Overall, for its price, it is a good purchase. It is beautiful. It is practical. Everything depends on how you will use it.
It is obviously plastic. So:
a) You definitely need to handle it accordingly so it doesn't break. So no clumsy movements when hanging/taking down your jewelry. It can withstand some drops from height (it has elasticity) but it's better to avoid them since with every fall the likelihood of breaking some branches is high.
b) It is not expected to handle a lot of weight. It will withstand the weight of the jewelry. That is not an issue. But since it is tall and has no weight at its base, it will be sensitive to tipping over if you accidentally bump it.
It has a large plastic base on which you can place various larger or heavier jewelry or even watches. Convenient for two reasons. First for the available space and second to weigh down the base so you don't have tipping over of the tree from above.
The shiny hard plastic is beautiful and gives a good visual feel but it is definitely sensitive to scratches from use, which will cloud it in the future and ruin its appearance. Also, it is certainly not the most jewelry-friendly. However, this is something you can easily solve by placing a soft cloth at its base.
It comes in 2 pieces. One is the base, and one is the top part. Their assembly is not the best. The top part does not fit completely into the base below. It requires quite a bit of pressure and care not to break it. Due to the black color, it is not visually noticeable, of course.
The store from which it was purchased unfortunately sent it with poor packaging. It was just a matter of luck that it was received intact and not broken. A minimal wrapping with bubbles inside a plastic bag does not guarantee that such a fragile item will arrive without issues in our hands. I don't know what the other stores do and how they send it.
Would I buy it again now that I've seen it up close? YES.
Will it withstand the test of time? Unknown (depends on the handling)
Note:
There is exactly the same one in a shorter and wider design for those who do not want it so tall or want it to be somewhat more stable. But the tall one is more convenient for some hanging jewelry.
Γενικά για την τιμή του είναι μια καλή αγορα. Ομορφο είναι. Πρακτικό είναι. Ολα εξαρτώνται από την χρήση που θα του κάνετε.
Είναι εννοείται πλαστικό. Οπότε:
α) Σίγουρα θέλει να του συμπεριφερεστε ανάλογα ώστε να μην σπάσει. Άρα οχι ατσούμπαλες κινησεις στο κρεμασμα/ξεκρεμασμα των μπιζού σας. Καποιες πτώσεις από ύψος σίγουρα θα τις αντέξει (εχει ελαστικότητα) αλλά καλύτερα να τις αποφύγετε μιας και με καθε πτώση η πιθανοτητα σπασιματος καποιων κλαδιων ειναι μεγαλη.
β) Δεν αναμένεται να μπορεί να διαχειριστεί μεγάλο βάρος. Το βαρος των μπιζού θα το αντεξει. Δεν τιθεται θεμα. Αλλα μιας και είναι ψηλό και χωρίς βαρος στην βάση του, θα είναι ευαίσθητο σε ανατροπές εαν το σκουντήσετε κατα λάθος.
Έχει μεγάλη πλαστική βάση στην οποία μπορείτε να τοποθετήσετε διαφορα μεγαλύτερα ή βαρύτερα κοσμήματα ή και ρολόγια. Βολικό για δυο λόγους. Πρώτον για τον διαθέσιμο χώρο και δευτερον για να βαρύνει η βάση και να μην εχετε ανατροπές του δέντρου από πάνω.
Το γυαλιστερό σκληρό πλαστικό είναι όμορφο και δίνει καλή αίσθηση οπτικά αλλά είναι σίγουρα ευαίσθητο σε γρατζουνιες από την χρήση κατι που θα το θολώσει στο μελλον και θα χαλάσει την οπτική του. Επίσης σίγουρα δεν είναι το πλεόν φιλικό για τα κοσμηματά σας. Κατι βεβαια που μπορείτε εύκολα να λύσετε τοποθετώντας ενα μαλακό πανάκι στην βάση του.
Ερχεται σε 2 κομματια. Ενα η βάση, και ενα το πανω μέρος. Η συναρμογή τους δεν ειναι και η καλύτερη. Το πάνω μέρος δεν κουμπώνει εντελώς μέσα στην βάση από κάτω. Θέλει αρκετή πίεση και προσοχη να μην το σπασετε. Λόγω του μαυρου χρώματος δεν φαινεται οπτικα βεβαια.
Το κατάστημα από το οποίο αγοράστηκε δυστυχώς το έστειλε με κακό πακετάρισμα. Ηταν απλά θέμα τύχης που παραλήφθηκε ακέραιο και όχι σπασμένο. Ενα ελάχιστο περιτυλιγμα με φουσκαλες μεσα σε μια πλαστική σακούλα δεν εγγυάται ότι ενα τοσο ευθραυστο αντικείμενο θα φτάσει χωρις προβλημα στα χερια μας. Δεν ξερω τα υπολοιπα μαγαζια τι κανουν και πως το στελνουν.
Θα το ξαναγόραζα τώρα που το είδα από κοντα? ΝΑΙ.
Θα αντεξει στον χρόνο? Αγνωστο (εξαρταται και απο την μεταχειριση)
Σημειωση:
Υπάρχει ακριβώς το ίδιο και σε πιο κοντό και φαρδύ σχεδιο για όποιους δεν το θελουν τοσο ψηλό ή το θελουν καπως πιο σταθερο. Αλλα το ψηλό βολευει περισσοτερο για καποια κρεμαστά μπιζου.