Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
It is a very nice chocolate for its standards, always compared to the other Dubai chocolates available. As for the price: obviously it is higher, however, before someone rushes to point the finger at the company, they should look into how much the cost of cocoa has increased and the corresponding impact this has on production costs, something that ultimately gets passed on like a "domino effect" to the final price you pay at supermarkets. ION remains a 100% Greek company and NO, it will not increase its prices without reason or cause for the "profiteering" that some people claim. This so-called "profiteering" is what provides jobs to over 1,000 employees of the company, maintaining the quality of the chocolate and its price at the best possible levels given the volatility of prices and the generally adverse market conditions (inflation, supply chain difficulties, increased production costs, but mainly monstrous increases in the price of raw materials).
Είναι μια πολύ ωραία σοκολάτα για τα δεδομένα της συγκριτικά πάντα με τις υπόλοιπες Ντουμπάϊ που κυκλοφορούν. Όσον αφορά την τιμή: προφανώς είναι ανεβασμένη, ωστόσο πριν βιαστεί κάποιος να κουνήσει το δάχτυλο στην εταιρία, να ψάξει λίγο να δει πόσο έχει αυξηθεί κόστος του κακάο με το αντίστοιχο αντίκτυπο που αυτό θα έχει στο κόστος παραγωγής, κάτι που εν τελεί μεταφέρεται σαν «ντόμινο» στην τελική τιμή που αγοράζεις στα σούπερ μάρκετ. Η ιον παραμένει μια 100% ελληνική εταιρία και ΟΧΙ δε θα αυξήσει τις τιμές της άνευ λόγου και αιτίας για την «αισχροκέρδεια» που διατυμπανίζουν κάποιοι. Αυτή η «αισχροκέρδεια» είναι που δίνει δουλειά σε πάνω από 1000 εργαζόμενους της εταιρίας, διατηρώντας την ποιότητα της σοκολάτας και την τιμή της σε όσο καλύτερα επίπεδα δεδομένου της μεταβλητότητας των τιμών και των γενικότερων αντίξοων συνθηκών της αγοράς (πληθωρισμός, αντιξοότητες στην αλυσίδα εφοδιασμού, αυξημένο κόστος παραγωγής αλλά κυρίως τερατώδεις αυξήσεις στην τιμή της πρώτης ύλης).
The chocolate is nice, you can tell it has peanuts inside, it's fine and I have my own peanut trees and I know peanuts very well. Now, how the regular Dubai is, I don't know and I don't care either. This is a nice chocolate with peanut flavor! Why are you making such a fuss...
Ωραία είναι η σοκολάτα καταλαβαίνεις ότι έχει φυστίκι μέσα, μια χαρά είναι και έχω και δικές μου φυστικιες και γνωρίζω πολύ καλά το φυστίκι. Τώρα πως είναι η κανονική Dubai δεν ξέρω και δεν με ενδιαφέρει κι όλας. Αυτή είναι μια ωραία σοκολάτα με γεύση φυστίκι! Πώς κάνετε έτσι....
It goes without saying that it isn't worth its price of €2.5, and that would be too much. But generally, everything I've eaten from Dubay so far has been terrible, and I wonder why there's so much fuss. The kataifi, in any case, should be eaten with syrup and not dry-roasted with pralines
εννοείται πως δεν αξίζει τα λεφτά της 2,5€ και πολύ θα ήτανε. αλλά γενικά ότι έχω φάει ντουμπάει μέχρι τώρα είναι χάλια και απορώ γιατί τόσος ντόρος.
το κανταΐφι τέλος πάντων τρώγεται με σιρόπι και όχι ξεροψημένο με πραλίνες
It's not something wow. And the cost is not justified by what it offers. The simple one with the peanut is at €2. The good thing is that it's not overly sweet and doesn't feel greasy.
Δεν είναι κάτι ουάου. Και δεν δικαιολογείται το κόστος με αυτό που προσφέρει. Η απλή με το φυστίκι, είναι στα 2€. Το καλό πως δεν είναι υπερβολικά γλυκό και δεν λιγώνει.
The taste is not that bad, but it doesn't remind me of Dubai chocolate at all. The price of 5 euros at the supermarket is simply unacceptable. I expected much more from a brand that makes such nice chocolates
απο γεύση δεν είναι τόσο χαλια αλλά μόνο Dubai chocolate δεν θυμίζει.Η τιμή τών 5 ευρώ στα σούπερ μάρκετ είναι απλά απαράδεκτη . περίμενα πολλά παραπάνω απο μια μάρκα που βγάζει τόσο ωραίες σοκολάτες
I was reading the comments and I wasn't going to buy it. They put it on sale for about 3€, and I tried it today. I have eaten other Dubai, and this one didn't seem worse or better to me. You can taste the peanut, even though many comments said it is tasteless. The Aegina peanut by itself doesn't have a strong flavor, so it's logical that it wouldn't be strong inside chocolate that has additional sugar. There's a lot of hype about the Dubai... it's just a nice chocolate.
Διάβαζα τα σχόλια και δεν την αγόραζα. Την έβγαλαν σε έκπτωση 3€ περίπου, και τη δοκίμασα σήμερα. Έχω φάει και άλλες Dubai, και αυτή δεν μου φάνηκε ούτε χειρότερη ούτε καλύτερη. Καταλαβαίνεις τη γεύση του φυστικιού, άλλο που πολλά σχόλια λέγαν ότι είναι άγευστη. Το φυστίκι Αιγίνης από μόνο του δεν έχει έντονη γεύση, λογικό να μην είναι έντονη και μέσα σε σοκολάτα που έχει επιπλέον ζάχαρη. Πολύ το hype με τα Dubai... είναι απλά μια ωραία σοκολάτα.
The worst chocolate I have ever eaten in my life, I threw away half of it, it has nothing to do with the taste of Dubai chocolate, basically the kataifi doesn't even exist, for the price, no words.
Η χειρότερη σοκολάτα που έχω φάει στη ζωή μου την μισή την πέταξα, δεν έχει καμία σχέση με την γεύση της σοκολάτας ντουμπάι, βασικά το κανταϊφι δεν υφίσταται καν, για την τιμή ούτε λόγος.
Very poor filling, it's approximately DUBAI. ION proves that it is profiting by exploiting the memories of our childhood and serves us expensive mediocrity. Unfortunately, it has no chance in the global market. First in the village...
Πολύ φτωχή γέμιση, είναι κατά προσέγγιση DUBAI. Η ΙΟΝ αποδεικνύει ότι κερδοσκοπεί εκμεταλευόμενη τις αναμνήσεις των παιδικών μας χρόνων και μας πασάρει ακριβές μετριότητες. Δυστυχώς δεν έχει καμμία τύχη στην παγκόσμια αγορά. Πρώτος στο χωριό...
