The pouch is definitely value for money for its price. I saw some negative comments regarding the space, but personally, in its large compartment, I put the book with the bike's papers, a wallet (large in size), a phone (large in size), cigarettes, and if needed, I can also fit the disc brake lock or a pair of sunglasses. So, for a waist pouch, it has plenty of space. Obviously, if you want to put a water bottle and a change of clothes inside, then you should go for a different bag and not a waist pouch. In the front pocket, there is enough space for keys (they have also added a special hook which is extremely useful), a worry bead (for the enthusiasts), a lighter, and there is still 2/3 of the space left—I don’t know what else to put in the front. The back pocket isn’t very convenient, but in the position it’s in, it’s obviously meant for something you don’t need to access often (e.g., tissues). The only negative I found is that when you walk, the strap loosens, so it needs frequent tightening. Personally, it doesn’t bother me since it tightens easily with a pull, but if someone gets it for running, for example, it won’t be convenient at all. The material seems to be of good quality, and the zippers don’t look like the kind that break from heavy use. Previously, I had a Polo pouch whose zipper was much lower quality. Also, it looks nice aesthetically.
Το τσαντάκι για τα χρήματα του είναι σίγουρα value for money, είδα κάτι αρνητικά σχόλια όσον αφορά τον χώρο, προσωπικά στη μεγάλη του θήκη βάζω το βιβλίο με τα χαρτιά της μηχανής, πορτοφόλι (μεγάλο σε μέγεθος), κινητό(μεγάλο σε μέγεθος), τσιγάρα και άμα λάχει μπορεί να βάλω και το λουκέτο για δισκόφρενο ή κανα γυαλί ηλίου, συνεπώς για τσαντάκι μέσης έχει αρκετό χώρο. προφανώς αν θέλετε να βάλετε παγούρι και αλλαξιά μέσα τότε πάτε σε άλλο τσαντάκι και όχι τσαντάκι μέσης. Στο μπροστινό τσεπάκι που έχει χωράνε κλειδιά (έχουν βάλει και ειδικό γαντζάκι το οποίο είναι τέρμα χρήσιμο), κομπολόι (για τους μερακλήδες) αναπτήρας και έχει ακόμα 2/3 χώρου, εγώ δεν έχω τι άλλο να βάλω μπροστά. το πίσω πίσω τσεπάκι δεν βολεύει πολύ αλλά στη θέση που είναι, προφανώς το έχουν βάλει για να βάζεις μέσα κάτι το οποίο δεν χρειάζεται να βγαίνει συχνά (πχ χαρτομάντηλα). Το μόνο αρνητικό που βρήκα είναι ότι όταν περπατάς λασκάρει το λουρί του οπότε θέλει συχνά σφήξιμο. Προσωπικά δεν με ενοχλεί μιας και σφίγγει εύκολα με ένα τράβηγμα αλλά αν το πάρει κάποιος για τρέξιμο πχ τότε δεν θα είναι καθόλου βολικό. Το υλικό του φαίνεται ποιοτικό καθώς και τα φερμουάρ του δεν φαίνονται απο αυτά χαλάνε απο τη πολλή χρήση. Πιο πριν είχα ένα τσαντάκι polo του οποίου το φερμουάρ ήταν πολύ κατώτερης ποιότητας. Επίσης είναι όμορφο εμφανισιακά.