The Instant Comfort Aqua fan heater warms any room in your home safely. You can immediately warm your bathroom before or after your shower without worry, as the device is equipped with a transparent cover for its control panel, as well as special moisture insulation, in accordance with safety regulation (IP21).
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I use this fan heater in my bathroom. It has worked for me for over half a year and I am absolutely satisfied. This fan heater quickly dries the bathroom after a shower and helps prevent mold. It even fell once, but it continued to work.
Χρησιμοποιώ αυτό το αερόθερμο στο μπάνιο μου. Έχει δουλέψει για μένα για περισσότερο από μισό χρόνο και είμαι απολύτως ευχαριστημένος. Αυτό το αερόθερμο το στεγνώνει γρήγορα το μπάνιο μετά το ντους και βοηθά στην πρόληψη της μούχλας. Έπεσε ακόμη και μια φορά, αλλά συνέχισε να λειτουργεί.
Good choice for heating a small room. Quiet, powerful enough with intensity options, aesthetically pleasing. I use it in a room of about 14 sq.m. and it quickly warms it up on the high setting and then maintains the temperature... At its price, it is a very good choice.
Καλή επιλογή για τη θέρμανση ενός μικρού δωματίου. Αθόρυβο, αρκετά δυνατό με επιλογές έντασης, καλαίσθητο. Το χρησιμοποιώ σε δωμάτιο ~14 τ.μ. και το ζεσταίνει γρήγορα στη δυνατή σκάλα και μετά στη συντήρηση... Στην τιμή του είναι μια πολύ καλή επιλογή.
I have been using it for two months. Reading the reviews, I decided to buy it, bypassing other cheaper or more expensive options. I have a bathroom that is 2x2 meters, with about 12 cubic meters of air. In three minutes, it has turned the bathroom into a sauna. I am very satisfied that I chose it, which is why I came here to write my review, helping others in their decision-making.
Το λειτουργώ δύο μήνες. Διαβάζοντας τις κριτικές αποφάσισα να το πάρω παρακάμπτοντας άλλα φθηνότερα ή και ακριβότερα. Έχω μπάνιο 2×2 , μ αλλά λόγια περίπου 12 κυβικά μέτρα αέρα. Σε τρία λεπτά έχει κάνει το μπάνιο σάουνα.
Είμαι πολύ ικανοποιημένος που το επέλεξα, γι αυτό και μπήκα εδώ να γράψω την κριτική μου, βοηθώντας κι άλλους στην επιλογή τους.
Very efficient and fast heating of the space. Quite good build quality. Unfortunately, after 2 years and 1 month from the purchase (out of warranty), it suddenly stopped working. I found out that it was a common problem that these devices have, the thermal safety inside the device had burned out.
If someone has the skills and knowledge in electrical work, it is worth repairing it for less than 1€. Just for your information, the safety device used by the device is SF129R1 (Operating temperature 129±2 ℃).
Πολύ αποδοτική και γρήγορη θέρμανση του χώρου. Αρκετά καλή ποιότητα κατασκευής. Δυστυχώς μετά από 2 χρόνια και 1 μήνα από την αγορά (εκτός εγγύησης), σταμάτησε ξαφνικά να λειτουργεί. Διαπίστωσα ότι ήταν το σύνηθες πρόβλημα που παρουσιάζουν οι συγκεκριμένες συσκευές, είχε καεί η θερμική ασφάλεια εντός της συσκευής.
Αν κάποιου πιάνουν τα χέρια του και ξέρει τι κάνει με τα ηλεκτρολογικά, αξίζει η επισκευή με κάτω από 1€. Πληροφοριακά η ασφάλεια που χρησιμοποιεί η συσκευή είναι η SF129R1 (Θερμοκρασία λειτουργίας 129±2 ℃).
The only possibly thing is that at 1200 watts, that is half its capacity, it is truly SILENT. Of course, then you have to have it under your feet... It exudes quality (mainly the feeling of the switches) as a first impression. I would like a few more fan speeds on the first level (1200 watts) for two reasons: 1) Better performance for a little longer than the device, 2) I see some resistors turning red inside and that scares me. With a few more speeds, it would have a little more noise, but it would also perform better at 2 meters, and its resistors would work at a lower temperature (not red). Personal opinion and not technically informed... Based on its flawless operation so far (1 month), I highly recommend it!
Το μοναδικό ίσως που στα 1200 watt , δηλαδη στην μισή του δυνατότητα, ειναι πραγματικά ΑΘΟΡΥΒΟ.
Βέβαια τότε πρέπει να το έχεις κάτω απο τα πόδια σου...
Αποπνέει ποιότητα ( αίσθηση διακοπτών κυρίως ) σαν πρώτη εντύπωση.
Θα ήθελα λίγες παραπάνω στροφές του ανεμιστήρα στην πρώτη σκάλα(1200 watt) για δύο λόγους:
1)Καλύτερη απόδοση για λίγο μακρύτερα απο την συσκευή,
2)Βλέπω να κοκκινίζουν κάποιες αντιστάσεις μέσα και με φοβίζει αυτό.
Με λίγες περισσότερες στροφές θα είχε λίγο περισσότερο θόρυβο μεν , αλλα ΚΑΙ θα απέδιδε καλύτερα
στα 2 μέτρα , ΚΑΙ θα δούλευαν και οι αντιστάσεις του σε χαμηλότερη θερμοκρασία (όχι κόκκινες). Προσωπική άποψη καί όχι τεχνικά εμπεριστατωμένη...
Απο την μέχρι στιγμής απροβλημάτιστη λειτουργία του (1 μηνός) το συνιστώ ανεπιφύλακτα!
Good for as long as it worked. In eight months of operation, one internal safety of the machine burned out. Its use was only for the bathroom. It didn't work for more than an hour a day.
Καλό για όσο δούλεψε. Σε οκτώ μήνες λειτουργίας κάηκε μια εσωτερική ασφαλεία του μηχανήματος.
Η χρήση του ηταν μόνο για το μπάνιο. Δεν δούλευε πάνω ούτε μια ώρα την ημέρα.
Yesterday I received it and the first impression is excellent, especially compared to the cheap one I had. I have it in the bathroom, it is indeed quiet on the economic scale and heats up quickly and well. Of course, I still can't speak about durability.
Χθες το παρέλαβα και η πρώτη εικόνα είναι εξαιρετική, ιδίως σε σύγκριση με το φτηνιάρικο που είχα. Στο μπάνιο το έχω, είναι όντως αθόρυβο στην οικονομική σκάλα και ζεσταίνει γρήγορα και καλά. Φυσικά ακόμη δεν μπορώ να μιλήσω για αντοχή.
It is not bad, it does the job, but I removed the lid because it creaks and makes noise. It is not worth its money, there are other more economical and silent options.
Κακό δεν είναι κάνει δουλειά αλλά το καπάκι που έχει απάνω του το έβγαλα γιατί τρίζει και κάνει θόρυβο. Δεν αξίζει για τα λεφτά του, υπάρχουν άλλα πιο οικονομικά και αθόρυβα.
I have no complaints, it was purchased for the bathroom and has been functioning exceptionally for a year now. It also has a quiet mode in which it operates satisfactorily
δεν έχω κανένα παράπονο, αγοράστηκε για το μπάνιο και εδώ και ένα χρόνο λειτουργεί εξαιρετικά, έχει και λειτουργία αθόρυβη στην οποία λειτουργεί ικανοποιητικά
After reading the reviews, I also bought it, it's worth its money. I have it in a large room and it takes a while to warm up, but it's understandable. On the low setting, it's really quiet. I am completely satisfied. I have other space heaters but this one is better in terms of quality and performance.
