I've had it for two months now - upgraded from Xiaomi Mi 9 (2019). The differences were huge: screen, speakers, call sound, vibrations, software, UX, UI, etc.
Nothing's philosophy is to have a phone that you use, not the other way around. The goal is to reduce the time you spend on your phone without reason. There are settings for usage time per app, with notifications or even automatic locking when the limit is exceeded. You can also use monochrome icons for a more neutral experience, so you don't feel the urge to open apps with bright colors "just to see them."
It has many customization options: widgets, wallpapers, and various settings. If you don't like something, you can remove it, change it, or disable it (e.g. Settings - Special features - Gestures - Tap/Lift to show lock screen, I disabled them).
Greek and English work perfectly, choose whichever language suits you (switching from language to language is also fast). There are no ads or bloatware (except for Google services, if you consider them bloatware).
It's easy to understand the settings, it has fluidity and smoothness in movements and transitions with nice animations, it doesn't lag, and the fingerprint sensor is fast.
If you want the best cameras or play games on your phone, this phone is not for you. It's for those who want a clean experience and a very good overall device for everyday use. Its strong points for me are: screen, speakers, call sound, vibrations, software (whatever that includes), and price. The design is a subjective matter. At first, I liked it a lot - it was unique and different. Now I've gotten used to it and don't notice it as much, nor does it particularly concern me. Nevertheless, it remains a beautiful phone and definitely stands out.
I have no opinion on the Essential Button - I don't use it much. I've heard that many people at first pressed it by mistake - because they were used to pressing the power button at that spot on their previous phones. I didn't have an issue.
I've heard that in the future it might become a subscription service (it will probably give you some uses per month and then you'll have to pay). The downside is that for now, it doesn't allow you to remap this button.
Also, it doesn't support eSIM if that's important to you.
Other than that, there are absolutely no problems. It is fully supported by telecom providers in Greece, and it has all the features someone needs: 5G, NFC, Bluetooth, Google Pay support, etc.
I consider it one of the best overall phones you can buy at its price. In some areas, it approaches or even surpasses much more expensive options. Generally, the feeling it gives you is like using a much more expensive phone.
I combined it with a Baseus PicoGo 45W charger and a Spigen case.
Το έχω δύο μήνες τώρα - αναβάθμισα από Xiaomi Mi 9 (2019). Οι διαφορές ήταν τεράστιες: οθόνη, ηχεία, ήχος στις κλήσεις, δονήσεις, λογισμικό, UX, UI κ.α.
Η φιλοσοφία της Nothing είναι να έχεις ένα κινητό που να το χρησιμοποιείς εσύ και όχι το αντίστροφο. Ο στόχος είναι να μειώσεις τον χρόνο που περνάς στο κινητό χωρίς λόγο. Υπάρχουν ρυθμίσεις για τον χρόνο χρήσης ανά εφαρμογή, με ειδοποιήσεις ή ακόμα και αυτόματο κλείδωμα όταν ξεπεραστεί το όριο. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις και μονοχρωμικά εικονίδια για μια πιο ουδέτερη εμπειρία, που δε σου δημιουργεί την ανάγκη να ανοίγεις τις εφαρμογές με τα έντονα χρώματα "για να τις δεις".
Έχει πολλές επιλογές παραμετροποίησης και customization: widgets, wallpapers και διάφορες ρυθμίσεις. Αν κάτι δε σας αρέσει, μπορείτε να το αφαιρέσετε, να το αλλάξετε ή να το απενεργοποιήσετε (π.χ. Ρυθμίσεις - Special features - Gestures - Tap/Lift to show lock screen, εγώ τα απενεργοποίησα).
Τα ελληνικά και τα αγγλικά λειτουργούν άψογα, επιλέξτε όποια γλώσσα σας βολεύει(το να αλλάξετε από γλώσσα σε γλώσσα είναι επίσης γρήγορο). Δεν έχει διαφημίσεις ούτε bloatware (εκτός από τις υπηρεσίες της Google, αν τις θεωρείτε bloatware).
Είναι εύκολο στην κατανόηση των ρυθμίσεων, έχει ρευστότητα και ομαλότητα στις κινήσεις και εναλλαγές με ωραία animations, δεν κολλάει, και το δακτυλικό αποτύπωμα είναι γρήγορο.
Αν θέλετε τις καλύτερες κάμερες ή παίζετε παιχνίδια στο κινητό, αυτό το κινητό δεν είναι για εσάς. Είναι για όσους θέλουν μια καθαρή εμπειρία και μια πολύ καλή overall συσκευή για καθημερινή χρήση. Τα δυνατά του σημεία για εμένα είναι: οθόνη, ηχεία, ήχος στις κλήσεις, δονήσεις, λογισμικό(ότι αυτό συμπεριλαμβάνει) και τιμή. Ο σχεδιασμός είναι υποκειμενική υπόθεση. Στην αρχή μου άρεσε πολύ - ήταν ιδιαίτερο και διαφορετικό. Τώρα το έχω συνηθίσει και δεν το παρατηρώ πια τόσο, ούτε με απασχολεί ιδιαίτερα. Παρόλα αυτά, παραμένει όμορφο κινητό και σίγουρα ξεχωρίζει.
Για το Essential Button δεν έχω άποψη - δεν το χρησιμοποιώ ιδιαίτερα. Έχω ακούσει ότι αρκετοί στην αρχή το πατούσαν κατά λάθος - επειδή ήταν συνηθισμένοι από τα προηγούμενα κινητά τους να πατούν το power button σε εκείνο το σημείο. Εγώ δεν είχα θέμα.
Έχω ακούσει ότι στο μέλλον ίσως γίνει συνδρομητική υπηρεσία (πιθανότατα θα σου δίνει κάποιες χρήσεις τον μήνα και μετά θα πρέπει να πληρώσεις). Το αρνητικό είναι ότι προς το παρόν δεν σου επιτρέπει να κάνεις remap αυτό το κουμπί.
Επίσης, δεν υποστηρίζει eSIM αν σας είναι σημαντικό.
Κατά τ’ άλλα, δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα. Υποστηρίζεται πλήρως από τους παρόχους τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα, και έχει όλες τις λειτουργίες που χρειάζεται κάποιος: 5G, NFC, Bluetooth, υποστήριξη Google Pay κ.ά.
Θεωρώ ότι είναι από τα καλύτερα overall κινητά που μπορεί κάποιος να αγοράσει στην τιμή του. Σε μερικά σημεία πλησιάζει ή και ξεπερνάει πολύ ακριβότερες επιλογές. Γενικά, η αίσθηση που σου δίνει είναι σαν να χρησιμοποιείς ένα πολύ ακριβότερο κινητό.
Το συνδύασα με φορτιστή Baseus PicoGo 45W και spigen θήκη.