Mobile Phones

Samsung Galaxy A5 Single SIM (2GB/16GB)

Main Camera , Screen: 5", Battery: 2300mAh , Manufacturer:

This product does not exist at Skroutz anymore

Specifications

Specifications

Main Specifications

Mobile Phone Type
SmartPhone
Operating System
Android
SIM
Single
Release Year
2014
Weight
123 gr
Package Contents
-

Processor & Memory

Processor Power
1.2 GHz
Processor Cores
4
RAM
2 GB
Capacity
16 GB
Card Slot
Yes

Display

Size
5 "
Analysis
1280 x 720 pixels
Refresh Rate
-
Maximum Brightness
-
Handling
Touch screen
Definition
-

Camera

Rear Camera Flash
Yes

Network & Connectivity

Network Connection
4G
Connectivity
Micro USB, Wi-Fi
NFC
Yes

Battery

Capacity
2300 mAh
Removable
No

Special Features

Type
Accelerometer, Proximity, Compass, Light Sensor

Dimensions

Length
139.3 mm
Width
69.7 mm
Thickness
6.7 mm

Energy Label

Energy Class
-

AI Features

AI Photo Editing
-
AI Text Generation
-
AI Call/Speech Translation
-
AI Image Search
-

Important information

Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.

See all specifications

Reviews (140)

Reviews

  1. 99
  2. 25
  3. 11
  4. 2
  5. 3
Review this product
  • Call quality
  • Screen resolution
  • Value for money
  • Speed
  • Video Recording
  • Photos
  • GPS
  • Music
  • Το έχω 1 χρόνο και μου έχει εμφανίσει προβλήματα στην εσωτερική οθόνη και αναγκάστηκα να την αλλάξω, στο μικρόφωνο και στα δεδομένα. Επίσης κάποιες φορές κολλάει χωρίς να είναι πολύ φορτωμένο.

    • Music
    • Speed
    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • GPS
    • Screen resolution
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • StathisKor
    5
    2 out of 3 members found this review helpful

    Μετά από 14 μήνες έντονης και καθημερινής χρήσης , είμαι απόλυτα ικανοποιημένος . Παραμένει σαν καινούργιο , η μπαταρία βγάζει άνετα όλη τη μέρα . Δεν κολλάει ,ενώ συνήθως τρέχω παράλληλα όλα τα social browser , φωτογραφική , και κλήσεις συνεχώς. Το μόνο μικρό μειονέκτημα είναι η σχετικά χαμηλή ένταση του ηχείου , που όμως είναι σε αποδεκτό επίπεδο .

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Music
    Did you find this review helpful?
  • Εχω το κινητο 2 χρονια τωρα περιπου απο τον αυγουστο του 2015 δεν μου εχει κολλησει ποτε ως τωρα.Ουτε μια φορα.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Music
    • GPS
    Did you find this review helpful?
  • Το ηχείο δεν είναι δυνατό αλλά κάτι κάνει ... Το έχω από το καλοκαίρι του 2016 και πετάει το κινητό... Δεν ζεσταίνεται γρήγορα και η μπαταρία είναι πάρα πολύ καλή ... Η κάμερα είναι ΤΈΛΕΙΑ ... Το κινητό έχει ένα αρνητικό όμως .... Δεν έχει ΚΑΘΟΛΟΥ καλό gps ...

    • Call quality
    • Photos
    • Speed
    • Value for money
    • Video Recording
    • Screen resolution
    • Music
    • GPS
    Did you find this review helpful?
  • Κοντεύω 2 χρόνια με το κινητό και είναι ότι καλύτερο μου έχει τύχει, φωτογραφίες βγάζει τέλεια (και με λίγη επεξεργασία φαίνονται επαγγελματικές)
    Το μόνο που θα ήθελα είναι να είχε καλύτερη ανάλυση εικόνας..
    Δεν έχω απογοητευτεί μέχρι στιγμής, κι αν τυχόν χαλάσει, δεν θα είχα πρόβλημα να πάρω το ίδιο..

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • Το κινητο το ειχα παρει τον Μάιο του 2016.Το πηρα 200€ και αξιζε σιγουρα τα λεφτα του.Δυστυχως τωρα το εχω χασει.Καλή ποιότητα οθόνης αν και γραφει 1280χ720p,γρήγορο,ωραίος σχεδιασμός,αρκετά καλό ηχείο,τη μερα βγαζει τελειες φωτο(δεν ξερω για νυχτα),χωραει αρκετα apps και παιχνίδια,σίγουρα VFM.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Music
    • GPS
    Did you find this review helpful?
  • stela_vlahaki10
    5
    1 out of 1 members found this review helpful

    Είναι πάρα πολύ καλό κινητό! αξίζει αναμφισβήτητα τα λεφτά του! και οι δύο κάμερες είναι πάρα πολύ καλές!
    το μόνο που μπορώ να πω σαν αρνητικό είναι ότι κολλάει αρκετά συχνά!

    • Call quality
    • Photos
    • Music
    • GPS
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Video Recording
    • Speed
    Did you find this review helpful?
  • sotos.dimitriou.37
    1
    1 out of 4 members found this review helpful

    Το κινητό το έχω από τις 6 Φεβρουαρίου 2015...το κινητό κολλάει υπερβολικά πολύ...δεν πιάνει καθόλου ίντερνετ και πρέπει συνέχεια να κάνω επανακινηση

    Δεν αξίζει τα λεφτά του παιδιά. .

