Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Very beautiful little piece of furniture, very sweet brown color and fast delivery. The assembly was relatively easy HOWEVER in my package they had made a mistake and one of the doors was put in the wrong way, so to make it fit we had to put it upside down, that is, we put the middle door with the slats facing up (see photo). That's why I removed 2 stars. My piece of furniture is not very visible where I have it, but if you want to have it in a central spot it might bother you. Also, it is narrow and does not fit large-sized shoes straight, you will have to place them a bit sideways.
Πολύ όμορφο επιπλάκι, πολύ γλυκό καφέ χρώμα και γρήγορη παράδοση.Η συναρμολόγηση ήταν σχετικά εύκολη ΟΜΩΣ στη δική μου συσκευασία είχαν κάνει λάθος και το ενα απο τα πορτάκια το είχαν βάλει λάθος και για να ταιριάξει το βάλαμε ανάποδα δηλαδή το μεσαίο πορτάκι το βάλαμε με τις γρίλιες προς τα πάνω (δείτε φωτό).Γι αυτό αφαίρεσα 2 αστεράκια.Το δικό μου έπιπλο, δεν πολυφαίνεται εκει που το έχω αλλα εαν θέλετε να το έχετε σε κεντρικό σημείο μπορεί να σας πειράζει.Επίσης ειναι στενό και δεν χωράει μεγάλο μέγεθος παπούτσια στην ευθεία, θα πρέπει να τα έχετε λίγο πλαγιαστά.
Very beautiful little piece of furniture, very sweet brown color and fast delivery. The assembly was relatively easy HOWEVER in my package they had made a mistake and one of the doors was put in the wrong way, so to make it fit we had to put it upside down, that is, we put the middle door with the slats facing up (see photo). That's why I removed 2 stars. My piece of furniture is not very visible where I have it, but if you want to have it in a central spot it might bother you. Also, it is narrow and does not fit large-sized shoes straight, you will have to place them a bit sideways.
Πολύ όμορφο επιπλάκι, πολύ γλυκό καφέ χρώμα και γρήγορη παράδοση.Η συναρμολόγηση ήταν σχετικά εύκολη ΟΜΩΣ στη δική μου συσκευασία είχαν κάνει λάθος και το ενα απο τα πορτάκια το είχαν βάλει λάθος και για να ταιριάξει το βάλαμε ανάποδα δηλαδή το μεσαίο πορτάκι το βάλαμε με τις γρίλιες προς τα πάνω (δείτε φωτό).Γι αυτό αφαίρεσα 2 αστεράκια.Το δικό μου έπιπλο, δεν πολυφαίνεται εκει που το έχω αλλα εαν θέλετε να το έχετε σε κεντρικό σημείο μπορεί να σας πειράζει.Επίσης ειναι στενό και δεν χωράει μεγάλο μέγεθος παπούτσια στην ευθεία, θα πρέπει να τα έχετε λίγο πλαγιαστά.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Very beautiful little piece of furniture, very sweet brown color and fast delivery. The assembly was relatively easy HOWEVER in my package they had made a mistake and one of the doors was put in the wrong way, so to make it fit we had to put it upside down, that is, we put the middle door with the slats facing up (see photo). That's why I removed 2 stars. My piece of furniture is not very visible where I have it, but if you want to have it in a central spot it might bother you. Also, it is narrow and does not fit large-sized shoes straight, you will have to place them a bit sideways.
Πολύ όμορφο επιπλάκι, πολύ γλυκό καφέ χρώμα και γρήγορη παράδοση.Η συναρμολόγηση ήταν σχετικά εύκολη ΟΜΩΣ στη δική μου συσκευασία είχαν κάνει λάθος και το ενα απο τα πορτάκια το είχαν βάλει λάθος και για να ταιριάξει το βάλαμε ανάποδα δηλαδή το μεσαίο πορτάκι το βάλαμε με τις γρίλιες προς τα πάνω (δείτε φωτό).Γι αυτό αφαίρεσα 2 αστεράκια.Το δικό μου έπιπλο, δεν πολυφαίνεται εκει που το έχω αλλα εαν θέλετε να το έχετε σε κεντρικό σημείο μπορεί να σας πειράζει.Επίσης ειναι στενό και δεν χωράει μεγάλο μέγεθος παπούτσια στην ευθεία, θα πρέπει να τα έχετε λίγο πλαγιαστά.
Very beautiful little piece of furniture, very sweet brown color and fast delivery. The assembly was relatively easy HOWEVER in my package they had made a mistake and one of the doors was put in the wrong way, so to make it fit we had to put it upside down, that is, we put the middle door with the slats facing up (see photo). That's why I removed 2 stars. My piece of furniture is not very visible where I have it, but if you want to have it in a central spot it might bother you. Also, it is narrow and does not fit large-sized shoes straight, you will have to place them a bit sideways.
Πολύ όμορφο επιπλάκι, πολύ γλυκό καφέ χρώμα και γρήγορη παράδοση.Η συναρμολόγηση ήταν σχετικά εύκολη ΟΜΩΣ στη δική μου συσκευασία είχαν κάνει λάθος και το ενα απο τα πορτάκια το είχαν βάλει λάθος και για να ταιριάξει το βάλαμε ανάποδα δηλαδή το μεσαίο πορτάκι το βάλαμε με τις γρίλιες προς τα πάνω (δείτε φωτό).Γι αυτό αφαίρεσα 2 αστεράκια.Το δικό μου έπιπλο, δεν πολυφαίνεται εκει που το έχω αλλα εαν θέλετε να το έχετε σε κεντρικό σημείο μπορεί να σας πειράζει.Επίσης ειναι στενό και δεν χωράει μεγάλο μέγεθος παπούτσια στην ευθεία, θα πρέπει να τα έχετε λίγο πλαγιαστά.