Mobile Phones

LG G Flex 2 Single SIM (2GB/16GB)

Main Camera , Screen: 5.5", Battery: 3000mAh , Manufacturer:

This product does not exist at Skroutz anymore

Specifications

Specifications

Main Specifications

Mobile Phone Type
SmartPhone
Operating System
Android
SIM
Single
Release Year
2015
Weight
152 gr
Package Contents
-

Processor & Memory

Processor Power
2 GHz
Processor Cores
4+4
RAM
2 GB
Capacity
16 GB
Card Slot
Yes

Display

Size
5.5 "
Analysis
1920 x 1080 pixels
Refresh Rate
-
Maximum Brightness
-
Handling
Touch screen
Definition
-

Camera

Rear Camera Flash
Yes

Network & Connectivity

Network Connection
4G
Connectivity
Micro USB, Wi-Fi, 3.5mm Jack, Bluetooth
NFC
Yes

Battery

Capacity
3000 mAh
Removable
No
Fast Charging
Yes
Wireless Charging Qi
No

Special Features

Type
Accelerometer, Proximity, Gyroscope, Compass, Light Sensor

Dimensions

Length
149.1 mm
Width
75.3 mm
Thickness
7.1 mm

Energy Label

Energy Class
-

AI Features

AI Photo Editing
-
AI Text Generation
-
AI Call/Speech Translation
-
AI Image Search
-

Important information

Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.

See all specifications

Reviews (208)

Reviews

  1. 110
  2. 45
  3. 22
  4. 15
  5. 16
Review this product
  • Call quality
  • Screen resolution
  • Video Recording
  • Photos
  • GPS
  • Speed
  • Music
  • Value for money
  • Battery
  • CHristina_Dimopoulou
    4
    5 out of 5 members found this review helpful

    Το κινητο το πηρα Δεκεμβριο του 2016.Εμενα μου κολλησε στον πρωτο χρονο.Ασταματητες επανεκκινησεις κολλουσε οταν εμπαινα internet ωσπου σταματησε να ανοίγει τελειως.Το πηγα για service και μου το κρατησαν 5 μηνες γιατι δεν ειχαν διαθεσιμες μπαταρίες αφου η μπαταρια ηταν η αιτια του προβλήματος.Οταν το ξαναπήρα, μετα απο δυο μηνες χρηση αρχισε παλι να κολλαει το συστημα και να μην αντοαποκρινεται σε τιποτα.Ουτε κλήσεις δεν μπορουσα να κανω.Το ξαναπηγα για service το κρατησαν παλι λογω προβληματικης μπατατριας και οταν το ξαναπηρα λειτουργουσα ικανοποιητικα.Ευτυχως και τα δυο service ηταν μεσα στην εγγύηση και δεν πληρωσα τιποτα.Τωρα το εχω δυομησι χρονια. Το τελευταιο διαστημα η μπαταρια πεφτει γρηγορα και θελει καθε πεντε ωρες φορτιση. Δεν ξερω ποσο θα κρατήσει ακομα

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Screen resolution
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • geosta63
    3
    2 out of 3 members found this review helpful

    Μετά από 2 χρόνια και 7 μήνες ξεκίνησε επανακινησεις συνεχόμενες χωρίς να μπορεί να ανοίξει ώσπου έκλεισε τελείως και δεν ξανάνοιξε. Δεν μπήκα καθόλου στον κόπο για επισκευή γνωρίζοντας το γνωστό πρόβλημα πλακέτας. Τους τελευταίους 2 μήνες σερνόταν κυριολεκτικά και έτσι κατάλαβα ότι το τέλος ήταν κοντά και προετοιμαστηκα για νέα αγορά γνωρίζοντας τι θα πάρω έτσι ώστε να ήμουν έτοιμος. Πράγματι σε 2 ώρες είχα το νέο κινητό όχι βέβαια το ίδιο.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Speed
    Did you find this review helpful?
  • CHrysovalantis_Mariloutos
    1
    2 out of 4 members found this review helpful

    Παιδια το κινητο δεν ειναι καλο η παρτιδα του 2019 ειναι χαλια σε σχεση με αλλες χρονιες μην το παρετε κολλαει πολυ με απλη χρηση

    • Photos
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Call quality
    • Video Recording
    • GPS
    • Speed
    Did you find this review helpful?
  • hellosakis
    3
    1 out of 3 members found this review helpful

    Το κινητό είναι καταπληκτικό αλλά δυστυχώς προβληματικό κατασκευαστικά. Ήμουν από τους τυχερούς που τα προβλήματα ξεκίνησαν μετά τα 2 χρόνια,οπότε πρόλαβα και το χάρηκα.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • dimitriskaperonis
    4
    2 out of 10 members found this review helpful

    Παρόλο που για εκατο ευρώ που το πείρα και άξιζε και το τελευταίο ευρώ μπορώ να ομολογήσω οτι αν καποιος ψαχνει το τέλειο κινητό. Σε τιμη 100 - 150 θα πρέπει να στραφεί στη Samsung σειρά J5 και πανω.Πολύ καλύτερα στο j6 και j7 . Για επιδόσεις πας xiaomi και παλι θα εμενα στη samsung.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • sta.fik
    2
    6 out of 8 members found this review helpful

    Μετά από τόσες αξιολογήσεις είναι γνωστά τα πάντα γι'αυτή τη συσκευή!
    Στα θετικά της η πολύ καλή οθόνη, ο πολύ ωραίος και πρωτότυπος σχεδιασμός που το ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες συσκευές της αγοράς, η κάμερα (όχι η selfie) και το βίντεο!
    Από την άλλη είναι μια συσκευή με ημερομηνία λήξης κάπου στα δύο με δυόμιση χρόνια!
    Το γνωστό πρόβλημα του ξαφνικού θανάτου αντιμετώπισα κι' εγώ μετά από 2 χρόνια και 4 μήνες με αποτέλεσμα η συσκευή να είναι εδώ και κάτι μήνες άχρηστη!
    Στην τιμή που το είχα αγοράσει (300 euro) δε θεωρώ ότι έκανε απόσβεση των χρημάτων του.
    Στην τιμή που είναι τώρα (αν και παλαιό μοντέλο πλέον) είναι καλά αν κρατήσει 2 χρόνια.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Screen resolution
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • komiasspider
    5
    8 out of 10 members found this review helpful

