Today I received it, I haven't even tried it yet, I did the unboxing and all the components were in place (basically a rack, a roll, and the drip tray).
There is definitely a tray missing which is considered necessary but this can be easily solved.
What "bothered" me a bit is that in the presentation photo it appears to be matte while in reality it is very shiny plastic.
I will try it and come back in about a month with impressions from use!
Today I made fries and fish croquettes.
The result is very good but the cooking times are a bit longer, at least for the fries.
At first, I hadn't placed the rotating basket correctly and it didn't turn, but then I figured it out!
After about 15 days in our possession, what I have to say is that it has made things much easier for us!
We've forgotten about the kitchen oven.
We just throw whatever we want to bake into the air fryer, set the time and temperature, and voilà, it cooks beautifully and crisply (depending on our preferences) the burgers, croquettes, fish, or steaks!
If it were just a bit bigger it would be ideal, but for us, as a family of three, it's okay!
Σήμερα την παρέλαβα,δεν την έχω καν δοκιμάσει, έκανα το unboxing όλα τα εξαρτήματα ήταν στην θέση τους,(βασικά μια σκάρα, ένα ρολό κ το ταψάκι συλλογής υγρών).
Σίγουρα λείπει ένα ταψάκι που θεωρείται αναγκαίο αλλά αυτό λύνεται εύκολα.
Αυτό που με "χάλασε" κάπως είναι ότι στην φωτογραφία παρουσίασης φαίνεται να είναι ματ ενώ στην πραγματικότητα είναι πολύ γυαλιστερό πλαστικό.
Θα την δοκιμάσω κ θα επανέλθω σε κάνα μήνα για εντυπώσεις επί το έργον!
Σήμερα έφτιαξα πατάτες κ κροκέτες ψαριού.
Το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό αλλά οι χρόνοι είναι λίγο μεγαλύτεροι για τις πατάτες τουλάχιστον.
Στην αρχή δεν είχα βάλει σωστά το περιστρεφόμενο καλάθι κ δεν γύριζε αλλά στη συνέχεια το βρήκα!
Μετά από περίπου 15 μέρες στην κατοχή μας αυτό που έχω να πω είναι ότι μας έχει λύσει τα χέρια!
Τον φούρνο της κουζίνας τον έχουμε ξεχάσει.
Πετάμε μέσα στο air fryer ό,τι θέλουμε να ψήσουμε, ρυθμιζουμε τον χρόνο κ την θερμοκρασία κ voilà έχει ψήσει όμορφα κ τραγανά (ανάλογα με τα γούστα μας) τα μπιφτέκια,τις κροκέτες, το ψάρι ή τις μπριζόλες!
Αν ήταν ένα τσακ μεγαλύτερο θα ήταν ιδανικό αλλά για μας που είμαστε τρεις είναι οκ!