Μετα απο τις αξιολογησεις που διαβασα το πηρα και εγω, αξιζει τα λεφτα του. Το εχω σε μεγαλο δωματιο και αργει να το ζεστανει αλλα ειναι λογικο. Στην μικρη σκαλα ειναι πραγματικα αθορυβο. Εμεινα απολυτα ικανοποιημενος. Εχω και αλλα αεροθερμα αλλα αυτο ποιοτικα ειναι καλυτερο αλλα και σε αποδοση.
Bought it and the first time it worked, something electronic burned and smelled. No mention of replacement from the store. I took it for warranty service and they replaced the burned electronic, but after 4 months it burned again and smelled the same. The warranty period has passed because I neglected it and it had annoyed me, so now I'm thinking of not going to fix it out of warranty and getting something better. Far away from me.
Αγορασμένο και την πρώτη φορά που λειτούργησε, κάηκε κάτι ηλεκτρονικό και μύριζε. Για αντικατάσταση ούτε λόγος απο το μαγαζί. Το πήγα για σέρβις εντός εγγύησης και αντικαταστήσανε αυτό το ηλεκτρονικό που κάηκε και μετά απο περίοδο 4 μηνών ξανακάηκε και μύριζε το ίδιο. Πέρασε ο χρόνος που είναι στην εγγύηση γιατί το αμέλησα και μου είχε σπάσει τα νεύρα και τώρα σκέφτομαι εκτός εγγύησης να μήν πάω να το φτιάξω και να πάρω κάτι πιό καλό. Μακριά απο εμένα.
The air heater is ideal for the bathroom. It heats up very quickly. It is also very good for enclosed spaces and rooms (by that I mean spaces that can be closed with a door) up to 20 square meters. In larger spaces, it can be used as supplementary heating. Also, in the second "speed" setting, it consumes 2400w and requires careful operation. In the first "speed" setting, it is really quiet, barely audible. It is very well made and worth its money. For economical operation, it should work at 2400w for 20-25 minutes and then switch to 1200w for maintenance. Of course, everything depends on the temperatures of each region. In the area where I live, mild temperatures prevail
Το αεροθερμο είναι ιδανικό για μπάνιο. Το ζεστάνει πολύ γρήγορα . Επίσης είναι πολύ καλό για κλειστούς χώρους και δωμάτια (εννοώ για χώρους όπου μπορούν να κλείσουν με πόρτα) μέχρι 20τμ.Σε μεγαλύτερους χώρους μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως συμπληρωματική θέρμανση. Επίσης στην δεύτερη "ταχύτητα"καταναλώνει 2400w και θέλει προσεκτική λειτουργία. Στην πρώτη "ταχύτητα" είναι πραγματικά αθόρυβο, ίσα που ακούγεται.Ειναι πολύ καλή κατασκευή και άξιζει τα χρήματα του . Για οικονομική λειτουργία πρέπει για 20-25 λεπτά να δουλεύει στα 2400w και μετά για διατήρηση στα 1200w. Ολα βέβαια εξαρτώνται από τις θερμοκρασίες τις κάθε περιοχής. Στην περιοχή που μένω επικρατούν ήπιες θερμοκρασίες ,
Decent and efficient for as long as it worked, but it broke after 4 MONTHS of use.
Mistakes happen, I thought (even though very soon), but the problem is that the company DOES NOT COVER THE WARRANTY if the purchase document is an INVOICE !!!
UNACCEPTABLE WARRANTY TERM and I have never encountered it in any similar device damage.
For informational purposes, it was purchased for daily short-term use to prepare the room before the baby's bath. However, due to the existence of a small company, I preferred to buy it with an invoice.
I understand that my household use is not proven formally, but it could easily be used in a company as well. I don't understand the problem when we are talking about a heater.
On the contrary, in a house, it could operate for more hours than in a company.
Also, we are talking about an ON-OFF operation, there is no misuse or abuse in any way by the customer.
The fact that it is stated in small letters in the warranty terms and you can return it if you don't like it, I consider it a hypocritical exemption of responsibility, which I'm not sure the manufacturer can claim.
I would overlook the issue of the damage, but now FAR AWAY...
Αξιοπρεπές και αποδοτικό για όσο δούλεψε, όμως χάλασε μετά από χρήση 4 ΜΗΝΩΝ.
Αστοχίες συμβαίνουν σκέφτηκα (εάν και πολύ σύντομα), αλλά το πρόβλημα είναι ότι ο όμιλος ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ εάν το παραστατικό αγοράς είναι ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ !!!
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ ΟΡΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ και δεν μου έχει τύχει ποτέ σε αντίστοιχες βλάβες οποιασδήποτε συσκευής.
Ενημερωτικά, αγοράστηκε για καθημερινή ολιγόλεπτη χρήση για προετοιμασία του δωματίου πριν από το μπάνιου μωρού. Λόγω ύπαρξης μικρής εταιρείας όμως, προτίμησα να το αγοράσω με τιμολόγιο.
Κατανοώ ότι η οικιακή χρήση μου δεν αποδεικνύεται τυπικά, όμως θα μπορούσε πολύ εύκολα να χρησιμοποιείται και σε μια εταιρεία, δεν καταλαβαίνω το πρόβλημα όταν μιλάμε για ένα αερόθερμο.
Απεναντίας, σε ένα σπίτι θα μπορούσε να λειτουργεί για περισσότερες ώρες από μια εταιρεία.
Επισης μιλάμε για λειτουργία ON-OFF, δεν υπάρχει κακή χρήση ή καταπόνηση με κάποιο τρόπο από τον πελάτη.
Το ότι αναγράφεται στα ψιλά γράμματα στους όρους εγγύησης και μπορείς να το επιστρέψεις αν δεν σου αρέσει, το θεωρώ υποκριτική απαλλαγή της ευθύνης, η οποία δεν είμαι και σίγουρος κατά πόσο μπορεί να ισχυριστεί από τον κατασκευαστή.
Θα προσπερνούσα το θέμα της βλάβης, αλλά πλέον ΜΑΚΡΙΑ..
I bought it about 2 months ago from a store because I had bought it online a while ago and I was not satisfied, so I wanted to see it up close to be more sure about my purchase. I use it for supplementary heating in my room. I am very satisfied with my purchase so far. I recommend it without second thoughts. On the 2nd setting, it heats the room fully in 5 minutes. On the 2nd setting, it has a little more noise, but the first setting is incredibly quiet. The first time I used it, I looked at it curiously to see if it was working. You can't hear it at all! And on the 1st setting, it heats very well and quickly! And another important thing is that it doesn't smell bad plastic. Only the first few times, very little, and it's natural in air heaters, as they told me in the store, because the previous one I had smelled very bad and another one I saw in the store not only smelled... you couldn't stand the smell. After 3 or 4 times, it doesn't smell at all. It's worth the money!
Το αγόρασα πριν 2 μήνες περίπου από κατάστημα, γιατί πριν λίγο καιρό είχα αγοράσει από το ίντερνετ και δεν ήμουν ευχαριστημένη, οπότε ήθελα να το δω από κοντά για να είμαι πιο σίγουρη για την αγορά μου. Το χρησιμοποιώ για συμπληρωματική θέρμανση στο δωμάτιο μου. Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημενη μέχρι στιγμής από την αγορά μου. Το συστήνω χωρίς δεύτερες σκέψεις. Στην 2η σκαλα ζεσταίνει φουλ το δωμάτιο σε 5 λεπτά. Στην 2 σκαλα έχει λίγο θόρυβο παραπάνω, όμως η πρώτη σκαλα είναι απίστευτα αθόρυβη, αφού την πρώτη φορά που το χρησιμοποίησα το κοιτούσα με περιέργεια αν δουλεύει. Δεν ακούγεται καθόλου! Και στην 1η σκαλα ζεσταίνει πολύ καλά και γρήγορα! Και κάτι άλλο βασικό δεν μυρίζει άσχημα πλαστικό.. Μονο τις πρώτες φορές πολύ λίγο και είναι φυσικό στα αεροθερμα όπως μου είπαν στο κατάστημα, γιατί και το προηγούμενο που είχα μύριζε πολύ άσχημα και ένα άλλο που είδα στο κατάστημα όχι απλά μύριζε.. Δεν αντέχες την μυρωδιά. Αυτό μετά από 3, 4 φορές δεν μυρίζει καθόλου. Αξίζει τα χρήματα του!