    Tο ξαναπηρα πριν λιγες μερες για την γυναικα εγω 3,5 χρονια το ειχα δουλευε σφαιρα μεχρι που μου το έκλεψαν, πολυ καλο κινητο ακομα και σημερα, η γυναικα πολυ το ευχαριστιεται καθως την βολευει και στο χερι λογω κυρτοτητας.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Music
    Did you find this review helpful?
  • Thanasis_Giaxalis
    1
    7 out of 21 members found this review helpful

    Προβληματικό λόγω κακής εργοστασιακής κατασκευής. Σε αυτό οφείλεται και η μεγάλη πτώση στην τιμή του. Το είχα 2.5 χρόνια και άλλαξα 2 φορές μπαταρία και μια επεξεργαστή.

    • Photos
    • Video Recording
    • Screen resolution
    • Call quality
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • bmw318is69
    5
    19 out of 26 members found this review helpful

    Το πρώτο LG G Flex2 αγορασα το Νοέμβριο του 2015 και το είχα μέχρι Μάιο 2018, τότε σταμάτησε να λειτουργεί. Αλλά όσο το είχα : οταν έκανα μπάνιο στο σπίτι παντα έβαζα βίντεο στο κινητό, στο δρόμο μου είχε πέσει πολλες φορές, όμως λόγο της θήκης(αξιας 30€) δε παθενε τίποτα, μια φορα φώτιζα με το φακό του τα κλαδιά και τα έκοβα με μεγαλο μαχαίρι, και κατά λάθος χτύπο το κινητό με μαχαίρι αυτο - λιγο τραυμάτισε η θήκη και πλαι του κινητού, ούτε ράγισε το τζάμι. Έχω πολλές ιστορίες μ'αυτό το κινητό γι'αυτό το επόμενο κινητο που θα πάρω θα είναι LG G Flex 3. Μέχρι τότε αγόρασα ξανά Τη λατρεία μου!

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • geobagio
    5
    9 out of 10 members found this review helpful

    Verified purchase

    Μετά από δυόμισυ χρόνια είναι αξιοπρεπέστατο. Η πρόσφατη αναβάθμιση το βοήθησε σημαντικά. Ακόμα καλύτερα θα ήταν να πάρει android 7. Μακάρι η LG να προχωρούσε και σε ένα g flex 3. Value for money.
    Σεπτέμβριος 2018 - Νεότερη και μάλλον τελευταία ενημέρωση. Η συσκευή δεν μπορεί να επανεκκινήσει. Άλλαξα μπαταρία αλλά δεν άλλαξε κάτι. Το τηλέφωνο είναι νεκρό και δεν νομίζω ότι αξίζει να επισκευαστεί πια. Κρίμα γιατί ήταν ένα ιδιαίτερο κινητό και με πολύ καλή κάμερα.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Speed
    Did you find this review helpful?
  • sigeo75
    4
    5 out of 9 members found this review helpful

    Για οσους το εχουν ακομα και τους εμφανισε rootboot μια αλλαγη μπαταριας περιπου 15€ (after market) και ολα επιστρεφουν στην κανονικοτητα. Το δικο μου λογο ποιοτικης φορτησης(στον δικο του φορτιστη) εμφανισε rootboot στα 2.5 χρονια που το εχω καταευχαριστιθει

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • Adim210202
    5
    9 out of 12 members found this review helpful

    Για οσους φιλους κανει επανεκκίνησεις μπορουν να αλλαξουν τη μπαταρία (original) με 12 ευρώ. Λοιπόν το κινητό μετα απο τοσο καιρό κυκλοφοριας στέκεται για τα καλα σε ολες τις κατηγορίες. Εκει όμως που δίνει ρέστα ειναι η φωτογραφιες και ο επεξεργαστης του. Βγάζει καλυτερες φωτογραφιες απο αλλα πολυδιαφημισμενα κινητα π.χ huawei p20 lite,xaomi κτλ. Επεξεργαστης snapdragon 810 που βαζει κάτω πολλους επεξεργαστες με ημερομηνία κυκλοφοριας 2018. Οθονη διαμαντι ,γρηγορη φορτιση και design που ολοι το κοιτάνε με ανοιχτό το στόμα

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • keraunos2002
    5
    4 out of 7 members found this review helpful

    Είναι το καλύτερο κινητό το έχω από το 2016 2 χρόνια καθαρά το καίω όλη μέρα από το πρωί μέχρι το βράδυ και το μόνο πρόβλημα που μου έχει βγάλει είναι μπαταρία αλλάζει κανάλια από την τηλεόραση από το κλιματιστικό κ.α Τότε που το είχα πάρει έκανε κάπου στα 450€+ τότε που βγήκε έκανε 750€ τώρα έχει μόνο 150€
    Και τώρα σκέφτομαι να πάρω ένα να το έχω
    Σας το προτείνω αξίζει τα λεφτά του

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • MARIOS_GALANAKIS
    3
    5 out of 8 members found this review helpful

    ενα έχω να πω με αυτο το κινητό ειναι καλο κινητό αλλα μεσα στους 8 μήνες χρήσης χαλασε η μπαταρια αλλα τα 3 αστερια δεν τα βάζω γεια το κινητό αλλα για την εξυπηρέτηση της lg η οποία ειναι τελείως απαραδεκτη και το κινητό δεν αξιζει να το παρετε πάλιωσε και υπαρχουν πολύ ανώτερα κινητά απο αυτο

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Screen resolution
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • jimopolimen
    2
    2 out of 2 members found this review helpful

