A very beautiful pair of shoes, lightweight and with a nice feel... I don't use them for training, only for walks... The pink color is lovely...
I haven't washed them yet to share impressions...
Consult the company's size guide for a perfect fit!!
I highly recommend them!!
Ένα πολύ όμορφο ζευγάρι παπούτσια , ελαφρύ κ με ωραίο πάτημα...δν το χρησιμοποιώ σε προπόνηση μόνο σε βόλτα... Όμορφο το ροζ χρωματάκι...
Δν τα έχω πλύνει για να πω εντυπώσεις...
Συμβουλευτείτε τον οδηγό μεγεθών της εταιρείας για να έχουν άψογη εφαρμογή !!
Σας τα προτείνω ανεπιφύλακτα!!
They are beautiful - comfortable & I wouldn't trade them for any other athletic shoes!
I own 4 pairs - alternating for my work - standing all day, weights, endless walking & more!
They are worth 100!!! Thank you New Balance!!!
Είναι πανέμορφα - άνετα & ΔΕΝ τα αλλάζω με κανένα άλλο αθλητικό!
Έχω στην κατοχή μου 4 ζευγάρια - εναλλασσόμενα για την εργασία μου - ορθοστασία όλη μέρα, βάρη, ατελείωτο περπάτημα & όχι μόνο!
Although I got the correct size 45, because of the shoe's shape they hurt my big toes at the front. I have bought New Balance shoes before, this is the first time it happened. Eventually, I changed the insoles with my own (they are not glued), my foot sat a bit lower due to the thinner insoles and the situation improved. For 5 euros a cobbler stretched them a bit more and now everything is fine. Fortunately, at 80 euros that I bought them, the extra 5 didn't bother me, it's a very good price. Very nice shoe, but it's better to try it on before you buy it or get one size bigger.
Αν και πήρα το σωστό νούμερο 45, λόγω φόρμας παπουτσιού με χτύπησαν μπροστά στα μεγάλα δάχτυλα. Έχω ξαναπάρει παπουτσια New Balance, πρώτη φορά μου συνέβη. Τελικά άλλαξα τους πάτους με δικούς μου ( δεν είναι κολλημένοι) κατέβηκε το πόδι λίγο πιο χαμηλά λόγω του μικρότερου πάχους και βελτιώθηκε η κατάσταση. Με 5 ευρώ σε τσαγκάρη μου τα άνοιξε λίγο ακόμα και όλα καλά πλέον. Ευτυχώς στα 80 ευρώ που τα πήρα δεν με πείραξαν τα 5 επιπλέον, είναι πολύ καλή τιμή. Πολύ ωραίο παπούτσι, καλύτερα όμως δοκιμάστε το πριν το αγοράσετε ή πάρτε το ένα νούμερο μεγαλύτερο.
they are comfortable and very elegant, they can even be worn at work, personally I think they are a bit tight for their size at the toes and the white fabric gets dirty extremely easily, the white part is not leather. the positive thing is that if it's not a serious stain, for example if one shoe has just touched the other without mud, the gray marks can be easily erased with an eraser
είναι άνετα και πολυ κομψά, μπορούν αν φορεθούν ακόμα και στη δουλειά, προσωπικά πιστεύω ότι είναι λίγο στενά για το νούμερο τους στα δάκτυλα και λερώνει υπερβολικά εύκολα το λευκό ύφασμα, δεν είναι δερμα το λευκό κομμάτι. το θετικό είναι ότι αν δεν πρόκειται για σοβαρό λεκέ, απλά δηλαδή σε περίπτωση ση που πχ το ενα παπουτσι εχει ακουμπήσει το αλλο χωρίς λάσπη, οι γκρι γραμμές σβήνουν εύκολα με γομα
I've said it before. You can buy them with your eyes closed. Beautiful and super comfortable. Wear them all day, you won't have any issues. I feel that the NB 327 Cordura have even higher quality construction. I believe their price should reach at most €75. Because unfortunately, in many stores, you pay a premium.