The taste is good, I won't say otherwise! You can feel the peanut, it's great for a try! However, it's expensive to make it a habit! Double the price of the other breaks
Καλη η γευση της, δε λέω! Νιώθεις και το φυστίκι, μια χαρά για δοκιμή! Ειναι ακριβή όμως για να γίνει συνήθεια! Διπλάσια τιμή από τις υπόλοιπες break
With 5 euros you eat fantastic chocolates... ION has really lowered its standards with this one.. it acted as if it needed a quick influx of cash.. It's a shame it mocks our intelligence...
με 5 ευρώ τρως φανταστικές σοκολάτες... η ΙΟΝ έριξε πολύ το επίπεδο της με αυτήν εδώ.. συμπεριφέρθηκε σαν να είχε ανάγκη εισροής γρήγορου χρήματος.. Κρίμα που εμπαίζει την νοημοσύνη μας...
As some have mentioned below, it is done for profiteering. Ion has generally raised the prices of all its products, like some other companies. It's a shame, but the world is to blame for buying them. Just like back then with Prime, now when something becomes a trend, they look to take your money. Then the price drops, but everything is fine as if nothing is happening. It is not worth the money in any case. Also, having tried many chocolates, it didn't impress me at all in terms of taste. The regular Break chocolates, on the other hand, are nice chocolates. 1 star regardless because it offered me nothing. Also, as a product, the nuts cover the taste of the chocolate, so you don't really taste it, and the kataifi, which is supposed to have something special, does not. It has nothing superior compared to other chocolates to be worth double. Just my opinion.
Όπως είπαν παρακάτω κάποιοι γίνεται για αισχροκερδια.Η ιον γενικά έχει ανεβάσει πολυ τις τιμές σε ολα της τα προϊόντα όπως και κάποιες άλλες εταιρείες.Ειναι κρίμα αυτό αλλά ο κόσμος φταίει που τα αγοράζει.Οπως τότε και με το prime έτσι και τώρα όταν κάτι γίνεται τάση κοιτάνε να σου φάνε τα λεφτα.Μετα πέφτει η τιμή αλλά όλα καλά σαν να μην τρέχει τίποτα.Δεν αξίζει τα χρήματα σε καμμια περίπτωση.Επισης έχοντας δοκιμάσει πολλές σοκολατες γενικώς δεν μου έκανε καμμια αίσθηση στην γεύση Οι κανονικες break αντιθέτως είναι ωραίες σοκολατες.1 αστέρι όπως και να έχει λόγω του ότι δεν μου προσέφερε τίποτα.Επισης σαν προϊόν οι ξηροί καρποί καλύπτουν την γεύση της σοκολάτας οπότε δεν την καταλαβαίνεις και το κανταιφι που υποτίθεται έχει όχι κάτι το ιδιαίτερο.Δεν έχει τίποτα το ανώτερο σε σχέση με τις υπόλοιπες σοκολατες ώστε να αξίζει διπλάσια.Αποψη μου πάντα.
I don't understand why people give it 1 star (probably due to the price). Initially, it has whole pieces of pistachio, not just simple praline, which are visible when you cut it. I might have liked it more with dark chocolate because it is sweet with the regular one.
δεν καταλαβαίνω γιατί ο κόσμος της βάζει 1 αστέρι (μάλλον λόγω τιμής). Αρχικά έχει ολόκληρα κομμάτια φυστικιου όχι απλή πραλίνα, τα οποία φαίνονται όταν την κόβεις. Ίσως θα μου άρεσε με μαύρη σοκολάτα πιο πολύ γιατί είναι γλυκιά με την κανονική.
It is the lightest Dubai chocolate I have tried. You can taste the peanut, the cream, and it is not stuffed with kataifi. The coating is the favorite ION and in the filling, you can taste the shelled peanut, as you can see it too! Finally, it doesn't remind you at all of other Dubai chocolates that sit heavy in your stomach.
The price is normal if we take into account 1. the expensive ingredients, 2. more preparations-techniques than a simple chocolate which means more preparation time, more labor, and higher energy costs.
The comparison with Dubai chocolates that sit heavy in your stomach, filled with cheap kataifi, artificial colors, and peanut flavor is at least ridiculous.
Είναι η πιο ανάλαφρη σοκολάτα Ντουμπάι που έχω δοκιμάσει. Καταλαβαίνεις το φυστίκι, την κρέμα και δεν ειναι μπουκομένο με κανταϊφι. Η επικάλυψη είναι η αγαπημένη ΙΟΝ και στην γέμιση καταλαβαίνεις φυστίκι κελυφωτό, αφού το βλέπεις κιόλας!
Τέλος, δεν θυμίζει καθόλου άλλες Ντουμπάι που τρως και σου κάθεται στο στομάχι.
Η τιμή είναι νορμάλ αν συνυπολογίσουμε 1. τα ακριβά υλικά, 2.περισσότερες παρασκευές-τεχνικές από μία απλή σοκολάτα που σημαίνει περισσότερος χρόνος παρασκευής, περισσότερα εργατικά και μεγαλύτερο ενεργειακό κόστος.
Η σύγκριση με σοκολάτες Ντουμπάι που σου κάθονται στο στομάχι, γεμάτες με φθηνό κανταΐφι, τεχνητά χρώματα και γεύση φυστίκι αράπικο είναι τουλάχιστον αστεία.
It's not that it's inedible, but it definitely doesn't justify its price in any way. With what exact cost of raw materials did they choose this price of 5 euros while other Breaks are 1.80???
Δεν ειναι οτι δεν τρωγεται , αλλα δεν δικαιολογει σε καμια περιπτωση τα λεφτα της , με ποιο ακριβως κοστολογιο πρωτων υλων επελεξαν αυτη τη τιμη των 5 ευρω ενω αλλες Break εχουν 1,80 ???
I liked it, and I can taste the pistachio and the chocolate just right, I really like the flavor, minus one star for the price, well, not 4.5 euros for a break chocolate.
Εμένα μου άρεσε, και το φυστίκι νιώθω και τη σοκολάτα στον βαθμό που πρέπει, η γεύση μου αρέσει πολύ, μείον ένα αστέρι για την τιμή, Ε όχι και 4.5 ευρώ για μια σοκολάτα break.
Okay, a Break chocolate. I'm not saying it's inedible, but for someone who respects their money, it's not worth 4.5 euros. Try it once to taste it, but that's it
Οκ, μια σοκολάτα break. Δεν λέω ότι δεν τρώγεται αλλά για κάποιον που σέβεται τα λεφτά του δεν αξίζει 4.5 ευρώ. Πάρτε την μια φορά να την δοκιμάσετε αλλά μέχρι εκεί
Perhaps the worst chocolate I have ever tried in my life. We tried it with 5 people and honestly wondered which person from the company ate this thing and said yes, let's put it on the market. I am referring purely to the taste aspect, not the economic one. The chocolate is a disgrace, it is inedible!! And having me pay 5 (!!!) euros makes it twice as bad. I have eaten 20 different types of Turkish delight, from Lidl to handmade confectionery, this specific JOKE from ION surpasses every limit of audacity. Withdraw it.