    Το εχω 2 χρονια και κατι, εχει πολυ καλη οθονη αλλα μεχρι εκει. Υπερθερμενετε παρα πολυ με αποτελεσμα να γινετε πολυ αργο, η μπαταρια τελειωνει πολυ γρηγορα, η καμερα ειναι οκ και εμενα μου εβγαλε rebooting loop προβλημα. Δεν θα σας προτεινα να το παρετε

    • Call quality
    • GPS
    • Screen resolution
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Value for money
    • Speed
    Did you find this review helpful?
  • fotis13131313
    1
    12 out of 16 members found this review helpful

    ΜΑΚΡΥΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...Μετα απο 2 χρονια και εναν μηνα(τοσο οσο να χασω την εγγυηση του που ειχα για 2 χρονια) επαθε το κλασικο σε ολους μας bootloop ωπου εκλεισε κ δεν ξαναανοιξε ποτε οσες προσπαθειες κ δοκιμες (με αλλη μπαταρια) εκανα...Συμπερασμα προτιμηστε αλλα κινητα αλλης εταιριας γιατι η LG στα κινητα επαψε να ασχολειται οποτε σταματαμε να ασχολουμαστε και εμεις μαζι της !!!!

    • Call quality
    • Photos
    • Music
    • Screen resolution
    • Video Recording
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • kimwnasg
    1
    7 out of 13 members found this review helpful

    Είχα LG g3 εντελώς για τα σκουπίδια και πήρα το g2 για καλύτερα αποτελέσματα. Μετά ένα χρόνο και 2 μήνες αναβοσβήνει η οθόνη το πάω στην αντιπροσωπεία μου λένε πλακέτα καμμένη την αλλάζουν μες την εγγύηση αλλά μου λένε και αλλαγή μπαταρίας που καλουμαι να πληρώσω εγώ 40 ευρώ απαράδεκτο ποτέ ξανά LG είναι άχρηστη εταιρεία μη αξιόπιστη και απαράδεκτη αντιπροσωπεία ΑΙΣΧΟΣ

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • GPS
    • Screen resolution
    • Music
    • Speed
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • liverpool69
    5
    9 out of 10 members found this review helpful

    Μετα απο 2 χρονια το κινητο αρχισε να αναβοσβηνει. Το πηγα για service και αλλαξα μπαταρια και ολα καλα . Δεν ξερω αν ειναι πλέον καλη η αγορα του σ αυτη την τιμη αλλα ειναι κινηταρα. Με το που πιανεις το κινητο εχεις την αισθηση οτι ειναι προεκταση του χεριου σου, μονο αυτο φτανει. Απο πεσιματα και χτυπηματα ; Καθημερινα λογω εργασιας. Απο λειτουργια; Ταβανι. Οσο για το αντουτου ποτε δεν μου εδειξε κατω απο 70.000. Αν θα ξαναχαλασει θα περιμενω για το gfex 3 αν και θα ειναι 6 ιντσων. Να μη ξεχναμε οτι το 2015 κοστιζε 750ε.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • zisismany
    3
    1 out of 2 members found this review helpful

    βαζω 3 αστερια γιατι μετα απο 1 χρονο λειτουργιας μου εβγαλε bootloop
    και τωρα ειναι στην επισκευη
    και μου λενε πως εχει προβλημα η μπαταρια
    και να την πληρωσω (απο οτι φαινεται η εγγυηση της μπαταριας ειναι για 6 μηνες )

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Speed
    • Screen resolution
    • Music
    • GPS
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • apostolis0612
    3
    1 out of 2 members found this review helpful

    Ειναι ενα κινητο μεσης διαρκειας.Εχω το συγκεκριμενο κινητο εδω και 1 χρονο ακριβως πριν δυο εβδομαδες περιπου επαθε βραχυκυκλωμα το κινητο .ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΗΚΕ μετα απο δυο ημερες επαθε ξανα το ιδιο, ξανα επισκευαστηκε, πριν απο τρεις ημερες ξαναεπαθε την ιδια βλαβη και διαπιστωθηκε πως εχει προβλημα η μητρικη .Δυστηχως δεν με καλυπτει η εγγυηση λογω σπασμενης οθονης .Ειναι ενα κινητο που στην αρχη ειναι αρκετα ικανοποιητικο και γρηγορο επισης δεν ειναι ευθραυστο .Προσωπικα δεν θα το προτεινα λογω της μικρης του διαρκειας

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • maltzar
    3
    8 out of 8 members found this review helpful

    Πολύ όμορφο, πολύ βολικό στο χέρι, πολύ καλή οθόνη, πολύ όμορφο μενού αλλά μέχρι εκεί..
    Η μπαταρία πολύ μέτρια για κάποιον που το θέλει για επαγγελματική χρήση.
    Μετά από ένα χρόνο λόγο βλάβης ήθελε αλλαγή πλακέτας ( πάνω από ένα μήνα στην αντιπροσωπία για να γίνει η αντικατάστατη...)
    Στον 1,5 χρόνο περίπου ξανά η ίδια βλάβη βέβαια η αντιπροσωπία μου πρότεινε να μου το αντικαταστήσει με ένα Lg g5 se... το οποίο ΠΕΡΙΜΈΝΩ 3,5 μήνες....
    Περιμένοντας ...... αγόρασα ένα Xiaomi redmi 4X... (το οποίο πωλείται 130€) και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος.
    Στο τέλος η ανικανότητα της αντιπροσωπία μου έκανε καλό μετά από 3 lg άλλαξα εταιρία και πολύ δύσκολα θα επιστρέψω... ειδικά μετά την ταλαιπωρία που υφίσταμαι...
    Έπειτα από 4,5 μήνες μου παραδόθηκε το Lg g5 se...

    • Call quality
    • Screen resolution
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • italomax
    1
    1 out of 4 members found this review helpful

    Με το πού το αγοράσετε (έγκλημα) πρέπει να μάθετε πού βρίσκεται το service γιατί σίγουρα θα το χρειαστείτε...και ξεκινάμε...μετα απο 17 μήνες έγινε αλλαγή κεντρικης πλακέτας στο καπάκι αλλαγή οθόνης.. δύο φορές αλλαγή φορτιστή και ακόμα μια πλακέτα μετά απο τέτοια ταλαιπωρία τι να πω για τα θετικά του...