I have had it for 3 years, it hasn't had any issues and until now I can't describe how satisfied I am with the product, it really warms up very comfortably a studio apartment in 15 minutes. I highly recommend it with closed eyes!!!
Το έχω 3 χρόνια δεν έχει πάθει τίποτα και μέχρι τώρα δεν μπορώ να περιγράψω το πόσο ικανοποιημένος είμαι από το προϊόν πραγματικά εκπληκτικό ζεσταίνει πολύ άνετα μία γκαρσονιέρα μέσα σε 15 λεπτά. Το συνιστώ με κλειστά μάτια!!!
Very good purchase. Perhaps the best heater on the market. It's really worth it. I have been using it daily for 2 years during the winters and it's flawless!!! Very good construction, quality materials, it heats up quickly and has a silent operation on the first setting.
Πολύ καλή αγορά.Ίσως το καλύτερο αερόθερμο στην αγορά.Αξίζει πραγματικά.Το χρησιμοποιώ 2 χρόνια καθημερινά τους χειμώνες κ είναι άψογο!!!Πολύ καλή κατασκευή,ποιοτικά υλικά, δυνατό ζεσταίνει γρήγορα ,έχει κ αθόρυβη λειτουργία στην πρώτη σκάλα.
Excellent fan heater. Very good build quality and no creaking noises. I have had it for a short period of time, so I don't know about its durability over time, but in all other aspects, it is excellent.
Εξαιρετικό αερόθερμο. Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και καθόλου τριξίματα. Βρίσκεται στην κατοχή μου για μικρό χρονικό διάστημα για αυτό δεν γνωρίζω για την αντοχή του στο χρόνο, αλλά σε όλα τα υπόλοιπα είναι άριστο.
I have no words! It's perfect! I read the comments that it heats up the bathroom in 5 minutes, so since I am very sensitive to the cold, I leave it for 15 minutes and it's just what I need! I haven't seen this in any other heater! Good sturdy construction! The previous one took 1 hour to heat up the bathroom, so now with the 15 minutes that this one takes, it's definitely more economical, so it will pay for itself! Even on the highest setting, it's almost silent for a heater! The best part of it all is the LONG POWER CORD that it has!! I highly recommend it! (For bathroom or bedroom)
Now in December with very cold weather (when I wrote the review it was autumn). It takes half an hour to heat up the bathroom VERY well. Still works great!
Update 1 year later. Everything is still perfect, just like when I bought it.
And another update: Well, even though I want the bathroom to become an oven, this heater has a low thermostat and keeps turning off! So the temperature in the bathroom is much lower than what I would like... I'm starting to doubt how "perfect" of a purchase it was after all... What a shame..
Δεν έχω λόγια!είναι τελειο! Διάβαζα τα σχόλια ότι ζεσταίνει το μπάνιο σε 5 λεπτα,εγώ λοιπόν που είμαι παααααρα πολύ κρυουλιαρα το αφηνω 15 λεπτά και είναι ότι πρεπει! Δε το έχω δει αυτό σε άλλο αεροθερμο! Καλή γερή κατασκευή! Το προηγούμενο έκανε να ζεστάνει το μπάνιο 1 ώρα οπότε τώρα με τα 15 λεπτά που κάνει αυτό σίγουρα είναι πιο οικονομικό οπότε θα τα βγάλει τα λεφτά του! Ακόμα και στη μεγάλη σκάλα είναι σχεδόν αθόρυβο για αεροθερμο!το καλύτερο απ' όλα είναι το ΜΑΚΡΥ ΚΑΛΏΔΙΟ ΠΡΊΖΑΣ που έχει!!Το συστήνω ανεπιφύλακτα! ( Για μπάνιο ή υπνοδωμάτιο)
Δεκέμβρης πλέον με πολύ κρύο ( όταν έγραψα την αξιολόγηση ήταν φθινόπωρο). Για να ζεστάνει ΠΟΛΥ το μπάνιο χρειάζεται μισή ώρα.και πάλι μια χαρά!
Ενημέρωση 1 χρόνο μετά. Όλα τέλεια όπως όταν τον αγόρασα.
Κι άλλη ενημέρωση:Λοιπόν ενώ θέλω το μπάνιο να γίνεται φούρνος αυτός έχει χαμηλό θερμοστάτη και σβήνει συνέχεια! Οπότε η θερμοκρασία του μπάνιου είναι πολύ πιο κάτω από αυτό που θα ήθελα... αρχίζω να αμφιβάλω για το πόσο "τέλεια" αγορά ήταν τελικά... Κρίμα..
I bought it last year for the winter. It heats up a 13 sqm room in 5 minutes. It's not suitable for larger rooms, but it does raise the temperature. If someone has good insulation, I believe it can heat up to 20-22 sqm.
If you don't mind the hot air because the atmosphere might feel a bit strange, then go for it without fear. Otherwise, you can confidently choose it.
Το πηρα περυσι για τον χειμωνα. Δωματιο 13 τμ το ζεσταινει σε 5 λεπτα. Μεγαλυτερο δωματιο οχι, απλα σπαει την θερμοκρασια, αλλα αν εχει καποιος καλη μονωση τοτε ζεσταινει και εως 20-22τμ πιστευω.
Αν δεν εχει θεμα με τον καυτο αερα διοτι η ατμοσφαιρα θα ειναι λιγο περιεργη τοτε παρτο αφοβα. Αλλιως μπορεις να το επιλεξεις αφοβα.
I had the Rowenta SO2210 in a professional office for 9 years with full dust, smokers, bumps here and there, accidental kicks, and never cleaning. I changed it because one day it fell and the handle broke, and it was an opportunity for a new one (the dog still works). The Rowenta SO6510 is more expensive (€14 over 50%) and I believe it is indeed more powerful, but the plastic quality has worsened. The motor and resistance are indeed stronger, but there is not much difference from 2000 to 2400 (one winter of "hard" use). It is of good quality, powerful, fast, and elegant, but I ultimately recommend the little brother due to the price/performance ratio only. Bravo to Rowenta
Είχα το Rowenta SO2210 σε γραφείο επαγγελματικό για 9 χρόνια με φουλ σκόνη, καπνιστές, πέρα δώθε, κλωτσιές κατά λάθος και ποτέ καθάρισμα. Το άλλαξα γιατί μια μέρα έπεσε και έσπασε η χούφτα/χειρολαβή και ευκαιρία για καινούργιο (δουλεύει ακόμα το σκυλί). Το Rowenta SO6510 είναι ακριβότερο κατά (14€ πάνω από 50%) και θεωρώ πως ναι μεν δυνατότερο, αλλά δε η ποιότητα πλαστικών έγινε χειρότερη. Μοτέρ και αντίσταση είναι μεν δυνατότερα αλλά δε μικρή διαφορά από 2000 σε 2400 (ένας χειμώνας χρήσης "σκληρής"). Ποιοτικό/δυνατό/γρήγορο/κομψό αλλά προτείνω τελικά το μικρό αδερφάκι του λόγω σχέσης τιμής/απόδοσης και μόνο. Μπράβο στη rowenta
1) It is powerful and quickly heats up a 20 square meter room.
2) Compact, good construction, and nice design.
3) The fan function (without heating) is an excellent way to soothe the baby to sleep (white noise).
At 2.5kW thermal power, it means it has a consumption of about 0.25 € per hour.