Ίσως η χειρότερη σοκολάτα που έχω δοκιμάσει στη ζωη μου. Δοκιμασαμε 5 ατομα και αλήθεια αναρωτιόμασταν ποιος άνθρωπος της εταιρίας έφαγε αυτό το πράγμα και ειπε ναι, ας το βγαλουμε σε κυκλοφορια. Αναφέρομαι καθαρα στο γευστικό κομμάτι, οχι το οικονομικό. Η σοκολάτα ειναι ενα αισχος, δεν τρωγεται!! Και το να με βαζεις να δινω 5 (!!!) ευρω το κανει 2 φορες χειροτερο. Εχω φαει 20 διαφορετικες ντουμπαι, απ τα λιντλ μεχρι χειροποίητες ζαχαροπλαστειου, το συγκεκριμένο ΑΣΤΕΙΟ της ΙΟΝ ξεπερνά κάθε όριο θράσους. Αποσύρετε την.
It's a shame for ION. Misleading advertising that shows a lot of filling with kataifi, while in reality the quantity is minimal. And of course, it's very expensive for what it offers.
Κρίμα για την ΙΟΝ. Παραπλάνηση διαφήμιση που δείχνει αρκετή γέμιση με κανταΐφι, ενώ στην πραγματικότητα είναι ελάχιστη η ποσότητα. Κ φυσικά πανάκριβη γι αυτό που προσφέρει.
This particular chocolate is puzzling how it passed inspections and sampling and got the green light to be released. Honestly, a company like ION has only managed to undermine its name in the market with this release.
Regarding the chocolate. The filling, as seen in the photo, has nothing to do with the cover. Not even close. If one looks at the ingredients, they will see that it contains 15% pistachio and 5.5% kataifi, which is minimal compared to others that I hear it being compared to, but in general, it's a bit low. The problem, however, is that due to the milk chocolate it contains, you honestly barely taste any other flavor (a bit of the Aegina pistachio) and some crunchiness. The worst part comes with its price. This would be bad if it were at the same price as the others, around €2. At €4.5+, however, it is among the most wasted money...
Η συγκεκριμένη σοκολάτα είναι απορίας άξιο πώς πέρασε από ελέγχους και δειγματισμό και πήρε το οκ να κυκλοφορήσει. Ειλικρινά μια εταιρεία όπως η ΙΟΝ το μόνο που κατάφερε είναι να υπονομεύσει το όνομα της στην αγορά με αυτή την κυκλοφορία.
Στα της σοκολάτας. Η γέμιση όπως φαίνεται και στην φώτο ουδεμία σχέση με το εξώφυλλο. Ούτε κοντά. Αν ανατρέξει κανείς στα συστατικά θα δεί πως περιέχει 15% φυστίκι και 5,5% καταΐφι, δλδ ελάχιστα συγκριτικά με άλλες που ακούω να την συγκρίνουν, αλλά και γενικά είναι λίγο. Το πρόβλημα όμως είναι ότι λόγω της σοκολάτας γάλακτος που περιέχει, ειλικρινά δεν καταλαβαίνεις παρά ελάχιστα άλλη γεύση (λίγο το φυστίκι Αιγίνης) και κάποια τραγανότητα. Το χειρότερο έρχεται με την τιμή της. Η συγκεκριμένη θα ήταν κακή αν ήταν στην ίδια τιμή με τις υπόλοιπες δλδ κάπου στα 2€. Στα 4,5€+ όμως είναι από τα ποιο πεταμένα λεφτά...
Loses one star because I wanted more filling inside.
It's not as green as it looks in the photo outside, and that's good because no paste made from 100% pistachio is that green.
It has very nice chocolate on the outside, and its filling is crunchy with an aftertaste of Aegina pistachio.
It's worth it as chocolate, but the price should drop a bit.
Χάνει ένα αστέρι γιατί ήθελα παραπάνω γέμιση εσωτερικά.
Δεν είναι τόσο πράσινη όσο δείχνει στη φωτογραφία εξωτερικά και αυτό είναι καλό γιατί καμία πάστα από 100% φυστίκι δεν είναι τόσοοο πράσινη.
Έχει πολύ ωραία σοκολάτα εξωτερικά και η γέμισή της είναι τραγανή με επίγευση φυστικιού Αιγίνης.
Αξίζει σαν σοκολάτα , αλλά να πέσει λίγο και η τιμή της.
I have never tried Dubai chocolate like many from what I see in the comments, and maybe the "original" won't even appeal to me when I eventually try it someday. This particular one, however, I personally liked quite a bit! The flavor was pure from the pistachio (with whole pieces) and the kataifi in a way. It was something different (I have always liked breaks). However, I do not agree at all with its price! Unacceptably expensive!! That's why it's 3/5. Other than that, it was a pleasant tasting experience
Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ Dubai σοκολάτα όπως πολλοί απο ότι βλέπω στα σχόλια και ίσως η "original" και να μην μου αρέσει όταν με το καλό δοκιμάσω κάποια στιγμή. Η συγκεκριμένη παντως προσωπικά μου άρεσε αρκετά! Ήταν καθαρή η γεύση απο το φυστίκη (με κομμάτια ολόκληρά) και του καταιφιου κατα κάποιο τρόπο. Ήταν κάτι το διαφορετικό (πάντα μου άρεσαν οι break). Σε καμία περίπτωση όμως δεν συμφωνώ με την τιμή της! Απαράδεκτα ακριβή !! Γιαυτό και τα 3/5. Κατα τα άλλα ηταν ευχάριστη δοκιμή
Compared to the other Dubai I have tried, this one is the sweetest. It definitely has less pistachio than other Dubai, but it is delicious chocolate. It is a bit overpriced for its price due to the trend, but overall I really liked the balance of chocolate and pistachio and I would buy it again!
Σε σχέση με τις υπόλοιπες Dubai που έχω δοκιμάσει, είναι η πιο γλυκιά. Βγάζει σίγουρα λιγότερο φιστίκι από άλλες Dubai, αλλά είναι πεντανόστιμη σοκολάτα.
Είναι λίγο τσιμπημένη για την τιμή της λόγω trend, αλλά γενικότερα μου άρεσε πάρα πολύ η ισορροπία σοκολάτας-φιστικιού και θα την αγόραζα ξανά!
Ion, if you are reading this, bring back the break chocolate bar. It wasn't something amazing for someone to make it a staple. I appreciate the whole pieces of peanut you thought to include, I liked this originality.
Ιον αν με διαβάζεις, ξαναφέρε την break σοκοφρέτα. Δεν ήταν κάτι φοβερό αυτή η ντουμπαι για να την καθιερώσει καποιος να την τρωει. Εκτιμώ τα ολόκληρα κομμάτια φυστικιου που σκέφτηκες να βάλεις, μου αρεσε αυτή η πρωτοτυπία.
I bought the product and I still regret the 4.63€ I spent to eat this which was really disappointing. Anyway, it's a shame that there are these prices in the market for a chocolate. What a pity!
Αγόρασα το προϊόν και μετανιώνω ακόμα τα 4,63€ που έδωσα για να φάω αυτό το οποίο ήταν πραγματικά απογοητευτικό όπως και να έχει είναι κρίμα να υπάρχουν αυτές οι τιμές στην αγορά για μια σοκολάτα .κρίμα !
