Nice case aesthetically. The tablet fits properly inside the case. The same goes for the stylus. The volume buttons work properly.
However, for me, it is at least tragic that it doesn't close with magnets. Supposedly, you get a case to protect it from falls, etc. The case doesn't seal at all, so when it falls, it will open and the screen will shatter.
I really can't understand by what criteria the other users who gave it a high rating evaluated it.
Ωραία θήκη εμφανισιακά. Το τάμπλετ εφαρμόζει σωστά εντός της θήκης. Το ίδιο και το πενάκι. Τα κουμπιά της έντασης λειτουργούν σωστά.
Για εμένα όμως είναι τουλάχιστον τραγικό να μην κλείνει με μαγνητάκια. Υποτίθεται παίρνεις μία θήκη για τα το προφυλάξεις από πτώσεις κλπ. Η θήκη δεν σφραγίζει καθόλου με αποτέλεσμα όταν θα πέσει θα ανοίξει και θα γίνει η οθόνη θρύψαλα.
Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω με τι κριτήρια αξιολόγησαν οι υπόλοιποι χρήστες που έβαλαν υψηλή βαθμολογία.