    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Screen resolution
    • Call quality
    • Photos
    • Speed
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Thanashs_vlamhs
    5
    0 out of 1 members found this review helpful

    Πολύ καλό κινητό στα πάντα ακόμα και ποιο γρήγορο από τα νέα μοντέλα της Samsung

    • Screen resolution
    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • amaxopoulou
    4
    1 out of 5 members found this review helpful

    Το κινητό το έχω 1 χρόνο , η μπαταρία δεν είναι ικανοποιητική δεν βγάζει την ημέρα . Το ηχείο απαράδεχτο.
    Και οι δύο κάμερες είναι ικανοποιητικές. Η ανάλυση οθόνη επίσης πολύ καλή . Το κινητό δεν αξίζει τα λευτά του και επίσης δεν αξίζει να κάνετε αναβάθμιση του λογισμικού του σε 6.0.1 γιατί δεν μπορείται να περάσετε πράγματα στην κάρτα SD.

    • Photos
    • Video Recording
    Did you find this review helpful?
  • AthanasiosE
    5
    1 out of 1 members found this review helpful

    Το εχω ενσ χρονο . Δεν εχει κολλησει ποτε. Η μπροστινη καμερα ειναι μετρια ενω η πισω αριστη. Μετα την αναβαθμιση σε 6.01 εναι ακομα πιο γρηγορο και φορτιζει οπως φορτιζε. Για τον φιλο που δεν φορτιζει ας σωσει τα αρχεια του πρωτα και μετα να κανει επαναφορα στις εργοστασιακες ρυθμισεις

    Did you find this review helpful?
  • το αγορασα πριν 2 τουλαχιστον χρονια με την 4.4.2 πηγα στην 5.0.2 μεχρι αυτες τις εκδοσεις υποστηριζε την μεταφορα εφαρμογων στην sd καρτα σημερα πηρε την 6.0.1 που σε αυτην την εκδοση δεν υποστηριζει την μεταφορα στην sd καρτα το μονο μειον ειναι αυτο για εναν που θελει να βαλει πολλες εφαρμογες αν κανω λαθος διορθωστεμε κατα τα αλλα δεν κολαει καθολου τελεια καμερα

    Did you find this review helpful?
  • Το αγόρασα πέρσι 400 ευρώ, δεν έχω να πω και πολλά άξιζε τα λεφτά του τα σπάει!!!! Τέλεια κάμερα!! Δεν κολλάει καθόλου!! Και είναι πολύ όμορφο κινητό!!

    Did you find this review helpful?
  • keti_malolli
    5
    1 out of 2 members found this review helpful

    το εχω ενα χρονο και ειναι πολυ δυνατο! δεν κολλαει καθολου,η μπαταρια κραταει ολη μερα,η καμερα παρα πολυ καλη και απο εμφανιση σκιζει! αξιζει!!

    Did you find this review helpful?
  • Panos_Mayridakis
    5
    5 out of 5 members found this review helpful

    Έντιμο τηλέφωνο. Το πήρα πέρσι με android 5.0.2. Γρήγορο, δεν κολλάει, καλές κάμερες και οι δυο. Εχθές 15/9/2016 πήρε android 6 και ήδη το βλέπω πιο ζωηρό και νομίζω ότι διαχειριζεται τη ραμ πολύ καλύτερα.
    Βελτιώθηκε και η κατανάλωση μπαταρίας.

    Did you find this review helpful?
  • rodalia676
    5
    1 out of 1 members found this review helpful

    ενα αριστο design πολυ λεπτο εξαιρετηκες γωνιες θεασης και οι καμερες τρομερες το focus γρηγοροτατο και η αναλυση φοβερη το lag το εχω σβησει απο το λεξιλογιο μου ημουν φαν της sony και ημουν αναμεσα σε a5. & m4. "προδωσα" την sony αλλα αξιζε

    Did you find this review helpful?
  • Το κινητό αυτό το πήρα πριν 2 μήνες και είναι καταπληκτικό. Καταρχήν η εξωτερική του εμφάνιση είναι αψεγαδιαστη αλλά χρειάζεται θήκη, προτιμήστε το μαύρο μοντέλο φαίνεται πολύ ωραίο και η οθόνη πολύ μεγαλη και καθαρή με ζωντανά χρώματα. Η μπαταρία κρατάει αρκετά και φορτίζει γρηγορα. Επίσης η πισω καμερα είναι πολύ καλή ειδικά τη μέρα με υψηλό φωτισμό και η μπροστινή πολύ καλή και καθαρή. Η χωρητικότητά του είναι πολυ ικανοποιητικη γιατι δε μου κόλλησε με τις πολλές εφαρμογές που κατέβασα. Το συστήνω ΑΝΕΠΙΦΎΛΑΚΤΑ!!!