Unfortunately, disappointment on all levels. A simple milk chocolate. The filling is minimal, and dried out with no flavor and no moisture (some syrup). It feels like eating something dried and tasteless. Let's not talk about the price. Quite shameful. Very expensive, not worth it.
Δυστηχως απογοήτευση σε όλα τα επίπεδα.Μια σοκολάτα γάλακτος απλά.Η γέμιση ελάχιστη,και ξεραμένη χωρίς καθολου γεύση και χωρίς υγρασία(κάποιο σιρόπι)Μοιάζει σαν να τρως κάτι ξεραμένο και άγευστο.Να μην μιλησουμε για την τιμή.Καπου ντροπή.Πολυ ακριβή δεν αξίζει.
First time trying Dubai chocolate so I can't compare it with others. I taste a rather sweet milk chocolate with a slightly crunchy texture. I didn't notice any pistachio flavor. I got it from a kiosk along with newspapers and didn't see the price. I assumed it was around €2. When I later saw it was €5 I was shocked, I would never pay that much. From now on, I'll check prices first and then buy, I won't get fooled again.
Update 09/2025: I happened to try genuine chocolate from Dubai where 200g cost €40! Honestly, the kadaifi inside was like eating straw mixed with chocolate. After that, the equivalent from ION seems like a dream to me...
Πρώτη φορά δοκιμάζω σοκολάτα Dubai οπότε δεν μπορώ να συγκρίνω με άλλες. Γεύομαι μια αρκετά γλυκιά σοκολάτα γάλακτος με λίγο κρατσανιστη υφή. Γεύση φυστίκι δεν κατάλαβα. Την πήρα από περίπτερο μαζί με εφημερίδες και δεν είδα τιμή. Υπέθετα κάπου στα 2€. Όταν είδα μετά 5€ τρελάθηκα, δεν θα τα έδινα με την καμία. Από δω και πέρα πρώτα θα κοιτάω τιμές και μετά θα αγοράζω, δεν την ξαναπαταω.
Update 09/2025: Έτυχε να δοκιμάσω γνήσια σοκολάτα από το Dubai που τα 200γρ. κόστισαν 40€! Πραγματικά το κανταΐφι μέσα ήταν σαν να τρώω άχυρο ανακατεμένο με σοκολάτα. Μετά από αυτό η αντίστοιχη της ΙΟΝ μου φαίνεται όνειρο...
It is a very nice chocolate for its standards, always compared to the other Dubai chocolates available. As for the price: obviously it is higher, however, before someone rushes to point the finger at the company, they should look into how much the cost of cocoa has increased and the corresponding impact this has on production costs, something that ultimately gets passed on like a "domino effect" to the final price you pay at supermarkets. ION remains a 100% Greek company and NO, it will not increase its prices without reason or cause for the "profiteering" that some people claim. This so-called "profiteering" is what provides jobs to over 1,000 employees of the company, maintaining the quality of the chocolate and its price at the best possible levels given the volatility of prices and the generally adverse market conditions (inflation, supply chain difficulties, increased production costs, but mainly monstrous increases in the price of raw materials).
Είναι μια πολύ ωραία σοκολάτα για τα δεδομένα της συγκριτικά πάντα με τις υπόλοιπες Ντουμπάϊ που κυκλοφορούν. Όσον αφορά την τιμή: προφανώς είναι ανεβασμένη, ωστόσο πριν βιαστεί κάποιος να κουνήσει το δάχτυλο στην εταιρία, να ψάξει λίγο να δει πόσο έχει αυξηθεί κόστος του κακάο με το αντίστοιχο αντίκτυπο που αυτό θα έχει στο κόστος παραγωγής, κάτι που εν τελεί μεταφέρεται σαν «ντόμινο» στην τελική τιμή που αγοράζεις στα σούπερ μάρκετ. Η ιον παραμένει μια 100% ελληνική εταιρία και ΟΧΙ δε θα αυξήσει τις τιμές της άνευ λόγου και αιτίας για την «αισχροκέρδεια» που διατυμπανίζουν κάποιοι. Αυτή η «αισχροκέρδεια» είναι που δίνει δουλειά σε πάνω από 1000 εργαζόμενους της εταιρίας, διατηρώντας την ποιότητα της σοκολάτας και την τιμή της σε όσο καλύτερα επίπεδα δεδομένου της μεταβλητότητας των τιμών και των γενικότερων αντίξοων συνθηκών της αγοράς (πληθωρισμός, αντιξοότητες στην αλυσίδα εφοδιασμού, αυξημένο κόστος παραγωγής αλλά κυρίως τερατώδεις αυξήσεις στην τιμή της πρώτης ύλης).
The chocolate is nice, you can tell it has peanuts inside, it's fine and I have my own peanut trees and I know peanuts very well. Now, how the regular Dubai is, I don't know and I don't care either. This is a nice chocolate with peanut flavor! Why are you making such a fuss...
Ωραία είναι η σοκολάτα καταλαβαίνεις ότι έχει φυστίκι μέσα, μια χαρά είναι και έχω και δικές μου φυστικιες και γνωρίζω πολύ καλά το φυστίκι. Τώρα πως είναι η κανονική Dubai δεν ξέρω και δεν με ενδιαφέρει κι όλας. Αυτή είναι μια ωραία σοκολάτα με γεύση φυστίκι! Πώς κάνετε έτσι....
It goes without saying that it isn't worth its price of €2.5, and that would be too much. But generally, everything I've eaten from Dubay so far has been terrible, and I wonder why there's so much fuss. The kataifi, in any case, should be eaten with syrup and not dry-roasted with pralines
εννοείται πως δεν αξίζει τα λεφτά της 2,5€ και πολύ θα ήτανε. αλλά γενικά ότι έχω φάει ντουμπάει μέχρι τώρα είναι χάλια και απορώ γιατί τόσος ντόρος.
το κανταΐφι τέλος πάντων τρώγεται με σιρόπι και όχι ξεροψημένο με πραλίνες
It's not something wow. And the cost is not justified by what it offers. The simple one with the peanut is at €2. The good thing is that it's not overly sweet and doesn't feel greasy.
Δεν είναι κάτι ουάου. Και δεν δικαιολογείται το κόστος με αυτό που προσφέρει. Η απλή με το φυστίκι, είναι στα 2€. Το καλό πως δεν είναι υπερβολικά γλυκό και δεν λιγώνει.
