την επιλογή ρυθμίσεων λήψης. Δεν μπορείς να διαλέξεις πότε είσαι μέσα πότε είσαι εξω πότε είναι σκούρα ή πολύ φωτεινά. Στο φώς δεν έχει θέμα οι φωτογραφίες βγαίνουν πολυ καθαρές σχεδόν σαν ψηφιακές θα ελεγα, αλλα δυστυχώς το βράδυ βγάινουν πολυ σκοτεινές. Καταλήγουμε να φωτίζουμε με φακούς κινητών ή να ερχόμαστε πολυ κοντά στην κάμερα. Δεν ξέρω αν παίζει κάποιον ρόλο αλλα έχω την εντύπωση οτι το κάνει στα σκούρα χώματα - τα παρα σκουραίνει. Οι άνθρωποι βγαίνουν πολύ σκούροι εάν δεν κάτσεις στην σωστή απόσταση η οποία θέλει λιγο καιρό να την καταλάβεις. Για παράδειγμα έχουμε φωτογραφία απο την ιδια απόσταση μαζί με φίλους οι οποίο ήταν μαυρισμένοι απο το καλοκαίρι και εμείς όχι, εμείς βγήκαμε σαν σουηδοί και εκείνοι λες και ήρθαν απο κάποια χώρα της Αφρικής. Θέλει να το βρεις λιγο.
Κατά τα αλλα είμαι παρα πολύ ευχαριστημένη και θα την πρότεινα σίγουρα. Ούτως η άλλος η στιγμή αποτυπώνεται σε κατάλληλο μέγεθος για να την θυμάσαι και μικρή σημασία έχει αν τα χρώματα είναι σωστά