    • Photos
    • Video Recording
    • Speed
    • Screen resolution
    • Call quality
    • Music
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • nikolaus.Dominus
    3
    6 out of 9 members found this review helpful

    Διαβάζοντας τα σχόλια νιώθω τυχερός π βγάλε κ τα δυο χρόνια. Είναι κινητό 1,5 - 2 χρόνων σε αυτά τα χρόνια το ζόρισα σε άπειρες ώρες χρήσης χωρίς ρισταρτ καθώς και πολύ gps στο αμάξι, κλασσικά όταν κάηκε πρώτη φορά άλλαξα πλακέτα τώρα κάηκε η μπαταρία και αγόρασα το q6 πάλι lg γτ είμαι Ελληναρας και δεν αλλάζω μάρκα με τπτ χαχαχα!!!

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Screen resolution
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • artakid13
    4
    0 out of 4 members found this review helpful

    Το εχω απο το πασχα του 2017 πολυ καλο για καθημερινή χρήση τίποτα το ιδιαίτερα βαρύ δεν τρέχει στο κινητό ομως με τα ίδια λεφτα παίρνετε κατι πολυ καλύτερο

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Screen resolution
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Kostasskp
    1
    1 out of 5 members found this review helpful

    Verified purchase

    Το τηλεφωνο απο ταχυτητα πεταει αλλα οπως σε ολους ετσι και σε εμενα εμφανισε bootloop . Το εστειλα για σερβις πριν 3 εβδομαδες και σημερα μου εστειλαν μυνημα και αντι να αλλαξουν την πλακετα που φταιει με ειπαν θελει αλλαγη μπαταριας κατι που δεν ειναι στην εγγυση λενε και θελουν 48 ευρω για να το φτιαξουν. Μαλιστα! Λες και εγω φταιω που τα τηλεφωνα και η μπαταριες τους ειναι ελατωματικες . Ποτε ξανα LG ειναι πολυ χαλια τηλεφωνα με αθλια εξυπηρετηση πελατων

    • Call quality
    • Music
    • Speed
    • Screen resolution
    • Photos
    • Video Recording
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • selllis84
    3
    4 out of 8 members found this review helpful

    λοιπον σαν τηλεφωνο δεν ηταν και απο τα καλυτερα ειχα καποιο προβλημα και η lg μπορω μα πω οτι ανταποκρηθηκε αμεσα λογω εγγυησης .ηρθε ο courrier το πηρε εντελως δωρεαν και μου το ξαναστειλανε δωρεαν ενω ενας φιλος μου πηρε mls και στο χρονο πανω του χαλασε 2 φορες το ηχειο.και πληρωσε 20 ευρω μεταφορικα..μονο και μονο γιαυτο θα ξαναπροτιμησω lg...

    • Call quality
    • Music
    • GPS
    • Value for money
    • Speed
    • Screen resolution
    • Photos
    • Video Recording
    Did you find this review helpful?
  • Το κινητο το πηρα Δεκεμβριο του 2016.Εμενα μου κολλησε στον πρωτο χρονο.Ασταματητες επανεκκινησεις κολλουσε οταν εμπαινα internet ωσπου σταματησε να ανοίγει τελειως.Το πηγα για service και μου το κρατησαν 5 μηνες γιατι δεν ειχαν διαθεσιμες μπαταρίες αφου η μπαταρια ηταν η αιτια του προβλήματος.Οταν το ξαναπήρα, μετα απο δυο μηνες χρηση αρχισε παλι να κολλαει το συστημα και να μην αντοαποκρινεται σε τιποτα.Ουτε κλήσεις δεν μπορουσα να κανω.Το ξαναπηγα για service το κρατησαν παλι λογω προβληματικης μπατατριας και οταν το ξαναπηρα λειτουργουσα ικανοποιητικα.Ευτυχως και τα δυο service ηταν μεσα στην εγγύηση και δεν πληρωσα τιποτα.Τωρα το εχω δυομησι χρονια. Το τελευταιο διαστημα η μπαταρια πεφτει γρηγορα και θελει καθε πεντε ωρες φορτιση. Δεν ξερω ποσο θα κρατήσει ακομα

    5
  • Μετά από 2 χρόνια και 7 μήνες ξεκίνησε επανακινησεις συνεχόμενες χωρίς να μπορεί να ανοίξει ώσπου έκλεισε τελείως και δεν ξανάνοιξε. Δεν μπήκα καθόλου στον κόπο για επισκευή γνωρίζοντας το γνωστό πρόβλημα πλακέτας. Τους τελευταίους 2 μήνες σερνόταν κυριολεκτικά και έτσι κατάλαβα ότι το τέλος ήταν κοντά και προετοιμαστηκα για νέα αγορά γνωρίζοντας τι θα πάρω έτσι ώστε να ήμουν έτοιμος. Πράγματι σε 2 ώρες είχα το νέο κινητό όχι βέβαια το ίδιο.

    2
  • Παιδια το κινητο δεν ειναι καλο η παρτιδα του 2019 ειναι χαλια σε σχεση με αλλες χρονιες μην το παρετε κολλαει πολυ με απλη χρηση

    2
  • Το κινητό είναι καταπληκτικό αλλά δυστυχώς προβληματικό κατασκευαστικά. Ήμουν από τους τυχερούς που τα προβλήματα ξεκίνησαν μετά τα 2 χρόνια,οπότε πρόλαβα και το χάρηκα.

    1
  • Παρόλο που για εκατο ευρώ που το πείρα και άξιζε και το τελευταίο ευρώ μπορώ να ομολογήσω οτι αν καποιος ψαχνει το τέλειο κινητό. Σε τιμη 100 - 150 θα πρέπει να στραφεί στη Samsung σειρά J5 και πανω.Πολύ καλύτερα στο j6 και j7 . Για επιδόσεις πας xiaomi και παλι θα εμενα στη samsung.