Το έχω ξαναπεί. Με κλειστά τα μάτια τα παίρνεις. Πανέμορφα και φουλ άνετα. Βάλτα όλη μέρα, δεν θα έχεις θέμα. Αισθάνομαι ότι τα NB 327 Cordura έχουν ακόμη πιο ποιοτική κατασκευή. Θεωρώ ότι η τιμή τους πρέπει να φτάνει το πολύ μέχρι 75€. Γιατί δυστυχώς σε πολλά καταστήματα πληρώνεις υπεραξία.
I have finally concluded that the New Balance 327 is the only athletic shoe that fits me. I also have the Adidas Samba, but they are not as flattering (for me).
I wear them with EVERYTHING and they look impeccable.
I have two other pairs that I have worn countless times and have washed them countless times and they haven't suffered the slightest bit, I hope these will be just as durable.
I love the color of this one and that it is leather with suede.
Έχω καταλήξει τελικά ότι τα new balance 327 είναι το μοναδικό αθλητικό παπούτσι που μου ταιριάζει. Έχω και τα Adidas samba, αλλά, δεν είναι τόσο κολακευτικά (για εμένα).
Τα φοράω με ΟΛΑ και φαίνονται άψογα.
Έχω άλλα δύο ζευγάρια, που τα έχω χιλιοφορεσει και τα έχω πλύνει άπειρες φορές και δεν έχουν πάθει το παραμικρό, εύχομαι και τα συγκεκριμένα να βγουν το ίδιο ανθεκτικά.
Λατρεύω το χρώμα στο συγκεκριμένο και που είναι δέρμα με σουειντ.
They are "wide", logically made this way for comfort. They fit perfectly on the foot! Suitable for walking, standing, light running, at least in good weather, they are top-notch!
Είναι ''φαρδιά'' , λογικά φτιαγμένα έτσι για άνεση . Εφαρμόζουν τέλεια στο πόδι ! Κατάλληλα για περπάτημα , ορθοστασία , ελαφρύ τρέξιμο , με καλό καιρό τουλάχιστον , είναι κορυφή !
A very beautiful pair of shoes, lightweight and with a nice feel... I don't use them for training, only for walks... The pink color is lovely...
I haven't washed them yet to share impressions...
Consult the company's size guide for a perfect fit!!
I highly recommend them!!
Ένα πολύ όμορφο ζευγάρι παπούτσια , ελαφρύ κ με ωραίο πάτημα...δν το χρησιμοποιώ σε προπόνηση μόνο σε βόλτα... Όμορφο το ροζ χρωματάκι...
Δν τα έχω πλύνει για να πω εντυπώσεις...
Συμβουλευτείτε τον οδηγό μεγεθών της εταιρείας για να έχουν άψογη εφαρμογή !!
Σας τα προτείνω ανεπιφύλακτα!!
They are beautiful - comfortable & I wouldn't trade them for any other athletic shoes!
I own 4 pairs - alternating for my work - standing all day, weights, endless walking & more!
They are worth 100!!! Thank you New Balance!!!
Είναι πανέμορφα - άνετα & ΔΕΝ τα αλλάζω με κανένα άλλο αθλητικό!
Έχω στην κατοχή μου 4 ζευγάρια - εναλλασσόμενα για την εργασία μου - ορθοστασία όλη μέρα, βάρη, ατελείωτο περπάτημα & όχι μόνο!
Although I got the correct size 45, because of the shoe's shape they hurt my big toes at the front. I have bought New Balance shoes before, this is the first time it happened. Eventually, I changed the insoles with my own (they are not glued), my foot sat a bit lower due to the thinner insoles and the situation improved. For 5 euros a cobbler stretched them a bit more and now everything is fine. Fortunately, at 80 euros that I bought them, the extra 5 didn't bother me, it's a very good price. Very nice shoe, but it's better to try it on before you buy it or get one size bigger.
