This moisturizer leaves me a bit divided and I'll explain why: Its base is almost entirely silicones, followed by glycerin. Apart from glycerin, it contains no other nourishing oils to feed the skin, replenish lipids, and strengthen the skin barrier, which is very important to me. The silicones, present in very high concentration as the cream's base, give an absolutely velvety texture and feel to the skin, silky, it immediately softens the skin and you really feel like it's made of silk, almost slippery, it is absorbed almost instantly by the skin (due to the silicone), so it has a completely matte finish. It contains two very smart anti-aging peptides in its formula, has diamond powder that gives a sense of luxury and radiance and also provides a slight exfoliation so that the other ingredients can be absorbed deeper into the skin, contains pea extract which offers firming and boosts collagen production, also contains a probiotic, and two types of hyaluronic acid for hydration (the only real moisturizing agents it contains along with glycerin) because silicones give the sensation of hydration and silky softness to the skin, but do not provide long-term hydration. They fill pores and fine lines, making the skin appear smoother and create a blurring effect, but only temporarily. It has pigments and mineral pigments inside to give that beautiful shimmer/glow effect in its formula, it gives a lot of highlighter-like glow to the skin, not glass skin radiant skin due to perfect hydration, but the glow comes purely from the optical effects given by the minerals it contains. If you want a moisturizer that is the perfect primer, has anti-aging properties, gives you that sense of luxury, and you have oily to combination skin and don't mind the high price, get it. You won't have a real diamond in your hands, a moisturizer in the sense of true hydration that makes the skin glow from within, but essentially a hydrating-antiaging glow primer. Are its ingredients and what it offers worth the 70 euros they charge? Of course not. There are real diamond creams out there for half the money, with lipids, ceramides, moisturizing butters, oils, herbal and fruit extracts, etc., which have countless benefits for the skin. Poor composition and little for such a high price! Marketing and nothing else. Beautiful glow and feel that I love, but it doesn't offer anything else special for me except what I mentioned above. After a few hours, you might feel your skin dry. It works wonderfully as the best primer, works great after your basic moisturizer as a glow cream because it truly gives incredible radiance, or under your basic cream as a serum to benefit from all its ingredients but also have something on top to hydrate the skin... For me, not at all value for money and better to spend half the money on a barrier cream that also benefits the skin rather than one that has nothing amazing to offer beyond glow and a bit of anti-aging..
Με διχάζει λίγο η συγκεκριμένη ενυδατική και θα εξηγήσω τους λόγους: Η βάση της κρέμας είναι σχεδόν μόνο οι σιλικόνες και μετά η γλυκερίνη. Εκτός από την γλυκερίνη δεν περιέχει κανένα άλλο θρεπτικό έλαιο που να θρέφει το δέρμα και να αναπληρώνει τα λιπίδια και να ενισχύει τον δερματικό φραγμό που για μένα είναι πολύ σημαντικό αυτό. Οι σιλικόνες που περιέχει σε πολλή υψηλή συγκέντρωση αφού είναι και η βάση της κρέμας, δίνουν μια απόλυτα βελούδινη υφή και αίσθηση στο δέρμα, μεταξένια, μαλακώνει απευθείας το δέρμα και το αισθάνεσαι πραγματικά λες και είναι από μετάξι σχεδόν γλιστράει, απορροφάται αμέσως σχεδόν από το δέρμα (λόγω της σιλικόνης) οπότε έχει απόλυτα ματ υφή. Περιέχει 2 πολύ έξυπνα αντιγηραντικά πεπτίδια στην σύσταση της, έχει σκόνη διαμαντιού που δίνει την αίσθηση πολυτέλειας και λάμψης και κάνει και μια μικρή απολέπιση ώστε να απορροφηθούν τα άλλα συστατικά που περιέχει πιο βαθιά στο δέρμα, περιέχει εκχύλισμα μπιζελιού το οποίο προσφέρει σύσφιξη και ενισχύει την παραγωγή κολλαγόνου, περιέχει και ένα προβιοτικό, περιέχει 2 τύπους υαλουρονικου οξέος για ενυδάτωση (ο μόνος ενυδατικος παράγοντας που περιέχει πραγματικά μαζί με την γλυκερίνη) γιατί οι σιλικόνες δίνουν την αίσθηση της ενυδάτωσης και την μεταξένια απαλότητα στο δέρμα, δεν προσφέρουν όμως ενυδάτωση σε βάθος χρόνου. Γεμίζουν τους πόρους και τις λεπτές γραμμές με αποτέλεσμα το δέρμα να φαίνεται πιο smooth και κάνει blurring effect, προσωρινά όμως. Έχει χρωστικά και μεταλλικά πιγμεντα μέσα για να δώσει αυτό το πανέμορφο shimmer/glow αποτέλεσμα στην σύνθεση της, δίνει πολλή λάμψη highlighter στο δέρμα, όχι glass skin λαμπερό δέρμα λόγω της τέλειας ενυδάτωσης, αλλά η λάμψη προέρχεται καθαρά από τα οπτικά αποτελέσματα που δίνουν τα μέταλλα που περιέχει. Αν θες μια ενυδατικη που να είναι το τέλειο primer να έχει και αντιγηραντικές ιδιότητες, να νιώθεις αυτή την αίσθηση πολυτέλειας και έχεις λιπαρό προς μεικτό δέρμα και δεν σε νοιάζει η πολλή τσιμπημένη τιμή της παρτην. Δεν θα έχεις ένα πραγματικό διαμάντι στα χέρια σου, μια ενυδατική με την έννοια της πραγματικής ενυδάτωσης που λάμπει το δέρμα από μέσα προς τα έξω, αλλά ένα ουσιαστικά ενυδατικό-αντιγηραντικό primer λάμψης. Αξίζουν τα συστατικά της και αυτά που προσφέρει για 70 ευρώ που την έχουν; Οχι φυσικά. Υπάρχουν με τα μισά χρήματα κρέμες πραγματικά διαμάντια εκεί έξω, με λιπίδια, ceramides, βούτυρα ενυδατικά, έλαια, εκχυλίσματα βοτάνων, φρούτων κλπ, τα οποία έχουν άπειρα οφέλη για το δέρμα. Φτωχή σύνθεση και λίγα αυτά που κάνει για την τόσο υψηλή τιμή της! Μάρκετιγκ και τίποτα άλλο. Όμορφη λάμψη και αίσθηση που λατρεύω, αλλά δεν προσφέρει κάτι άλλο για μένα ιδιαίτερο παρά μόνο αυτά που ανέφερα παραπάνω. Μετά από λίγες ώρες μπορεί να νιώσεις στεγνό το δέρμα σου. Λειτουργεί υπέροχα ως το καλύτερο primer, λειτουργεί υπέροχα μετά την βασική ενυδατική σας σαν κρέμα λάμψης γιατί όντως δίνει απίστευτη λάμψη, η κάτω από την βασική κρέμα σαν ορος για να επωφεληθείς από όλα τα συστατικά της αλλά να μπει και κάτι από πάνω που να ενυδατώνει το δέρμα… Για μένα καθόλου vfm και καλύτερα να χαλάσετε τα μισά λεφτά για μια barier cream που έχει και οφέλη στο δέρμα παρά εκείνη που δεν έχει τίποτα τρομερό να προσφέρει πέρα από λάμψη και λίγη αντιγήρανση…