    2
  • See all

Specifications

Main Specifications

Mobile Phone Type
SmartPhone
Operating System
Android
SIM
Single
Release Year
2015
Weight
152 gr
Package Contents
-

Processor & Memory

Processor Power
2 GHz
Processor Cores
4+4
RAM
2 GB
Capacity
16 GB
Card Slot
Yes

Display

Size
5.5 "
Analysis
1920 x 1080 pixels
Refresh Rate
-
Maximum Brightness
-
Handling
Touch screen
Definition
-

Camera

Rear Camera Flash
Yes

Network & Connectivity

Network Connection
4G
Connectivity
Micro USB, Wi-Fi, 3.5mm Jack, Bluetooth
NFC
Yes

Battery

Capacity
3000 mAh
Removable
No
Fast Charging
Yes
Wireless Charging Qi
No

Special Features

Type
Accelerometer, Proximity, Gyroscope, Compass, Light Sensor

Dimensions

Length
149.1 mm
Width
75.3 mm
Thickness
7.1 mm

Energy Label

Energy Class
-

AI Features

AI Photo Editing
-
AI Text Generation
-
AI Call/Speech Translation
-
AI Image Search
-

Important information

Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.

Reviews (208)

  1. 110
  2. 45
  3. 22
  4. 15
  5. 16
Review this product
  • Call quality
  • Screen resolution
  • Video Recording
  • Photos
  • GPS
  • Speed
  • Music
  • Value for money
  • Battery
  • CHristina_Dimopoulou
    4
    5 out of 5 members found this review helpful

    Το κινητο το πηρα Δεκεμβριο του 2016.Εμενα μου κολλησε στον πρωτο χρονο.Ασταματητες επανεκκινησεις κολλουσε οταν εμπαινα internet ωσπου σταματησε να ανοίγει τελειως.Το πηγα για service και μου το κρατησαν 5 μηνες γιατι δεν ειχαν διαθεσιμες μπαταρίες αφου η μπαταρια ηταν η αιτια του προβλήματος.Οταν το ξαναπήρα, μετα απο δυο μηνες χρηση αρχισε παλι να κολλαει το συστημα και να μην αντοαποκρινεται σε τιποτα.Ουτε κλήσεις δεν μπορουσα να κανω.Το ξαναπηγα για service το κρατησαν παλι λογω προβληματικης μπατατριας και οταν το ξαναπηρα λειτουργουσα ικανοποιητικα.Ευτυχως και τα δυο service ηταν μεσα στην εγγύηση και δεν πληρωσα τιποτα.Τωρα το εχω δυομησι χρονια. Το τελευταιο διαστημα η μπαταρια πεφτει γρηγορα και θελει καθε πεντε ωρες φορτιση. Δεν ξερω ποσο θα κρατήσει ακομα

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Screen resolution
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • geosta63
    3
    2 out of 3 members found this review helpful

    Μετά από 2 χρόνια και 7 μήνες ξεκίνησε επανακινησεις συνεχόμενες χωρίς να μπορεί να ανοίξει ώσπου έκλεισε τελείως και δεν ξανάνοιξε. Δεν μπήκα καθόλου στον κόπο για επισκευή γνωρίζοντας το γνωστό πρόβλημα πλακέτας. Τους τελευταίους 2 μήνες σερνόταν κυριολεκτικά και έτσι κατάλαβα ότι το τέλος ήταν κοντά και προετοιμαστηκα για νέα αγορά γνωρίζοντας τι θα πάρω έτσι ώστε να ήμουν έτοιμος. Πράγματι σε 2 ώρες είχα το νέο κινητό όχι βέβαια το ίδιο.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Speed
    Did you find this review helpful?
  • CHrysovalantis_Mariloutos
    1
    2 out of 4 members found this review helpful

    Παιδια το κινητο δεν ειναι καλο η παρτιδα του 2019 ειναι χαλια σε σχεση με αλλες χρονιες μην το παρετε κολλαει πολυ με απλη χρηση

    • Photos
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Call quality
    • Video Recording
    • GPS
    • Speed
    Did you find this review helpful?
  • hellosakis
    3
    1 out of 3 members found this review helpful

    Το κινητό είναι καταπληκτικό αλλά δυστυχώς προβληματικό κατασκευαστικά. Ήμουν από τους τυχερούς που τα προβλήματα ξεκίνησαν μετά τα 2 χρόνια,οπότε πρόλαβα και το χάρηκα.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • dimitriskaperonis
    4
    2 out of 10 members found this review helpful

    Παρόλο που για εκατο ευρώ που το πείρα και άξιζε και το τελευταίο ευρώ μπορώ να ομολογήσω οτι αν καποιος ψαχνει το τέλειο κινητό. Σε τιμη 100 - 150 θα πρέπει να στραφεί στη Samsung σειρά J5 και πανω.Πολύ καλύτερα στο j6 και j7 . Για επιδόσεις πας xiaomi και παλι θα εμενα στη samsung.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • sta.fik
    2
    6 out of 8 members found this review helpful

    Μετά από τόσες αξιολογήσεις είναι γνωστά τα πάντα γι'αυτή τη συσκευή!
    Στα θετικά της η πολύ καλή οθόνη, ο πολύ ωραίος και πρωτότυπος σχεδιασμός που το ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες συσκευές της αγοράς, η κάμερα (όχι η selfie) και το βίντεο!
    Από την άλλη είναι μια συσκευή με ημερομηνία λήξης κάπου στα δύο με δυόμιση χρόνια!
    Το γνωστό πρόβλημα του ξαφνικού θανάτου αντιμετώπισα κι' εγώ μετά από 2 χρόνια και 4 μήνες με αποτέλεσμα η συσκευή να είναι εδώ και κάτι μήνες άχρηστη!
    Στην τιμή που το είχα αγοράσει (300 euro) δε θεωρώ ότι έκανε απόσβεση των χρημάτων του.
    Στην τιμή που είναι τώρα (αν και παλαιό μοντέλο πλέον) είναι καλά αν κρατήσει 2 χρόνια.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Screen resolution
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • komiasspider
    5
    8 out of 10 members found this review helpful

