I don't know if it happened only to me. The size is normal and the number I ordered is correct, but it hit me on the big toe of my right foot and caused a wound the first time I wore it. And that's because the upper part is hard like plastic and the tip hurts the foot while walking. I don't know if wearing it will loosen up, but the material seems so stiff and rigid that I don't see it happening. If anything changes, I will come back. For now, I am hesitant to wear them again
Δεν ξερω αν συνέβη μόνο σε εμενα. Το μέγεθος ειναι κανονικό και το νούμερο που παρήγγειλα σωστό όμως με χτύπησε στο μεγάλο δάχτυλο του δεξιού ποδιού και μου έκανε πληγή με την πρώτη φορά που το φόρεσα. Και αυτο γιατι το πάνω μέρος του ειναι σκληρό σαν πλαστικό και η άκρη του στο περπάτημα πληγώνει το πόδι. Δεν ξερω αν φορώντας το θα ανοίξει αλλά το υλικό μου φαινεται τοσο κλήρο και άκαμπτο που δεν το βλέπω. Αν αλλάξει κάτι θα επανέλθω. Προς το παρόν ειμαι επιφυλακτικος να τις ξαναφορεσω
Unfortunately, this specific flip flop appears more impressive in the photos than it actually is. Up close, you notice that because the materials are different on the strap and sole, they have a different shade of white, which makes them look very cheap. They definitely are not worth the €45 I paid.
As for the size, choose the same size as your other shoes, neither bigger nor smaller. Otherwise, use the corresponding size guide.
Edit: After getting used to the color difference, I was impressed by how quickly they dry. I use them at the gym, and the water doesn't pool or sit on the fabric. So they are ready as soon as I take my foot out.
Δυστυχώς, η συγκεκριμένη σαγιονάρα δείχνει πιο εντυπωσιακή στις φωτογραφίες από ότι πραγματικά είναι. Από κοντά διαπιστώνεις ότι επειδή τα υλικά είναι διαφορετικά στη γλώσσα και στο πάτο, έχουν άλλο τόνο λευκού, και αυτό τα κάνει να δείχνουν πολύ φθηνά. Σίγουρα δεν αξίζουν τα 45 € που έδωσα.
Όσον αφορά το μέγεθος, επιλέξτε ίδιο νούμερο με τα υπόλοιπα παπούτσια σας, ούτε μεγαλύτερο, ούτε μικρότερο. Διαφορετικά, χρησιμοποιήστε τον αντίστοιχο οδηγό μεγέθους.
Edit: Αφότου συνήθισα τη διαφορά χρώματος, εντυπωσιάστηκα από το πόσο γρήγορα στεγνώνουν. Τα χρησιμοποιώ στο γυμναστήριο, και το νερό δε λιμνάζει, ούτε κάθεται πάνω στο ύφασμα. Οπότε είναι έτοιμες με το που βγάλω το πόδι μου.
