I don’t like the lettering around the lens protectors. Had I known it was there, I wouldn’t have bought them. Other than that, they offer good protection without affecting photo quality.
I don’t like the lettering around the lens protectors. Had I known it was there, I wouldn’t have bought them. Other than that, they offer good protection without affecting photo quality.
Spigen! The No1 brand in mobile screen protectors and not only! As for the price, it's the best on the market if you consider that for the same money they give you a Chinese screen protector, unlike this one which is German! Top!!! Verified purchase!
Spigen! Η Νο1 μάρκα σε τζαμάκια προστασίας κινητών κ όχι μόνο! Όσο για την τιμή η καλύτερη της αγοράς αν σκεφτείς ότι με τα ίδια χρήματα σου βάζουνε κινέζικο τζαμάκι σε αντίθεση με αυτό που είναι γερμανικό! Top!!! Επιβεβαιωμένη αγορά!
This review is about the material colour: Transparent
They fit well, are easy to put on, but they didn't last a month... somehow they crack easily... for years without protection, there was never any damage to the cameras, yet I bought these, and within the month, in both sets I used, one had cracked... so I now consider them a waste of money..
Εφαρμόζουν καλά , μπαίνουν εύκολα , αλλά δεν έκλεισαν μήνα .. με κάποιο τρόπο ραγίζουν εύκολα .. χωρίς προστασία για χρόνια , δεν υπήρχε ποτέ τραυματισμός στις κάμερες , παρόλα αυτά αγόρασα αυτά , και μέσα στον μήνα κ στα δύο σετ που χρησιμοποίησα, είχε ραγίσει το ένα … οπότε τα θεωρώ πλέον πεταμένα λεφτά …
Amazing product, the phone fell and all 3 additional screens broke, the internal camera also broke because it fell from a height of one and a half meters and landed directly on the cameras, so the impact was strong, but since the screens of my phone didn't break, it was covered by Apple's warranty, so it does what it promises
Φοβερό προϊόν έπεσε το κινητό έσπασαν και τα 3 τζαμακια τα επιπρόσθετα ακόμα έσπασε και η εσωτερική κάμερα επειδή ήταν τούμπα από το ενάμιση μέτρο και έπεσε κατευθείαν με τις κάμερες οπότε η πρόσκρουση ήταν δυνατή αλλά επειδή δεν έσπασαν τα τζαμακια του κινητού μου το κάλυψε η εγγύηση της apple οπότε κάνει αυτό που υπόσχεται
While the description says transparent, in reality, it came to me with a black and red casing that some may not aesthetically like; I have gotten used to it for now.
Ενώ στην περιγραφή λέει διάφανο, στην πραγματικότητα μου ήρθε με ένα μαύρο και κόκκινο περίβλημα που κάποιους μπορεί να μην τους αρέσει αισθητικά, εγώ το συνήθισα προς το παρόν.
It is very nice, it protects the entire camera, but the problem is that around the cameras I don't like this beige color it has; I would prefer it to be black so it doesn't look like I've put on a protector.
Είναι πολύ ωραίο προστατεύει την κάμερα ολόκληρη απλά το πρόβλημα είναι πως γύρο από της κάμερες δεν μου αρέσει αυτό το μπεζ που έχει θα ήθελα να ήταν μαύρο να μην φαίνεται πως έχω βάλει προστατευτικό ..
I bought the product for camera protection, but with the case that closes like a door from Spigen, it doesn't work because it hits and leaves a mark. Apart from that, it's a luck not to end up with some protective ones that have defects, for example, it has dust inside and it shows in the photo
Αγορασα το προιον για προστασια καμερων ομως με την θηκη που κλεινει σαν πορτακι της spigen δεν λειτουργει διοτι βρισκει και κανει σημαδι. Χωρια απο αυτο ειναι τυχη να μην πεσεις σε καποια προστατευτικα χωρις ελατωμα πχ εχει σκονη απο μεσα και στην φωτο φαινεται
I don’t like the lettering around the lens protectors. Had I known it was there, I wouldn’t have bought them. Other than that, they offer good protection without affecting photo quality.
I don’t like the lettering around the lens protectors. Had I known it was there, I wouldn’t have bought them. Other than that, they offer good protection without affecting photo quality.