Αν και πήρα το σωστό νούμερο 45, λόγω φόρμας παπουτσιού με χτύπησαν μπροστά στα μεγάλα δάχτυλα. Έχω ξαναπάρει παπουτσια New Balance, πρώτη φορά μου συνέβη. Τελικά άλλαξα τους πάτους με δικούς μου ( δεν είναι κολλημένοι) κατέβηκε το πόδι λίγο πιο χαμηλά λόγω του μικρότερου πάχους και βελτιώθηκε η κατάσταση. Με 5 ευρώ σε τσαγκάρη μου τα άνοιξε λίγο ακόμα και όλα καλά πλέον. Ευτυχώς στα 80 ευρώ που τα πήρα δεν με πείραξαν τα 5 επιπλέον, είναι πολύ καλή τιμή. Πολύ ωραίο παπούτσι, καλύτερα όμως δοκιμάστε το πριν το αγοράσετε ή πάρτε το ένα νούμερο μεγαλύτερο.
they are comfortable and very elegant, they can even be worn at work, personally I think they are a bit tight for their size at the toes and the white fabric gets dirty extremely easily, the white part is not leather. the positive thing is that if it's not a serious stain, for example if one shoe has just touched the other without mud, the gray marks can be easily erased with an eraser
είναι άνετα και πολυ κομψά, μπορούν αν φορεθούν ακόμα και στη δουλειά, προσωπικά πιστεύω ότι είναι λίγο στενά για το νούμερο τους στα δάκτυλα και λερώνει υπερβολικά εύκολα το λευκό ύφασμα, δεν είναι δερμα το λευκό κομμάτι. το θετικό είναι ότι αν δεν πρόκειται για σοβαρό λεκέ, απλά δηλαδή σε περίπτωση ση που πχ το ενα παπουτσι εχει ακουμπήσει το αλλο χωρίς λάσπη, οι γκρι γραμμές σβήνουν εύκολα με γομα
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
A very beautiful pair of shoes, lightweight and with a nice feel... I don't use them for training, only for walks... The pink color is lovely...
I haven't washed them yet to share impressions...
Consult the company's size guide for a perfect fit!!
I highly recommend them!!
Ένα πολύ όμορφο ζευγάρι παπούτσια , ελαφρύ κ με ωραίο πάτημα...δν το χρησιμοποιώ σε προπόνηση μόνο σε βόλτα... Όμορφο το ροζ χρωματάκι...
Δν τα έχω πλύνει για να πω εντυπώσεις...
Συμβουλευτείτε τον οδηγό μεγεθών της εταιρείας για να έχουν άψογη εφαρμογή !!
Σας τα προτείνω ανεπιφύλακτα!!
They are beautiful - comfortable & I wouldn't trade them for any other athletic shoes!
I own 4 pairs - alternating for my work - standing all day, weights, endless walking & more!
They are worth 100!!! Thank you New Balance!!!
Είναι πανέμορφα - άνετα & ΔΕΝ τα αλλάζω με κανένα άλλο αθλητικό!
Έχω στην κατοχή μου 4 ζευγάρια - εναλλασσόμενα για την εργασία μου - ορθοστασία όλη μέρα, βάρη, ατελείωτο περπάτημα & όχι μόνο!
Although I got the correct size 45, because of the shoe's shape they hurt my big toes at the front. I have bought New Balance shoes before, this is the first time it happened. Eventually, I changed the insoles with my own (they are not glued), my foot sat a bit lower due to the thinner insoles and the situation improved. For 5 euros a cobbler stretched them a bit more and now everything is fine. Fortunately, at 80 euros that I bought them, the extra 5 didn't bother me, it's a very good price. Very nice shoe, but it's better to try it on before you buy it or get one size bigger.