* For those who think that this product does not heat their space, I would like to inform them that the problem lies in a) the large volume of air that needs to be heated in large rooms (thus requiring more time) and b) the large thermal losses of the space.
** This product is not recommended for economical heating because it simply isn't. It is meant to quickly heat a small space. For larger spaces, prefer an air conditioner that has a more economical function.
Λοιπόν 3 πράγματα:
1) είναι δυνατό και ζεσταίνει γρήγορα το δωμάτιο 20 τετραγωνικά
2) κόμπακτ, καλή κατασκευή και ωραίο Design
3) η λειτουργία ανεμιστήρα (χωρίς θέρμανση) είναι ένα εξαιρετικό μέσο για να κοιμίζω το μωρό (white noise).
Στα 2.5kW θερμικής ισχύος σημαίνει ότι έχει κατανάλωση περίπου 0.25 € ανά ώρα.
* Για αυτούς που νομίζουν ότι το συγκεκριμένο προιον δεν ζεσταίνει το χώρο τους, να ενημερώσω ότι το πρόβλημα έγκειται α) στον μεγάλο όγκο άερα που πρέπει να ζεσταθεί σε μεγάλα δωμάτια (χρειάζεται δλδ περισσότερος χρόνος) και β) στις μεγάλες θερμικές απώλειες του χώρου.
** το προιόν δεν συστήνεται για οικονομική θέρμανση, γιατί απλά δεν είναι. Είναι για να ζεστανεις γρήγορα ένα μικρό χώρο. Για μεγάλους χώρους προτιμήστε κλιμαστικό που έχει πιο οικονομική λειτουργία.
For office work without caring about consumption, it is perfect. For the house, it is worth it for the bathroom, while for the other rooms you need to pay attention to consumption. If you know how to use it and want it, then it is perfect. It heats up the space quickly, it is particularly quiet on the low setting, it is lightweight, and in terms of construction quality, it is excellent. I just want to emphasize again that it is not economical in terms of consumption. If you want economy but with a much higher purchase cost, I recommend buying an air conditioner for cooling and heating throughout the day.
Για δουλειά γραφείου χωρίς να σας ενδιαφέρει η κατανάλωση είναι τέλειο. Για το σπίτι αξίζει για το μπάνιο, ενώ για τα υπόλοιπα δωμάτια πρέπει να προσέχετε την κατανάλωση. Εάν ξέρετε για τη χρήση το θέλετε τότε είναι τέλειο, θερμαίνει το χώρο γρήγορα, στη χαμηλή σκάλα είναι ιδιαίτερα αθόρυβο, είναι ελαφρύ και από άποψη ποιότητας κατασκευής είναι άριστο. Απλά ξανά τονίζω ότι δεν είναι οικονομικό στην κατανάλωση, αν θέλετε οικονομία αλλά με πολύ ακριβότερο κόστος αγοράς, για ψύξη και θέρμανση καθόλη τη διάρκεια της ημέρας, προτείνω την αγορά κλιματιστικό...
Excellent. In silent mode, it is barely audible, allowing someone to read or sleep.
In high mode, it heats up the room very quickly.
Mainly, I use it in silent mode in the small room, and its performance is very satisfactory.
Εξαιρετικό. Στην αθόρυβη λειτουργία ακούγεται ελάχιστα μπορεί κάποιος να διαβάσει η και να κοιμηθεί.
Στη δυνατή σκάλα ζεσταίνει το χώρο πολύ γρήγορα.
Κατά κύριο λόγο το χρησιμοποιώ στην αθόρυβη λειτουργία στη μικρή σκάλα και είναι πολύ ικανοποιητική η απόδοση του.
I received a bill that was 300 € higher than usual. Don't listen to everyone. When you play with such things, you pay for them later. I would buy an air conditioner with the same money.
Be careful, it burns a lot! The bill comes very high! It's only for five to ten minutes to warm up the bathroom!
Μου ήρθε ο λογαριασμός 300 € πάνω από ότι συνήθως . Μην ακούτε τον καθένα . Όταν παίζεις με τέτοια πράγματα . Τα πληρώνεις μετά . θα επερνα ένα κλιματιστικό με τα ίδια λεφτά .
. προσοχη καιει παρα πολυ ! ερχεται ο λογαρισμος παρα πολυ ! ειναι μονο για πεντε δεκα λεπτα να ζεστανει το μπανιο !
I use this fan heater in my bathroom. It has worked for me for over half a year and I am absolutely satisfied. This fan heater quickly dries the bathroom after a shower and helps prevent mold. It even fell once, but it continued to work.
Χρησιμοποιώ αυτό το αερόθερμο στο μπάνιο μου. Έχει δουλέψει για μένα για περισσότερο από μισό χρόνο και είμαι απολύτως ευχαριστημένος. Αυτό το αερόθερμο το στεγνώνει γρήγορα το μπάνιο μετά το ντους και βοηθά στην πρόληψη της μούχλας. Έπεσε ακόμη και μια φορά, αλλά συνέχισε να λειτουργεί.
Good choice for heating a small room. Quiet, powerful enough with intensity options, aesthetically pleasing. I use it in a room of about 14 sq.m. and it quickly warms it up on the high setting and then maintains the temperature... At its price, it is a very good choice.
Καλή επιλογή για τη θέρμανση ενός μικρού δωματίου. Αθόρυβο, αρκετά δυνατό με επιλογές έντασης, καλαίσθητο. Το χρησιμοποιώ σε δωμάτιο ~14 τ.μ. και το ζεσταίνει γρήγορα στη δυνατή σκάλα και μετά στη συντήρηση... Στην τιμή του είναι μια πολύ καλή επιλογή.
I have been using it for two months. Reading the reviews, I decided to buy it, bypassing other cheaper or more expensive options. I have a bathroom that is 2x2 meters, with about 12 cubic meters of air. In three minutes, it has turned the bathroom into a sauna. I am very satisfied that I chose it, which is why I came here to write my review, helping others in their decision-making.
Το λειτουργώ δύο μήνες. Διαβάζοντας τις κριτικές αποφάσισα να το πάρω παρακάμπτοντας άλλα φθηνότερα ή και ακριβότερα. Έχω μπάνιο 2×2 , μ αλλά λόγια περίπου 12 κυβικά μέτρα αέρα. Σε τρία λεπτά έχει κάνει το μπάνιο σάουνα.
Είμαι πολύ ικανοποιημένος που το επέλεξα, γι αυτό και μπήκα εδώ να γράψω την κριτική μου, βοηθώντας κι άλλους στην επιλογή τους.
Very efficient and fast heating of the space. Quite good build quality. Unfortunately, after 2 years and 1 month from the purchase (out of warranty), it suddenly stopped working. I found out that it was a common problem that these devices have, the thermal safety inside the device had burned out.
If someone has the skills and knowledge in electrical work, it is worth repairing it for less than 1€. Just for your information, the safety device used by the device is SF129R1 (Operating temperature 129±2 ℃).
Πολύ αποδοτική και γρήγορη θέρμανση του χώρου. Αρκετά καλή ποιότητα κατασκευής. Δυστυχώς μετά από 2 χρόνια και 1 μήνα από την αγορά (εκτός εγγύησης), σταμάτησε ξαφνικά να λειτουργεί. Διαπίστωσα ότι ήταν το σύνηθες πρόβλημα που παρουσιάζουν οι συγκεκριμένες συσκευές, είχε καεί η θερμική ασφάλεια εντός της συσκευής.
Αν κάποιου πιάνουν τα χέρια του και ξέρει τι κάνει με τα ηλεκτρολογικά, αξίζει η επισκευή με κάτω από 1€. Πληροφοριακά η ασφάλεια που χρησιμοποιεί η συσκευή είναι η SF129R1 (Θερμοκρασία λειτουργίας 129±2 ℃).
