Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
The bag is from OGIO, Dainese has just put its own label on it. I have had it for 10 years with daily use in winter and summer on the bike. It is still like new.
It has gone through several tests with a lot of weight and not a single seam has come apart. (Price 2014: €100)
Η τσάντα είναι της OGIO, η dainese έχει απλά βάλει την δική της ετικέτας. Την έχω 10 χρόνια με καθημερινή χρήση χειμώνα καλοκαίρι πάνω στην μηχανή. Είναι ακόμη σαν καινούργια.
Έχει περάσει αρκετές δοκιμασίες με αρκετό βάρος και δεν έχει χαλάσει ούτε μια ραφή. (Τιμή 2014: 100€)
I have had it for 4 years with daily use and heavy loads with tools and everything you can imagine. Absolutely satisfied... many compartments for organizing things. The hard case on the top is also very useful for small items that you don't want to get damaged. It's worth every last euro. You only change it if you get bored of it.
Την έχω 4 χρόνια με καθημερινή χρήση και βαριά φορτωματα με εργαλεία και ότι μπορείς να φανταστείς .Απόλυτα ευχαριστημένος ...πάρα πολλές θήκες για οργάνωση των πραγμάτων .Η σκληρή θήκη στην πάνω μεριά επίσης πάρα πολύ χρήσιμη για μικροπραγματα που δε θέλεις να ταλαιπωρηθουν .Αξίζει και το τελευταίο ευρώ .Την αλλάζεις μόνο αν την βαρεθεις .
It is an excellent quality backpack.
It has numerous compartments to put papers, glasses, tablets, coins, anything else.
I take it on a motorcycle, I put clothes, groceries, everything.
It has not been tested at high speeds, so there is no damage so far.
Also very convenient as a carry-on on the plane. You can put clothes for a few days without any problem.
The brand is overpriced now, it is a bit expensive but it compensates when you use it.
I would like to try the competition in the future.
Ειναι ενα αριστο ποιοτικα σακιδιο πλατης.
εχει απειρες θηκες για να βαλεις χαρτια, γυαλια, ταμπλετ κερματα οτιδηποτε αλλο
το παιρνω σε μηχανη, βαζω ρουχα, ψωνια sm τα παντα ολα.
δεν εχει δοκιμαστει σε μεγαλες ταχυτητες οποτε δεν εχει καμια φθορα μεχρι στιγμης.
επισης πολυ βολικο σαν carryon στο αεροπλανο. μπορεις να βαλεις πραγματα-ρουχα για λιγες μερες χωρις κανενα προβλημα.
υπερτιμημενη πλεων η μαρκα, ειναι λιγακι ακριβο αλλα σε αποζημιωνει οταν το χρησιμοποιησεις.
θα ηθελα να δοκιμασω και τον ανταγωνισμο βεβαια στο μελλον.
The best of the best.. cases up to the point where you can't believe it. Very high quality.
An investment for anyone who wants to have things with them on the bike
Ότι καλύτερο.. θήκες μέχρι εκεί που δεν το πιστεύεις. Πολύ ποιοτική.
Επένδυση για όποιον θέλει να έχει πράγματα μαζί του στην μηχανή
I have had it for almost two years... with almost daily use, I am completely satisfied. Also, on trips with a motorcycle and at high speeds, I did not have any discomfort with anything... in moderate rain, it also did not let water pass through. The back is quite comfortable and the straps are easy to use with a leather jacket (I say this because the leather restricts movement, so in order to wear it more comfortably, you have to loosen it completely). Personally, I highly recommend it... even at the current price... I think I bought it for 130€ if I remember correctly...
Την έχω σχεδόν δύο χρόνια... με σχεδόν καθημερινή χρήση είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. επίσης σε ταξίδια με μηχανή και σε μεγάλες ταχύτητες δεν είχα κάποια ενόχληση σε κάτι... σε μέτρια βροχή επίσης δεν πέρασε νερό. η πλάτη είναι αρκετά άνετη και οι ιμάντες ευκολοχρηστοι με δερμάτινο μπουφάν ( το λέω επειδή το δερμάτινο περιορίζει στις κινήσεις οπότε για να την φορέσεις πιο άνετα πρέπει να την χαλαρώσεις τελείως) προσωπικά την συνιστώ ανεπιφύλακτα.. ακόμη και στη τρέχουσα τιμή.. την είχα πάρει 130€ αν θυμάμαι καλά..