    Tο ξαναπηρα πριν λιγες μερες για την γυναικα εγω 3,5 χρονια το ειχα δουλευε σφαιρα μεχρι που μου το έκλεψαν, πολυ καλο κινητο ακομα και σημερα, η γυναικα πολυ το ευχαριστιεται καθως την βολευει και στο χερι λογω κυρτοτητας.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Music
    Did you find this review helpful?
  • Thanasis_Giaxalis
    1
    7 out of 21 members found this review helpful

    Προβληματικό λόγω κακής εργοστασιακής κατασκευής. Σε αυτό οφείλεται και η μεγάλη πτώση στην τιμή του. Το είχα 2.5 χρόνια και άλλαξα 2 φορές μπαταρία και μια επεξεργαστή.

    • Photos
    • Video Recording
    • Screen resolution
    • Call quality
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • bmw318is69
    5
    19 out of 26 members found this review helpful

    Το πρώτο LG G Flex2 αγορασα το Νοέμβριο του 2015 και το είχα μέχρι Μάιο 2018, τότε σταμάτησε να λειτουργεί. Αλλά όσο το είχα : οταν έκανα μπάνιο στο σπίτι παντα έβαζα βίντεο στο κινητό, στο δρόμο μου είχε πέσει πολλες φορές, όμως λόγο της θήκης(αξιας 30€) δε παθενε τίποτα, μια φορα φώτιζα με το φακό του τα κλαδιά και τα έκοβα με μεγαλο μαχαίρι, και κατά λάθος χτύπο το κινητό με μαχαίρι αυτο - λιγο τραυμάτισε η θήκη και πλαι του κινητού, ούτε ράγισε το τζάμι. Έχω πολλές ιστορίες μ'αυτό το κινητό γι'αυτό το επόμενο κινητο που θα πάρω θα είναι LG G Flex 3. Μέχρι τότε αγόρασα ξανά Τη λατρεία μου!

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • geobagio
    5
    9 out of 10 members found this review helpful

    Verified purchase

    Μετά από δυόμισυ χρόνια είναι αξιοπρεπέστατο. Η πρόσφατη αναβάθμιση το βοήθησε σημαντικά. Ακόμα καλύτερα θα ήταν να πάρει android 7. Μακάρι η LG να προχωρούσε και σε ένα g flex 3. Value for money.
    Σεπτέμβριος 2018 - Νεότερη και μάλλον τελευταία ενημέρωση. Η συσκευή δεν μπορεί να επανεκκινήσει. Άλλαξα μπαταρία αλλά δεν άλλαξε κάτι. Το τηλέφωνο είναι νεκρό και δεν νομίζω ότι αξίζει να επισκευαστεί πια. Κρίμα γιατί ήταν ένα ιδιαίτερο κινητό και με πολύ καλή κάμερα.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Speed
    Did you find this review helpful?
  • sigeo75
    4
    5 out of 9 members found this review helpful

    Για οσους το εχουν ακομα και τους εμφανισε rootboot μια αλλαγη μπαταριας περιπου 15€ (after market) και ολα επιστρεφουν στην κανονικοτητα. Το δικο μου λογο ποιοτικης φορτησης(στον δικο του φορτιστη) εμφανισε rootboot στα 2.5 χρονια που το εχω καταευχαριστιθει

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • Adim210202
    5
    9 out of 12 members found this review helpful

    Για οσους φιλους κανει επανεκκίνησεις μπορουν να αλλαξουν τη μπαταρία (original) με 12 ευρώ. Λοιπόν το κινητό μετα απο τοσο καιρό κυκλοφοριας στέκεται για τα καλα σε ολες τις κατηγορίες. Εκει όμως που δίνει ρέστα ειναι η φωτογραφιες και ο επεξεργαστης του. Βγάζει καλυτερες φωτογραφιες απο αλλα πολυδιαφημισμενα κινητα π.χ huawei p20 lite,xaomi κτλ. Επεξεργαστης snapdragon 810 που βαζει κάτω πολλους επεξεργαστες με ημερομηνία κυκλοφοριας 2018. Οθονη διαμαντι ,γρηγορη φορτιση και design που ολοι το κοιτάνε με ανοιχτό το στόμα

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • keraunos2002
    5
    4 out of 7 members found this review helpful

    Είναι το καλύτερο κινητό το έχω από το 2016 2 χρόνια καθαρά το καίω όλη μέρα από το πρωί μέχρι το βράδυ και το μόνο πρόβλημα που μου έχει βγάλει είναι μπαταρία αλλάζει κανάλια από την τηλεόραση από το κλιματιστικό κ.α Τότε που το είχα πάρει έκανε κάπου στα 450€+ τότε που βγήκε έκανε 750€ τώρα έχει μόνο 150€
    Και τώρα σκέφτομαι να πάρω ένα να το έχω
    Σας το προτείνω αξίζει τα λεφτά του

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • MARIOS_GALANAKIS
    3
    5 out of 8 members found this review helpful

    ενα έχω να πω με αυτο το κινητό ειναι καλο κινητό αλλα μεσα στους 8 μήνες χρήσης χαλασε η μπαταρια αλλα τα 3 αστερια δεν τα βάζω γεια το κινητό αλλα για την εξυπηρέτηση της lg η οποία ειναι τελείως απαραδεκτη και το κινητό δεν αξιζει να το παρετε πάλιωσε και υπαρχουν πολύ ανώτερα κινητά απο αυτο

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Screen resolution
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • jimopolimen
    2
    2 out of 2 members found this review helpful

    Το εχω 2 χρονια και κατι, εχει πολυ καλη οθονη αλλα μεχρι εκει. Υπερθερμενετε παρα πολυ με αποτελεσμα να γινετε πολυ αργο, η μπαταρια τελειωνει πολυ γρηγορα, η καμερα ειναι οκ και εμενα μου εβγαλε rebooting loop προβλημα. Δεν θα σας προτεινα να το παρετε

