Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Really the best choice I made after a lot of searching, because I wanted to make sure that it DOES NOT LEAK IN ANY CASE. I have the stainless steel "model", but the series is the same anyway. After a year of daily use, the construction has not changed at all except for small scratches on the outside because it has taken a lot of... hits.
The main reason I wanted it is to put coffee in it, throw it in my backpack and go enjoy it in the middle of nowhere after an hour and a half. And this happens because it keeps cold from the fridge for 6-8 hours, while hot for 3-5 hours, depending on how long the straw will be open. But beyond that, it has become a daily habit because it is convenient and keeps the drink at the right temperature.
The negatives are that it does not fit in the car cup holder, and that the "straw" may be annoying to some, but it's a habit.
I have no problem with cleaning, it just takes a little longer than a regular glass. The silicone parts will gradually change color to that of the beverage, but it is expected. The price for what it offers is worth it, if I lose it or something happens to it, I will get the same one.
It comes with 2 detachable straws that attach to the lid and a cleaning brush.
Πραγματικά η καλύτερη επιλογή που έκανα μετά από πολύ ψάξιμο, διότι ήθελα να είμαι σίγουρος πως ΔΕΝ ΣΤΑΖΕΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ. Έχω το inox "μοντελο", αλλά η σειρά είναι ίδια έτσι κι αλλιώς. Μετά από ένα χρόνο καθημερινής χρήσης η κατασκευή δεν έχει αλλοιωθεί καθόλου εκτός από μικρογρατσουνιές εξωτερικά διότι εχει φάει πολύ.. ξύλο.
Ο πρωταρχικός λόγος που το ήθελα είναι για να βάζω καφέ, να το πετάω στο backpack και να παω μετά από μιάμιση ώρα στη μέση του πουθενά να τον απολαύσω. Και αυτό γίνεται διότι κρατάει τα κρύα από το ψυγείο 6-8 ώρες, ενώ τα ζεστά 3-5, αναλόγως πόση ώρα θα είναι ανοιχτό το καλαμάκι / πιπίλα. Πέρα από αυτό όμως έχει γίνει καθημερινή συνήθεια γιατί είναι βολικό και κρατάει το ρόφημα στη σωστή θερμοκρασία.
Τα αρνητικά είναι ότι δεν χωράει στη ποτηροθήκη του αυτοκινήτου, και ότι μπορεί να φανεί σε κάποιους ενοχλητική η "πιπίλα", συνήθεια είναι όμως.
Με το καθάρισμα δεν αντιμετωπίζω πρόβλημα, θέλει απλά λίγη ωρα παραπάνω απ ότι ένα απλό ποτήρι. Τα μέρη από σιλικόνη σιγά σιγά θα αλλάξουν χρώμα σε αυτό του ροφήματος, αλλά είναι κάτι αναμενόμενο. Η τιμή γι αυτλο που δίνει είναι ότι πρέπει, αν το χάσω ή μου πάθει κάτι θα πάρω το ίδιο.
Έρχεται με 2 αποσπώμενα καλαμάκια που κουμπώνουν στο καπάκι και με ένα βουρτσάκι καθαρισμού.
Value for money is the definition!!! I have had it for five months and it is very good.. It keeps the drink cold for at least 8 hours and recently I took it to the beach and left it in the sand and it got sandy on the outside but when I drank from it, it was as if it was from the fridge..
Value for money ο ορισμός !!! Το χω πέντε μήνες και είναι παρά πολύ καλό ..κρατάει για τουλάχιστον 8 ώρες κρύο το ρόφημα και πρόσφατα το πήρα και σε παραλία και το χα αφήσει κάτω στην άμμο και εξωτερικά ζεματουσε αλλά όταν ήπια ήταν λες και ήταν απ το ψυγείο ..
Excellent, it keeps the coffee cold for at least 9 hours (when we say cold, after 9 hours the ice cubes have not completely melted). It's worth the money 100%.