The taste is not that bad, but it doesn't remind me of Dubai chocolate at all. The price of 5 euros at the supermarket is simply unacceptable. I expected much more from a brand that makes such nice chocolates
απο γεύση δεν είναι τόσο χαλια αλλά μόνο Dubai chocolate δεν θυμίζει.Η τιμή τών 5 ευρώ στα σούπερ μάρκετ είναι απλά απαράδεκτη . περίμενα πολλά παραπάνω απο μια μάρκα που βγάζει τόσο ωραίες σοκολάτες
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
It is a very nice chocolate for its standards, always compared to the other Dubai chocolates available. As for the price: obviously it is higher, however, before someone rushes to point the finger at the company, they should look into how much the cost of cocoa has increased and the corresponding impact this has on production costs, something that ultimately gets passed on like a "domino effect" to the final price you pay at supermarkets. ION remains a 100% Greek company and NO, it will not increase its prices without reason or cause for the "profiteering" that some people claim. This so-called "profiteering" is what provides jobs to over 1,000 employees of the company, maintaining the quality of the chocolate and its price at the best possible levels given the volatility of prices and the generally adverse market conditions (inflation, supply chain difficulties, increased production costs, but mainly monstrous increases in the price of raw materials).
Είναι μια πολύ ωραία σοκολάτα για τα δεδομένα της συγκριτικά πάντα με τις υπόλοιπες Ντουμπάϊ που κυκλοφορούν. Όσον αφορά την τιμή: προφανώς είναι ανεβασμένη, ωστόσο πριν βιαστεί κάποιος να κουνήσει το δάχτυλο στην εταιρία, να ψάξει λίγο να δει πόσο έχει αυξηθεί κόστος του κακάο με το αντίστοιχο αντίκτυπο που αυτό θα έχει στο κόστος παραγωγής, κάτι που εν τελεί μεταφέρεται σαν «ντόμινο» στην τελική τιμή που αγοράζεις στα σούπερ μάρκετ. Η ιον παραμένει μια 100% ελληνική εταιρία και ΟΧΙ δε θα αυξήσει τις τιμές της άνευ λόγου και αιτίας για την «αισχροκέρδεια» που διατυμπανίζουν κάποιοι. Αυτή η «αισχροκέρδεια» είναι που δίνει δουλειά σε πάνω από 1000 εργαζόμενους της εταιρίας, διατηρώντας την ποιότητα της σοκολάτας και την τιμή της σε όσο καλύτερα επίπεδα δεδομένου της μεταβλητότητας των τιμών και των γενικότερων αντίξοων συνθηκών της αγοράς (πληθωρισμός, αντιξοότητες στην αλυσίδα εφοδιασμού, αυξημένο κόστος παραγωγής αλλά κυρίως τερατώδεις αυξήσεις στην τιμή της πρώτης ύλης).
The chocolate is nice, you can tell it has peanuts inside, it's fine and I have my own peanut trees and I know peanuts very well. Now, how the regular Dubai is, I don't know and I don't care either. This is a nice chocolate with peanut flavor! Why are you making such a fuss...
Ωραία είναι η σοκολάτα καταλαβαίνεις ότι έχει φυστίκι μέσα, μια χαρά είναι και έχω και δικές μου φυστικιες και γνωρίζω πολύ καλά το φυστίκι. Τώρα πως είναι η κανονική Dubai δεν ξέρω και δεν με ενδιαφέρει κι όλας. Αυτή είναι μια ωραία σοκολάτα με γεύση φυστίκι! Πώς κάνετε έτσι....
It goes without saying that it isn't worth its price of €2.5, and that would be too much. But generally, everything I've eaten from Dubay so far has been terrible, and I wonder why there's so much fuss. The kataifi, in any case, should be eaten with syrup and not dry-roasted with pralines
εννοείται πως δεν αξίζει τα λεφτά της 2,5€ και πολύ θα ήτανε. αλλά γενικά ότι έχω φάει ντουμπάει μέχρι τώρα είναι χάλια και απορώ γιατί τόσος ντόρος.
το κανταΐφι τέλος πάντων τρώγεται με σιρόπι και όχι ξεροψημένο με πραλίνες
It's not something wow. And the cost is not justified by what it offers. The simple one with the peanut is at €2. The good thing is that it's not overly sweet and doesn't feel greasy.
Δεν είναι κάτι ουάου. Και δεν δικαιολογείται το κόστος με αυτό που προσφέρει. Η απλή με το φυστίκι, είναι στα 2€. Το καλό πως δεν είναι υπερβολικά γλυκό και δεν λιγώνει.
The taste is not that bad, but it doesn't remind me of Dubai chocolate at all. The price of 5 euros at the supermarket is simply unacceptable. I expected much more from a brand that makes such nice chocolates
απο γεύση δεν είναι τόσο χαλια αλλά μόνο Dubai chocolate δεν θυμίζει.Η τιμή τών 5 ευρώ στα σούπερ μάρκετ είναι απλά απαράδεκτη . περίμενα πολλά παραπάνω απο μια μάρκα που βγάζει τόσο ωραίες σοκολάτες
I was reading the comments and I wasn't going to buy it. They put it on sale for about 3€, and I tried it today. I have eaten other Dubai, and this one didn't seem worse or better to me. You can taste the peanut, even though many comments said it is tasteless. The Aegina peanut by itself doesn't have a strong flavor, so it's logical that it wouldn't be strong inside chocolate that has additional sugar. There's a lot of hype about the Dubai... it's just a nice chocolate.
Διάβαζα τα σχόλια και δεν την αγόραζα. Την έβγαλαν σε έκπτωση 3€ περίπου, και τη δοκίμασα σήμερα. Έχω φάει και άλλες Dubai, και αυτή δεν μου φάνηκε ούτε χειρότερη ούτε καλύτερη. Καταλαβαίνεις τη γεύση του φυστικιού, άλλο που πολλά σχόλια λέγαν ότι είναι άγευστη. Το φυστίκι Αιγίνης από μόνο του δεν έχει έντονη γεύση, λογικό να μην είναι έντονη και μέσα σε σοκολάτα που έχει επιπλέον ζάχαρη. Πολύ το hype με τα Dubai... είναι απλά μια ωραία σοκολάτα.
The worst chocolate I have ever eaten in my life, I threw away half of it, it has nothing to do with the taste of Dubai chocolate, basically the kataifi doesn't even exist, for the price, no words.
Η χειρότερη σοκολάτα που έχω φάει στη ζωή μου την μισή την πέταξα, δεν έχει καμία σχέση με την γεύση της σοκολάτας ντουμπάι, βασικά το κανταϊφι δεν υφίσταται καν, για την τιμή ούτε λόγος.
Very poor filling, it's approximately DUBAI. ION proves that it is profiting by exploiting the memories of our childhood and serves us expensive mediocrity. Unfortunately, it has no chance in the global market. First in the village...
Πολύ φτωχή γέμιση, είναι κατά προσέγγιση DUBAI. Η ΙΟΝ αποδεικνύει ότι κερδοσκοπεί εκμεταλευόμενη τις αναμνήσεις των παιδικών μας χρόνων και μας πασάρει ακριβές μετριότητες. Δυστυχώς δεν έχει καμμία τύχη στην παγκόσμια αγορά. Πρώτος στο χωριό...
