Overall, it is a decent product but that's about it.
My hair is fine and naturally oily, so pomades don't give the best results. When I tried it on slightly damp hair, the result was bad. It looked like I hadn't washed my hair for days.
On dry hair, it's somewhat better, but still gives the same result (though to a lesser extent). It's definitely not matte, but something in between (imagine having applied pomade with shine, but the shine has dried. I can't describe it any other way). If you want a matte finish, just use a small amount, rub your hands together to activate it, and then apply. And with the blow dryer I tried, it gives a matte finish (while without it, it has a slight shine).
The hold is good, I have to say. Compared to the paste and clay I've tried, it's completely different because it's much better. It spreads easily on the hair without needing to spend hours in front of the mirror combing. Now, whether you can restyle it, yes, definitely even with your hands, but I don't recommend it. However, it's definitely not something that you apply and your hair stays in place no matter what happens. These are my observations, if I'm not mistaken, only on oil-based pomades.
The rinsing is what personally bothers me. Yes, it comes off from the hands with a little water, but from the hair, you need to wash it. Personally, I can't wash my hair every time I want to rinse it off or reapply it. However, it comes off very easily with shampoo, unlike oil-based pomades, where you need half a bottle of shampoo.
It's definitely worth it as a product, but I wouldn't recommend it to someone looking for "extreme hold" because they will be disappointed. But if you're looking for a water-based pomade that spreads easily without struggling with a comb, has good hold, and has a matte finish (to some extent), then here you go.
Γενικά είναι ένα αξιόλογο προϊόν αλλά ως εκεί.
Τα μαλλιά μου εμένα είναι λεπτά και από τη φύση τους λιπαρά άρα οι πομάδες δεν έχουν και το καλύτερο αποτέλεσμα. Δοκιμάζοντας το σε ελαφρώς βρεγμένα μαλλιά το αποτέλεσμα ήταν κακό. Φαινόταν σαν να έχω μείνει άλουστος μέρες.
Σε στεγνό μαλλί κάπως καλύτερο, αλλά πάλι δίνει αυτό το αποτέλεσμα (βέβαια σε μικρότερο αισθητά βαθμό). Σίγουρα ματ δεν είναι αλλά κάτι ενδιάμεσο (φανταστείτε σαν να έχετε βάλει πομάδα με γυαλάδα αλλά η γυαλάδα να έχει στεγνώσει. Δε μπορώ να το περιγράψω αλλιώς). Αν θέλετε ματ αποτέλεσμα απλά βάζετε μια μικρή ποσότητα, τρίβετε καλά τα χέρια σας να ενεργοποιηθεί και μετά εφαρμόζετε. Και με το μπιστολάκι που δοκίμασα βγάζει ένα ματ αποτέλεσμα (ενώ χωρίς, έχει μια ελαφριά γυαλάδα)
Το κράτημα είναι καλό έχω να πω. Σε σχέση με paste και πηλό που έχω δοκιμάσει δεν έχει καμία σχέση διότι είναι πολύ ανώτερο. Απλώνεται εύκολα στο μαλλί χωρίς να χρειαστεί να περάσεις ώρες στον καθρέπτη χτενίζοντας. Τώρα το αν μπορείς να το διαμορφώσεις ξανά ναι σίγουρα ακόμα και με τα χέρια σου αλλά δε το προτείνω. Όμως σε καμία περίπτωση δε θα το περιέγραφα σαν "extreme". Αν βγεις έξω και έχει αέρα θα στα χαλάσει εννοείται απλά σε αισθητά μικρότερο βαθμό από πηλό ή paste. Δεν είναι όμως κάτι που το βάζεις και το μαλλί μένει κάγκελο ότι και να γίνει. Αυτά αν δε κάνω λάθος μόνο σε πομάδες με βάση το λάδι.
Το ξέβγαλμα είναι που προσωπικά με χαλάει. Ναι μεν από τα χέρια με λίγο νερό βγαίνει αλλά από τα μαλλιά θες λούσιμο. Εγώ προσωπικά δε μπορώ να λούζομαι κάθε φορά που θέλω να το ξεβγάλλω ή να το εφαρμόσω ξανά. Όμως με το λούσιμο βγαίνει πανεύκολα σε αντίθεση με πομάδες που έχουν βάση το λάδι, στις οποίες θες μισό μπουκάλι σαμπουάν.
Σίγουρα αξίζει σαν προϊόν αλλά δε θα το πρότεινα σε κάποιον που ψάχνει "extreme hold" διότι θα απογοητευτεί. Αν όμως ψάχνετε μια πομάδα που έχει βάση το νερό, απλώνεται εύκολα χωρίς να παλεύετε με τη χτένα, να έχει αρκετά καλό κράτημα, και να έχει ματ αποτέλεσμα (μέχρι ένα βαθμό αυτό) τότε εδώ είστε.