When I try it with hot beverages, I will come back.
Εξαιρετικό, κρατάει τον καφέ παγωμένο τουλάχιστον 9 ώρες (όταν λέμε παγωμένο, μετά από 9 ώρες δεν έχουν λιώσει τελείως τα παγάκια). Αξίζει τα λεφτά του 100%.
Όταν το δοκιμάσω σε ζεστά ροφήματα θα επανέλθω.
Very good quality product. I mainly use it for hot coffee and it remains warm even after 8 hours. At the 20 euros I bought it, it may be a bit expensive but it was definitely a good purchase
Πολύ καλής ποιότητας προϊόν. Το χρησιμοποιώ κυρίως για ζεστό καφέ και παραμένει χλιαρός ακόμα και μετά από 8 ώρες. Στα 20 ευρώ που το αγόρασα ίσως να είναι λίγο ακριβό αλλά σίγουρα ήταν μια καλή αγορα
It does not fit in the standard car compartments on the dashboard or elsewhere, it is wider.
Almost the same products as this one (from the same manufacturer with only a different logo) have 1/4 or 1/3 of the price...
Δεν χωρά στις καθιερωμένων διαστάσεων θήκες των αυτοκινήτων στο ταμπλώ ή αλλού, είναι πιο φαρδύ.
Σχεδόν τα ίδια προιόντα με αυτό (ιδίου κατασκευαστή με διαφορετικό μόνο λογότυπο) έχουν το 1/4 ή 1/3 της τιμής του...
Really the best choice I made after a lot of searching, because I wanted to make sure that it DOES NOT LEAK IN ANY CASE. I have the stainless steel "model", but the series is the same anyway. After a year of daily use, the construction has not changed at all except for small scratches on the outside because it has taken a lot of... hits.
The main reason I wanted it is to put coffee in it, throw it in my backpack and go enjoy it in the middle of nowhere after an hour and a half. And this happens because it keeps cold from the fridge for 6-8 hours, while hot for 3-5 hours, depending on how long the straw will be open. But beyond that, it has become a daily habit because it is convenient and keeps the drink at the right temperature.
The negatives are that it does not fit in the car cup holder, and that the "straw" may be annoying to some, but it's a habit.
I have no problem with cleaning, it just takes a little longer than a regular glass. The silicone parts will gradually change color to that of the beverage, but it is expected. The price for what it offers is worth it, if I lose it or something happens to it, I will get the same one.
It comes with 2 detachable straws that attach to the lid and a cleaning brush.
Πραγματικά η καλύτερη επιλογή που έκανα μετά από πολύ ψάξιμο, διότι ήθελα να είμαι σίγουρος πως ΔΕΝ ΣΤΑΖΕΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ. Έχω το inox "μοντελο", αλλά η σειρά είναι ίδια έτσι κι αλλιώς. Μετά από ένα χρόνο καθημερινής χρήσης η κατασκευή δεν έχει αλλοιωθεί καθόλου εκτός από μικρογρατσουνιές εξωτερικά διότι εχει φάει πολύ.. ξύλο.
Ο πρωταρχικός λόγος που το ήθελα είναι για να βάζω καφέ, να το πετάω στο backpack και να παω μετά από μιάμιση ώρα στη μέση του πουθενά να τον απολαύσω. Και αυτό γίνεται διότι κρατάει τα κρύα από το ψυγείο 6-8 ώρες, ενώ τα ζεστά 3-5, αναλόγως πόση ώρα θα είναι ανοιχτό το καλαμάκι / πιπίλα. Πέρα από αυτό όμως έχει γίνει καθημερινή συνήθεια γιατί είναι βολικό και κρατάει το ρόφημα στη σωστή θερμοκρασία.
Τα αρνητικά είναι ότι δεν χωράει στη ποτηροθήκη του αυτοκινήτου, και ότι μπορεί να φανεί σε κάποιους ενοχλητική η "πιπίλα", συνήθεια είναι όμως.