Αν και πήρα το σωστό νούμερο 45, λόγω φόρμας παπουτσιού με χτύπησαν μπροστά στα μεγάλα δάχτυλα. Έχω ξαναπάρει παπουτσια New Balance, πρώτη φορά μου συνέβη. Τελικά άλλαξα τους πάτους με δικούς μου ( δεν είναι κολλημένοι) κατέβηκε το πόδι λίγο πιο χαμηλά λόγω του μικρότερου πάχους και βελτιώθηκε η κατάσταση. Με 5 ευρώ σε τσαγκάρη μου τα άνοιξε λίγο ακόμα και όλα καλά πλέον. Ευτυχώς στα 80 ευρώ που τα πήρα δεν με πείραξαν τα 5 επιπλέον, είναι πολύ καλή τιμή. Πολύ ωραίο παπούτσι, καλύτερα όμως δοκιμάστε το πριν το αγοράσετε ή πάρτε το ένα νούμερο μεγαλύτερο.
they are comfortable and very elegant, they can even be worn at work, personally I think they are a bit tight for their size at the toes and the white fabric gets dirty extremely easily, the white part is not leather. the positive thing is that if it's not a serious stain, for example if one shoe has just touched the other without mud, the gray marks can be easily erased with an eraser
είναι άνετα και πολυ κομψά, μπορούν αν φορεθούν ακόμα και στη δουλειά, προσωπικά πιστεύω ότι είναι λίγο στενά για το νούμερο τους στα δάκτυλα και λερώνει υπερβολικά εύκολα το λευκό ύφασμα, δεν είναι δερμα το λευκό κομμάτι. το θετικό είναι ότι αν δεν πρόκειται για σοβαρό λεκέ, απλά δηλαδή σε περίπτωση ση που πχ το ενα παπουτσι εχει ακουμπήσει το αλλο χωρίς λάσπη, οι γκρι γραμμές σβήνουν εύκολα με γομα
I've said it before. You can buy them with your eyes closed. Beautiful and super comfortable. Wear them all day, you won't have any issues. I feel that the NB 327 Cordura have even higher quality construction. I believe their price should reach at most €75. Because unfortunately, in many stores, you pay a premium.
Το έχω ξαναπεί. Με κλειστά τα μάτια τα παίρνεις. Πανέμορφα και φουλ άνετα. Βάλτα όλη μέρα, δεν θα έχεις θέμα. Αισθάνομαι ότι τα NB 327 Cordura έχουν ακόμη πιο ποιοτική κατασκευή. Θεωρώ ότι η τιμή τους πρέπει να φτάνει το πολύ μέχρι 75€. Γιατί δυστυχώς σε πολλά καταστήματα πληρώνεις υπεραξία.
I have finally concluded that the New Balance 327 is the only athletic shoe that fits me. I also have the Adidas Samba, but they are not as flattering (for me).
I wear them with EVERYTHING and they look impeccable.
I have two other pairs that I have worn countless times and have washed them countless times and they haven't suffered the slightest bit, I hope these will be just as durable.
I love the color of this one and that it is leather with suede.
Έχω καταλήξει τελικά ότι τα new balance 327 είναι το μοναδικό αθλητικό παπούτσι που μου ταιριάζει. Έχω και τα Adidas samba, αλλά, δεν είναι τόσο κολακευτικά (για εμένα).
Τα φοράω με ΟΛΑ και φαίνονται άψογα.
Έχω άλλα δύο ζευγάρια, που τα έχω χιλιοφορεσει και τα έχω πλύνει άπειρες φορές και δεν έχουν πάθει το παραμικρό, εύχομαι και τα συγκεκριμένα να βγουν το ίδιο ανθεκτικά.
Λατρεύω το χρώμα στο συγκεκριμένο και που είναι δέρμα με σουειντ.
They are "wide", logically made this way for comfort. They fit perfectly on the foot! Suitable for walking, standing, light running, at least in good weather, they are top-notch!
