Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
So far, I am very satisfied. It boils water relatively quickly and the whistle is good without disturbing the whole apartment building :)
It looks nicer than I expected based on the photo.
At first, I was a little put off by the fact that the handle is not foldable, but I quickly got used to it (in my previous kettle, I could twist the handle to the side and fill it more easily)
Μέχρι στιγμής είμαι πολύ ευχαριστημένη. Βράζει το νερό σχετικά γρήγορα και η σφυρίχτρα είναι καλή χωρίς να αναστατώνει όλη την πολυκατοικία :)
Εμφανισιακά είναι πιο ωραίο από ότι περίμενα με βάση τη φωτογραφία.
Με ξένισε λίγο στην αρχή το ότι η λαβή δεν είναι πτυσσόμενη αλλά το συνήθισα γρήγορα (στον προηγούμενο βραστήρα μπορούσα να τη στρίψω στο πλάι και να τον γεμίσω πιο εύκολα.)
Nice design and durability, the color has not changed at all.
It has a large capacity and the whistle notifies you when the water has boiled.
The only thing that bothers me is that it doesn't keep the contents hot for a long time, after 2 hours you need to put it back on the stove for a little while.
Ωραία σχεδίαση και αντοχή, το χρώμα δεν έχει αλλοιωθεί καθόλου.
Έχει μεγάλη χωρητικότητα και το σφυριχτράκι σε ειδοποιεί πότε έχει βράσει το νερό.
Το μόνο που με ενοχλεί είναι ότι δεν κρατάει πολύ ώρα ζεστό το περιεχόμενο, μετά από 2 ώρες χρειάζεται να το βάλεις πάλι για λίγο στο μάτι.
I have had it for over a month. It works perfectly (the whistle). It is used for making tea. Its color has not changed. I highly recommend it!
Τον έχω πάνω από ένα μήνα. Δουλεύει άψογα (το σφυριχτράκι). Χρησιμοποιείται για παρασκευή τσαγιού.
Δεν έχει αλλοιωθεί το χρώμα του. Τον συνιστώ ανεπιφύλακτα!
So far, I am very satisfied. It boils water relatively quickly and the whistle is good without disturbing the whole apartment building :)
It looks nicer than I expected based on the photo.
At first, I was a little put off by the fact that the handle is not foldable, but I quickly got used to it (in my previous kettle, I could twist the handle to the side and fill it more easily)
Μέχρι στιγμής είμαι πολύ ευχαριστημένη. Βράζει το νερό σχετικά γρήγορα και η σφυρίχτρα είναι καλή χωρίς να αναστατώνει όλη την πολυκατοικία :)
Εμφανισιακά είναι πιο ωραίο από ότι περίμενα με βάση τη φωτογραφία.
Με ξένισε λίγο στην αρχή το ότι η λαβή δεν είναι πτυσσόμενη αλλά το συνήθισα γρήγορα (στον προηγούμενο βραστήρα μπορούσα να τη στρίψω στο πλάι και να τον γεμίσω πιο εύκολα.)
Nice design and durability, the color has not changed at all.
It has a large capacity and the whistle notifies you when the water has boiled.
The only thing that bothers me is that it doesn't keep the contents hot for a long time, after 2 hours you need to put it back on the stove for a little while.
Ωραία σχεδίαση και αντοχή, το χρώμα δεν έχει αλλοιωθεί καθόλου.
Έχει μεγάλη χωρητικότητα και το σφυριχτράκι σε ειδοποιεί πότε έχει βράσει το νερό.
Το μόνο που με ενοχλεί είναι ότι δεν κρατάει πολύ ώρα ζεστό το περιεχόμενο, μετά από 2 ώρες χρειάζεται να το βάλεις πάλι για λίγο στο μάτι.
I have had it for over a month. It works perfectly (the whistle). It is used for making tea. Its color has not changed. I highly recommend it!
Τον έχω πάνω από ένα μήνα. Δουλεύει άψογα (το σφυριχτράκι). Χρησιμοποιείται για παρασκευή τσαγιού.
Δεν έχει αλλοιωθεί το χρώμα του. Τον συνιστώ ανεπιφύλακτα!