Με το καθάρισμα δεν αντιμετωπίζω πρόβλημα, θέλει απλά λίγη ωρα παραπάνω απ ότι ένα απλό ποτήρι. Τα μέρη από σιλικόνη σιγά σιγά θα αλλάξουν χρώμα σε αυτό του ροφήματος, αλλά είναι κάτι αναμενόμενο. Η τιμή γι αυτλο που δίνει είναι ότι πρέπει, αν το χάσω ή μου πάθει κάτι θα πάρω το ίδιο.
Έρχεται με 2 αποσπώμενα καλαμάκια που κουμπώνουν στο καπάκι και με ένα βουρτσάκι καθαρισμού.
Value for money is the definition!!! I have had it for five months and it is very good.. It keeps the drink cold for at least 8 hours and recently I took it to the beach and left it in the sand and it got sandy on the outside but when I drank from it, it was as if it was from the fridge..
Value for money ο ορισμός !!! Το χω πέντε μήνες και είναι παρά πολύ καλό ..κρατάει για τουλάχιστον 8 ώρες κρύο το ρόφημα και πρόσφατα το πήρα και σε παραλία και το χα αφήσει κάτω στην άμμο και εξωτερικά ζεματουσε αλλά όταν ήπια ήταν λες και ήταν απ το ψυγείο ..
Excellent, it keeps the coffee cold for at least 9 hours (when we say cold, after 9 hours the ice cubes have not completely melted). It's worth the money 100%.
When I try it with hot beverages, I will come back.
Εξαιρετικό, κρατάει τον καφέ παγωμένο τουλάχιστον 9 ώρες (όταν λέμε παγωμένο, μετά από 9 ώρες δεν έχουν λιώσει τελείως τα παγάκια). Αξίζει τα λεφτά του 100%.
Όταν το δοκιμάσω σε ζεστά ροφήματα θα επανέλθω.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Really the best choice I made after a lot of searching, because I wanted to make sure that it DOES NOT LEAK IN ANY CASE. I have the stainless steel "model", but the series is the same anyway. After a year of daily use, the construction has not changed at all except for small scratches on the outside because it has taken a lot of... hits.
The main reason I wanted it is to put coffee in it, throw it in my backpack and go enjoy it in the middle of nowhere after an hour and a half. And this happens because it keeps cold from the fridge for 6-8 hours, while hot for 3-5 hours, depending on how long the straw will be open. But beyond that, it has become a daily habit because it is convenient and keeps the drink at the right temperature.
The negatives are that it does not fit in the car cup holder, and that the "straw" may be annoying to some, but it's a habit.
I have no problem with cleaning, it just takes a little longer than a regular glass. The silicone parts will gradually change color to that of the beverage, but it is expected. The price for what it offers is worth it, if I lose it or something happens to it, I will get the same one.
It comes with 2 detachable straws that attach to the lid and a cleaning brush.
Πραγματικά η καλύτερη επιλογή που έκανα μετά από πολύ ψάξιμο, διότι ήθελα να είμαι σίγουρος πως ΔΕΝ ΣΤΑΖΕΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ. Έχω το inox "μοντελο", αλλά η σειρά είναι ίδια έτσι κι αλλιώς. Μετά από ένα χρόνο καθημερινής χρήσης η κατασκευή δεν έχει αλλοιωθεί καθόλου εκτός από μικρογρατσουνιές εξωτερικά διότι εχει φάει πολύ.. ξύλο.
Ο πρωταρχικός λόγος που το ήθελα είναι για να βάζω καφέ, να το πετάω στο backpack και να παω μετά από μιάμιση ώρα στη μέση του πουθενά να τον απολαύσω. Και αυτό γίνεται διότι κρατάει τα κρύα από το ψυγείο 6-8 ώρες, ενώ τα ζεστά 3-5, αναλόγως πόση ώρα θα είναι ανοιχτό το καλαμάκι / πιπίλα. Πέρα από αυτό όμως έχει γίνει καθημερινή συνήθεια γιατί είναι βολικό και κρατάει το ρόφημα στη σωστή θερμοκρασία.
