The size is ideal: Slightly larger than a bank card and about 1cm thick.
It fits 4 cards, a few coins, and some folded cash.
It seems quite durable.
Essentially, if you don't use cash often and you have the new ID card, it's perfect.
It also has protection for the cards.
Είναι ιδανικό το μέγεθος: Λίγο μεγαλύτερο από τραπεζική κάρτα και πάχος περίπου 1cm.
Χωράει 4 κάρτες, ελάχιστα ψιλά και λίγα μετρητά διπλωμένα.
Φαίνεται αρκετά ανθεκτικό.
Ουσιαστικά αν δεν χρησιμοποιείς συχνά μετρητά και έχεις την νέα ταυτότητα είναι τέλειο.
Επίσης έχει προστασία και για τις κάρτες.
I have been using it for almost 2 years for everyday use.
Quite durable and convenient for pants pockets. It is logical to have some wear and tear after so long, but it is imperceptible.
There is space for 4 cards (or driver's license).
It can also fit 2-3 banknotes if folded well.
Definitely value for money, I will choose it again
Το χρησιμοποιώ σχεδόν 2 χρόνια για καθημερινή χρήση.
Αρκετά ανθεκτικό και βολικό για τσέπες παντελονιών. Λογικό μετα από τοσο καιρό να υπάρχει φθορά, η οποία ομως είναι ανεπαίσθητη.
Υπάρχει χώρος για 4 κάρτες(ή διπλωμα αυτοκινήτου)
Χωράνε και 2-3 χαρτονομίσματα αν διπλωθούν καλά.
Σίγουρα vfm, θα το ξαναπροτιμήσω
I wish the ID card could fit properly. It can be inserted, but it will stick out a bit and won't be 100% secure. I have it in my wallet normally. Unfortunately, the pocket behind the perforated one doesn't fully accommodate the card and it sticks out about half a centimeter. It is possible that this specific pocket was sewn incorrectly. Other than that, it is a very convenient everyday wallet (why not even a primary one) that can hold folded bills in the middle and a decent number of cards if you sacrifice one pocket. The elastic band seems to be quite durable, as it stretches more with my ID. I have had it since April 26th and it is still my main wallet.
Μακάρι να χωρούσε κανονικά και η ταυτότητα. Μπορεί να τοποθετηθεί, αλλα θα βγαίνει λίγο έξω και δεν θα είναι ασφαλής 100%. Εγώ την έχω κανονικά στο πορτοφόλι. Δυστυχώς η θήκη πίσω από την διάτρητη, δεν χωράει τελείως η κάρτα και βγαίνει προς τα πάνω μισό εκατοστό. Πιθανόν να είναι λάθος γαζωμένη η συγκεκριμένη θήκη. Κατά τα άλλα, είναι ένα πολύ βολικό πορτοφολάκι της βόλτας (γιατί όχι και βασικό) που χωράει και αρκετά διπλωμένα στην μέση χαρτονομίσματα, αν θυσιάσεις μια θήκη κάρτας. Το λάστιχο φαίνεται να αντέχει αρκετά, μιας και τεντώνετε περισσότερο με την ταυτότητά μου. Το έχω στην κατοχή μου από 26/4 και μέχρι σήμερα είναι το βασικό μου πορτοφόλι.
It is small, beautiful, and practical. The ID card does not fit, but it can be placed in the middle and held by the elastic band that closes it. Banknotes can also be inserted into one of the card slots as long as they are folded in 3 points.
Είναι μικρό, όμορφο και πρακτικό. Η ταυτότητα δε χωράει αλλά μπορεί να μπει στη μέση και να την κρατάει το λαστιχάκι που κλείνει. Μπορούν να μπουν και χαρτονομίσματα σε μια από τις θήκες για κάρτα αρκεί να είναι διπλωμένα σε 3 σημεία.
The size is ideal: Slightly larger than a bank card and about 1cm thick.
It fits 4 cards, a few coins, and some folded cash.
It seems quite durable.
Essentially, if you don't use cash often and you have the new ID card, it's perfect.
It also has protection for the cards.
Είναι ιδανικό το μέγεθος: Λίγο μεγαλύτερο από τραπεζική κάρτα και πάχος περίπου 1cm.
Χωράει 4 κάρτες, ελάχιστα ψιλά και λίγα μετρητά διπλωμένα.
Φαίνεται αρκετά ανθεκτικό.
Ουσιαστικά αν δεν χρησιμοποιείς συχνά μετρητά και έχεις την νέα ταυτότητα είναι τέλειο.
Επίσης έχει προστασία και για τις κάρτες.
I have been using it for almost 2 years for everyday use.
Quite durable and convenient for pants pockets. It is logical to have some wear and tear after so long, but it is imperceptible.
There is space for 4 cards (or driver's license).
It can also fit 2-3 banknotes if folded well.
Definitely value for money, I will choose it again
Το χρησιμοποιώ σχεδόν 2 χρόνια για καθημερινή χρήση.
Αρκετά ανθεκτικό και βολικό για τσέπες παντελονιών. Λογικό μετα από τοσο καιρό να υπάρχει φθορά, η οποία ομως είναι ανεπαίσθητη.