    Did you find this review helpful?
  • Superhero_Nation
    4
    2 out of 3 members found this review helpful

    Εχοντας το κινητο 10 μηνες εφτασε η στιγμη να πω την δικη μου γνωμη μετα απο τοσο καιρο χρησης.
    Επιδοση: Το κινητο ειναι παρα πολυ καλο, δεν μου εχει βγαλει σχεδον κανενα προβλημα (πολυ σπανια να μου εχει σβησει μονο του), ειναι μεχρι σημερα ταχυτατο (εκτος οταν εχω πολλες ανοιχτες εφαρμογες, που σε αυτην την περιπτωση απλα τις κλεινεις και εισαι κομπλε) και μαλιστα γινεται ακομα πιο γρηγορο αν το απενεργοποιησω για λιγη ωρα και ξεκουραστει.
    Καμερα: Και οι 2 καμερες του ειναι ικανοποιητικες, ειδικα σε καλες συνθηκες φωτος.
    Μπαταρια: Η μπαταρια κραταει σε νορμαλ επιπεδα, και οπως ειναι λογικο πεφτει γρηγορα αν ειναι σε συνεχομενη χρηση με ιντερνετ, εφαρμογες κτλ. Η φορτιση ομως ειναι πολυ καλη, μεσα σε λιγο χρονο μπορει να παει σχεδον αμεσως στα μισα.

    Did you find this review helpful?
  • Mar_Geo21
    5
    3 out of 3 members found this review helpful

    Είναι εξαιρετικό τηλέφωνο. Φορτίζει σε χρόνο ρεκόρ, είναι γρήγορο και δεν κολλάει ποτέ, έχει εκπληκτική κάμερα και όλα αυτά μαζί σε απίστευτη τιμή. Το συνιστώ.

    Did you find this review helpful?
  • eyi_vrl
    5
    3 out of 3 members found this review helpful

    Το κινητο το εχω 1 χρονο απο την πρωτη μερα που το αγορασα του εβαλα τζαμακι κ θηκουλα και δεν μ εχει πέσει ποτε ως τωρα. Για απλα πραγματα που το θελω οπως ιντερνετ, κανενα παιχνιδακι κλπ ειναι σουπερ. 1 χρόνο τωρα δεν μου εχει κολλησει ποτέ και θεωρω οτι εκανα την καλυτερη επιλογη σε κινητο καθως δεν ψαχνω κατι εξεζητημένο πέρα απο το να κατεβαζω παιχνιδια κ να μην κολλαει.επισης το κινητο φορτιζει πολυ γρηγορα.

    στα αρνητικα ειναι οτι η μπαταρια δεν κραταει πολυ το φορτιζω σχεδον καθε μερα αλλα εμενα προσωπικα δεν με ενοχλει καθολου. Τελευταια πηρα κ ενα power bank για τις διακοπες κ με έχει σωσει.
    η κατασκευη του ειναι αρκετα εύθραυστη θα συστηνα να του βαλετε θηκη κ τζαμι απο την πρωτη μερα γτ αλλιώς γλιστράει ευκολα κ μπορει να κανει σημαδια.

    Did you find this review helpful?
  • dimitrisde2
    5
    2 out of 2 members found this review helpful

    Θα έβαζα 4 αστέρια διότι τους τελευταίους 3 μήνες που το έχω μου αρχίσει να κολλάει μερικές και να είναι αργό αλλά όλα δικαιολογουνται διότι έχω κατεβάσει πάρα πολλές εφαρμογές και το κινητό το έχω 1 χρόνο και κάτι άλλα και πάλι θα σε βγάλει ασπροπρόσωπο. Αυτά που δεν μου αρέσουν σε αυτό κινητό είναι η ανάλυση της οθόνης διότι θα την ήθελα full HD αλλά και η HD κάνει καλή δουλειά και υο μεγάλο μείον για εμένα είναι το ηχείο που θα το ήθελα πιο δυνατό. Σας συνιστώ να του πάρετε μια καλή θήκη διότι έχει εξαιρετικό design και είναι κρίμα να σας πέσει και γρατζουνιστει σε κάποια σημεία όπως το δικό μου και μία μεγάλη κάρτα μνήμης...!!!

    Did you find this review helpful?
  • damiano1127
    4
    1 out of 2 members found this review helpful

    Πολυ καλο κινητο, μεχρι τους πρωτους 6 μηνες ηταν φοβερο, ουτε κολαγε, ουτε εβγαζε προβληματα. τωρα το χω 9 μηνες και κολαει λιγο, crasharei καμια φορα, και το χειροτερο ειναι οτι αδειαζει η μπαταρια τραγικα,
    θετικα: οτι καλυτερο στα λεφτα του, καλη ταχυτητα, ποιοτητα, αριστη καμερα
    αρνητικα: κακο ηχειο, απαραδεκτη μπαταρια, αδειαζει σε 12 ωρες με μετρια χρηση, σε βαρυ gaming κραταει δεν κραταει 5 ωρες

    Did you find this review helpful?
  • Amalia_Routsi
    4
    3 out of 3 members found this review helpful

    Κομψο,καλή μπαταρία ,καλή ανάλυση φωτογραφιας,δεν κολλάει! Τι άλλο θες?