The taste is good, I won't say otherwise! You can feel the peanut, it's great for a try! However, it's expensive to make it a habit! Double the price of the other breaks
Καλη η γευση της, δε λέω! Νιώθεις και το φυστίκι, μια χαρά για δοκιμή! Ειναι ακριβή όμως για να γίνει συνήθεια! Διπλάσια τιμή από τις υπόλοιπες break
With 5 euros you eat fantastic chocolates... ION has really lowered its standards with this one.. it acted as if it needed a quick influx of cash.. It's a shame it mocks our intelligence...
με 5 ευρώ τρως φανταστικές σοκολάτες... η ΙΟΝ έριξε πολύ το επίπεδο της με αυτήν εδώ.. συμπεριφέρθηκε σαν να είχε ανάγκη εισροής γρήγορου χρήματος.. Κρίμα που εμπαίζει την νοημοσύνη μας...
As some have mentioned below, it is done for profiteering. Ion has generally raised the prices of all its products, like some other companies. It's a shame, but the world is to blame for buying them. Just like back then with Prime, now when something becomes a trend, they look to take your money. Then the price drops, but everything is fine as if nothing is happening. It is not worth the money in any case. Also, having tried many chocolates, it didn't impress me at all in terms of taste. The regular Break chocolates, on the other hand, are nice chocolates. 1 star regardless because it offered me nothing. Also, as a product, the nuts cover the taste of the chocolate, so you don't really taste it, and the kataifi, which is supposed to have something special, does not. It has nothing superior compared to other chocolates to be worth double. Just my opinion.
Όπως είπαν παρακάτω κάποιοι γίνεται για αισχροκερδια.Η ιον γενικά έχει ανεβάσει πολυ τις τιμές σε ολα της τα προϊόντα όπως και κάποιες άλλες εταιρείες.Ειναι κρίμα αυτό αλλά ο κόσμος φταίει που τα αγοράζει.Οπως τότε και με το prime έτσι και τώρα όταν κάτι γίνεται τάση κοιτάνε να σου φάνε τα λεφτα.Μετα πέφτει η τιμή αλλά όλα καλά σαν να μην τρέχει τίποτα.Δεν αξίζει τα χρήματα σε καμμια περίπτωση.Επισης έχοντας δοκιμάσει πολλές σοκολατες γενικώς δεν μου έκανε καμμια αίσθηση στην γεύση Οι κανονικες break αντιθέτως είναι ωραίες σοκολατες.1 αστέρι όπως και να έχει λόγω του ότι δεν μου προσέφερε τίποτα.Επισης σαν προϊόν οι ξηροί καρποί καλύπτουν την γεύση της σοκολάτας οπότε δεν την καταλαβαίνεις και το κανταιφι που υποτίθεται έχει όχι κάτι το ιδιαίτερο.Δεν έχει τίποτα το ανώτερο σε σχέση με τις υπόλοιπες σοκολατες ώστε να αξίζει διπλάσια.Αποψη μου πάντα.
I don't understand why people give it 1 star (probably due to the price). Initially, it has whole pieces of pistachio, not just simple praline, which are visible when you cut it. I might have liked it more with dark chocolate because it is sweet with the regular one.
δεν καταλαβαίνω γιατί ο κόσμος της βάζει 1 αστέρι (μάλλον λόγω τιμής). Αρχικά έχει ολόκληρα κομμάτια φυστικιου όχι απλή πραλίνα, τα οποία φαίνονται όταν την κόβεις. Ίσως θα μου άρεσε με μαύρη σοκολάτα πιο πολύ γιατί είναι γλυκιά με την κανονική.
It is the lightest Dubai chocolate I have tried. You can taste the peanut, the cream, and it is not stuffed with kataifi. The coating is the favorite ION and in the filling, you can taste the shelled peanut, as you can see it too! Finally, it doesn't remind you at all of other Dubai chocolates that sit heavy in your stomach.
The price is normal if we take into account 1. the expensive ingredients, 2. more preparations-techniques than a simple chocolate which means more preparation time, more labor, and higher energy costs.
The comparison with Dubai chocolates that sit heavy in your stomach, filled with cheap kataifi, artificial colors, and peanut flavor is at least ridiculous.
Είναι η πιο ανάλαφρη σοκολάτα Ντουμπάι που έχω δοκιμάσει. Καταλαβαίνεις το φυστίκι, την κρέμα και δεν ειναι μπουκομένο με κανταϊφι. Η επικάλυψη είναι η αγαπημένη ΙΟΝ και στην γέμιση καταλαβαίνεις φυστίκι κελυφωτό, αφού το βλέπεις κιόλας!
Τέλος, δεν θυμίζει καθόλου άλλες Ντουμπάι που τρως και σου κάθεται στο στομάχι.
Η τιμή είναι νορμάλ αν συνυπολογίσουμε 1. τα ακριβά υλικά, 2.περισσότερες παρασκευές-τεχνικές από μία απλή σοκολάτα που σημαίνει περισσότερος χρόνος παρασκευής, περισσότερα εργατικά και μεγαλύτερο ενεργειακό κόστος.
Η σύγκριση με σοκολάτες Ντουμπάι που σου κάθονται στο στομάχι, γεμάτες με φθηνό κανταΐφι, τεχνητά χρώματα και γεύση φυστίκι αράπικο είναι τουλάχιστον αστεία.
It's not that it's inedible, but it definitely doesn't justify its price in any way. With what exact cost of raw materials did they choose this price of 5 euros while other Breaks are 1.80???
Δεν ειναι οτι δεν τρωγεται , αλλα δεν δικαιολογει σε καμια περιπτωση τα λεφτα της , με ποιο ακριβως κοστολογιο πρωτων υλων επελεξαν αυτη τη τιμη των 5 ευρω ενω αλλες Break εχουν 1,80 ???
I liked it, and I can taste the pistachio and the chocolate just right, I really like the flavor, minus one star for the price, well, not 4.5 euros for a break chocolate.
Εμένα μου άρεσε, και το φυστίκι νιώθω και τη σοκολάτα στον βαθμό που πρέπει, η γεύση μου αρέσει πολύ, μείον ένα αστέρι για την τιμή, Ε όχι και 4.5 ευρώ για μια σοκολάτα break.
Okay, a Break chocolate. I'm not saying it's inedible, but for someone who respects their money, it's not worth 4.5 euros. Try it once to taste it, but that's it
Οκ, μια σοκολάτα break. Δεν λέω ότι δεν τρώγεται αλλά για κάποιον που σέβεται τα λεφτά του δεν αξίζει 4.5 ευρώ. Πάρτε την μια φορά να την δοκιμάσετε αλλά μέχρι εκεί
Perhaps the worst chocolate I have ever tried in my life. We tried it with 5 people and honestly wondered which person from the company ate this thing and said yes, let's put it on the market. I am referring purely to the taste aspect, not the economic one. The chocolate is a disgrace, it is inedible!! And having me pay 5 (!!!) euros makes it twice as bad. I have eaten 20 different types of Turkish delight, from Lidl to handmade confectionery, this specific JOKE from ION surpasses every limit of audacity. Withdraw it.
