Completely useless. The lid stays open all the time so it practically offers no protection and is considered non-functional. As for the supposed Smart View function, even though I downloaded the relevant app, it did not work at all.
Εντελώς άχρηστη.Το καπάκι μένει συνέχεια ανοικτό οπότε πρακτικά δεν προσφέρει καμία προστασία και θεωρείται μη λειτουργική.Όσο για την υποτιθέμενη λειτουργία Smart View άν και κατέβασα την σχετική εφαρμογή δεν λειτούργησε με τίποτα.
- It is cheap and durable.
- I thought it would have a magnet inside the leather to keep the case closed.
- It fits only 1 bank card, which does not fit entirely inside the pocket of the case due to the thickness of the material.
- The case is so thick that you have to take the phone out to mount it on a stand. Maybe this is one of its good features, but if it falls down, it might open because it doesn't have a magnet to keep its flap closed.
- The front hole is empty. It would be nice if it had a protective film.
- Είναι φθηνή και ανθεκτική.
- Νόμιζα οτι θα είχε μαγνίτη μέσα στο δέρμα για να κρατάει τη θήκη κλειστή.
- Χωράει μόλις 1 κάρτα τραπέζης, η οποία δεν χωράει ολόκληρη μέσα στην τσέπη της θήκης λόγο τουυ πάχους του υλικού.
- Η θήκη είναι τόσο χονδρή που πρέπει να βγάλεις το κινητό για να το στηρίξεις σε κάποια βάση. Μάλλον αυτό είναι στο καλά της χαρακτηριστικά, αλλά αν πέσει κάτω, ίσως ανοίξει γιατί δεν έχει μαγνίτη να κρατάει το πορτάκι της.
- Η μπροστινή τρίπα είναι κενή. Θα ήταν ωραίο να είχε προστατευτική μεμβράνη.
Completely useless. The lid stays open all the time so it practically offers no protection and is considered non-functional. As for the supposed Smart View function, even though I downloaded the relevant app, it did not work at all.
Εντελώς άχρηστη.Το καπάκι μένει συνέχεια ανοικτό οπότε πρακτικά δεν προσφέρει καμία προστασία και θεωρείται μη λειτουργική.Όσο για την υποτιθέμενη λειτουργία Smart View άν και κατέβασα την σχετική εφαρμογή δεν λειτούργησε με τίποτα.
- It is cheap and durable.
- I thought it would have a magnet inside the leather to keep the case closed.
- It fits only 1 bank card, which does not fit entirely inside the pocket of the case due to the thickness of the material.
- The case is so thick that you have to take the phone out to mount it on a stand. Maybe this is one of its good features, but if it falls down, it might open because it doesn't have a magnet to keep its flap closed.
- The front hole is empty. It would be nice if it had a protective film.
- Είναι φθηνή και ανθεκτική.
- Νόμιζα οτι θα είχε μαγνίτη μέσα στο δέρμα για να κρατάει τη θήκη κλειστή.
- Χωράει μόλις 1 κάρτα τραπέζης, η οποία δεν χωράει ολόκληρη μέσα στην τσέπη της θήκης λόγο τουυ πάχους του υλικού.
- Η θήκη είναι τόσο χονδρή που πρέπει να βγάλεις το κινητό για να το στηρίξεις σε κάποια βάση. Μάλλον αυτό είναι στο καλά της χαρακτηριστικά, αλλά αν πέσει κάτω, ίσως ανοίξει γιατί δεν έχει μαγνίτη να κρατάει το πορτάκι της.
- Η μπροστινή τρίπα είναι κενή. Θα ήταν ωραίο να είχε προστατευτική μεμβράνη.
Completely useless. The lid stays open all the time so it practically offers no protection and is considered non-functional. As for the supposed Smart View function, even though I downloaded the relevant app, it did not work at all.
Εντελώς άχρηστη.Το καπάκι μένει συνέχεια ανοικτό οπότε πρακτικά δεν προσφέρει καμία προστασία και θεωρείται μη λειτουργική.Όσο για την υποτιθέμενη λειτουργία Smart View άν και κατέβασα την σχετική εφαρμογή δεν λειτούργησε με τίποτα.
- It is cheap and durable.
- I thought it would have a magnet inside the leather to keep the case closed.
- It fits only 1 bank card, which does not fit entirely inside the pocket of the case due to the thickness of the material.
- The case is so thick that you have to take the phone out to mount it on a stand. Maybe this is one of its good features, but if it falls down, it might open because it doesn't have a magnet to keep its flap closed.
- The front hole is empty. It would be nice if it had a protective film.
- Είναι φθηνή και ανθεκτική.
- Νόμιζα οτι θα είχε μαγνίτη μέσα στο δέρμα για να κρατάει τη θήκη κλειστή.
- Χωράει μόλις 1 κάρτα τραπέζης, η οποία δεν χωράει ολόκληρη μέσα στην τσέπη της θήκης λόγο τουυ πάχους του υλικού.
- Η θήκη είναι τόσο χονδρή που πρέπει να βγάλεις το κινητό για να το στηρίξεις σε κάποια βάση. Μάλλον αυτό είναι στο καλά της χαρακτηριστικά, αλλά αν πέσει κάτω, ίσως ανοίξει γιατί δεν έχει μαγνίτη να κρατάει το πορτάκι της.
- Η μπροστινή τρίπα είναι κενή. Θα ήταν ωραίο να είχε προστατευτική μεμβράνη.
Completely useless. The lid stays open all the time so it practically offers no protection and is considered non-functional. As for the supposed Smart View function, even though I downloaded the relevant app, it did not work at all.
Εντελώς άχρηστη.Το καπάκι μένει συνέχεια ανοικτό οπότε πρακτικά δεν προσφέρει καμία προστασία και θεωρείται μη λειτουργική.Όσο για την υποτιθέμενη λειτουργία Smart View άν και κατέβασα την σχετική εφαρμογή δεν λειτούργησε με τίποτα.
- It is cheap and durable.
- I thought it would have a magnet inside the leather to keep the case closed.
- It fits only 1 bank card, which does not fit entirely inside the pocket of the case due to the thickness of the material.
- The case is so thick that you have to take the phone out to mount it on a stand. Maybe this is one of its good features, but if it falls down, it might open because it doesn't have a magnet to keep its flap closed.
- The front hole is empty. It would be nice if it had a protective film.
- Είναι φθηνή και ανθεκτική.
- Νόμιζα οτι θα είχε μαγνίτη μέσα στο δέρμα για να κρατάει τη θήκη κλειστή.
- Χωράει μόλις 1 κάρτα τραπέζης, η οποία δεν χωράει ολόκληρη μέσα στην τσέπη της θήκης λόγο τουυ πάχους του υλικού.
- Η θήκη είναι τόσο χονδρή που πρέπει να βγάλεις το κινητό για να το στηρίξεις σε κάποια βάση. Μάλλον αυτό είναι στο καλά της χαρακτηριστικά, αλλά αν πέσει κάτω, ίσως ανοίξει γιατί δεν έχει μαγνίτη να κρατάει το πορτάκι της.
- Η μπροστινή τρίπα είναι κενή. Θα ήταν ωραίο να είχε προστατευτική μεμβράνη.