The Instant Comfort Aqua fan heater warms any room in your home safely. You can immediately warm your bathroom before or after your shower without worry, as the device is equipped with a transparent cover for its control panel, as well as special moisture insulation, in accordance with safety regulation (IP21).
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I use this fan heater in my bathroom. It has worked for me for over half a year and I am absolutely satisfied. This fan heater quickly dries the bathroom after a shower and helps prevent mold. It even fell once, but it continued to work.
Χρησιμοποιώ αυτό το αερόθερμο στο μπάνιο μου. Έχει δουλέψει για μένα για περισσότερο από μισό χρόνο και είμαι απολύτως ευχαριστημένος. Αυτό το αερόθερμο το στεγνώνει γρήγορα το μπάνιο μετά το ντους και βοηθά στην πρόληψη της μούχλας. Έπεσε ακόμη και μια φορά, αλλά συνέχισε να λειτουργεί.
Good choice for heating a small room. Quiet, powerful enough with intensity options, aesthetically pleasing. I use it in a room of about 14 sq.m. and it quickly warms it up on the high setting and then maintains the temperature... At its price, it is a very good choice.
Καλή επιλογή για τη θέρμανση ενός μικρού δωματίου. Αθόρυβο, αρκετά δυνατό με επιλογές έντασης, καλαίσθητο. Το χρησιμοποιώ σε δωμάτιο ~14 τ.μ. και το ζεσταίνει γρήγορα στη δυνατή σκάλα και μετά στη συντήρηση... Στην τιμή του είναι μια πολύ καλή επιλογή.
I have been using it for two months. Reading the reviews, I decided to buy it, bypassing other cheaper or more expensive options. I have a bathroom that is 2x2 meters, with about 12 cubic meters of air. In three minutes, it has turned the bathroom into a sauna. I am very satisfied that I chose it, which is why I came here to write my review, helping others in their decision-making.
Το λειτουργώ δύο μήνες. Διαβάζοντας τις κριτικές αποφάσισα να το πάρω παρακάμπτοντας άλλα φθηνότερα ή και ακριβότερα. Έχω μπάνιο 2×2 , μ αλλά λόγια περίπου 12 κυβικά μέτρα αέρα. Σε τρία λεπτά έχει κάνει το μπάνιο σάουνα.
Είμαι πολύ ικανοποιημένος που το επέλεξα, γι αυτό και μπήκα εδώ να γράψω την κριτική μου, βοηθώντας κι άλλους στην επιλογή τους.
Very efficient and fast heating of the space. Quite good build quality. Unfortunately, after 2 years and 1 month from the purchase (out of warranty), it suddenly stopped working. I found out that it was a common problem that these devices have, the thermal safety inside the device had burned out.
If someone has the skills and knowledge in electrical work, it is worth repairing it for less than 1€. Just for your information, the safety device used by the device is SF129R1 (Operating temperature 129±2 ℃).
Πολύ αποδοτική και γρήγορη θέρμανση του χώρου. Αρκετά καλή ποιότητα κατασκευής. Δυστυχώς μετά από 2 χρόνια και 1 μήνα από την αγορά (εκτός εγγύησης), σταμάτησε ξαφνικά να λειτουργεί. Διαπίστωσα ότι ήταν το σύνηθες πρόβλημα που παρουσιάζουν οι συγκεκριμένες συσκευές, είχε καεί η θερμική ασφάλεια εντός της συσκευής.
Αν κάποιου πιάνουν τα χέρια του και ξέρει τι κάνει με τα ηλεκτρολογικά, αξίζει η επισκευή με κάτω από 1€. Πληροφοριακά η ασφάλεια που χρησιμοποιεί η συσκευή είναι η SF129R1 (Θερμοκρασία λειτουργίας 129±2 ℃).
The only possibly thing is that at 1200 watts, that is half its capacity, it is truly SILENT. Of course, then you have to have it under your feet... It exudes quality (mainly the feeling of the switches) as a first impression. I would like a few more fan speeds on the first level (1200 watts) for two reasons: 1) Better performance for a little longer than the device, 2) I see some resistors turning red inside and that scares me. With a few more speeds, it would have a little more noise, but it would also perform better at 2 meters, and its resistors would work at a lower temperature (not red). Personal opinion and not technically informed... Based on its flawless operation so far (1 month), I highly recommend it!
Το μοναδικό ίσως που στα 1200 watt , δηλαδη στην μισή του δυνατότητα, ειναι πραγματικά ΑΘΟΡΥΒΟ.
Βέβαια τότε πρέπει να το έχεις κάτω απο τα πόδια σου...
Αποπνέει ποιότητα ( αίσθηση διακοπτών κυρίως ) σαν πρώτη εντύπωση.
Θα ήθελα λίγες παραπάνω στροφές του ανεμιστήρα στην πρώτη σκάλα(1200 watt) για δύο λόγους:
1)Καλύτερη απόδοση για λίγο μακρύτερα απο την συσκευή,
2)Βλέπω να κοκκινίζουν κάποιες αντιστάσεις μέσα και με φοβίζει αυτό.
Με λίγες περισσότερες στροφές θα είχε λίγο περισσότερο θόρυβο μεν , αλλα ΚΑΙ θα απέδιδε καλύτερα
στα 2 μέτρα , ΚΑΙ θα δούλευαν και οι αντιστάσεις του σε χαμηλότερη θερμοκρασία (όχι κόκκινες). Προσωπική άποψη καί όχι τεχνικά εμπεριστατωμένη...
Απο την μέχρι στιγμής απροβλημάτιστη λειτουργία του (1 μηνός) το συνιστώ ανεπιφύλακτα!
Good for as long as it worked. In eight months of operation, one internal safety of the machine burned out. Its use was only for the bathroom. It didn't work for more than an hour a day.
Καλό για όσο δούλεψε. Σε οκτώ μήνες λειτουργίας κάηκε μια εσωτερική ασφαλεία του μηχανήματος.
Η χρήση του ηταν μόνο για το μπάνιο. Δεν δούλευε πάνω ούτε μια ώρα την ημέρα.
Yesterday I received it and the first impression is excellent, especially compared to the cheap one I had. I have it in the bathroom, it is indeed quiet on the economic scale and heats up quickly and well. Of course, I still can't speak about durability.
Χθες το παρέλαβα και η πρώτη εικόνα είναι εξαιρετική, ιδίως σε σύγκριση με το φτηνιάρικο που είχα. Στο μπάνιο το έχω, είναι όντως αθόρυβο στην οικονομική σκάλα και ζεσταίνει γρήγορα και καλά. Φυσικά ακόμη δεν μπορώ να μιλήσω για αντοχή.
It is not bad, it does the job, but I removed the lid because it creaks and makes noise. It is not worth its money, there are other more economical and silent options.
Κακό δεν είναι κάνει δουλειά αλλά το καπάκι που έχει απάνω του το έβγαλα γιατί τρίζει και κάνει θόρυβο. Δεν αξίζει για τα λεφτά του, υπάρχουν άλλα πιο οικονομικά και αθόρυβα.
I have no complaints, it was purchased for the bathroom and has been functioning exceptionally for a year now. It also has a quiet mode in which it operates satisfactorily
δεν έχω κανένα παράπονο, αγοράστηκε για το μπάνιο και εδώ και ένα χρόνο λειτουργεί εξαιρετικά, έχει και λειτουργία αθόρυβη στην οποία λειτουργεί ικανοποιητικά
After reading the reviews, I also bought it, it's worth its money. I have it in a large room and it takes a while to warm up, but it's understandable. On the low setting, it's really quiet. I am completely satisfied. I have other space heaters but this one is better in terms of quality and performance.