    Did you find this review helpful?
  • Maria P121
    3
    5 out of 12 members found this review helpful

    Το κινητο το εχω περιπου 2 εβδομαδες,μπορω να πω πως αξιζει για τα λεφτα του!
    θετικα: πολυ καλες και οι 2 καμερες(ειδικα η μπροστινη)
    πολυ ωραιο design
    δεν εχει κολλησει καθολου μεχρι στιγμης,καλος επεξεργαστης!
    η μπαταρια με τη χρηση που κανω διαρκει μια μερα περιπου(με ανοιχτο wi-fi σχεδον ολη τη μερα και πολλες εφαρμογες ταυτοχρονα,αρα ειμαι πολυ ευχαριστημενη)
    αρνητικα:
    κακο ηχειο(οταν μιλαω με καποιον αναγκαζομαι να τον βαλω σε ανοιχτη ακροαση ορισμενες φορες για να καταλαβαινω)
    επισης μου λενε πως ουτε εγω ακουγομαι καλα.
    αν και εχω θηκη ενω μου εχει πεσει μονο μια φορα κατω εχει γρατζουνιστει αρκετα στα πλαγια ενω φροντιζω να ειμαι προσεκτικη.
    Το χειροτερο ειναι πως το ειχα στην τσεπη μου και γρατζουνιστηκε πολυ,κατι το οποιο ειναι πολυ αισθητο στην οθονη.. και στεναχβρηθηκα οσο να ναι γιατι ειναι κριμα.

    Did you find this review helpful?
  • Grigoris_Petrou
    5
    7 out of 8 members found this review helpful

    Έχω αυτό το κινητό από τέλη Απριλίου και είναι απλά υπέροχο! Τέλειες κάμερες, άψογη ανάλυση και πολύς αποθηκευτικός χώρος! Δεν κολλάει καθόλου και έχει πολύ καλή μπαταρία, που με βαριά χρήση κρατάει τουλάχιστον μια μέρα (με μέτρια χρήση πάνω από δύο μέρες). Για την τιμή του, αλλά και γενικά, το συνιστώ ανεπιφύλακτα...

    Did you find this review helpful?
  • Kleanthi_Kottou
    5
    4 out of 4 members found this review helpful

    Το κινητό το έχω 2 μήνες. Πιστεύω πως μπορω να αξιολογησω το προϊόν! Λοιπόν με μέτρια χρηση κρατάει 2-3 ημέρες ενω με full χρηση κρατά 1 μερα...Το design είναι φοβερό (εγώ το έχω σε άσπρο) και είναι πολύ γρήγορο.Πολύς χώρος=πολλές εφαρμογές και με τις πολλές εφαρμογές δεν κολλάει!.Ελπίζω να βοήθησα

    Did you find this review helpful?
  • Giannhspapoulias
    5
    6 out of 6 members found this review helpful

    Το παρέλαβα 31-5-2016
    -Εξωτερικά το κινητό είναι πολύ καλό ή κατασκευή του είναι πολύ καλη και στιβαρή και επίσης είναι πολύ λεπτό και πολύ ελαφρύ
    -Η οθόνη είναι ότι πρέπει τα χρώματα είναι πολύ ζωντανά δεν έχω κανένα παράπονο
    -η κάμερες καλές για την τιμή του είναι άψογες
    -η μπαταρία μου κράτησε μια μέρα και κάτι λίγα αλλά για εμένα είναι μια χαρά
    -ήχος έτσι και έτσι δεν με τρέλανε αλλά ούτε με απογοήτευσε κιόλας
    Συμπερασμα: Για 200 ευρώ που έχει τώρα στο σκρουτζ είναι το καλύτερο ή ράμ είναι αρκετή η οθόνη και η κάμερες πολύ καλές η μπαταρία σχετικά καλή αν και ήμουν διστακτικός για τα samsung με έβγαλε ασπροπρόσωπο!!
    Το προτείνω ανεπιφύλακτα

    Update 3/9/2016
    Εκανα update σε marshmallow 6.0.1 απλα απιστευτο και πιο γρηγορο εχει κανει πολυ καλη διαχειρησει στην ram και σε επιδοση
    Τωρα ανεβηκε η τιμη αν ξανακατεβει στα 200 δεν νομιζω να μπορειτε να βρειτε καλυτερο απο αυτο πραγματικα αξιζει
    Μπραβο samsung!

    Did you find this review helpful?
  • Το έχω 1 χρόνο και μου έχει εμφανίσει προβλήματα στην εσωτερική οθόνη και αναγκάστηκα να την αλλάξω, στο μικρόφωνο και στα δεδομένα. Επίσης κάποιες φορές κολλάει χωρίς να είναι πολύ φορτωμένο.

    0
  • Μετά από 14 μήνες έντονης και καθημερινής χρήσης , είμαι απόλυτα ικανοποιημένος . Παραμένει σαν καινούργιο , η μπαταρία βγάζει άνετα όλη τη μέρα . Δεν κολλάει ,ενώ συνήθως τρέχω παράλληλα όλα τα social browser , φωτογραφική , και κλήσεις συνεχώς. Το μόνο μικρό μειονέκτημα είναι η σχετικά χαμηλή ένταση του ηχείου , που όμως είναι σε αποδεκτό επίπεδο .

    2
  • Εχω το κινητο 2 χρονια τωρα περιπου απο τον αυγουστο του 2015 δεν μου εχει κολλησει ποτε ως τωρα.Ουτε μια φορα.

    0
  • Το ηχείο δεν είναι δυνατό αλλά κάτι κάνει ... Το έχω από το καλοκαίρι του 2016 και πετάει το κινητό... Δεν ζεσταίνεται γρήγορα και η μπαταρία είναι πάρα πολύ καλή ... Η κάμερα είναι ΤΈΛΕΙΑ ... Το κινητό έχει ένα αρνητικό όμως .... Δεν έχει ΚΑΘΟΛΟΥ καλό gps ...

