I was torn between 3 and 4 stars.
+ It does the basics.
+ Simple and easy to use. It has a clothes drying function. It also has a child lock.
+ Not very noisy. But not as quiet as the brochure says (38 dBA): the noise is 42 dBA A-weighted on the low fan setting (i.e., like a relatively quiet table fan) and on normal it reaches 45 dBA (for reference, a fan on high can reach and exceed 50 dBA).
+ 5-year warranty
+ It works even without the disposable carbon filter. It is enough to regularly wash the mesh that is integrated into the removable air intake cover.
- Only a 2-liter water tank (which does help keep the device compact). In a room with a lot of humidity (65% and above or when you have clothes hanging inside) it will fill up long before the night is over, so prefer one with 4 liters or more, or connect the extension hose (provided in the package) to a larger container or to the drain.
- Medium to low plastic quality. Justified by its price and origin.
At its price, it does not perform badly. Due to its relatively small size, it is suitable for small rooms, but not with a lot of humidity. If you have excessive humidity or dry your clothes very often indoors and want quick results, prefer a more powerful model (20 l/day or more) and, if you can't send the water elsewhere, make sure it has a much larger water tank (on the other hand, you choose dehumidifiers with small water tanks like this one if you can't lift heavy objects). However, the noise will logically be more.
Regarding noise: Compressor dehumidifiers are inherently noisy, so how tolerable they are during sleep is relative. At least this one does not rattle or vibrate.
Detail: The instructions are relatively incomplete and poorly translated. For example, it doesn't tell you that the supplied hoses are not necessary. The local distributor should look into this.
Tip: If you don't have too much humidity, it is suitable even for a large house and here's how: Place it somewhere in the middle and open the doors to all rooms because humidity moves easily from room to room, it's not like cooling. Of course, this tip applies to any dehumidifier.
Ταλαντεύτηκα ανάμεσα στα 3 και 4 αστέρια.
+ Κάνει τα βασικά.
+ Απλός και εύκολος στον χειρισμό. Έχει λειτουργία στεγνώματος ρούχων. Έχει και child lock.
+ Όχι πολύ θορυβώδης. Αλλά όχι και τόσο αθόρυβος όσο λέει η μπροσούρα (38 dBA): ο θόρυβος είναι 42 dBA Α-weighted στη χαμηλή σκάλα ανεμιστήρα (δηλ.. όσο ένας σχετικά ήσυχος επιτραπέζιος ανεμιστήρας) και στην κανονική φτάνει τα 45 dBA (ενδεικτικά ένας ανεμιστήρας στην δυνατή του σκάλα φτάνει και ξεπερνάει τα 50 dBA).
+ 5 χρόνια εγγύηση
+ Λειτουργεί και χωρίς το αναλώσιμο φίλτρο άνθρακα. Αρκεί να πλένεται τακτικά η σίτα που είναι ενσωματωμένη στο αφαιρούμενο καπάκι της εισαγωγής αέρα.
- Μόλις 2 λίτρων δοχείο νερού (συμβάλλει βέβαια στο να είναι η συσκευή μαζεμένη σε όγκο). Σε δωμάτιο με πολλή υγρασία (65% και πάνω ή όταν έχετε απλωμένα ρούχα μέσα) θα γεμίσει πολύ πριν τελειώσει η νύχτα οπότε προτιμήστε κάποιο με 4 λίτρα και πάνω ή συνδέστε τον σωλήνα επέκτασης (παρέχεται στη συσκευασία) σε μεγαλύτερο δοχείο ή στην αποχέτευση
- Μέτρια έως χαμηλή ποιότητα πλαστικών. Δικαιολογείται από την τιμή και την προέλευσή του.
Στην τιμή που έχει δεν τα πάει άσχημα. Λόγω του σχετικά μικρού όγκου του είναι κατάλληλο για μικρά δωμάτια, χωρίς πολλή υγρασία όμως. Αν έχετε υπερβολικά πολλή υγρασία ή στεγνώνετε πολύ συχνάτα ρούχα σας μέσα στο σπίτι και θέλετε και γρήγορο αποτέλεσμα, προτιμήστε κάποιο πιο ισχυρό μοντέλο (από 20 λτ/ημέρα και πάνω) και, αν δεν μπορείτε να στείλετε το νερό κάπου αλλού, να έχει αρκετά μεγαλύτερο δοχείο νερού (από την άλλη, επιλέγετε αφυγραντήρες με μικρά δοχεία νερού όπως αυτός αν δεν μπορείτε να κρατήσετε βαριά αντικείμενα). Ο θόρυβος όμως λογικά θα είναι περισσότερος.
Σχετικά με τον θόρυβο: Οι αφυγραντήρες με συμπιεστή είναι από τη φύση τους θορυβώδεις οπότε το πόσο ανεκτοί είναι κατά τον ύπνο είναι σχετικό. Τουλάχιστον ο συγκεκριμένος δεν τρίζει και δεν βγάζει κραδασμούς.
Λεπτομέρεια: Οι οδηγίες είναι σχετικά ελλιπείς και κακομεταφρασμένες. Πχ δεν σου λέει ότι οι σωλήνες που παρέχονται δεν είναι απαραίτητοι. Ας το δει αυτό η εδώ αντιπροσωπεία.
Tip: Αν δεν έχετε πάρα πολλή υγρασία, ειναι κατάλληλος και για μεγάλο σπίτι και να πως: Τον τοποθετείτε σε ενα χωρο καπου στη μεση και ανοίγετε τις πόρτες σε όλα τα δωμάτια γιατι η υγρασία μεταφέρεται ευκολα από δωμάτιό σε δωμάτιο, δεν ειναι δηλ. σαν την ψυξη. Βέβαια το tip ισχύει αυτό για οποιονδήποτε αφυγραντηρα.