Υπάρχει χώρος για 4 κάρτες(ή διπλωμα αυτοκινήτου)
Χωράνε και 2-3 χαρτονομίσματα αν διπλωθούν καλά.
Σίγουρα vfm, θα το ξαναπροτιμήσω
I wish the ID card could fit properly. It can be inserted, but it will stick out a bit and won't be 100% secure. I have it in my wallet normally. Unfortunately, the pocket behind the perforated one doesn't fully accommodate the card and it sticks out about half a centimeter. It is possible that this specific pocket was sewn incorrectly. Other than that, it is a very convenient everyday wallet (why not even a primary one) that can hold folded bills in the middle and a decent number of cards if you sacrifice one pocket. The elastic band seems to be quite durable, as it stretches more with my ID. I have had it since April 26th and it is still my main wallet.
Μακάρι να χωρούσε κανονικά και η ταυτότητα. Μπορεί να τοποθετηθεί, αλλα θα βγαίνει λίγο έξω και δεν θα είναι ασφαλής 100%. Εγώ την έχω κανονικά στο πορτοφόλι. Δυστυχώς η θήκη πίσω από την διάτρητη, δεν χωράει τελείως η κάρτα και βγαίνει προς τα πάνω μισό εκατοστό. Πιθανόν να είναι λάθος γαζωμένη η συγκεκριμένη θήκη. Κατά τα άλλα, είναι ένα πολύ βολικό πορτοφολάκι της βόλτας (γιατί όχι και βασικό) που χωράει και αρκετά διπλωμένα στην μέση χαρτονομίσματα, αν θυσιάσεις μια θήκη κάρτας. Το λάστιχο φαίνεται να αντέχει αρκετά, μιας και τεντώνετε περισσότερο με την ταυτότητά μου. Το έχω στην κατοχή μου από 26/4 και μέχρι σήμερα είναι το βασικό μου πορτοφόλι.
It is small, beautiful, and practical. The ID card does not fit, but it can be placed in the middle and held by the elastic band that closes it. Banknotes can also be inserted into one of the card slots as long as they are folded in 3 points.
Είναι μικρό, όμορφο και πρακτικό. Η ταυτότητα δε χωράει αλλά μπορεί να μπει στη μέση και να την κρατάει το λαστιχάκι που κλείνει. Μπορούν να μπουν και χαρτονομίσματα σε μια από τις θήκες για κάρτα αρκεί να είναι διπλωμένα σε 3 σημεία.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
The size is ideal: Slightly larger than a bank card and about 1cm thick.
It fits 4 cards, a few coins, and some folded cash.
It seems quite durable.
Essentially, if you don't use cash often and you have the new ID card, it's perfect.
It also has protection for the cards.
Είναι ιδανικό το μέγεθος: Λίγο μεγαλύτερο από τραπεζική κάρτα και πάχος περίπου 1cm.
Χωράει 4 κάρτες, ελάχιστα ψιλά και λίγα μετρητά διπλωμένα.
Φαίνεται αρκετά ανθεκτικό.
Ουσιαστικά αν δεν χρησιμοποιείς συχνά μετρητά και έχεις την νέα ταυτότητα είναι τέλειο.
Επίσης έχει προστασία και για τις κάρτες.
I have been using it for almost 2 years for everyday use.
Quite durable and convenient for pants pockets. It is logical to have some wear and tear after so long, but it is imperceptible.
There is space for 4 cards (or driver's license).
It can also fit 2-3 banknotes if folded well.
Definitely value for money, I will choose it again
Το χρησιμοποιώ σχεδόν 2 χρόνια για καθημερινή χρήση.
Αρκετά ανθεκτικό και βολικό για τσέπες παντελονιών. Λογικό μετα από τοσο καιρό να υπάρχει φθορά, η οποία ομως είναι ανεπαίσθητη.
Υπάρχει χώρος για 4 κάρτες(ή διπλωμα αυτοκινήτου)
Χωράνε και 2-3 χαρτονομίσματα αν διπλωθούν καλά.
Σίγουρα vfm, θα το ξαναπροτιμήσω
I wish the ID card could fit properly. It can be inserted, but it will stick out a bit and won't be 100% secure. I have it in my wallet normally. Unfortunately, the pocket behind the perforated one doesn't fully accommodate the card and it sticks out about half a centimeter. It is possible that this specific pocket was sewn incorrectly. Other than that, it is a very convenient everyday wallet (why not even a primary one) that can hold folded bills in the middle and a decent number of cards if you sacrifice one pocket. The elastic band seems to be quite durable, as it stretches more with my ID. I have had it since April 26th and it is still my main wallet.