Very satisfied at first due to the lack of Cretan ones, I was afraid to take the risk but in the end I did very well and I have worn them out since the beginning of summer. I wore them all summer long, in seas, pools, walks, on all occasions, quite stylish slippers (I have the white ones). I should note that they have yellowed somewhat and washing doesn't fully restore them, but I find it perfectly reasonable with such use
Πολύ ευχαριστημένη στην αρχή λόγω έλλειψης Κρητικών φοβήθηκα να ρισκάρω αλλά εν τέλη πολύ καλά έκανα και τις πήρα τις έχω λιώσει από αρχές καλοκαιριού τις φόρεσα όλο το καλοκαίρι σε θάλασσες πισίνες βόλτες σε όλες τις περιστάσεις αρκετά καλαίσθητες παντόφλες (έχω την άσπρη) Να επισημάνω ότι καπως μου έχουν κιτρινίσει και με το πλύσιμο δεν επανέρχονται πληρως αλλά το βρίσκω απόλυτα λογικό με τέτοια χρήση
I don't know if it happened only to me. The size is normal and the number I ordered is correct, but it hit me on the big toe of my right foot and caused a wound the first time I wore it. And that's because the upper part is hard like plastic and the tip hurts the foot while walking. I don't know if wearing it will loosen up, but the material seems so stiff and rigid that I don't see it happening. If anything changes, I will come back. For now, I am hesitant to wear them again
Δεν ξερω αν συνέβη μόνο σε εμενα. Το μέγεθος ειναι κανονικό και το νούμερο που παρήγγειλα σωστό όμως με χτύπησε στο μεγάλο δάχτυλο του δεξιού ποδιού και μου έκανε πληγή με την πρώτη φορά που το φόρεσα. Και αυτο γιατι το πάνω μέρος του ειναι σκληρό σαν πλαστικό και η άκρη του στο περπάτημα πληγώνει το πόδι. Δεν ξερω αν φορώντας το θα ανοίξει αλλά το υλικό μου φαινεται τοσο κλήρο και άκαμπτο που δεν το βλέπω. Αν αλλάξει κάτι θα επανέλθω. Προς το παρόν ειμαι επιφυλακτικος να τις ξαναφορεσω
Unfortunately, this specific flip flop appears more impressive in the photos than it actually is. Up close, you notice that because the materials are different on the strap and sole, they have a different shade of white, which makes them look very cheap. They definitely are not worth the €45 I paid.
As for the size, choose the same size as your other shoes, neither bigger nor smaller. Otherwise, use the corresponding size guide.
Edit: After getting used to the color difference, I was impressed by how quickly they dry. I use them at the gym, and the water doesn't pool or sit on the fabric. So they are ready as soon as I take my foot out.
Δυστυχώς, η συγκεκριμένη σαγιονάρα δείχνει πιο εντυπωσιακή στις φωτογραφίες από ότι πραγματικά είναι. Από κοντά διαπιστώνεις ότι επειδή τα υλικά είναι διαφορετικά στη γλώσσα και στο πάτο, έχουν άλλο τόνο λευκού, και αυτό τα κάνει να δείχνουν πολύ φθηνά. Σίγουρα δεν αξίζουν τα 45 € που έδωσα.
Όσον αφορά το μέγεθος, επιλέξτε ίδιο νούμερο με τα υπόλοιπα παπούτσια σας, ούτε μεγαλύτερο, ούτε μικρότερο. Διαφορετικά, χρησιμοποιήστε τον αντίστοιχο οδηγό μεγέθους.
Edit: Αφότου συνήθισα τη διαφορά χρώματος, εντυπωσιάστηκα από το πόσο γρήγορα στεγνώνουν. Τα χρησιμοποιώ στο γυμναστήριο, και το νερό δε λιμνάζει, ούτε κάθεται πάνω στο ύφασμα. Οπότε είναι έτοιμες με το που βγάλω το πόδι μου.