Μετα απο τις αξιολογησεις που διαβασα το πηρα και εγω, αξιζει τα λεφτα του. Το εχω σε μεγαλο δωματιο και αργει να το ζεστανει αλλα ειναι λογικο. Στην μικρη σκαλα ειναι πραγματικα αθορυβο. Εμεινα απολυτα ικανοποιημενος. Εχω και αλλα αεροθερμα αλλα αυτο ποιοτικα ειναι καλυτερο αλλα και σε αποδοση.
Bought it and the first time it worked, something electronic burned and smelled. No mention of replacement from the store. I took it for warranty service and they replaced the burned electronic, but after 4 months it burned again and smelled the same. The warranty period has passed because I neglected it and it had annoyed me, so now I'm thinking of not going to fix it out of warranty and getting something better. Far away from me.
Αγορασμένο και την πρώτη φορά που λειτούργησε, κάηκε κάτι ηλεκτρονικό και μύριζε. Για αντικατάσταση ούτε λόγος απο το μαγαζί. Το πήγα για σέρβις εντός εγγύησης και αντικαταστήσανε αυτό το ηλεκτρονικό που κάηκε και μετά απο περίοδο 4 μηνών ξανακάηκε και μύριζε το ίδιο. Πέρασε ο χρόνος που είναι στην εγγύηση γιατί το αμέλησα και μου είχε σπάσει τα νεύρα και τώρα σκέφτομαι εκτός εγγύησης να μήν πάω να το φτιάξω και να πάρω κάτι πιό καλό. Μακριά απο εμένα.
The air heater is ideal for the bathroom. It heats up very quickly. It is also very good for enclosed spaces and rooms (by that I mean spaces that can be closed with a door) up to 20 square meters. In larger spaces, it can be used as supplementary heating. Also, in the second "speed" setting, it consumes 2400w and requires careful operation. In the first "speed" setting, it is really quiet, barely audible. It is very well made and worth its money. For economical operation, it should work at 2400w for 20-25 minutes and then switch to 1200w for maintenance. Of course, everything depends on the temperatures of each region. In the area where I live, mild temperatures prevail
Το αεροθερμο είναι ιδανικό για μπάνιο. Το ζεστάνει πολύ γρήγορα . Επίσης είναι πολύ καλό για κλειστούς χώρους και δωμάτια (εννοώ για χώρους όπου μπορούν να κλείσουν με πόρτα) μέχρι 20τμ.Σε μεγαλύτερους χώρους μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως συμπληρωματική θέρμανση. Επίσης στην δεύτερη "ταχύτητα"καταναλώνει 2400w και θέλει προσεκτική λειτουργία. Στην πρώτη "ταχύτητα" είναι πραγματικά αθόρυβο, ίσα που ακούγεται.Ειναι πολύ καλή κατασκευή και άξιζει τα χρήματα του . Για οικονομική λειτουργία πρέπει για 20-25 λεπτά να δουλεύει στα 2400w και μετά για διατήρηση στα 1200w. Ολα βέβαια εξαρτώνται από τις θερμοκρασίες τις κάθε περιοχής. Στην περιοχή που μένω επικρατούν ήπιες θερμοκρασίες ,
Decent and efficient for as long as it worked, but it broke after 4 MONTHS of use.
Mistakes happen, I thought (even though very soon), but the problem is that the company DOES NOT COVER THE WARRANTY if the purchase document is an INVOICE !!!
UNACCEPTABLE WARRANTY TERM and I have never encountered it in any similar device damage.
For informational purposes, it was purchased for daily short-term use to prepare the room before the baby's bath. However, due to the existence of a small company, I preferred to buy it with an invoice.
I understand that my household use is not proven formally, but it could easily be used in a company as well. I don't understand the problem when we are talking about a heater.
On the contrary, in a house, it could operate for more hours than in a company.
Also, we are talking about an ON-OFF operation, there is no misuse or abuse in any way by the customer.
The fact that it is stated in small letters in the warranty terms and you can return it if you don't like it, I consider it a hypocritical exemption of responsibility, which I'm not sure the manufacturer can claim.
I would overlook the issue of the damage, but now FAR AWAY...
Αξιοπρεπές και αποδοτικό για όσο δούλεψε, όμως χάλασε μετά από χρήση 4 ΜΗΝΩΝ.
Αστοχίες συμβαίνουν σκέφτηκα (εάν και πολύ σύντομα), αλλά το πρόβλημα είναι ότι ο όμιλος ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ εάν το παραστατικό αγοράς είναι ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ !!!
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ ΟΡΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ και δεν μου έχει τύχει ποτέ σε αντίστοιχες βλάβες οποιασδήποτε συσκευής.
Ενημερωτικά, αγοράστηκε για καθημερινή ολιγόλεπτη χρήση για προετοιμασία του δωματίου πριν από το μπάνιου μωρού. Λόγω ύπαρξης μικρής εταιρείας όμως, προτίμησα να το αγοράσω με τιμολόγιο.
Κατανοώ ότι η οικιακή χρήση μου δεν αποδεικνύεται τυπικά, όμως θα μπορούσε πολύ εύκολα να χρησιμοποιείται και σε μια εταιρεία, δεν καταλαβαίνω το πρόβλημα όταν μιλάμε για ένα αερόθερμο.
Απεναντίας, σε ένα σπίτι θα μπορούσε να λειτουργεί για περισσότερες ώρες από μια εταιρεία.
Επισης μιλάμε για λειτουργία ON-OFF, δεν υπάρχει κακή χρήση ή καταπόνηση με κάποιο τρόπο από τον πελάτη.
Το ότι αναγράφεται στα ψιλά γράμματα στους όρους εγγύησης και μπορείς να το επιστρέψεις αν δεν σου αρέσει, το θεωρώ υποκριτική απαλλαγή της ευθύνης, η οποία δεν είμαι και σίγουρος κατά πόσο μπορεί να ισχυριστεί από τον κατασκευαστή.
Θα προσπερνούσα το θέμα της βλάβης, αλλά πλέον ΜΑΚΡΙΑ..
I bought it about 2 months ago from a store because I had bought it online a while ago and I was not satisfied, so I wanted to see it up close to be more sure about my purchase. I use it for supplementary heating in my room. I am very satisfied with my purchase so far. I recommend it without second thoughts. On the 2nd setting, it heats the room fully in 5 minutes. On the 2nd setting, it has a little more noise, but the first setting is incredibly quiet. The first time I used it, I looked at it curiously to see if it was working. You can't hear it at all! And on the 1st setting, it heats very well and quickly! And another important thing is that it doesn't smell bad plastic. Only the first few times, very little, and it's natural in air heaters, as they told me in the store, because the previous one I had smelled very bad and another one I saw in the store not only smelled... you couldn't stand the smell. After 3 or 4 times, it doesn't smell at all. It's worth the money!
Το αγόρασα πριν 2 μήνες περίπου από κατάστημα, γιατί πριν λίγο καιρό είχα αγοράσει από το ίντερνετ και δεν ήμουν ευχαριστημένη, οπότε ήθελα να το δω από κοντά για να είμαι πιο σίγουρη για την αγορά μου. Το χρησιμοποιώ για συμπληρωματική θέρμανση στο δωμάτιο μου. Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημενη μέχρι στιγμής από την αγορά μου. Το συστήνω χωρίς δεύτερες σκέψεις. Στην 2η σκαλα ζεσταίνει φουλ το δωμάτιο σε 5 λεπτά. Στην 2 σκαλα έχει λίγο θόρυβο παραπάνω, όμως η πρώτη σκαλα είναι απίστευτα αθόρυβη, αφού την πρώτη φορά που το χρησιμοποίησα το κοιτούσα με περιέργεια αν δουλεύει. Δεν ακούγεται καθόλου! Και στην 1η σκαλα ζεσταίνει πολύ καλά και γρήγορα! Και κάτι άλλο βασικό δεν μυρίζει άσχημα πλαστικό.. Μονο τις πρώτες φορές πολύ λίγο και είναι φυσικό στα αεροθερμα όπως μου είπαν στο κατάστημα, γιατί και το προηγούμενο που είχα μύριζε πολύ άσχημα και ένα άλλο που είδα στο κατάστημα όχι απλά μύριζε.. Δεν αντέχες την μυρωδιά. Αυτό μετά από 3, 4 φορές δεν μυρίζει καθόλου. Αξίζει τα χρήματα του!