    0
  • See all

Specifications

Main Specifications

Mobile Phone Type
SmartPhone
Operating System
Android
SIM
Single
Release Year
2014
Weight
123 gr
Package Contents
-

Processor & Memory

Processor Power
1.2 GHz
Processor Cores
4
RAM
2 GB
Capacity
16 GB
Card Slot
Yes

Display

Size
5 "
Analysis
1280 x 720 pixels
Refresh Rate
-
Maximum Brightness
-
Handling
Touch screen
Definition
-

Camera

Rear Camera Flash
Yes

Network & Connectivity

Network Connection
4G
Connectivity
Micro USB, Wi-Fi
NFC
Yes

Battery

Capacity
2300 mAh
Removable
No

Special Features

Type
Accelerometer, Proximity, Compass, Light Sensor

Dimensions

Length
139.3 mm
Width
69.7 mm
Thickness
6.7 mm

Energy Label

Energy Class
-

AI Features

AI Photo Editing
-
AI Text Generation
-
AI Call/Speech Translation
-
AI Image Search
-

Important information

Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.

Reviews (140)

  1. 99
  2. 25
  3. 11
  4. 2
  5. 3
Review this product
  • Call quality
  • Screen resolution
  • Value for money
  • Speed
  • Video Recording
  • Photos
  • GPS
  • Music
  • Το έχω 1 χρόνο και μου έχει εμφανίσει προβλήματα στην εσωτερική οθόνη και αναγκάστηκα να την αλλάξω, στο μικρόφωνο και στα δεδομένα. Επίσης κάποιες φορές κολλάει χωρίς να είναι πολύ φορτωμένο.

    • Music
    • Speed
    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • GPS
    • Screen resolution
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • StathisKor
    5
    2 out of 3 members found this review helpful

    Μετά από 14 μήνες έντονης και καθημερινής χρήσης , είμαι απόλυτα ικανοποιημένος . Παραμένει σαν καινούργιο , η μπαταρία βγάζει άνετα όλη τη μέρα . Δεν κολλάει ,ενώ συνήθως τρέχω παράλληλα όλα τα social browser , φωτογραφική , και κλήσεις συνεχώς. Το μόνο μικρό μειονέκτημα είναι η σχετικά χαμηλή ένταση του ηχείου , που όμως είναι σε αποδεκτό επίπεδο .

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Music
    Did you find this review helpful?
  • Εχω το κινητο 2 χρονια τωρα περιπου απο τον αυγουστο του 2015 δεν μου εχει κολλησει ποτε ως τωρα.Ουτε μια φορα.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Music
    • GPS
    Did you find this review helpful?
  • Το ηχείο δεν είναι δυνατό αλλά κάτι κάνει ... Το έχω από το καλοκαίρι του 2016 και πετάει το κινητό... Δεν ζεσταίνεται γρήγορα και η μπαταρία είναι πάρα πολύ καλή ... Η κάμερα είναι ΤΈΛΕΙΑ ... Το κινητό έχει ένα αρνητικό όμως .... Δεν έχει ΚΑΘΟΛΟΥ καλό gps ...

    • Call quality
    • Photos
    • Speed
    • Value for money
    • Video Recording
    • Screen resolution
    • Music
    • GPS
    Did you find this review helpful?
  • Κοντεύω 2 χρόνια με το κινητό και είναι ότι καλύτερο μου έχει τύχει, φωτογραφίες βγάζει τέλεια (και με λίγη επεξεργασία φαίνονται επαγγελματικές)
    Το μόνο που θα ήθελα είναι να είχε καλύτερη ανάλυση εικόνας..
    Δεν έχω απογοητευτεί μέχρι στιγμής, κι αν τυχόν χαλάσει, δεν θα είχα πρόβλημα να πάρω το ίδιο..

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • Το κινητο το ειχα παρει τον Μάιο του 2016.Το πηρα 200€ και αξιζε σιγουρα τα λεφτα του.Δυστυχως τωρα το εχω χασει.Καλή ποιότητα οθόνης αν και γραφει 1280χ720p,γρήγορο,ωραίος σχεδιασμός,αρκετά καλό ηχείο,τη μερα βγαζει τελειες φωτο(δεν ξερω για νυχτα),χωραει αρκετα apps και παιχνίδια,σίγουρα VFM.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Music
    • GPS
    Did you find this review helpful?
  • stela_vlahaki10
    5
    1 out of 1 members found this review helpful

    Είναι πάρα πολύ καλό κινητό! αξίζει αναμφισβήτητα τα λεφτά του! και οι δύο κάμερες είναι πάρα πολύ καλές!
    το μόνο που μπορώ να πω σαν αρνητικό είναι ότι κολλάει αρκετά συχνά!

    • Call quality
    • Photos
    • Music
    • GPS
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Video Recording
    • Speed
    Did you find this review helpful?
  • sotos.dimitriou.37
    1
    1 out of 4 members found this review helpful

    Το κινητό το έχω από τις 6 Φεβρουαρίου 2015...το κινητό κολλάει υπερβολικά πολύ...δεν πιάνει καθόλου ίντερνετ και πρέπει συνέχεια να κάνω επανακινηση

    Δεν αξίζει τα λεφτά του παιδιά. .