Very satisfied at first due to the lack of Cretan ones, I was afraid to take the risk but in the end I did very well and I have worn them out since the beginning of summer. I wore them all summer long, in seas, pools, walks, on all occasions, quite stylish slippers (I have the white ones). I should note that they have yellowed somewhat and washing doesn't fully restore them, but I find it perfectly reasonable with such use
Πολύ ευχαριστημένη στην αρχή λόγω έλλειψης Κρητικών φοβήθηκα να ρισκάρω αλλά εν τέλη πολύ καλά έκανα και τις πήρα τις έχω λιώσει από αρχές καλοκαιριού τις φόρεσα όλο το καλοκαίρι σε θάλασσες πισίνες βόλτες σε όλες τις περιστάσεις αρκετά καλαίσθητες παντόφλες (έχω την άσπρη) Να επισημάνω ότι καπως μου έχουν κιτρινίσει και με το πλύσιμο δεν επανέρχονται πληρως αλλά το βρίσκω απόλυτα λογικό με τέτοια χρήση
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I don't know if it happened only to me. The size is normal and the number I ordered is correct, but it hit me on the big toe of my right foot and caused a wound the first time I wore it. And that's because the upper part is hard like plastic and the tip hurts the foot while walking. I don't know if wearing it will loosen up, but the material seems so stiff and rigid that I don't see it happening. If anything changes, I will come back. For now, I am hesitant to wear them again
Δεν ξερω αν συνέβη μόνο σε εμενα. Το μέγεθος ειναι κανονικό και το νούμερο που παρήγγειλα σωστό όμως με χτύπησε στο μεγάλο δάχτυλο του δεξιού ποδιού και μου έκανε πληγή με την πρώτη φορά που το φόρεσα. Και αυτο γιατι το πάνω μέρος του ειναι σκληρό σαν πλαστικό και η άκρη του στο περπάτημα πληγώνει το πόδι. Δεν ξερω αν φορώντας το θα ανοίξει αλλά το υλικό μου φαινεται τοσο κλήρο και άκαμπτο που δεν το βλέπω. Αν αλλάξει κάτι θα επανέλθω. Προς το παρόν ειμαι επιφυλακτικος να τις ξαναφορεσω
Unfortunately, this specific flip flop appears more impressive in the photos than it actually is. Up close, you notice that because the materials are different on the strap and sole, they have a different shade of white, which makes them look very cheap. They definitely are not worth the €45 I paid.
As for the size, choose the same size as your other shoes, neither bigger nor smaller. Otherwise, use the corresponding size guide.
Edit: After getting used to the color difference, I was impressed by how quickly they dry. I use them at the gym, and the water doesn't pool or sit on the fabric. So they are ready as soon as I take my foot out.
Δυστυχώς, η συγκεκριμένη σαγιονάρα δείχνει πιο εντυπωσιακή στις φωτογραφίες από ότι πραγματικά είναι. Από κοντά διαπιστώνεις ότι επειδή τα υλικά είναι διαφορετικά στη γλώσσα και στο πάτο, έχουν άλλο τόνο λευκού, και αυτό τα κάνει να δείχνουν πολύ φθηνά. Σίγουρα δεν αξίζουν τα 45 € που έδωσα.
Όσον αφορά το μέγεθος, επιλέξτε ίδιο νούμερο με τα υπόλοιπα παπούτσια σας, ούτε μεγαλύτερο, ούτε μικρότερο. Διαφορετικά, χρησιμοποιήστε τον αντίστοιχο οδηγό μεγέθους.
Edit: Αφότου συνήθισα τη διαφορά χρώματος, εντυπωσιάστηκα από το πόσο γρήγορα στεγνώνουν. Τα χρησιμοποιώ στο γυμναστήριο, και το νερό δε λιμνάζει, ούτε κάθεται πάνω στο ύφασμα. Οπότε είναι έτοιμες με το που βγάλω το πόδι μου.