Είναι ''φαρδιά'' , λογικά φτιαγμένα έτσι για άνεση . Εφαρμόζουν τέλεια στο πόδι ! Κατάλληλα για περπάτημα , ορθοστασία , ελαφρύ τρέξιμο , με καλό καιρό τουλάχιστον , είναι κορυφή !
A very beautiful pair of shoes, lightweight and with a nice feel... I don't use them for training, only for walks... The pink color is lovely...
I haven't washed them yet to share impressions...
Consult the company's size guide for a perfect fit!!
I highly recommend them!!
Ένα πολύ όμορφο ζευγάρι παπούτσια , ελαφρύ κ με ωραίο πάτημα...δν το χρησιμοποιώ σε προπόνηση μόνο σε βόλτα... Όμορφο το ροζ χρωματάκι...
Δν τα έχω πλύνει για να πω εντυπώσεις...
Συμβουλευτείτε τον οδηγό μεγεθών της εταιρείας για να έχουν άψογη εφαρμογή !!
Σας τα προτείνω ανεπιφύλακτα!!
They are beautiful - comfortable & I wouldn't trade them for any other athletic shoes!
I own 4 pairs - alternating for my work - standing all day, weights, endless walking & more!
They are worth 100!!! Thank you New Balance!!!
Είναι πανέμορφα - άνετα & ΔΕΝ τα αλλάζω με κανένα άλλο αθλητικό!
Έχω στην κατοχή μου 4 ζευγάρια - εναλλασσόμενα για την εργασία μου - ορθοστασία όλη μέρα, βάρη, ατελείωτο περπάτημα & όχι μόνο!
Although I got the correct size 45, because of the shoe's shape they hurt my big toes at the front. I have bought New Balance shoes before, this is the first time it happened. Eventually, I changed the insoles with my own (they are not glued), my foot sat a bit lower due to the thinner insoles and the situation improved. For 5 euros a cobbler stretched them a bit more and now everything is fine. Fortunately, at 80 euros that I bought them, the extra 5 didn't bother me, it's a very good price. Very nice shoe, but it's better to try it on before you buy it or get one size bigger.
Αν και πήρα το σωστό νούμερο 45, λόγω φόρμας παπουτσιού με χτύπησαν μπροστά στα μεγάλα δάχτυλα. Έχω ξαναπάρει παπουτσια New Balance, πρώτη φορά μου συνέβη. Τελικά άλλαξα τους πάτους με δικούς μου ( δεν είναι κολλημένοι) κατέβηκε το πόδι λίγο πιο χαμηλά λόγω του μικρότερου πάχους και βελτιώθηκε η κατάσταση. Με 5 ευρώ σε τσαγκάρη μου τα άνοιξε λίγο ακόμα και όλα καλά πλέον. Ευτυχώς στα 80 ευρώ που τα πήρα δεν με πείραξαν τα 5 επιπλέον, είναι πολύ καλή τιμή. Πολύ ωραίο παπούτσι, καλύτερα όμως δοκιμάστε το πριν το αγοράσετε ή πάρτε το ένα νούμερο μεγαλύτερο.
they are comfortable and very elegant, they can even be worn at work, personally I think they are a bit tight for their size at the toes and the white fabric gets dirty extremely easily, the white part is not leather. the positive thing is that if it's not a serious stain, for example if one shoe has just touched the other without mud, the gray marks can be easily erased with an eraser
είναι άνετα και πολυ κομψά, μπορούν αν φορεθούν ακόμα και στη δουλειά, προσωπικά πιστεύω ότι είναι λίγο στενά για το νούμερο τους στα δάκτυλα και λερώνει υπερβολικά εύκολα το λευκό ύφασμα, δεν είναι δερμα το λευκό κομμάτι. το θετικό είναι ότι αν δεν πρόκειται για σοβαρό λεκέ, απλά δηλαδή σε περίπτωση ση που πχ το ενα παπουτσι εχει ακουμπήσει το αλλο χωρίς λάσπη, οι γκρι γραμμές σβήνουν εύκολα με γομα