I have had it for 3 years, it hasn't had any issues and until now I can't describe how satisfied I am with the product, it really warms up very comfortably a studio apartment in 15 minutes. I highly recommend it with closed eyes!!!
Το έχω 3 χρόνια δεν έχει πάθει τίποτα και μέχρι τώρα δεν μπορώ να περιγράψω το πόσο ικανοποιημένος είμαι από το προϊόν πραγματικά εκπληκτικό ζεσταίνει πολύ άνετα μία γκαρσονιέρα μέσα σε 15 λεπτά. Το συνιστώ με κλειστά μάτια!!!
Very good purchase. Perhaps the best heater on the market. It's really worth it. I have been using it daily for 2 years during the winters and it's flawless!!! Very good construction, quality materials, it heats up quickly and has a silent operation on the first setting.
Πολύ καλή αγορά.Ίσως το καλύτερο αερόθερμο στην αγορά.Αξίζει πραγματικά.Το χρησιμοποιώ 2 χρόνια καθημερινά τους χειμώνες κ είναι άψογο!!!Πολύ καλή κατασκευή,ποιοτικά υλικά, δυνατό ζεσταίνει γρήγορα ,έχει κ αθόρυβη λειτουργία στην πρώτη σκάλα.
Excellent fan heater. Very good build quality and no creaking noises. I have had it for a short period of time, so I don't know about its durability over time, but in all other aspects, it is excellent.
Εξαιρετικό αερόθερμο. Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και καθόλου τριξίματα. Βρίσκεται στην κατοχή μου για μικρό χρονικό διάστημα για αυτό δεν γνωρίζω για την αντοχή του στο χρόνο, αλλά σε όλα τα υπόλοιπα είναι άριστο.
I have no words! It's perfect! I read the comments that it heats up the bathroom in 5 minutes, so since I am very sensitive to the cold, I leave it for 15 minutes and it's just what I need! I haven't seen this in any other heater! Good sturdy construction! The previous one took 1 hour to heat up the bathroom, so now with the 15 minutes that this one takes, it's definitely more economical, so it will pay for itself! Even on the highest setting, it's almost silent for a heater! The best part of it all is the LONG POWER CORD that it has!! I highly recommend it! (For bathroom or bedroom)
Now in December with very cold weather (when I wrote the review it was autumn). It takes half an hour to heat up the bathroom VERY well. Still works great!
Update 1 year later. Everything is still perfect, just like when I bought it.
And another update: Well, even though I want the bathroom to become an oven, this heater has a low thermostat and keeps turning off! So the temperature in the bathroom is much lower than what I would like... I'm starting to doubt how "perfect" of a purchase it was after all... What a shame..
Δεν έχω λόγια!είναι τελειο! Διάβαζα τα σχόλια ότι ζεσταίνει το μπάνιο σε 5 λεπτα,εγώ λοιπόν που είμαι παααααρα πολύ κρυουλιαρα το αφηνω 15 λεπτά και είναι ότι πρεπει! Δε το έχω δει αυτό σε άλλο αεροθερμο! Καλή γερή κατασκευή! Το προηγούμενο έκανε να ζεστάνει το μπάνιο 1 ώρα οπότε τώρα με τα 15 λεπτά που κάνει αυτό σίγουρα είναι πιο οικονομικό οπότε θα τα βγάλει τα λεφτά του! Ακόμα και στη μεγάλη σκάλα είναι σχεδόν αθόρυβο για αεροθερμο!το καλύτερο απ' όλα είναι το ΜΑΚΡΥ ΚΑΛΏΔΙΟ ΠΡΊΖΑΣ που έχει!!Το συστήνω ανεπιφύλακτα! ( Για μπάνιο ή υπνοδωμάτιο)
Δεκέμβρης πλέον με πολύ κρύο ( όταν έγραψα την αξιολόγηση ήταν φθινόπωρο). Για να ζεστάνει ΠΟΛΥ το μπάνιο χρειάζεται μισή ώρα.και πάλι μια χαρά!
Ενημέρωση 1 χρόνο μετά. Όλα τέλεια όπως όταν τον αγόρασα.
Κι άλλη ενημέρωση:Λοιπόν ενώ θέλω το μπάνιο να γίνεται φούρνος αυτός έχει χαμηλό θερμοστάτη και σβήνει συνέχεια! Οπότε η θερμοκρασία του μπάνιου είναι πολύ πιο κάτω από αυτό που θα ήθελα... αρχίζω να αμφιβάλω για το πόσο "τέλεια" αγορά ήταν τελικά... Κρίμα..
I bought it last year for the winter. It heats up a 13 sqm room in 5 minutes. It's not suitable for larger rooms, but it does raise the temperature. If someone has good insulation, I believe it can heat up to 20-22 sqm.
If you don't mind the hot air because the atmosphere might feel a bit strange, then go for it without fear. Otherwise, you can confidently choose it.
Το πηρα περυσι για τον χειμωνα. Δωματιο 13 τμ το ζεσταινει σε 5 λεπτα. Μεγαλυτερο δωματιο οχι, απλα σπαει την θερμοκρασια, αλλα αν εχει καποιος καλη μονωση τοτε ζεσταινει και εως 20-22τμ πιστευω.
Αν δεν εχει θεμα με τον καυτο αερα διοτι η ατμοσφαιρα θα ειναι λιγο περιεργη τοτε παρτο αφοβα. Αλλιως μπορεις να το επιλεξεις αφοβα.
I had the Rowenta SO2210 in a professional office for 9 years with full dust, smokers, bumps here and there, accidental kicks, and never cleaning. I changed it because one day it fell and the handle broke, and it was an opportunity for a new one (the dog still works). The Rowenta SO6510 is more expensive (€14 over 50%) and I believe it is indeed more powerful, but the plastic quality has worsened. The motor and resistance are indeed stronger, but there is not much difference from 2000 to 2400 (one winter of "hard" use). It is of good quality, powerful, fast, and elegant, but I ultimately recommend the little brother due to the price/performance ratio only. Bravo to Rowenta
Είχα το Rowenta SO2210 σε γραφείο επαγγελματικό για 9 χρόνια με φουλ σκόνη, καπνιστές, πέρα δώθε, κλωτσιές κατά λάθος και ποτέ καθάρισμα. Το άλλαξα γιατί μια μέρα έπεσε και έσπασε η χούφτα/χειρολαβή και ευκαιρία για καινούργιο (δουλεύει ακόμα το σκυλί). Το Rowenta SO6510 είναι ακριβότερο κατά (14€ πάνω από 50%) και θεωρώ πως ναι μεν δυνατότερο, αλλά δε η ποιότητα πλαστικών έγινε χειρότερη. Μοτέρ και αντίσταση είναι μεν δυνατότερα αλλά δε μικρή διαφορά από 2000 σε 2400 (ένας χειμώνας χρήσης "σκληρής"). Ποιοτικό/δυνατό/γρήγορο/κομψό αλλά προτείνω τελικά το μικρό αδερφάκι του λόγω σχέσης τιμής/απόδοσης και μόνο. Μπράβο στη rowenta
1) It is powerful and quickly heats up a 20 square meter room.
2) Compact, good construction, and nice design.
3) The fan function (without heating) is an excellent way to soothe the baby to sleep (white noise).
At 2.5kW thermal power, it means it has a consumption of about 0.25 € per hour.