After 3 months of daily use, the straps have come off. Possibly due to weight. Waiting for a response from the Italians! Otherwise, a very nice product with plenty of space, but it lacks the quality of construction, as with a similar load, I would change the bag every 2-3 years due to wear and tear.
Μετά από 3 μήνες καθημερινής χρήσης, έχουν ξηλωθεί οι ιμάντες της. Πιθανόν λόγο βάρους. Σε αναμονή απάντησης από τους Ιταλούς! Κατά τα λοιπά πολύ ωραίο προϊόν με άπειρους χώρους, δεν εχει ομως την ποιοτητα κατασκευης, αφου με αντίστοιχο φορτίο, αλλαζα τσαντα στα 2-3 χρόνια λογο φθοράς.
The bag is from OGIO, Dainese has just put its own label on it. I have had it for 10 years with daily use in winter and summer on the bike. It is still like new.
It has gone through several tests with a lot of weight and not a single seam has come apart. (Price 2014: €100)
Η τσάντα είναι της OGIO, η dainese έχει απλά βάλει την δική της ετικέτας. Την έχω 10 χρόνια με καθημερινή χρήση χειμώνα καλοκαίρι πάνω στην μηχανή. Είναι ακόμη σαν καινούργια.
Έχει περάσει αρκετές δοκιμασίες με αρκετό βάρος και δεν έχει χαλάσει ούτε μια ραφή. (Τιμή 2014: 100€)
I have had it for 4 years with daily use and heavy loads with tools and everything you can imagine. Absolutely satisfied... many compartments for organizing things. The hard case on the top is also very useful for small items that you don't want to get damaged. It's worth every last euro. You only change it if you get bored of it.
Την έχω 4 χρόνια με καθημερινή χρήση και βαριά φορτωματα με εργαλεία και ότι μπορείς να φανταστείς .Απόλυτα ευχαριστημένος ...πάρα πολλές θήκες για οργάνωση των πραγμάτων .Η σκληρή θήκη στην πάνω μεριά επίσης πάρα πολύ χρήσιμη για μικροπραγματα που δε θέλεις να ταλαιπωρηθουν .Αξίζει και το τελευταίο ευρώ .Την αλλάζεις μόνο αν την βαρεθεις .
It is an excellent quality backpack.
It has numerous compartments to put papers, glasses, tablets, coins, anything else.
I take it on a motorcycle, I put clothes, groceries, everything.
It has not been tested at high speeds, so there is no damage so far.
Also very convenient as a carry-on on the plane. You can put clothes for a few days without any problem.
The brand is overpriced now, it is a bit expensive but it compensates when you use it.
I would like to try the competition in the future.
Ειναι ενα αριστο ποιοτικα σακιδιο πλατης.
εχει απειρες θηκες για να βαλεις χαρτια, γυαλια, ταμπλετ κερματα οτιδηποτε αλλο
το παιρνω σε μηχανη, βαζω ρουχα, ψωνια sm τα παντα ολα.
δεν εχει δοκιμαστει σε μεγαλες ταχυτητες οποτε δεν εχει καμια φθορα μεχρι στιγμης.
επισης πολυ βολικο σαν carryon στο αεροπλανο. μπορεις να βαλεις πραγματα-ρουχα για λιγες μερες χωρις κανενα προβλημα.
υπερτιμημενη πλεων η μαρκα, ειναι λιγακι ακριβο αλλα σε αποζημιωνει οταν το χρησιμοποιησεις.
θα ηθελα να δοκιμασω και τον ανταγωνισμο βεβαια στο μελλον.
The best of the best.. cases up to the point where you can't believe it. Very high quality.
An investment for anyone who wants to have things with them on the bike
Ότι καλύτερο.. θήκες μέχρι εκεί που δεν το πιστεύεις. Πολύ ποιοτική.