Τα αρνητικά είναι ότι δεν χωράει στη ποτηροθήκη του αυτοκινήτου, και ότι μπορεί να φανεί σε κάποιους ενοχλητική η "πιπίλα", συνήθεια είναι όμως.
Με το καθάρισμα δεν αντιμετωπίζω πρόβλημα, θέλει απλά λίγη ωρα παραπάνω απ ότι ένα απλό ποτήρι. Τα μέρη από σιλικόνη σιγά σιγά θα αλλάξουν χρώμα σε αυτό του ροφήματος, αλλά είναι κάτι αναμενόμενο. Η τιμή γι αυτλο που δίνει είναι ότι πρέπει, αν το χάσω ή μου πάθει κάτι θα πάρω το ίδιο.
Έρχεται με 2 αποσπώμενα καλαμάκια που κουμπώνουν στο καπάκι και με ένα βουρτσάκι καθαρισμού.
Value for money is the definition!!! I have had it for five months and it is very good.. It keeps the drink cold for at least 8 hours and recently I took it to the beach and left it in the sand and it got sandy on the outside but when I drank from it, it was as if it was from the fridge..
Value for money ο ορισμός !!! Το χω πέντε μήνες και είναι παρά πολύ καλό ..κρατάει για τουλάχιστον 8 ώρες κρύο το ρόφημα και πρόσφατα το πήρα και σε παραλία και το χα αφήσει κάτω στην άμμο και εξωτερικά ζεματουσε αλλά όταν ήπια ήταν λες και ήταν απ το ψυγείο ..
Excellent, it keeps the coffee cold for at least 9 hours (when we say cold, after 9 hours the ice cubes have not completely melted). It's worth the money 100%.
When I try it with hot beverages, I will come back.
Εξαιρετικό, κρατάει τον καφέ παγωμένο τουλάχιστον 9 ώρες (όταν λέμε παγωμένο, μετά από 9 ώρες δεν έχουν λιώσει τελείως τα παγάκια). Αξίζει τα λεφτά του 100%.
Όταν το δοκιμάσω σε ζεστά ροφήματα θα επανέλθω.
Very good quality product. I mainly use it for hot coffee and it remains warm even after 8 hours. At the 20 euros I bought it, it may be a bit expensive but it was definitely a good purchase
Πολύ καλής ποιότητας προϊόν. Το χρησιμοποιώ κυρίως για ζεστό καφέ και παραμένει χλιαρός ακόμα και μετά από 8 ώρες. Στα 20 ευρώ που το αγόρασα ίσως να είναι λίγο ακριβό αλλά σίγουρα ήταν μια καλή αγορα
It does not fit in the standard car compartments on the dashboard or elsewhere, it is wider.
Almost the same products as this one (from the same manufacturer with only a different logo) have 1/4 or 1/3 of the price...
Δεν χωρά στις καθιερωμένων διαστάσεων θήκες των αυτοκινήτων στο ταμπλώ ή αλλού, είναι πιο φαρδύ.
Σχεδόν τα ίδια προιόντα με αυτό (ιδίου κατασκευαστή με διαφορετικό μόνο λογότυπο) έχουν το 1/4 ή 1/3 της τιμής του...
Really the best choice I made after a lot of searching, because I wanted to make sure that it DOES NOT LEAK IN ANY CASE. I have the stainless steel "model", but the series is the same anyway. After a year of daily use, the construction has not changed at all except for small scratches on the outside because it has taken a lot of... hits.
