I had another model from the same company, I had a problem with the sound that people heard me, the wind didn't let my voice be clear to my conversation partner. I got these headphones encouraged by the comments about their quality in conversations that are in a loud wind environment. To the point: Riding a motorcycle, whether with a helmet or not, my conversation partners hear me very well. Good magnets so they don't scatter easily when they fall on the floor. The battery lasts me comfortably two days with considerable use. The connectivity is quick and flawless. The sound quality for music is simply good. (I didn't get them for that personally). BIG NEGATIVE: While the sound volume when I listen to music is very loud, the sound volume from a phone call is frankly unacceptable in terms of volume. If I don't have silence next to me, I can't hear anything, while I have tried all the settings (if I have music, the volume is very loud, if I have a call, the volume is incredibly low and with a little noise I can't hear anything). What a shame.... Headphones that I can't hear my conversation partner with minimal noise next to me have no utility. I DO NOT recommend them.
15/10/24 It's a shame to give (even 35€) and feel the mockery of the product. In a conversation, I who wear them, if there is no absolute silence, you can't hear, their volume is very low in contrast to the multimedia volume which is very high. Of course, I searched all the settings. So stay away from the mockery they sell.
Είχα άλλο μοντέλο της ίδιας εταιρείας, είχα πρόβλημα με τον ήχο που με άκουγαν, ο αέρας δεν άφηνε την φωνή μου καθαρή στον συνομιλητή μου.
Πήρα αυτά τα ακουστικά παροτρυνόμενος από τα σχόλια για την ποιότητα τους σε συνομιλία που είναι σε περιβάλλον με δυνατό αέρα.
Στο δια ταύτα.:
Οδηγωντας με μηχανή, είτε με κράνος, είτε όχι οι συνομιλητές μου με ακούν πολύ καλά.
Καλοί μαγνήτες για να μην σκορπίζουν εύκολα όταν πέσουν στο πάτωμα.
Η μπαταρία με βγάζει άνετα δύο μέρες με αρκετή χρήση.
Η συνδεσιμοτητα είναι γρήγορη και άψογη.
Η ποιότητα ήχου για μουσική είναι απλά καλή. (δεν τα πήρα γι αυτό εγώ προσωπικά).
ΜΕΓΑΛΟ ΑΡΝΗΤΙΚΟ: Ενώ η ένταση του ήχου όταν ακούω μουσική είναι πολύ δυνατή, η ένταση του ήχου από τηλεφωνική κλήση είναι επιεικώς απαράδεκτη ως προς την ένταση. Εάν δεν έχω ησυχία δίπλα μου δεν ακούω τίποτα, ενώ έχω προσπαθήσει όλες τις ρυθμίσεις (εάν έχω μουσική, η ένταση είναι πολύ δυνατή, εάν έχω κλήση, η ένταση είναι απίστευτα χαμηλή και με λίγο θόρυβο δεν ακούω τίποτα).
Κρίμα.... Ακουστικά που δεν ακούω τον συνομιλητή μου με ελάχιστο θόρυβο δίπλα μου δεν έχουν καμία χρηστικότητα.
ΔΕΝ τα προτείνω.
15/10/24
Είναι κρίμα να δίνεις (έστω και 35€) και να νιώθεις την κοροϊδία του προϊόντος.
Σε συνομιλία εγώ που τα φοράω εάν δεν έχει απόλυτη ησυχία δεν ακούς, η ένταση τους είναι πολύ χαμηλή σε αντίθεση που η ένταση των multimedia είναι πολύ υψηλή. Εννοείται ότι έψαξα όλες τις ρυθμίσεις.
Μακριά λοιπόν απ την κοροϊδία που πουλάνε.