I don’t like the lettering around the lens protectors. Had I known it was there, I wouldn’t have bought them. Other than that, they offer good protection without affecting photo quality.
I don’t like the lettering around the lens protectors. Had I known it was there, I wouldn’t have bought them. Other than that, they offer good protection without affecting photo quality.
Spigen! The No1 brand in mobile screen protectors and not only! As for the price, it's the best on the market if you consider that for the same money they give you a Chinese screen protector, unlike this one which is German! Top!!! Verified purchase!
Spigen! Η Νο1 μάρκα σε τζαμάκια προστασίας κινητών κ όχι μόνο! Όσο για την τιμή η καλύτερη της αγοράς αν σκεφτείς ότι με τα ίδια χρήματα σου βάζουνε κινέζικο τζαμάκι σε αντίθεση με αυτό που είναι γερμανικό! Top!!! Επιβεβαιωμένη αγορά!
This review is about the material colour: Transparent
They fit well, are easy to put on, but they didn't last a month... somehow they crack easily... for years without protection, there was never any damage to the cameras, yet I bought these, and within the month, in both sets I used, one had cracked... so I now consider them a waste of money..
Εφαρμόζουν καλά , μπαίνουν εύκολα , αλλά δεν έκλεισαν μήνα .. με κάποιο τρόπο ραγίζουν εύκολα .. χωρίς προστασία για χρόνια , δεν υπήρχε ποτέ τραυματισμός στις κάμερες , παρόλα αυτά αγόρασα αυτά , και μέσα στον μήνα κ στα δύο σετ που χρησιμοποίησα, είχε ραγίσει το ένα … οπότε τα θεωρώ πλέον πεταμένα λεφτά …
Amazing product, the phone fell and all 3 additional screens broke, the internal camera also broke because it fell from a height of one and a half meters and landed directly on the cameras, so the impact was strong, but since the screens of my phone didn't break, it was covered by Apple's warranty, so it does what it promises
Φοβερό προϊόν έπεσε το κινητό έσπασαν και τα 3 τζαμακια τα επιπρόσθετα ακόμα έσπασε και η εσωτερική κάμερα επειδή ήταν τούμπα από το ενάμιση μέτρο και έπεσε κατευθείαν με τις κάμερες οπότε η πρόσκρουση ήταν δυνατή αλλά επειδή δεν έσπασαν τα τζαμακια του κινητού μου το κάλυψε η εγγύηση της apple οπότε κάνει αυτό που υπόσχεται
While the description says transparent, in reality, it came to me with a black and red casing that some may not aesthetically like; I have gotten used to it for now.
Ενώ στην περιγραφή λέει διάφανο, στην πραγματικότητα μου ήρθε με ένα μαύρο και κόκκινο περίβλημα που κάποιους μπορεί να μην τους αρέσει αισθητικά, εγώ το συνήθισα προς το παρόν.
It is very nice, it protects the entire camera, but the problem is that around the cameras I don't like this beige color it has; I would prefer it to be black so it doesn't look like I've put on a protector.
Είναι πολύ ωραίο προστατεύει την κάμερα ολόκληρη απλά το πρόβλημα είναι πως γύρο από της κάμερες δεν μου αρέσει αυτό το μπεζ που έχει θα ήθελα να ήταν μαύρο να μην φαίνεται πως έχω βάλει προστατευτικό ..
I bought the product for camera protection, but with the case that closes like a door from Spigen, it doesn't work because it hits and leaves a mark. Apart from that, it's a luck not to end up with some protective ones that have defects, for example, it has dust inside and it shows in the photo
Αγορασα το προιον για προστασια καμερων ομως με την θηκη που κλεινει σαν πορτακι της spigen δεν λειτουργει διοτι βρισκει και κανει σημαδι. Χωρια απο αυτο ειναι τυχη να μην πεσεις σε καποια προστατευτικα χωρις ελατωμα πχ εχει σκονη απο μεσα και στην φωτο φαινεται
I don’t like the lettering around the lens protectors. Had I known it was there, I wouldn’t have bought them. Other than that, they offer good protection without affecting photo quality.
I don’t like the lettering around the lens protectors. Had I known it was there, I wouldn’t have bought them. Other than that, they offer good protection without affecting photo quality.