First of all, I give 4 stars because I've only had them for a few days, and I don't know if they will turn out well.
I charged them, turned them on, and they connected to my phone immediately without any issues!
The sound during calls is quite good and loud, but with a lot of bass, which for calls is not very nice (for me).
Now, regarding music, they really surprised me, because they have quite a clear sound and deliver bass and treble quite balanced!
The only thing that put me off a bit was their volume, which is not very loud (I like them very loud), but they still sound good.
One question I have is the following:
For years I've owned Bluetooth neckband headphones with a cable and a 110-150mah battery, and with full talk + music for 4 hours, when I finished at noon they had about 30% battery left.
These claim up to 7 hours of music on a single charge, when each earbud has a 40mah battery. How will they last about 7 hours?
Anyway, so far I am satisfied with my purchase, but time will tell if they are really worth it.
Καταρχήν βάζω 4 αστέρια διότι τα έχω λίγες μέρες, και δεν ξέρω αν θα βγούνε καλά.
Τα φόρτισα τα άνοιξα και κατευθείαν συνδεθηκαν με το κινητό απροβλημάτιστα!
Ο ήχος στις κλήσεις αρκετά καλός και δυνατός, αλλά με αρκετό μπάσο, που για κλήσεις δεν είναι και πολύ ωραίος (για εμένα).
Στην μουσική τώρα με εξέπληξαν πολύ, διότι έχουν αρκετά καθαρό ήχο και αποδίδουν μπάσα και πρίμα αρκετά ισορροπημένα!
Το μόνο λιγάκι που με ξένισε, ήταν η ένταση τους που δεν είναι πολύ δυνατή (εγώ τα θέλω πολύ δυνατά), αλλά ακούγονται και πάλι καλά.
Μια απορία που έχω είναι η εξής:
Χρόνια κάτοχος ακουστικών Bluetooth πέτου με καλώδιο από 110-150mah μπαταρία και με φουλ ομιλία + μουσική 4 ωρες, όταν σχολούσα το μεσημέρι είχαν περιπου 30% μπαταρία.
Αυτά αναγραφουν με μία μόνο φόρτιση εως 7 ώρες μουσικής, όταν και έχουν 40mah μπαταρία η κάθε ψείρα. Πως θα αντέχουν 7 περίπου ώρες;
Πάντως μέχρι στιγμής είμαι ικανοποιημένος από την αγορά τους, αλλά ο χρόνος θα δείξει εαν τελικά αξίζουν.