Very satisfied at first due to the lack of Cretan ones, I was afraid to take the risk but in the end I did very well and I have worn them out since the beginning of summer. I wore them all summer long, in seas, pools, walks, on all occasions, quite stylish slippers (I have the white ones). I should note that they have yellowed somewhat and washing doesn't fully restore them, but I find it perfectly reasonable with such use
Πολύ ευχαριστημένη στην αρχή λόγω έλλειψης Κρητικών φοβήθηκα να ρισκάρω αλλά εν τέλη πολύ καλά έκανα και τις πήρα τις έχω λιώσει από αρχές καλοκαιριού τις φόρεσα όλο το καλοκαίρι σε θάλασσες πισίνες βόλτες σε όλες τις περιστάσεις αρκετά καλαίσθητες παντόφλες (έχω την άσπρη) Να επισημάνω ότι καπως μου έχουν κιτρινίσει και με το πλύσιμο δεν επανέρχονται πληρως αλλά το βρίσκω απόλυτα λογικό με τέτοια χρήση
I don't know if it happened only to me. The size is normal and the number I ordered is correct, but it hit me on the big toe of my right foot and caused a wound the first time I wore it. And that's because the upper part is hard like plastic and the tip hurts the foot while walking. I don't know if wearing it will loosen up, but the material seems so stiff and rigid that I don't see it happening. If anything changes, I will come back. For now, I am hesitant to wear them again
Δεν ξερω αν συνέβη μόνο σε εμενα. Το μέγεθος ειναι κανονικό και το νούμερο που παρήγγειλα σωστό όμως με χτύπησε στο μεγάλο δάχτυλο του δεξιού ποδιού και μου έκανε πληγή με την πρώτη φορά που το φόρεσα. Και αυτο γιατι το πάνω μέρος του ειναι σκληρό σαν πλαστικό και η άκρη του στο περπάτημα πληγώνει το πόδι. Δεν ξερω αν φορώντας το θα ανοίξει αλλά το υλικό μου φαινεται τοσο κλήρο και άκαμπτο που δεν το βλέπω. Αν αλλάξει κάτι θα επανέλθω. Προς το παρόν ειμαι επιφυλακτικος να τις ξαναφορεσω
Unfortunately, this specific flip flop appears more impressive in the photos than it actually is. Up close, you notice that because the materials are different on the strap and sole, they have a different shade of white, which makes them look very cheap. They definitely are not worth the €45 I paid.
As for the size, choose the same size as your other shoes, neither bigger nor smaller. Otherwise, use the corresponding size guide.
Edit: After getting used to the color difference, I was impressed by how quickly they dry. I use them at the gym, and the water doesn't pool or sit on the fabric. So they are ready as soon as I take my foot out.
Δυστυχώς, η συγκεκριμένη σαγιονάρα δείχνει πιο εντυπωσιακή στις φωτογραφίες από ότι πραγματικά είναι. Από κοντά διαπιστώνεις ότι επειδή τα υλικά είναι διαφορετικά στη γλώσσα και στο πάτο, έχουν άλλο τόνο λευκού, και αυτό τα κάνει να δείχνουν πολύ φθηνά. Σίγουρα δεν αξίζουν τα 45 € που έδωσα.
Όσον αφορά το μέγεθος, επιλέξτε ίδιο νούμερο με τα υπόλοιπα παπούτσια σας, ούτε μεγαλύτερο, ούτε μικρότερο. Διαφορετικά, χρησιμοποιήστε τον αντίστοιχο οδηγό μεγέθους.
Edit: Αφότου συνήθισα τη διαφορά χρώματος, εντυπωσιάστηκα από το πόσο γρήγορα στεγνώνουν. Τα χρησιμοποιώ στο γυμναστήριο, και το νερό δε λιμνάζει, ούτε κάθεται πάνω στο ύφασμα. Οπότε είναι έτοιμες με το που βγάλω το πόδι μου.
Very satisfied at first due to the lack of Cretan ones, I was afraid to take the risk but in the end I did very well and I have worn them out since the beginning of summer. I wore them all summer long, in seas, pools, walks, on all occasions, quite stylish slippers (I have the white ones). I should note that they have yellowed somewhat and washing doesn't fully restore them, but I find it perfectly reasonable with such use
Πολύ ευχαριστημένη στην αρχή λόγω έλλειψης Κρητικών φοβήθηκα να ρισκάρω αλλά εν τέλη πολύ καλά έκανα και τις πήρα τις έχω λιώσει από αρχές καλοκαιριού τις φόρεσα όλο το καλοκαίρι σε θάλασσες πισίνες βόλτες σε όλες τις περιστάσεις αρκετά καλαίσθητες παντόφλες (έχω την άσπρη) Να επισημάνω ότι καπως μου έχουν κιτρινίσει και με το πλύσιμο δεν επανέρχονται πληρως αλλά το βρίσκω απόλυτα λογικό με τέτοια χρήση