Ίσως η χειρότερη σοκολάτα που έχω δοκιμάσει στη ζωη μου. Δοκιμασαμε 5 ατομα και αλήθεια αναρωτιόμασταν ποιος άνθρωπος της εταιρίας έφαγε αυτό το πράγμα και ειπε ναι, ας το βγαλουμε σε κυκλοφορια. Αναφέρομαι καθαρα στο γευστικό κομμάτι, οχι το οικονομικό. Η σοκολάτα ειναι ενα αισχος, δεν τρωγεται!! Και το να με βαζεις να δινω 5 (!!!) ευρω το κανει 2 φορες χειροτερο. Εχω φαει 20 διαφορετικες ντουμπαι, απ τα λιντλ μεχρι χειροποίητες ζαχαροπλαστειου, το συγκεκριμένο ΑΣΤΕΙΟ της ΙΟΝ ξεπερνά κάθε όριο θράσους. Αποσύρετε την.
It's a shame for ION. Misleading advertising that shows a lot of filling with kataifi, while in reality the quantity is minimal. And of course, it's very expensive for what it offers.
Κρίμα για την ΙΟΝ. Παραπλάνηση διαφήμιση που δείχνει αρκετή γέμιση με κανταΐφι, ενώ στην πραγματικότητα είναι ελάχιστη η ποσότητα. Κ φυσικά πανάκριβη γι αυτό που προσφέρει.
This particular chocolate is puzzling how it passed inspections and sampling and got the green light to be released. Honestly, a company like ION has only managed to undermine its name in the market with this release.
Regarding the chocolate. The filling, as seen in the photo, has nothing to do with the cover. Not even close. If one looks at the ingredients, they will see that it contains 15% pistachio and 5.5% kataifi, which is minimal compared to others that I hear it being compared to, but in general, it's a bit low. The problem, however, is that due to the milk chocolate it contains, you honestly barely taste any other flavor (a bit of the Aegina pistachio) and some crunchiness. The worst part comes with its price. This would be bad if it were at the same price as the others, around €2. At €4.5+, however, it is among the most wasted money...
Η συγκεκριμένη σοκολάτα είναι απορίας άξιο πώς πέρασε από ελέγχους και δειγματισμό και πήρε το οκ να κυκλοφορήσει. Ειλικρινά μια εταιρεία όπως η ΙΟΝ το μόνο που κατάφερε είναι να υπονομεύσει το όνομα της στην αγορά με αυτή την κυκλοφορία.
Στα της σοκολάτας. Η γέμιση όπως φαίνεται και στην φώτο ουδεμία σχέση με το εξώφυλλο. Ούτε κοντά. Αν ανατρέξει κανείς στα συστατικά θα δεί πως περιέχει 15% φυστίκι και 5,5% καταΐφι, δλδ ελάχιστα συγκριτικά με άλλες που ακούω να την συγκρίνουν, αλλά και γενικά είναι λίγο. Το πρόβλημα όμως είναι ότι λόγω της σοκολάτας γάλακτος που περιέχει, ειλικρινά δεν καταλαβαίνεις παρά ελάχιστα άλλη γεύση (λίγο το φυστίκι Αιγίνης) και κάποια τραγανότητα. Το χειρότερο έρχεται με την τιμή της. Η συγκεκριμένη θα ήταν κακή αν ήταν στην ίδια τιμή με τις υπόλοιπες δλδ κάπου στα 2€. Στα 4,5€+ όμως είναι από τα ποιο πεταμένα λεφτά...
Loses one star because I wanted more filling inside.
It's not as green as it looks in the photo outside, and that's good because no paste made from 100% pistachio is that green.
It has very nice chocolate on the outside, and its filling is crunchy with an aftertaste of Aegina pistachio.
It's worth it as chocolate, but the price should drop a bit.
Χάνει ένα αστέρι γιατί ήθελα παραπάνω γέμιση εσωτερικά.
Δεν είναι τόσο πράσινη όσο δείχνει στη φωτογραφία εξωτερικά και αυτό είναι καλό γιατί καμία πάστα από 100% φυστίκι δεν είναι τόσοοο πράσινη.
Έχει πολύ ωραία σοκολάτα εξωτερικά και η γέμισή της είναι τραγανή με επίγευση φυστικιού Αιγίνης.
Αξίζει σαν σοκολάτα , αλλά να πέσει λίγο και η τιμή της.
I have never tried Dubai chocolate like many from what I see in the comments, and maybe the "original" won't even appeal to me when I eventually try it someday. This particular one, however, I personally liked quite a bit! The flavor was pure from the pistachio (with whole pieces) and the kataifi in a way. It was something different (I have always liked breaks). However, I do not agree at all with its price! Unacceptably expensive!! That's why it's 3/5. Other than that, it was a pleasant tasting experience
Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ Dubai σοκολάτα όπως πολλοί απο ότι βλέπω στα σχόλια και ίσως η "original" και να μην μου αρέσει όταν με το καλό δοκιμάσω κάποια στιγμή. Η συγκεκριμένη παντως προσωπικά μου άρεσε αρκετά! Ήταν καθαρή η γεύση απο το φυστίκη (με κομμάτια ολόκληρά) και του καταιφιου κατα κάποιο τρόπο. Ήταν κάτι το διαφορετικό (πάντα μου άρεσαν οι break). Σε καμία περίπτωση όμως δεν συμφωνώ με την τιμή της! Απαράδεκτα ακριβή !! Γιαυτό και τα 3/5. Κατα τα άλλα ηταν ευχάριστη δοκιμή
Compared to the other Dubai I have tried, this one is the sweetest. It definitely has less pistachio than other Dubai, but it is delicious chocolate. It is a bit overpriced for its price due to the trend, but overall I really liked the balance of chocolate and pistachio and I would buy it again!
Σε σχέση με τις υπόλοιπες Dubai που έχω δοκιμάσει, είναι η πιο γλυκιά. Βγάζει σίγουρα λιγότερο φιστίκι από άλλες Dubai, αλλά είναι πεντανόστιμη σοκολάτα.
Είναι λίγο τσιμπημένη για την τιμή της λόγω trend, αλλά γενικότερα μου άρεσε πάρα πολύ η ισορροπία σοκολάτας-φιστικιού και θα την αγόραζα ξανά!
Ion, if you are reading this, bring back the break chocolate bar. It wasn't something amazing for someone to make it a staple. I appreciate the whole pieces of peanut you thought to include, I liked this originality.
Ιον αν με διαβάζεις, ξαναφέρε την break σοκοφρέτα. Δεν ήταν κάτι φοβερό αυτή η ντουμπαι για να την καθιερώσει καποιος να την τρωει. Εκτιμώ τα ολόκληρα κομμάτια φυστικιου που σκέφτηκες να βάλεις, μου αρεσε αυτή η πρωτοτυπία.
I bought the product and I still regret the 4.63€ I spent to eat this which was really disappointing. Anyway, it's a shame that there are these prices in the market for a chocolate. What a pity!
Αγόρασα το προϊόν και μετανιώνω ακόμα τα 4,63€ που έδωσα για να φάω αυτό το οποίο ήταν πραγματικά απογοητευτικό όπως και να έχει είναι κρίμα να υπάρχουν αυτές οι τιμές στην αγορά για μια σοκολάτα .κρίμα !
