From a young age, my hair has always been straight, thin, fine, oily, and difficult to comb. Now I am 51 years old, recently in menopause, and in the last two months, I have had another problem, hair loss (I definitely need to check my thyroid immediately).
However, for the two-week summer vacation, I thought of using a leave-in conditioner, with the idea that it might weigh down my hair, but it would detangle it better after swimming, and I would save time using regular conditioner. I bought two different products, and unfortunately, they didn't help at all. After the first two days, and after struggling to comb my hair after washing it, I thought it was necessary to go back to a rinse-out conditioner. Searching for reviews focusing on detangling, I decided to try this specific one.
I can only describe its effectiveness as a miracle (even though I don't believe in miracles), as from the first second of applying it, my hair becomes smooth and soft, the sensation is unreal, I have not experienced anything similar with ANY other product, and the miracle continues in detangling, as it can be combed in 10 minutes without any hassle. Yesterday, I gave it to my 16-year-old daughter, who has the exact same hair quality, and she combed her hair in 2 minutes!!!
I want to give congratulations somewhere, and I don't know where!
So, I would like to thank those who wrote the positive comments very much.
Από την παιδική ακόμα ηλικια, τα μαλλια μου ήταν παντα ισια, λίγα, λεπτά, λιπαρά και δυσκολοχτενιστα. Τώρα είμαι 51 ετών, προσφατως σε εμμηνοπαυση και το τελευταίο δίμηνο προστέθηκε ακόμα ένα πρόβλημα, αυτό της τριχόπτωσης (σίγουρα πρέπει να ελέγξω άμεσα τον θυρεοειδή μου).
Για τις καλοκαιρινές διακοπές 2 εβδομάδων ωστόσο, σκέφτηκα να χρησιμοποιήσω ένα leave in conditioner, με το σκεπτικό ότι μπορεί να βαρύνει τα μαλλια, αλλά θα τα ξεμπερδεύει καλύτερα μετά από θάλασσα και θα γλυτώσω τον χρόνο της χρήσης του conditioner,
αγόρασα δύο διαφορετικά προϊόντα και δυστυχώς δεν βοήθησαν καθόλου. Μετα απο τις πρώτες 2 μέρες και αφού είχα υποφέρει για να χτενισω τα μαλλια μου μετά από το λουσιμο, σκέφτηκα ότι είναι απαραίτητο να γυρίσω και πάλι σε conditioner που να ξεβγαζεται. Ψάχνοντας σε κριτικες που να εστιάζουν στο ξεμπέρδεμα, αποφάσισα να δοκιμάσω το συγκεκριμένο.
Μόνο ως θαύμα μπορώ να περιγράψω την αποτελεσματικοτητα του (εγω που δεν πιστεύω κιολας), καθώς από το πρώτο δευτερόλεπτο που το εφαρμόζω, τα μαλλια γίνονται λεία και μαλακά, η αίσθηση είναι εξωπραγματική, δεν έχω βιώσει αντίστοιχη με ΚΑΝΕΝΑ άλλο προϊόν, ενώ το θαύμα συνεχιζεται και στο ξεμπερδεμα, καθώς χτενίζονται σε 10 λεπτά, χωρίς καμία ταλαιπωρία. Εχτες, το έδωσα και στην 16χρονη κορη μου, που έχει ακριβώς την ίδια ποιότητα μαλλιού και εκείνη χτενίστηκε σε 2 λεπτα !!!
Θέλω να δώσω κάπου συγχαρητήρια και δεν ξέρω που!.
Οπότε, θα ευχαριστήσω πολύ αυτές που έγραψαν τα θετικά σχόλια.