Beautiful chair, it seems sturdy but the "cushion" on top is in a very awkward position in relation to the backrest, resulting in my neck bending (I've been using it since yesterday and it already hurts) without a cushion or something to support the neck, you will have a problem. Other than that, the first impressions are positive.
Edit: I've had it for 1 week and I've removed the head support because it's unbearable, it's completely uncomfortable and painful for the neck. Secondly, the mesh is as tight as it should be in my opinion, resulting in it not being able to support the spine at all. Also, the foam of the seat has already "sunk" and it feels like I'm sitting on wood, resulting in pain after 2 hours (if not less...) and it's unbearable... also the armrests have such thin foam that I feel the plastic on my bone... beautiful chair but that's it. Not ergonomic at all, nor that durable. It definitely wasn't worth the money, I wish I had spent a little more to get a branded and more comfortable one... I do not recommend it.
Edit 2: It was wobbling, and now it has started to creak. I haven't had it for long (1 week), I'm not overweight (85 kg), nor am I abusing it. But it's still having problems! STAY AWAY!!!! If I hadn't spent money, I would definitely burn it! I will send their product back to get my money back
Ομορφη καρεκλα, φενεται στιβαρή αλλα το "μαξιλαρακι" που εχει επανω ειναι σε πολυ περιεργη θεση σε σχεση με την πλατη με αποτελεσμα να διπλωνει ο σβερκος(την χρησημοποιω απο χθες και ηδη με ποναει) χωρις ενα μαξιλαρι η κατι να στηριζει τον σβερκο θα εχετε θεμα.
Κατα τα αλλα θετικες οι πρώτες εντυπώσεις.
Edit: 1 εβδομαδα την εχω και εχω βγαλει το στηριγμα για το κεφαλι γιατι δεν παλευεται ειναι εντελως αβολο και επιπονο για τον σβερκο. Δεύτερον το mesh ειναι τοσο σφιχτο κατα την γνωμη μου οσο θα επρεπε με αποτελεσμα να μην μπορει να στηριξει σχεδον καθολου την σπονδυλική. Επεισης εχει ηδη "καθησει" το αφρολεξ του καθισματος και ειναι λες και καθομαι στο ξυλο, με αποτελεσμα στο 2ωρο (μην σας πω και λιγοτερο να ποναω και να μην παλευεται... οπως και τα μπρατσα ειναι τοσο λεπτο το αφρολεξ που το πλαστικο το νιωθω στο κοκκαλο μου... ομορφη καρεκλα αλλα εως εκει. καθολου ανατομικη, ουτε τοσο ανθεκτικη. Δεν αξιζε σιγουρα τα λεφτα της, μακαρι να εβαζα λιγα παραπανω
να επαιρνα καποια επωνημη και πιο αναπαυτικη... δεν την προτείνω
Edit 2: κουνιοτανε που κουνιοτανε, τωρα εχει αρχισει και τριζει. Ουτε την εχω πολυ καιρο (1εβδομαδα), ουτε ειμαι υπερβαρος(85 κιλα) ουτε την κανω καταχρηση. Αλλα βγαζει και παλι προβληματα! ΜΑΚΡΙΑ!!!! Αν δεν ειχα δωσει λεφτα σιγουρα θα την εκαιγα! Θα στειλω πισω το προιον τους να παρω πισω τα λεφτα μου