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
So far, I am very satisfied. It boils water relatively quickly and the whistle is good without disturbing the whole apartment building :)
It looks nicer than I expected based on the photo.
At first, I was a little put off by the fact that the handle is not foldable, but I quickly got used to it (in my previous kettle, I could twist the handle to the side and fill it more easily)
Μέχρι στιγμής είμαι πολύ ευχαριστημένη. Βράζει το νερό σχετικά γρήγορα και η σφυρίχτρα είναι καλή χωρίς να αναστατώνει όλη την πολυκατοικία :)
Εμφανισιακά είναι πιο ωραίο από ότι περίμενα με βάση τη φωτογραφία.
Με ξένισε λίγο στην αρχή το ότι η λαβή δεν είναι πτυσσόμενη αλλά το συνήθισα γρήγορα (στον προηγούμενο βραστήρα μπορούσα να τη στρίψω στο πλάι και να τον γεμίσω πιο εύκολα.)
Nice design and durability, the color has not changed at all.
It has a large capacity and the whistle notifies you when the water has boiled.
The only thing that bothers me is that it doesn't keep the contents hot for a long time, after 2 hours you need to put it back on the stove for a little while.
Ωραία σχεδίαση και αντοχή, το χρώμα δεν έχει αλλοιωθεί καθόλου.
Έχει μεγάλη χωρητικότητα και το σφυριχτράκι σε ειδοποιεί πότε έχει βράσει το νερό.
Το μόνο που με ενοχλεί είναι ότι δεν κρατάει πολύ ώρα ζεστό το περιεχόμενο, μετά από 2 ώρες χρειάζεται να το βάλεις πάλι για λίγο στο μάτι.
I have had it for over a month. It works perfectly (the whistle). It is used for making tea. Its color has not changed. I highly recommend it!
Τον έχω πάνω από ένα μήνα. Δουλεύει άψογα (το σφυριχτράκι). Χρησιμοποιείται για παρασκευή τσαγιού.
Δεν έχει αλλοιωθεί το χρώμα του. Τον συνιστώ ανεπιφύλακτα!
So far, I am very satisfied. It boils water relatively quickly and the whistle is good without disturbing the whole apartment building :)
It looks nicer than I expected based on the photo.
At first, I was a little put off by the fact that the handle is not foldable, but I quickly got used to it (in my previous kettle, I could twist the handle to the side and fill it more easily)
Μέχρι στιγμής είμαι πολύ ευχαριστημένη. Βράζει το νερό σχετικά γρήγορα και η σφυρίχτρα είναι καλή χωρίς να αναστατώνει όλη την πολυκατοικία :)
Εμφανισιακά είναι πιο ωραίο από ότι περίμενα με βάση τη φωτογραφία.
Με ξένισε λίγο στην αρχή το ότι η λαβή δεν είναι πτυσσόμενη αλλά το συνήθισα γρήγορα (στον προηγούμενο βραστήρα μπορούσα να τη στρίψω στο πλάι και να τον γεμίσω πιο εύκολα.)
Nice design and durability, the color has not changed at all.
It has a large capacity and the whistle notifies you when the water has boiled.
The only thing that bothers me is that it doesn't keep the contents hot for a long time, after 2 hours you need to put it back on the stove for a little while.
Ωραία σχεδίαση και αντοχή, το χρώμα δεν έχει αλλοιωθεί καθόλου.
Έχει μεγάλη χωρητικότητα και το σφυριχτράκι σε ειδοποιεί πότε έχει βράσει το νερό.
Το μόνο που με ενοχλεί είναι ότι δεν κρατάει πολύ ώρα ζεστό το περιεχόμενο, μετά από 2 ώρες χρειάζεται να το βάλεις πάλι για λίγο στο μάτι.
I have had it for over a month. It works perfectly (the whistle). It is used for making tea. Its color has not changed. I highly recommend it!
Τον έχω πάνω από ένα μήνα. Δουλεύει άψογα (το σφυριχτράκι). Χρησιμοποιείται για παρασκευή τσαγιού.
Δεν έχει αλλοιωθεί το χρώμα του. Τον συνιστώ ανεπιφύλακτα!