Επένδυση για όποιον θέλει να έχει πράγματα μαζί του στην μηχανή
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
The bag is from OGIO, Dainese has just put its own label on it. I have had it for 10 years with daily use in winter and summer on the bike. It is still like new.
It has gone through several tests with a lot of weight and not a single seam has come apart. (Price 2014: €100)
Η τσάντα είναι της OGIO, η dainese έχει απλά βάλει την δική της ετικέτας. Την έχω 10 χρόνια με καθημερινή χρήση χειμώνα καλοκαίρι πάνω στην μηχανή. Είναι ακόμη σαν καινούργια.
Έχει περάσει αρκετές δοκιμασίες με αρκετό βάρος και δεν έχει χαλάσει ούτε μια ραφή. (Τιμή 2014: 100€)
I have had it for 4 years with daily use and heavy loads with tools and everything you can imagine. Absolutely satisfied... many compartments for organizing things. The hard case on the top is also very useful for small items that you don't want to get damaged. It's worth every last euro. You only change it if you get bored of it.
Την έχω 4 χρόνια με καθημερινή χρήση και βαριά φορτωματα με εργαλεία και ότι μπορείς να φανταστείς .Απόλυτα ευχαριστημένος ...πάρα πολλές θήκες για οργάνωση των πραγμάτων .Η σκληρή θήκη στην πάνω μεριά επίσης πάρα πολύ χρήσιμη για μικροπραγματα που δε θέλεις να ταλαιπωρηθουν .Αξίζει και το τελευταίο ευρώ .Την αλλάζεις μόνο αν την βαρεθεις .
It is an excellent quality backpack.
It has numerous compartments to put papers, glasses, tablets, coins, anything else.
I take it on a motorcycle, I put clothes, groceries, everything.
It has not been tested at high speeds, so there is no damage so far.
Also very convenient as a carry-on on the plane. You can put clothes for a few days without any problem.
The brand is overpriced now, it is a bit expensive but it compensates when you use it.
I would like to try the competition in the future.
Ειναι ενα αριστο ποιοτικα σακιδιο πλατης.
εχει απειρες θηκες για να βαλεις χαρτια, γυαλια, ταμπλετ κερματα οτιδηποτε αλλο
το παιρνω σε μηχανη, βαζω ρουχα, ψωνια sm τα παντα ολα.
δεν εχει δοκιμαστει σε μεγαλες ταχυτητες οποτε δεν εχει καμια φθορα μεχρι στιγμης.
επισης πολυ βολικο σαν carryon στο αεροπλανο. μπορεις να βαλεις πραγματα-ρουχα για λιγες μερες χωρις κανενα προβλημα.
υπερτιμημενη πλεων η μαρκα, ειναι λιγακι ακριβο αλλα σε αποζημιωνει οταν το χρησιμοποιησεις.
θα ηθελα να δοκιμασω και τον ανταγωνισμο βεβαια στο μελλον.
The best of the best.. cases up to the point where you can't believe it. Very high quality.
An investment for anyone who wants to have things with them on the bike
Ότι καλύτερο.. θήκες μέχρι εκεί που δεν το πιστεύεις. Πολύ ποιοτική.
Επένδυση για όποιον θέλει να έχει πράγματα μαζί του στην μηχανή
I have had it for almost two years... with almost daily use, I am completely satisfied. Also, on trips with a motorcycle and at high speeds, I did not have any discomfort with anything... in moderate rain, it also did not let water pass through. The back is quite comfortable and the straps are easy to use with a leather jacket (I say this because the leather restricts movement, so in order to wear it more comfortably, you have to loosen it completely). Personally, I highly recommend it... even at the current price... I think I bought it for 130€ if I remember correctly...
Την έχω σχεδόν δύο χρόνια... με σχεδόν καθημερινή χρήση είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. επίσης σε ταξίδια με μηχανή και σε μεγάλες ταχύτητες δεν είχα κάποια ενόχληση σε κάτι... σε μέτρια βροχή επίσης δεν πέρασε νερό. η πλάτη είναι αρκετά άνετη και οι ιμάντες ευκολοχρηστοι με δερμάτινο μπουφάν ( το λέω επειδή το δερμάτινο περιορίζει στις κινήσεις οπότε για να την φορέσεις πιο άνετα πρέπει να την χαλαρώσεις τελείως) προσωπικά την συνιστώ ανεπιφύλακτα.. ακόμη και στη τρέχουσα τιμή.. την είχα πάρει 130€ αν θυμάμαι καλά..