    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Screen resolution
    • Call quality
    • Photos
    • Speed
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Thanashs_vlamhs
    5
    0 out of 1 members found this review helpful

    Πολύ καλό κινητό στα πάντα ακόμα και ποιο γρήγορο από τα νέα μοντέλα της Samsung

    • Screen resolution
    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • amaxopoulou
    4
    1 out of 5 members found this review helpful

    Το κινητό το έχω 1 χρόνο , η μπαταρία δεν είναι ικανοποιητική δεν βγάζει την ημέρα . Το ηχείο απαράδεχτο.
    Και οι δύο κάμερες είναι ικανοποιητικές. Η ανάλυση οθόνη επίσης πολύ καλή . Το κινητό δεν αξίζει τα λευτά του και επίσης δεν αξίζει να κάνετε αναβάθμιση του λογισμικού του σε 6.0.1 γιατί δεν μπορείται να περάσετε πράγματα στην κάρτα SD.

    • Photos
    • Video Recording
    Did you find this review helpful?
  • AthanasiosE
    5
    1 out of 1 members found this review helpful

    Το εχω ενσ χρονο . Δεν εχει κολλησει ποτε. Η μπροστινη καμερα ειναι μετρια ενω η πισω αριστη. Μετα την αναβαθμιση σε 6.01 εναι ακομα πιο γρηγορο και φορτιζει οπως φορτιζε. Για τον φιλο που δεν φορτιζει ας σωσει τα αρχεια του πρωτα και μετα να κανει επαναφορα στις εργοστασιακες ρυθμισεις

    Did you find this review helpful?
  • το αγορασα πριν 2 τουλαχιστον χρονια με την 4.4.2 πηγα στην 5.0.2 μεχρι αυτες τις εκδοσεις υποστηριζε την μεταφορα εφαρμογων στην sd καρτα σημερα πηρε την 6.0.1 που σε αυτην την εκδοση δεν υποστηριζει την μεταφορα στην sd καρτα το μονο μειον ειναι αυτο για εναν που θελει να βαλει πολλες εφαρμογες αν κανω λαθος διορθωστεμε κατα τα αλλα δεν κολαει καθολου τελεια καμερα

    Did you find this review helpful?
  • Το αγόρασα πέρσι 400 ευρώ, δεν έχω να πω και πολλά άξιζε τα λεφτά του τα σπάει!!!! Τέλεια κάμερα!! Δεν κολλάει καθόλου!! Και είναι πολύ όμορφο κινητό!!

    Did you find this review helpful?
  • keti_malolli
    5
    1 out of 2 members found this review helpful

    το εχω ενα χρονο και ειναι πολυ δυνατο! δεν κολλαει καθολου,η μπαταρια κραταει ολη μερα,η καμερα παρα πολυ καλη και απο εμφανιση σκιζει! αξιζει!!

    Did you find this review helpful?
  • Panos_Mayridakis
    5
    5 out of 5 members found this review helpful

    Έντιμο τηλέφωνο. Το πήρα πέρσι με android 5.0.2. Γρήγορο, δεν κολλάει, καλές κάμερες και οι δυο. Εχθές 15/9/2016 πήρε android 6 και ήδη το βλέπω πιο ζωηρό και νομίζω ότι διαχειριζεται τη ραμ πολύ καλύτερα.
    Βελτιώθηκε και η κατανάλωση μπαταρίας.

    Did you find this review helpful?
  • rodalia676
    5
    1 out of 1 members found this review helpful

    ενα αριστο design πολυ λεπτο εξαιρετηκες γωνιες θεασης και οι καμερες τρομερες το focus γρηγοροτατο και η αναλυση φοβερη το lag το εχω σβησει απο το λεξιλογιο μου ημουν φαν της sony και ημουν αναμεσα σε a5. & m4. "προδωσα" την sony αλλα αξιζε

    Did you find this review helpful?
  • Το κινητό αυτό το πήρα πριν 2 μήνες και είναι καταπληκτικό. Καταρχήν η εξωτερική του εμφάνιση είναι αψεγαδιαστη αλλά χρειάζεται θήκη, προτιμήστε το μαύρο μοντέλο φαίνεται πολύ ωραίο και η οθόνη πολύ μεγαλη και καθαρή με ζωντανά χρώματα. Η μπαταρία κρατάει αρκετά και φορτίζει γρηγορα. Επίσης η πισω καμερα είναι πολύ καλή ειδικά τη μέρα με υψηλό φωτισμό και η μπροστινή πολύ καλή και καθαρή. Η χωρητικότητά του είναι πολυ ικανοποιητικη γιατι δε μου κόλλησε με τις πολλές εφαρμογές που κατέβασα. Το συστήνω ΑΝΕΠΙΦΎΛΑΚΤΑ!!!