The main reason I wanted it is to put coffee in it, throw it in my backpack and go enjoy it in the middle of nowhere after an hour and a half. And this happens because it keeps cold from the fridge for 6-8 hours, while hot for 3-5 hours, depending on how long the straw will be open. But beyond that, it has become a daily habit because it is convenient and keeps the drink at the right temperature.
The negatives are that it does not fit in the car cup holder, and that the "straw" may be annoying to some, but it's a habit.
I have no problem with cleaning, it just takes a little longer than a regular glass. The silicone parts will gradually change color to that of the beverage, but it is expected. The price for what it offers is worth it, if I lose it or something happens to it, I will get the same one.
It comes with 2 detachable straws that attach to the lid and a cleaning brush.
Πραγματικά η καλύτερη επιλογή που έκανα μετά από πολύ ψάξιμο, διότι ήθελα να είμαι σίγουρος πως ΔΕΝ ΣΤΑΖΕΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ. Έχω το inox "μοντελο", αλλά η σειρά είναι ίδια έτσι κι αλλιώς. Μετά από ένα χρόνο καθημερινής χρήσης η κατασκευή δεν έχει αλλοιωθεί καθόλου εκτός από μικρογρατσουνιές εξωτερικά διότι εχει φάει πολύ.. ξύλο.
Ο πρωταρχικός λόγος που το ήθελα είναι για να βάζω καφέ, να το πετάω στο backpack και να παω μετά από μιάμιση ώρα στη μέση του πουθενά να τον απολαύσω. Και αυτό γίνεται διότι κρατάει τα κρύα από το ψυγείο 6-8 ώρες, ενώ τα ζεστά 3-5, αναλόγως πόση ώρα θα είναι ανοιχτό το καλαμάκι / πιπίλα. Πέρα από αυτό όμως έχει γίνει καθημερινή συνήθεια γιατί είναι βολικό και κρατάει το ρόφημα στη σωστή θερμοκρασία.
Τα αρνητικά είναι ότι δεν χωράει στη ποτηροθήκη του αυτοκινήτου, και ότι μπορεί να φανεί σε κάποιους ενοχλητική η "πιπίλα", συνήθεια είναι όμως.
Με το καθάρισμα δεν αντιμετωπίζω πρόβλημα, θέλει απλά λίγη ωρα παραπάνω απ ότι ένα απλό ποτήρι. Τα μέρη από σιλικόνη σιγά σιγά θα αλλάξουν χρώμα σε αυτό του ροφήματος, αλλά είναι κάτι αναμενόμενο. Η τιμή γι αυτλο που δίνει είναι ότι πρέπει, αν το χάσω ή μου πάθει κάτι θα πάρω το ίδιο.
Έρχεται με 2 αποσπώμενα καλαμάκια που κουμπώνουν στο καπάκι και με ένα βουρτσάκι καθαρισμού.
Value for money is the definition!!! I have had it for five months and it is very good.. It keeps the drink cold for at least 8 hours and recently I took it to the beach and left it in the sand and it got sandy on the outside but when I drank from it, it was as if it was from the fridge..
Value for money ο ορισμός !!! Το χω πέντε μήνες και είναι παρά πολύ καλό ..κρατάει για τουλάχιστον 8 ώρες κρύο το ρόφημα και πρόσφατα το πήρα και σε παραλία και το χα αφήσει κάτω στην άμμο και εξωτερικά ζεματουσε αλλά όταν ήπια ήταν λες και ήταν απ το ψυγείο ..
Excellent, it keeps the coffee cold for at least 9 hours (when we say cold, after 9 hours the ice cubes have not completely melted). It's worth the money 100%.
When I try it with hot beverages, I will come back.
Εξαιρετικό, κρατάει τον καφέ παγωμένο τουλάχιστον 9 ώρες (όταν λέμε παγωμένο, μετά από 9 ώρες δεν έχουν λιώσει τελείως τα παγάκια). Αξίζει τα λεφτά του 100%.
Όταν το δοκιμάσω σε ζεστά ροφήματα θα επανέλθω.