    • Call quality
    • GPS
    • Screen resolution
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Value for money
    • Speed
    Did you find this review helpful?
  • fotis13131313
    1
    12 out of 16 members found this review helpful

    ΜΑΚΡΥΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...Μετα απο 2 χρονια και εναν μηνα(τοσο οσο να χασω την εγγυηση του που ειχα για 2 χρονια) επαθε το κλασικο σε ολους μας bootloop ωπου εκλεισε κ δεν ξαναανοιξε ποτε οσες προσπαθειες κ δοκιμες (με αλλη μπαταρια) εκανα...Συμπερασμα προτιμηστε αλλα κινητα αλλης εταιριας γιατι η LG στα κινητα επαψε να ασχολειται οποτε σταματαμε να ασχολουμαστε και εμεις μαζι της !!!!

    • Call quality
    • Photos
    • Music
    • Screen resolution
    • Video Recording
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • kimwnasg
    1
    7 out of 13 members found this review helpful

    Είχα LG g3 εντελώς για τα σκουπίδια και πήρα το g2 για καλύτερα αποτελέσματα. Μετά ένα χρόνο και 2 μήνες αναβοσβήνει η οθόνη το πάω στην αντιπροσωπεία μου λένε πλακέτα καμμένη την αλλάζουν μες την εγγύηση αλλά μου λένε και αλλαγή μπαταρίας που καλουμαι να πληρώσω εγώ 40 ευρώ απαράδεκτο ποτέ ξανά LG είναι άχρηστη εταιρεία μη αξιόπιστη και απαράδεκτη αντιπροσωπεία ΑΙΣΧΟΣ

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • GPS
    • Screen resolution
    • Music
    • Speed
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • liverpool69
    5
    9 out of 10 members found this review helpful

    Μετα απο 2 χρονια το κινητο αρχισε να αναβοσβηνει. Το πηγα για service και αλλαξα μπαταρια και ολα καλα . Δεν ξερω αν ειναι πλέον καλη η αγορα του σ αυτη την τιμη αλλα ειναι κινηταρα. Με το που πιανεις το κινητο εχεις την αισθηση οτι ειναι προεκταση του χεριου σου, μονο αυτο φτανει. Απο πεσιματα και χτυπηματα ; Καθημερινα λογω εργασιας. Απο λειτουργια; Ταβανι. Οσο για το αντουτου ποτε δεν μου εδειξε κατω απο 70.000. Αν θα ξαναχαλασει θα περιμενω για το gfex 3 αν και θα ειναι 6 ιντσων. Να μη ξεχναμε οτι το 2015 κοστιζε 750ε.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • zisismany
    3
    1 out of 2 members found this review helpful

    βαζω 3 αστερια γιατι μετα απο 1 χρονο λειτουργιας μου εβγαλε bootloop
    και τωρα ειναι στην επισκευη
    και μου λενε πως εχει προβλημα η μπαταρια
    και να την πληρωσω (απο οτι φαινεται η εγγυηση της μπαταριας ειναι για 6 μηνες )

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Speed
    • Screen resolution
    • Music
    • GPS
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • apostolis0612
    3
    1 out of 2 members found this review helpful

    Ειναι ενα κινητο μεσης διαρκειας.Εχω το συγκεκριμενο κινητο εδω και 1 χρονο ακριβως πριν δυο εβδομαδες περιπου επαθε βραχυκυκλωμα το κινητο .ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΗΚΕ μετα απο δυο ημερες επαθε ξανα το ιδιο, ξανα επισκευαστηκε, πριν απο τρεις ημερες ξαναεπαθε την ιδια βλαβη και διαπιστωθηκε πως εχει προβλημα η μητρικη .Δυστηχως δεν με καλυπτει η εγγυηση λογω σπασμενης οθονης .Ειναι ενα κινητο που στην αρχη ειναι αρκετα ικανοποιητικο και γρηγορο επισης δεν ειναι ευθραυστο .Προσωπικα δεν θα το προτεινα λογω της μικρης του διαρκειας

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • maltzar
    3
    8 out of 8 members found this review helpful

    Πολύ όμορφο, πολύ βολικό στο χέρι, πολύ καλή οθόνη, πολύ όμορφο μενού αλλά μέχρι εκεί..
    Η μπαταρία πολύ μέτρια για κάποιον που το θέλει για επαγγελματική χρήση.
    Μετά από ένα χρόνο λόγο βλάβης ήθελε αλλαγή πλακέτας ( πάνω από ένα μήνα στην αντιπροσωπία για να γίνει η αντικατάστατη...)
    Στον 1,5 χρόνο περίπου ξανά η ίδια βλάβη βέβαια η αντιπροσωπία μου πρότεινε να μου το αντικαταστήσει με ένα Lg g5 se... το οποίο ΠΕΡΙΜΈΝΩ 3,5 μήνες....
    Περιμένοντας ...... αγόρασα ένα Xiaomi redmi 4X... (το οποίο πωλείται 130€) και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος.
    Στο τέλος η ανικανότητα της αντιπροσωπία μου έκανε καλό μετά από 3 lg άλλαξα εταιρία και πολύ δύσκολα θα επιστρέψω... ειδικά μετά την ταλαιπωρία που υφίσταμαι...
    Έπειτα από 4,5 μήνες μου παραδόθηκε το Lg g5 se...

    • Call quality
    • Screen resolution
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • italomax
    1
    1 out of 4 members found this review helpful

    Με το πού το αγοράσετε (έγκλημα) πρέπει να μάθετε πού βρίσκεται το service γιατί σίγουρα θα το χρειαστείτε...και ξεκινάμε...μετα απο 17 μήνες έγινε αλλαγή κεντρικης πλακέτας στο καπάκι αλλαγή οθόνης.. δύο φορές αλλαγή φορτιστή και ακόμα μια πλακέτα μετά απο τέτοια ταλαιπωρία τι να πω για τα θετικά του...