    Did you find this review helpful?
  • Superhero_Nation
    4
    2 out of 3 members found this review helpful

    Εχοντας το κινητο 10 μηνες εφτασε η στιγμη να πω την δικη μου γνωμη μετα απο τοσο καιρο χρησης.
    Επιδοση: Το κινητο ειναι παρα πολυ καλο, δεν μου εχει βγαλει σχεδον κανενα προβλημα (πολυ σπανια να μου εχει σβησει μονο του), ειναι μεχρι σημερα ταχυτατο (εκτος οταν εχω πολλες ανοιχτες εφαρμογες, που σε αυτην την περιπτωση απλα τις κλεινεις και εισαι κομπλε) και μαλιστα γινεται ακομα πιο γρηγορο αν το απενεργοποιησω για λιγη ωρα και ξεκουραστει.
    Καμερα: Και οι 2 καμερες του ειναι ικανοποιητικες, ειδικα σε καλες συνθηκες φωτος.
    Μπαταρια: Η μπαταρια κραταει σε νορμαλ επιπεδα, και οπως ειναι λογικο πεφτει γρηγορα αν ειναι σε συνεχομενη χρηση με ιντερνετ, εφαρμογες κτλ. Η φορτιση ομως ειναι πολυ καλη, μεσα σε λιγο χρονο μπορει να παει σχεδον αμεσως στα μισα.

    Did you find this review helpful?
  • Mar_Geo21
    5
    3 out of 3 members found this review helpful

    Είναι εξαιρετικό τηλέφωνο. Φορτίζει σε χρόνο ρεκόρ, είναι γρήγορο και δεν κολλάει ποτέ, έχει εκπληκτική κάμερα και όλα αυτά μαζί σε απίστευτη τιμή. Το συνιστώ.

    Did you find this review helpful?
  • eyi_vrl
    5
    3 out of 3 members found this review helpful

    Το κινητο το εχω 1 χρονο απο την πρωτη μερα που το αγορασα του εβαλα τζαμακι κ θηκουλα και δεν μ εχει πέσει ποτε ως τωρα. Για απλα πραγματα που το θελω οπως ιντερνετ, κανενα παιχνιδακι κλπ ειναι σουπερ. 1 χρόνο τωρα δεν μου εχει κολλησει ποτέ και θεωρω οτι εκανα την καλυτερη επιλογη σε κινητο καθως δεν ψαχνω κατι εξεζητημένο πέρα απο το να κατεβαζω παιχνιδια κ να μην κολλαει.επισης το κινητο φορτιζει πολυ γρηγορα.

    στα αρνητικα ειναι οτι η μπαταρια δεν κραταει πολυ το φορτιζω σχεδον καθε μερα αλλα εμενα προσωπικα δεν με ενοχλει καθολου. Τελευταια πηρα κ ενα power bank για τις διακοπες κ με έχει σωσει.
    η κατασκευη του ειναι αρκετα εύθραυστη θα συστηνα να του βαλετε θηκη κ τζαμι απο την πρωτη μερα γτ αλλιώς γλιστράει ευκολα κ μπορει να κανει σημαδια.

    Did you find this review helpful?
  • dimitrisde2
    5
    2 out of 2 members found this review helpful

    Θα έβαζα 4 αστέρια διότι τους τελευταίους 3 μήνες που το έχω μου αρχίσει να κολλάει μερικές και να είναι αργό αλλά όλα δικαιολογουνται διότι έχω κατεβάσει πάρα πολλές εφαρμογές και το κινητό το έχω 1 χρόνο και κάτι άλλα και πάλι θα σε βγάλει ασπροπρόσωπο. Αυτά που δεν μου αρέσουν σε αυτό κινητό είναι η ανάλυση της οθόνης διότι θα την ήθελα full HD αλλά και η HD κάνει καλή δουλειά και υο μεγάλο μείον για εμένα είναι το ηχείο που θα το ήθελα πιο δυνατό. Σας συνιστώ να του πάρετε μια καλή θήκη διότι έχει εξαιρετικό design και είναι κρίμα να σας πέσει και γρατζουνιστει σε κάποια σημεία όπως το δικό μου και μία μεγάλη κάρτα μνήμης...!!!

    Did you find this review helpful?
  • damiano1127
    4
    1 out of 2 members found this review helpful

    Πολυ καλο κινητο, μεχρι τους πρωτους 6 μηνες ηταν φοβερο, ουτε κολαγε, ουτε εβγαζε προβληματα. τωρα το χω 9 μηνες και κολαει λιγο, crasharei καμια φορα, και το χειροτερο ειναι οτι αδειαζει η μπαταρια τραγικα,
    θετικα: οτι καλυτερο στα λεφτα του, καλη ταχυτητα, ποιοτητα, αριστη καμερα
    αρνητικα: κακο ηχειο, απαραδεκτη μπαταρια, αδειαζει σε 12 ωρες με μετρια χρηση, σε βαρυ gaming κραταει δεν κραταει 5 ωρες

    Did you find this review helpful?
  • Amalia_Routsi
    4
    3 out of 3 members found this review helpful

    Κομψο,καλή μπαταρία ,καλή ανάλυση φωτογραφιας,δεν κολλάει! Τι άλλο θες?