* For those who think that this product does not heat their space, I would like to inform them that the problem lies in a) the large volume of air that needs to be heated in large rooms (thus requiring more time) and b) the large thermal losses of the space.
** This product is not recommended for economical heating because it simply isn't. It is meant to quickly heat a small space. For larger spaces, prefer an air conditioner that has a more economical function.
Λοιπόν 3 πράγματα:
1) είναι δυνατό και ζεσταίνει γρήγορα το δωμάτιο 20 τετραγωνικά
2) κόμπακτ, καλή κατασκευή και ωραίο Design
3) η λειτουργία ανεμιστήρα (χωρίς θέρμανση) είναι ένα εξαιρετικό μέσο για να κοιμίζω το μωρό (white noise).
Στα 2.5kW θερμικής ισχύος σημαίνει ότι έχει κατανάλωση περίπου 0.25 € ανά ώρα.
* Για αυτούς που νομίζουν ότι το συγκεκριμένο προιον δεν ζεσταίνει το χώρο τους, να ενημερώσω ότι το πρόβλημα έγκειται α) στον μεγάλο όγκο άερα που πρέπει να ζεσταθεί σε μεγάλα δωμάτια (χρειάζεται δλδ περισσότερος χρόνος) και β) στις μεγάλες θερμικές απώλειες του χώρου.
** το προιόν δεν συστήνεται για οικονομική θέρμανση, γιατί απλά δεν είναι. Είναι για να ζεστανεις γρήγορα ένα μικρό χώρο. Για μεγάλους χώρους προτιμήστε κλιμαστικό που έχει πιο οικονομική λειτουργία.
For office work without caring about consumption, it is perfect. For the house, it is worth it for the bathroom, while for the other rooms you need to pay attention to consumption. If you know how to use it and want it, then it is perfect. It heats up the space quickly, it is particularly quiet on the low setting, it is lightweight, and in terms of construction quality, it is excellent. I just want to emphasize again that it is not economical in terms of consumption. If you want economy but with a much higher purchase cost, I recommend buying an air conditioner for cooling and heating throughout the day.
Για δουλειά γραφείου χωρίς να σας ενδιαφέρει η κατανάλωση είναι τέλειο. Για το σπίτι αξίζει για το μπάνιο, ενώ για τα υπόλοιπα δωμάτια πρέπει να προσέχετε την κατανάλωση. Εάν ξέρετε για τη χρήση το θέλετε τότε είναι τέλειο, θερμαίνει το χώρο γρήγορα, στη χαμηλή σκάλα είναι ιδιαίτερα αθόρυβο, είναι ελαφρύ και από άποψη ποιότητας κατασκευής είναι άριστο. Απλά ξανά τονίζω ότι δεν είναι οικονομικό στην κατανάλωση, αν θέλετε οικονομία αλλά με πολύ ακριβότερο κόστος αγοράς, για ψύξη και θέρμανση καθόλη τη διάρκεια της ημέρας, προτείνω την αγορά κλιματιστικό...
Excellent. In silent mode, it is barely audible, allowing someone to read or sleep.
In high mode, it heats up the room very quickly.
Mainly, I use it in silent mode in the small room, and its performance is very satisfactory.
Εξαιρετικό. Στην αθόρυβη λειτουργία ακούγεται ελάχιστα μπορεί κάποιος να διαβάσει η και να κοιμηθεί.
Στη δυνατή σκάλα ζεσταίνει το χώρο πολύ γρήγορα.
Κατά κύριο λόγο το χρησιμοποιώ στην αθόρυβη λειτουργία στη μικρή σκάλα και είναι πολύ ικανοποιητική η απόδοση του.
I received a bill that was 300 € higher than usual. Don't listen to everyone. When you play with such things, you pay for them later. I would buy an air conditioner with the same money.
Be careful, it burns a lot! The bill comes very high! It's only for five to ten minutes to warm up the bathroom!
Μου ήρθε ο λογαριασμός 300 € πάνω από ότι συνήθως . Μην ακούτε τον καθένα . Όταν παίζεις με τέτοια πράγματα . Τα πληρώνεις μετά . θα επερνα ένα κλιματιστικό με τα ίδια λεφτά .
. προσοχη καιει παρα πολυ ! ερχεται ο λογαρισμος παρα πολυ ! ειναι μονο για πεντε δεκα λεπτα να ζεστανει το μπανιο !
I use this fan heater in my bathroom. It has worked for me for over half a year and I am absolutely satisfied. This fan heater quickly dries the bathroom after a shower and helps prevent mold. It even fell once, but it continued to work.
Χρησιμοποιώ αυτό το αερόθερμο στο μπάνιο μου. Έχει δουλέψει για μένα για περισσότερο από μισό χρόνο και είμαι απολύτως ευχαριστημένος. Αυτό το αερόθερμο το στεγνώνει γρήγορα το μπάνιο μετά το ντους και βοηθά στην πρόληψη της μούχλας. Έπεσε ακόμη και μια φορά, αλλά συνέχισε να λειτουργεί.
Good choice for heating a small room. Quiet, powerful enough with intensity options, aesthetically pleasing. I use it in a room of about 14 sq.m. and it quickly warms it up on the high setting and then maintains the temperature... At its price, it is a very good choice.
Καλή επιλογή για τη θέρμανση ενός μικρού δωματίου. Αθόρυβο, αρκετά δυνατό με επιλογές έντασης, καλαίσθητο. Το χρησιμοποιώ σε δωμάτιο ~14 τ.μ. και το ζεσταίνει γρήγορα στη δυνατή σκάλα και μετά στη συντήρηση... Στην τιμή του είναι μια πολύ καλή επιλογή.
I have been using it for two months. Reading the reviews, I decided to buy it, bypassing other cheaper or more expensive options. I have a bathroom that is 2x2 meters, with about 12 cubic meters of air. In three minutes, it has turned the bathroom into a sauna. I am very satisfied that I chose it, which is why I came here to write my review, helping others in their decision-making.
Το λειτουργώ δύο μήνες. Διαβάζοντας τις κριτικές αποφάσισα να το πάρω παρακάμπτοντας άλλα φθηνότερα ή και ακριβότερα. Έχω μπάνιο 2×2 , μ αλλά λόγια περίπου 12 κυβικά μέτρα αέρα. Σε τρία λεπτά έχει κάνει το μπάνιο σάουνα.
Είμαι πολύ ικανοποιημένος που το επέλεξα, γι αυτό και μπήκα εδώ να γράψω την κριτική μου, βοηθώντας κι άλλους στην επιλογή τους.
Very efficient and fast heating of the space. Quite good build quality. Unfortunately, after 2 years and 1 month from the purchase (out of warranty), it suddenly stopped working. I found out that it was a common problem that these devices have, the thermal safety inside the device had burned out.
If someone has the skills and knowledge in electrical work, it is worth repairing it for less than 1€. Just for your information, the safety device used by the device is SF129R1 (Operating temperature 129±2 ℃).
Πολύ αποδοτική και γρήγορη θέρμανση του χώρου. Αρκετά καλή ποιότητα κατασκευής. Δυστυχώς μετά από 2 χρόνια και 1 μήνα από την αγορά (εκτός εγγύησης), σταμάτησε ξαφνικά να λειτουργεί. Διαπίστωσα ότι ήταν το σύνηθες πρόβλημα που παρουσιάζουν οι συγκεκριμένες συσκευές, είχε καεί η θερμική ασφάλεια εντός της συσκευής.
Αν κάποιου πιάνουν τα χέρια του και ξέρει τι κάνει με τα ηλεκτρολογικά, αξίζει η επισκευή με κάτω από 1€. Πληροφοριακά η ασφάλεια που χρησιμοποιεί η συσκευή είναι η SF129R1 (Θερμοκρασία λειτουργίας 129±2 ℃).