For winter, the HEAD TOUR is the perfect ball. Especially in temperatures below 10oC, where other balls can't even be lifted with a crane, this one has the desired bounce and lasts a long time.
For summer, it will only give you a hard time during the first hour of play due to its extremely high bounce. However, afterwards, it maintains a proper bounce for a long period of time.
Of course, for summer or clay courts, I would also recommend their "siblings," the HEAD TOUR XT, which are more suitable for these cases.
Overall, I would say it is among the top 3 competitive balls with a great quality-price ratio.
Για χειμώνα η HEAD TOUR είναι η τέλεια μπάλα. Ιδιαίτερα σε θερμοκρασίες <10oC όπου άλλες μπάλες δεν σηκώνονται ούτε με γερανό, η συγκεκριμένη έχει την επιθυμητή αναπήδηση και με μεγάλη διάρκεια στο χρόνο.
Για καλοκαίρι θα σας δυσκολέψει απλά την 1η ώρα παιχνιδιού λόγω της υπερυψηλής αναπήδησης.
Ωστόσο μετά διατηρεί σωστή αναπήδηση για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Βέβαια για καλοκαίρι ή για χωμάτινα γήπεδα θα πρότεινα και "τα αδερφάκια τους" τις HEAD TOUR XT οι οποίες ταιριάζουν περισσότερο σε αυτές τις περιπτώσεις.
Συνολικά θα έλεγα μέσα στις 3 κορυφαίες αγωνιστικές μπάλες με μεγάλη αναλογία ποιότητας-τιμής.