    • Photos
    • Video Recording
    • Speed
    • Screen resolution
    • Call quality
    • Music
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • nikolaus.Dominus
    3
    6 out of 9 members found this review helpful

    Διαβάζοντας τα σχόλια νιώθω τυχερός π βγάλε κ τα δυο χρόνια. Είναι κινητό 1,5 - 2 χρόνων σε αυτά τα χρόνια το ζόρισα σε άπειρες ώρες χρήσης χωρίς ρισταρτ καθώς και πολύ gps στο αμάξι, κλασσικά όταν κάηκε πρώτη φορά άλλαξα πλακέτα τώρα κάηκε η μπαταρία και αγόρασα το q6 πάλι lg γτ είμαι Ελληναρας και δεν αλλάζω μάρκα με τπτ χαχαχα!!!

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Screen resolution
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • artakid13
    4
    0 out of 4 members found this review helpful

    Το εχω απο το πασχα του 2017 πολυ καλο για καθημερινή χρήση τίποτα το ιδιαίτερα βαρύ δεν τρέχει στο κινητό ομως με τα ίδια λεφτα παίρνετε κατι πολυ καλύτερο

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Screen resolution
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Kostasskp
    1
    1 out of 5 members found this review helpful

    Verified purchase

    Το τηλεφωνο απο ταχυτητα πεταει αλλα οπως σε ολους ετσι και σε εμενα εμφανισε bootloop . Το εστειλα για σερβις πριν 3 εβδομαδες και σημερα μου εστειλαν μυνημα και αντι να αλλαξουν την πλακετα που φταιει με ειπαν θελει αλλαγη μπαταριας κατι που δεν ειναι στην εγγυση λενε και θελουν 48 ευρω για να το φτιαξουν. Μαλιστα! Λες και εγω φταιω που τα τηλεφωνα και η μπαταριες τους ειναι ελατωματικες . Ποτε ξανα LG ειναι πολυ χαλια τηλεφωνα με αθλια εξυπηρετηση πελατων

    • Call quality
    • Music
    • Speed
    • Screen resolution
    • Photos
    • Video Recording
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • selllis84
    3
    4 out of 8 members found this review helpful

    λοιπον σαν τηλεφωνο δεν ηταν και απο τα καλυτερα ειχα καποιο προβλημα και η lg μπορω μα πω οτι ανταποκρηθηκε αμεσα λογω εγγυησης .ηρθε ο courrier το πηρε εντελως δωρεαν και μου το ξαναστειλανε δωρεαν ενω ενας φιλος μου πηρε mls και στο χρονο πανω του χαλασε 2 φορες το ηχειο.και πληρωσε 20 ευρω μεταφορικα..μονο και μονο γιαυτο θα ξαναπροτιμησω lg...

    • Call quality
    • Music
    • GPS
    • Value for money
    • Speed
    • Screen resolution
    • Photos
    • Video Recording
    Did you find this review helpful?
  • Το κινητο το πηρα Δεκεμβριο του 2016.Εμενα μου κολλησε στον πρωτο χρονο.Ασταματητες επανεκκινησεις κολλουσε οταν εμπαινα internet ωσπου σταματησε να ανοίγει τελειως.Το πηγα για service και μου το κρατησαν 5 μηνες γιατι δεν ειχαν διαθεσιμες μπαταρίες αφου η μπαταρια ηταν η αιτια του προβλήματος.Οταν το ξαναπήρα, μετα απο δυο μηνες χρηση αρχισε παλι να κολλαει το συστημα και να μην αντοαποκρινεται σε τιποτα.Ουτε κλήσεις δεν μπορουσα να κανω.Το ξαναπηγα για service το κρατησαν παλι λογω προβληματικης μπατατριας και οταν το ξαναπηρα λειτουργουσα ικανοποιητικα.Ευτυχως και τα δυο service ηταν μεσα στην εγγύηση και δεν πληρωσα τιποτα.Τωρα το εχω δυομησι χρονια. Το τελευταιο διαστημα η μπαταρια πεφτει γρηγορα και θελει καθε πεντε ωρες φορτιση. Δεν ξερω ποσο θα κρατήσει ακομα

    5
  • Μετά από 2 χρόνια και 7 μήνες ξεκίνησε επανακινησεις συνεχόμενες χωρίς να μπορεί να ανοίξει ώσπου έκλεισε τελείως και δεν ξανάνοιξε. Δεν μπήκα καθόλου στον κόπο για επισκευή γνωρίζοντας το γνωστό πρόβλημα πλακέτας. Τους τελευταίους 2 μήνες σερνόταν κυριολεκτικά και έτσι κατάλαβα ότι το τέλος ήταν κοντά και προετοιμαστηκα για νέα αγορά γνωρίζοντας τι θα πάρω έτσι ώστε να ήμουν έτοιμος. Πράγματι σε 2 ώρες είχα το νέο κινητό όχι βέβαια το ίδιο.

    2
  • Παιδια το κινητο δεν ειναι καλο η παρτιδα του 2019 ειναι χαλια σε σχεση με αλλες χρονιες μην το παρετε κολλαει πολυ με απλη χρηση

    2
  • Το κινητό είναι καταπληκτικό αλλά δυστυχώς προβληματικό κατασκευαστικά. Ήμουν από τους τυχερούς που τα προβλήματα ξεκίνησαν μετά τα 2 χρόνια,οπότε πρόλαβα και το χάρηκα.

    1
  • Παρόλο που για εκατο ευρώ που το πείρα και άξιζε και το τελευταίο ευρώ μπορώ να ομολογήσω οτι αν καποιος ψαχνει το τέλειο κινητό. Σε τιμη 100 - 150 θα πρέπει να στραφεί στη Samsung σειρά J5 και πανω.Πολύ καλύτερα στο j6 και j7 . Για επιδόσεις πας xiaomi και παλι θα εμενα στη samsung.

    2
  • See all