Overall, it really does what it promises. There are many reviews on YouTube if you want to see. Two things I distinguish in relation to other, similarly appearing products that you might find at a much lower price. First, the locking mechanism it has, if I remember correctly, has even won an award, is really very high quality. No matter how much you turn the keys, even if they are wedged, let's say, putting pressure on the mechanism, the lock does not loosen even a little. Where you lock it (to each their own, tight, loose, etc.) is where it stays, at least for the few days I've been using it and I've tested it deliberately.
Secondly, the back side for attaching, for example, a keychain with car keys, seems to be very high quality. For instance, I added and removed a lot of rings (which were new and very tight) until I decided exactly how and what I wanted to have on the keys, and they did not leave the slightest scratch, engraving/mark, or fading of the silver color.
Overall, I consider the price to be quite high, but in relation to what is available on the market, this particular design is almost monopolistic, so it has no competition. Essentially, you are paying for the very good locking mechanism + the fact that you can add other gadgets from the company like a multitool or USB stick, which are designed to fit side by side with the keys.
I believe it is something you buy once and keep for many years, so there is no reason to experiment with cheaper options that probably - even if they look the same - their mechanism will be problematic. Because as I said and have personally understood, this price primarily goes to the extremely well-designed and carefully crafted mechanism, and secondarily to the appearance or the small amount of leather they have on the strap.
That's it, and I hope I helped!
Γενικά κάνει όντως αυτο που υπόσχεται. Υπάρχουν πολλα reviews και στο youtube αν θέλετε να δείτε. Δύο πράγματα ξεχωρίζω σε σχέση με άλλα, παρόμοια εμφανησιακά, προιόντα που μπορεί να βρείτε σε τιμή πολύ χαμηλότερη. Αρχικά ο μηχανισμός κλειδώματος που έχει, αν θυμαμαι καλά έχει πάρει και βραβείο, είναι πραγματικά πολύ ποιοτικός. όοοοσο και να γυρνας τα κλειδιά, και σφηνομένα να είναι δλ. να σκούν πίεση στον μηχανισμό ας πούμε, το κλείδωμα δεν χαλαρώνει ούτε ελάχιστα. εκεί που το κλειδώνεις (γούστο του καθένα, σφιχτο, χαλαρό κλπ) εκεί μένει, τουλάχιστον μερικές μέρες που το χρησιμοποιώ και το έχω τεστάρει και επιτηδευμένα.
Δεύτερον, η πίσω μεριά για να κουμπώσεις π.χ. ένα μπρελόκ με κλειδιά αυτοκινήτου, φαίνεται να είναι πολύ ποιοτικό. Εγώ π.χ. έβαλα και έβγαλα πάρα πολλούς κρίκους (οι οποίοι ήταν καινούριου και πολύ σφιχτοί) μέχρι να αποφασίσω πώς ακριβώς και τί ακριβώς θέλω να έχω πάνω στα κλειδιά, και δεν άφησαν την παραμικρή χαρακιά, χάραγμα/σημάδι ή ξεβάψιμο του ασημένιου χρώματος.
Γενικά η τιμή είναι θεωρώ αρκετά υψηλή, όμως αναφορικά με το τί υπάρχει στην αγορά, η συγκεκριμένη πατέντα είναι σχεδόν μονοπώλειο όπως και να το κάνουμε, άρα δεν έχει ανταγωνισμό. Ουσιαστικά τον πολύ καλό μηχανισμό κλειδώματος πληρώνεις + το γεγονός ότι μπορείς να προσθέσεις και άλλα gadget της εταιρείας όπως πολυεργαλείο ή usb stick, τα οποίο ειναι σχεδιασμένα να μπαίνουν στη θέση δίπλα δίπλα από τα κλειδιά.
Θεωρώ πως είναι κάτι που το αγοράζεις μια φορά και το κρατάς πολλλλααα χρόνια, άρα δεν υπάρχει λόγος να πειραματιστείται με φτηνότερα που πιθανότατα -ακόμα και εμφανησιακά ίδια να φαίνονται- ο μηχανισμός τους θα είναι προβληματικός. Γιατί όπως είπα και έχω καταλάβει εγώ προσωπικά, η τιμή αυτή πρωτίστως στον εξαιρετικά καλόσχεδιασμένο και προσεγμένο μηχανισμό παει, και δευτερευόντως στην εμφάνισει ή στο ποσοτικά μια σταλίτσα δέρμα που έχουν στο λουράκι.
Αυτά και ελπίζω να βοήθησα!