It has much better protection than what "motorcycle" Jeans/Kevlar pants offer at the hips and coccyx without making you hot because it is perforated. I got it for daily use and I am very satisfied. I hope that whoever gets it will never need it, have safe and pleasant kilometers!
Έχει πολύ καλύτερη προστασία από αυτήν που έχουν τα Jeans/Kevlar παντελόνια “μηχανής” στους γοφούς και τον κόκκυγα χωρίς να σε ζεσταίνει λόγο του είναι διάτρητο. Το πήρα για καθημερινή χρήση και είμαι πολύ ικανοποιημένος. Εύχομαι όσοι το πάρετε να σας είναι αχρείαστο, καλά και ασφαλή χιλιόμετρα!
It has much better protection than what "motorcycle" Jeans/Kevlar pants offer at the hips and coccyx without making you hot because it is perforated. I got it for daily use and I am very satisfied. I hope that whoever gets it will never need it, have safe and pleasant kilometers!
Έχει πολύ καλύτερη προστασία από αυτήν που έχουν τα Jeans/Kevlar παντελόνια “μηχανής” στους γοφούς και τον κόκκυγα χωρίς να σε ζεσταίνει λόγο του είναι διάτρητο. Το πήρα για καθημερινή χρήση και είμαι πολύ ικανοποιημένος. Εύχομαι όσοι το πάρετε να σας είναι αχρείαστο, καλά και ασφαλή χιλιόμετρα!
It has much better protection than what "motorcycle" Jeans/Kevlar pants offer at the hips and coccyx without making you hot because it is perforated. I got it for daily use and I am very satisfied. I hope that whoever gets it will never need it, have safe and pleasant kilometers!
Έχει πολύ καλύτερη προστασία από αυτήν που έχουν τα Jeans/Kevlar παντελόνια “μηχανής” στους γοφούς και τον κόκκυγα χωρίς να σε ζεσταίνει λόγο του είναι διάτρητο. Το πήρα για καθημερινή χρήση και είμαι πολύ ικανοποιημένος. Εύχομαι όσοι το πάρετε να σας είναι αχρείαστο, καλά και ασφαλή χιλιόμετρα!
It has much better protection than what "motorcycle" Jeans/Kevlar pants offer at the hips and coccyx without making you hot because it is perforated. I got it for daily use and I am very satisfied. I hope that whoever gets it will never need it, have safe and pleasant kilometers!
Έχει πολύ καλύτερη προστασία από αυτήν που έχουν τα Jeans/Kevlar παντελόνια “μηχανής” στους γοφούς και τον κόκκυγα χωρίς να σε ζεσταίνει λόγο του είναι διάτρητο. Το πήρα για καθημερινή χρήση και είμαι πολύ ικανοποιημένος. Εύχομαι όσοι το πάρετε να σας είναι αχρείαστο, καλά και ασφαλή χιλιόμετρα!