After 3 months of daily use, the straps have come off. Possibly due to weight. Waiting for a response from the Italians! Otherwise, a very nice product with plenty of space, but it lacks the quality of construction, as with a similar load, I would change the bag every 2-3 years due to wear and tear.
Μετά από 3 μήνες καθημερινής χρήσης, έχουν ξηλωθεί οι ιμάντες της. Πιθανόν λόγο βάρους. Σε αναμονή απάντησης από τους Ιταλούς! Κατά τα λοιπά πολύ ωραίο προϊόν με άπειρους χώρους, δεν εχει ομως την ποιοτητα κατασκευης, αφου με αντίστοιχο φορτίο, αλλαζα τσαντα στα 2-3 χρόνια λογο φθοράς.
The bag is from OGIO, Dainese has just put its own label on it. I have had it for 10 years with daily use in winter and summer on the bike. It is still like new.
It has gone through several tests with a lot of weight and not a single seam has come apart. (Price 2014: €100)
Η τσάντα είναι της OGIO, η dainese έχει απλά βάλει την δική της ετικέτας. Την έχω 10 χρόνια με καθημερινή χρήση χειμώνα καλοκαίρι πάνω στην μηχανή. Είναι ακόμη σαν καινούργια.
Έχει περάσει αρκετές δοκιμασίες με αρκετό βάρος και δεν έχει χαλάσει ούτε μια ραφή. (Τιμή 2014: 100€)
I have had it for 4 years with daily use and heavy loads with tools and everything you can imagine. Absolutely satisfied... many compartments for organizing things. The hard case on the top is also very useful for small items that you don't want to get damaged. It's worth every last euro. You only change it if you get bored of it.
Την έχω 4 χρόνια με καθημερινή χρήση και βαριά φορτωματα με εργαλεία και ότι μπορείς να φανταστείς .Απόλυτα ευχαριστημένος ...πάρα πολλές θήκες για οργάνωση των πραγμάτων .Η σκληρή θήκη στην πάνω μεριά επίσης πάρα πολύ χρήσιμη για μικροπραγματα που δε θέλεις να ταλαιπωρηθουν .Αξίζει και το τελευταίο ευρώ .Την αλλάζεις μόνο αν την βαρεθεις .
It is an excellent quality backpack.
It has numerous compartments to put papers, glasses, tablets, coins, anything else.
I take it on a motorcycle, I put clothes, groceries, everything.
It has not been tested at high speeds, so there is no damage so far.
Also very convenient as a carry-on on the plane. You can put clothes for a few days without any problem.
The brand is overpriced now, it is a bit expensive but it compensates when you use it.
I would like to try the competition in the future.
Ειναι ενα αριστο ποιοτικα σακιδιο πλατης.
εχει απειρες θηκες για να βαλεις χαρτια, γυαλια, ταμπλετ κερματα οτιδηποτε αλλο
το παιρνω σε μηχανη, βαζω ρουχα, ψωνια sm τα παντα ολα.
δεν εχει δοκιμαστει σε μεγαλες ταχυτητες οποτε δεν εχει καμια φθορα μεχρι στιγμης.
επισης πολυ βολικο σαν carryon στο αεροπλανο. μπορεις να βαλεις πραγματα-ρουχα για λιγες μερες χωρις κανενα προβλημα.
υπερτιμημενη πλεων η μαρκα, ειναι λιγακι ακριβο αλλα σε αποζημιωνει οταν το χρησιμοποιησεις.
θα ηθελα να δοκιμασω και τον ανταγωνισμο βεβαια στο μελλον.
The best of the best.. cases up to the point where you can't believe it. Very high quality.
An investment for anyone who wants to have things with them on the bike
Ότι καλύτερο.. θήκες μέχρι εκεί που δεν το πιστεύεις. Πολύ ποιοτική.
Επένδυση για όποιον θέλει να έχει πράγματα μαζί του στην μηχανή