Μακάρι να χωρούσε κανονικά και η ταυτότητα. Μπορεί να τοποθετηθεί, αλλα θα βγαίνει λίγο έξω και δεν θα είναι ασφαλής 100%. Εγώ την έχω κανονικά στο πορτοφόλι. Δυστυχώς η θήκη πίσω από την διάτρητη, δεν χωράει τελείως η κάρτα και βγαίνει προς τα πάνω μισό εκατοστό. Πιθανόν να είναι λάθος γαζωμένη η συγκεκριμένη θήκη. Κατά τα άλλα, είναι ένα πολύ βολικό πορτοφολάκι της βόλτας (γιατί όχι και βασικό) που χωράει και αρκετά διπλωμένα στην μέση χαρτονομίσματα, αν θυσιάσεις μια θήκη κάρτας. Το λάστιχο φαίνεται να αντέχει αρκετά, μιας και τεντώνετε περισσότερο με την ταυτότητά μου. Το έχω στην κατοχή μου από 26/4 και μέχρι σήμερα είναι το βασικό μου πορτοφόλι.
It is small, beautiful, and practical. The ID card does not fit, but it can be placed in the middle and held by the elastic band that closes it. Banknotes can also be inserted into one of the card slots as long as they are folded in 3 points.
Είναι μικρό, όμορφο και πρακτικό. Η ταυτότητα δε χωράει αλλά μπορεί να μπει στη μέση και να την κρατάει το λαστιχάκι που κλείνει. Μπορούν να μπουν και χαρτονομίσματα σε μια από τις θήκες για κάρτα αρκεί να είναι διπλωμένα σε 3 σημεία.
The size is ideal: Slightly larger than a bank card and about 1cm thick.
It fits 4 cards, a few coins, and some folded cash.
It seems quite durable.
Essentially, if you don't use cash often and you have the new ID card, it's perfect.
It also has protection for the cards.
Είναι ιδανικό το μέγεθος: Λίγο μεγαλύτερο από τραπεζική κάρτα και πάχος περίπου 1cm.
Χωράει 4 κάρτες, ελάχιστα ψιλά και λίγα μετρητά διπλωμένα.
Φαίνεται αρκετά ανθεκτικό.
Ουσιαστικά αν δεν χρησιμοποιείς συχνά μετρητά και έχεις την νέα ταυτότητα είναι τέλειο.
Επίσης έχει προστασία και για τις κάρτες.
I have been using it for almost 2 years for everyday use.
Quite durable and convenient for pants pockets. It is logical to have some wear and tear after so long, but it is imperceptible.
There is space for 4 cards (or driver's license).
It can also fit 2-3 banknotes if folded well.
Definitely value for money, I will choose it again
Το χρησιμοποιώ σχεδόν 2 χρόνια για καθημερινή χρήση.
Αρκετά ανθεκτικό και βολικό για τσέπες παντελονιών. Λογικό μετα από τοσο καιρό να υπάρχει φθορά, η οποία ομως είναι ανεπαίσθητη.
Υπάρχει χώρος για 4 κάρτες(ή διπλωμα αυτοκινήτου)
Χωράνε και 2-3 χαρτονομίσματα αν διπλωθούν καλά.
Σίγουρα vfm, θα το ξαναπροτιμήσω
I wish the ID card could fit properly. It can be inserted, but it will stick out a bit and won't be 100% secure. I have it in my wallet normally. Unfortunately, the pocket behind the perforated one doesn't fully accommodate the card and it sticks out about half a centimeter. It is possible that this specific pocket was sewn incorrectly. Other than that, it is a very convenient everyday wallet (why not even a primary one) that can hold folded bills in the middle and a decent number of cards if you sacrifice one pocket. The elastic band seems to be quite durable, as it stretches more with my ID. I have had it since April 26th and it is still my main wallet.
Μακάρι να χωρούσε κανονικά και η ταυτότητα. Μπορεί να τοποθετηθεί, αλλα θα βγαίνει λίγο έξω και δεν θα είναι ασφαλής 100%. Εγώ την έχω κανονικά στο πορτοφόλι. Δυστυχώς η θήκη πίσω από την διάτρητη, δεν χωράει τελείως η κάρτα και βγαίνει προς τα πάνω μισό εκατοστό. Πιθανόν να είναι λάθος γαζωμένη η συγκεκριμένη θήκη. Κατά τα άλλα, είναι ένα πολύ βολικό πορτοφολάκι της βόλτας (γιατί όχι και βασικό) που χωράει και αρκετά διπλωμένα στην μέση χαρτονομίσματα, αν θυσιάσεις μια θήκη κάρτας. Το λάστιχο φαίνεται να αντέχει αρκετά, μιας και τεντώνετε περισσότερο με την ταυτότητά μου. Το έχω στην κατοχή μου από 26/4 και μέχρι σήμερα είναι το βασικό μου πορτοφόλι.
It is small, beautiful, and practical. The ID card does not fit, but it can be placed in the middle and held by the elastic band that closes it. Banknotes can also be inserted into one of the card slots as long as they are folded in 3 points.
Είναι μικρό, όμορφο και πρακτικό. Η ταυτότητα δε χωράει αλλά μπορεί να μπει στη μέση και να την κρατάει το λαστιχάκι που κλείνει. Μπορούν να μπουν και χαρτονομίσματα σε μια από τις θήκες για κάρτα αρκεί να είναι διπλωμένα σε 3 σημεία.