    Did you find this review helpful?
  • Maria P121
    3
    5 out of 12 members found this review helpful

    Το κινητο το εχω περιπου 2 εβδομαδες,μπορω να πω πως αξιζει για τα λεφτα του!
    θετικα: πολυ καλες και οι 2 καμερες(ειδικα η μπροστινη)
    πολυ ωραιο design
    δεν εχει κολλησει καθολου μεχρι στιγμης,καλος επεξεργαστης!
    η μπαταρια με τη χρηση που κανω διαρκει μια μερα περιπου(με ανοιχτο wi-fi σχεδον ολη τη μερα και πολλες εφαρμογες ταυτοχρονα,αρα ειμαι πολυ ευχαριστημενη)
    αρνητικα:
    κακο ηχειο(οταν μιλαω με καποιον αναγκαζομαι να τον βαλω σε ανοιχτη ακροαση ορισμενες φορες για να καταλαβαινω)
    επισης μου λενε πως ουτε εγω ακουγομαι καλα.
    αν και εχω θηκη ενω μου εχει πεσει μονο μια φορα κατω εχει γρατζουνιστει αρκετα στα πλαγια ενω φροντιζω να ειμαι προσεκτικη.
    Το χειροτερο ειναι πως το ειχα στην τσεπη μου και γρατζουνιστηκε πολυ,κατι το οποιο ειναι πολυ αισθητο στην οθονη.. και στεναχβρηθηκα οσο να ναι γιατι ειναι κριμα.

    Did you find this review helpful?
  • Grigoris_Petrou
    5
    7 out of 8 members found this review helpful

    Έχω αυτό το κινητό από τέλη Απριλίου και είναι απλά υπέροχο! Τέλειες κάμερες, άψογη ανάλυση και πολύς αποθηκευτικός χώρος! Δεν κολλάει καθόλου και έχει πολύ καλή μπαταρία, που με βαριά χρήση κρατάει τουλάχιστον μια μέρα (με μέτρια χρήση πάνω από δύο μέρες). Για την τιμή του, αλλά και γενικά, το συνιστώ ανεπιφύλακτα...

    Did you find this review helpful?
  • Kleanthi_Kottou
    5
    4 out of 4 members found this review helpful

    Το κινητό το έχω 2 μήνες. Πιστεύω πως μπορω να αξιολογησω το προϊόν! Λοιπόν με μέτρια χρηση κρατάει 2-3 ημέρες ενω με full χρηση κρατά 1 μερα...Το design είναι φοβερό (εγώ το έχω σε άσπρο) και είναι πολύ γρήγορο.Πολύς χώρος=πολλές εφαρμογές και με τις πολλές εφαρμογές δεν κολλάει!.Ελπίζω να βοήθησα

    Did you find this review helpful?
  • Giannhspapoulias
    5
    6 out of 6 members found this review helpful

    Το παρέλαβα 31-5-2016
    -Εξωτερικά το κινητό είναι πολύ καλό ή κατασκευή του είναι πολύ καλη και στιβαρή και επίσης είναι πολύ λεπτό και πολύ ελαφρύ
    -Η οθόνη είναι ότι πρέπει τα χρώματα είναι πολύ ζωντανά δεν έχω κανένα παράπονο
    -η κάμερες καλές για την τιμή του είναι άψογες
    -η μπαταρία μου κράτησε μια μέρα και κάτι λίγα αλλά για εμένα είναι μια χαρά
    -ήχος έτσι και έτσι δεν με τρέλανε αλλά ούτε με απογοήτευσε κιόλας
    Συμπερασμα: Για 200 ευρώ που έχει τώρα στο σκρουτζ είναι το καλύτερο ή ράμ είναι αρκετή η οθόνη και η κάμερες πολύ καλές η μπαταρία σχετικά καλή αν και ήμουν διστακτικός για τα samsung με έβγαλε ασπροπρόσωπο!!
    Το προτείνω ανεπιφύλακτα

    Update 3/9/2016
    Εκανα update σε marshmallow 6.0.1 απλα απιστευτο και πιο γρηγορο εχει κανει πολυ καλη διαχειρησει στην ram και σε επιδοση
    Τωρα ανεβηκε η τιμη αν ξανακατεβει στα 200 δεν νομιζω να μπορειτε να βρειτε καλυτερο απο αυτο πραγματικα αξιζει
    Μπραβο samsung!

    Did you find this review helpful?
  • Το έχω 1 χρόνο και μου έχει εμφανίσει προβλήματα στην εσωτερική οθόνη και αναγκάστηκα να την αλλάξω, στο μικρόφωνο και στα δεδομένα. Επίσης κάποιες φορές κολλάει χωρίς να είναι πολύ φορτωμένο.

    0
  • Μετά από 14 μήνες έντονης και καθημερινής χρήσης , είμαι απόλυτα ικανοποιημένος . Παραμένει σαν καινούργιο , η μπαταρία βγάζει άνετα όλη τη μέρα . Δεν κολλάει ,ενώ συνήθως τρέχω παράλληλα όλα τα social browser , φωτογραφική , και κλήσεις συνεχώς. Το μόνο μικρό μειονέκτημα είναι η σχετικά χαμηλή ένταση του ηχείου , που όμως είναι σε αποδεκτό επίπεδο .

    2
  • Εχω το κινητο 2 χρονια τωρα περιπου απο τον αυγουστο του 2015 δεν μου εχει κολλησει ποτε ως τωρα.Ουτε μια φορα.

    0
  • Το ηχείο δεν είναι δυνατό αλλά κάτι κάνει ... Το έχω από το καλοκαίρι του 2016 και πετάει το κινητό... Δεν ζεσταίνεται γρήγορα και η μπαταρία είναι πάρα πολύ καλή ... Η κάμερα είναι ΤΈΛΕΙΑ ... Το κινητό έχει ένα αρνητικό όμως .... Δεν έχει ΚΑΘΟΛΟΥ καλό gps ...

    0
  • See all