Unfortunately, disappointment on all levels. A simple milk chocolate. The filling is minimal, and dried out with no flavor and no moisture (some syrup). It feels like eating something dried and tasteless. Let's not talk about the price. Quite shameful. Very expensive, not worth it.
Δυστηχως απογοήτευση σε όλα τα επίπεδα.Μια σοκολάτα γάλακτος απλά.Η γέμιση ελάχιστη,και ξεραμένη χωρίς καθολου γεύση και χωρίς υγρασία(κάποιο σιρόπι)Μοιάζει σαν να τρως κάτι ξεραμένο και άγευστο.Να μην μιλησουμε για την τιμή.Καπου ντροπή.Πολυ ακριβή δεν αξίζει.
First time trying Dubai chocolate so I can't compare it with others. I taste a rather sweet milk chocolate with a slightly crunchy texture. I didn't notice any pistachio flavor. I got it from a kiosk along with newspapers and didn't see the price. I assumed it was around €2. When I later saw it was €5 I was shocked, I would never pay that much. From now on, I'll check prices first and then buy, I won't get fooled again.
Update 09/2025: I happened to try genuine chocolate from Dubai where 200g cost €40! Honestly, the kadaifi inside was like eating straw mixed with chocolate. After that, the equivalent from ION seems like a dream to me...
Πρώτη φορά δοκιμάζω σοκολάτα Dubai οπότε δεν μπορώ να συγκρίνω με άλλες. Γεύομαι μια αρκετά γλυκιά σοκολάτα γάλακτος με λίγο κρατσανιστη υφή. Γεύση φυστίκι δεν κατάλαβα. Την πήρα από περίπτερο μαζί με εφημερίδες και δεν είδα τιμή. Υπέθετα κάπου στα 2€. Όταν είδα μετά 5€ τρελάθηκα, δεν θα τα έδινα με την καμία. Από δω και πέρα πρώτα θα κοιτάω τιμές και μετά θα αγοράζω, δεν την ξαναπαταω.
Update 09/2025: Έτυχε να δοκιμάσω γνήσια σοκολάτα από το Dubai που τα 200γρ. κόστισαν 40€! Πραγματικά το κανταΐφι μέσα ήταν σαν να τρώω άχυρο ανακατεμένο με σοκολάτα. Μετά από αυτό η αντίστοιχη της ΙΟΝ μου φαίνεται όνειρο...
It is a very nice chocolate for its standards, always compared to the other Dubai chocolates available. As for the price: obviously it is higher, however, before someone rushes to point the finger at the company, they should look into how much the cost of cocoa has increased and the corresponding impact this has on production costs, something that ultimately gets passed on like a "domino effect" to the final price you pay at supermarkets. ION remains a 100% Greek company and NO, it will not increase its prices without reason or cause for the "profiteering" that some people claim. This so-called "profiteering" is what provides jobs to over 1,000 employees of the company, maintaining the quality of the chocolate and its price at the best possible levels given the volatility of prices and the generally adverse market conditions (inflation, supply chain difficulties, increased production costs, but mainly monstrous increases in the price of raw materials).
Είναι μια πολύ ωραία σοκολάτα για τα δεδομένα της συγκριτικά πάντα με τις υπόλοιπες Ντουμπάϊ που κυκλοφορούν. Όσον αφορά την τιμή: προφανώς είναι ανεβασμένη, ωστόσο πριν βιαστεί κάποιος να κουνήσει το δάχτυλο στην εταιρία, να ψάξει λίγο να δει πόσο έχει αυξηθεί κόστος του κακάο με το αντίστοιχο αντίκτυπο που αυτό θα έχει στο κόστος παραγωγής, κάτι που εν τελεί μεταφέρεται σαν «ντόμινο» στην τελική τιμή που αγοράζεις στα σούπερ μάρκετ. Η ιον παραμένει μια 100% ελληνική εταιρία και ΟΧΙ δε θα αυξήσει τις τιμές της άνευ λόγου και αιτίας για την «αισχροκέρδεια» που διατυμπανίζουν κάποιοι. Αυτή η «αισχροκέρδεια» είναι που δίνει δουλειά σε πάνω από 1000 εργαζόμενους της εταιρίας, διατηρώντας την ποιότητα της σοκολάτας και την τιμή της σε όσο καλύτερα επίπεδα δεδομένου της μεταβλητότητας των τιμών και των γενικότερων αντίξοων συνθηκών της αγοράς (πληθωρισμός, αντιξοότητες στην αλυσίδα εφοδιασμού, αυξημένο κόστος παραγωγής αλλά κυρίως τερατώδεις αυξήσεις στην τιμή της πρώτης ύλης).
The chocolate is nice, you can tell it has peanuts inside, it's fine and I have my own peanut trees and I know peanuts very well. Now, how the regular Dubai is, I don't know and I don't care either. This is a nice chocolate with peanut flavor! Why are you making such a fuss...
Ωραία είναι η σοκολάτα καταλαβαίνεις ότι έχει φυστίκι μέσα, μια χαρά είναι και έχω και δικές μου φυστικιες και γνωρίζω πολύ καλά το φυστίκι. Τώρα πως είναι η κανονική Dubai δεν ξέρω και δεν με ενδιαφέρει κι όλας. Αυτή είναι μια ωραία σοκολάτα με γεύση φυστίκι! Πώς κάνετε έτσι....
It goes without saying that it isn't worth its price of €2.5, and that would be too much. But generally, everything I've eaten from Dubay so far has been terrible, and I wonder why there's so much fuss. The kataifi, in any case, should be eaten with syrup and not dry-roasted with pralines
εννοείται πως δεν αξίζει τα λεφτά της 2,5€ και πολύ θα ήτανε. αλλά γενικά ότι έχω φάει ντουμπάει μέχρι τώρα είναι χάλια και απορώ γιατί τόσος ντόρος.
το κανταΐφι τέλος πάντων τρώγεται με σιρόπι και όχι ξεροψημένο με πραλίνες
It's not something wow. And the cost is not justified by what it offers. The simple one with the peanut is at €2. The good thing is that it's not overly sweet and doesn't feel greasy.
Δεν είναι κάτι ουάου. Και δεν δικαιολογείται το κόστος με αυτό που προσφέρει. Η απλή με το φυστίκι, είναι στα 2€. Το καλό πως δεν είναι υπερβολικά γλυκό και δεν λιγώνει.
The taste is not that bad, but it doesn't remind me of Dubai chocolate at all. The price of 5 euros at the supermarket is simply unacceptable. I expected much more from a brand that makes such nice chocolates
απο γεύση δεν είναι τόσο χαλια αλλά μόνο Dubai chocolate δεν θυμίζει.Η τιμή τών 5 ευρώ στα σούπερ μάρκετ είναι απλά απαράδεκτη . περίμενα πολλά παραπάνω απο μια μάρκα που βγάζει τόσο ωραίες σοκολάτες