Mobile Phones

Samsung Galaxy S6 Single SIM (3GB/32GB)

Main Camera , Screen: 5.1", Battery: 2550mAh , Manufacturer:

This product does not exist at Skroutz anymore

Specifications

Specifications

Main Specifications

Mobile Phone Type
SmartPhone
Operating System
Android
SIM
Single
Release Year
2015
Weight
138 gr
Package Contents
-

Processor & Memory

Processor Power
2.1 GHz
Processor Cores
4+4
RAM
3 GB
Capacity
32 GB
Card Slot
No

Display

Size
5.1 "
Analysis
2560 x 1440 pixels
Refresh Rate
-
Maximum Brightness
-
Handling
Touch screen
Definition
-

Camera

Rear Camera Flash
Yes

Network & Connectivity

Network Connection
4G
Connectivity
Micro USB, Wi-Fi, 3.5mm Jack, Bluetooth
NFC
Yes

Battery

Capacity
2550 mAh
Removable
No
Fast Charging
No
Wireless Charging Qi
Yes

Special Features

Type
Accelerometer, Proximity, Barometer, Gyroscope, Heart Rate, Compass, Light Sensor
Fingerprint
Front

Dimensions

Length
143.4 mm
Width
70.5 mm
Thickness
6.8 mm

Energy Label

Energy Class
-

AI Features

AI Photo Editing
-
AI Text Generation
-
AI Call/Speech Translation
-
AI Image Search
-

Important information

Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.

See all specifications

Reviews (331)

Reviews

  1. 233
  2. 64
  3. 25
  4. 4
  5. 5
Review this product
  • Screen resolution
  • Call quality
  • Photos
  • Video Recording
  • Speed
  • GPS
  • Value for money
  • Music
  • Battery
  • Nikos Korompos tou Kavourdiri
    5
    3 out of 3 members found this review helpful

    This phone lasted me a full 5 years, bought in August 2016. I paid 350 euros, which were definitely worth it until the last minute. The only downside, as mentioned below, is its battery, which needs charging 3-4 times a day. Overall, it has fallen countless times to the point where I wonder how it doesn't get damaged. And obviously, I have it without a case and screen protectors. The S6 has proven to be very durable.

    UPDATE: I have given the phone to my mom, and it continues to work. It may lag quite a bit, but for someone who just wants basic things, it's enough. 8 and a half years and it still continues.

    Translated from Greek ·
    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Battery
    Did you find this review helpful?
  • elinasapounada
    5
    13 out of 15 members found this review helpful

    Το αγορασα τον Φεβρουαριο του 2016 και μεχρι σημερα που κλεινει 4 χρονια δηλωνω εωτευμενη μαζι του. Δε κολλαει και εχει αντεξει πολλες τούμπες που αλλα κινητα θα ειχαν σπασει. Μονο αρνητικο του οπως σε ολα τα Samsung η μπαταρια του που πλεον θελει 2 κ 3 φορες τη μερα φορτιση με απλη χρηση που του κανω. Για αυτο κ μονο το λογο ψαχνω να παρω αλλο αλλα πραγματικά δε βρισκω ποιο θα μπορούσε να φανει ανταξιο του τοσο σε αισθητικη που ειναι πανεμορφο οσο κ σε χρηση.

    • Call quality
    • Music
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Photos
    • Video Recording
    • Battery
    Did you find this review helpful?
  • fanis_tzitzas
    5
    7 out of 7 members found this review helpful

    Τέτοιο κινητό βγάνει μια φορά στα 20 χρόνια ... το πήρα οταν προτο βγήκε μεχρι σημερα ειναι ΤΕΡΑΣ !!!!! Το καλύτερο κινητό στγν παγκόσμια αγορά μέχρι και το galaxy s9 ... το galaxy s10 πήγε σε πολυεπίπεδο πλέον !!!! Η καλύτερη αγορά που εχω κάνει!!!!

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • katerina_konstantinidou23
    5
    2 out of 2 members found this review helpful

    Το καλύτερο κινητό που είχα μέχρι σήμερα!! Τραβάει υπέροχες φωτογραφίες, είναι γρήγορο...δεν κολλάει στα online παιχνίδια! Το μόνο μειονέκτημα είναι η μπαταρία του...μετά από 2 χρόνια λογικό αλλά πέφτει μέσα σε μια ημέρα! Πολύ ευχαριστημένη..

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • Koumarakis
    5
    3 out of 3 members found this review helpful

    Το κινητό το έχω 2.5 χρόνια θα κλείσει 3 χρόνια τον οκτώβριο και μπορώ να πω πως είναι άπαιχτο. τοσα χρόνια μετά και όλα δουλεύουν άψογα. Βέβαια τώρα τελευταία κολλάει αλλά αυτό ευθύνεται σε κακή χρήση από εμένα. Κατα τ' άλλα είναι ότι καλύτερο από κινητά. Είχα LG, Sony αλλά αυτό το κινητό δεν συγκρίνεται μπροστά τους. Είναι ότι πρέπει.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • Panos_Sougioltzouoglou
    5
    11 out of 12 members found this review helpful

    Το κινητο το εχω απο οταν πρωτοκυκλοφορησε, δηλαδη 3.5 χρονια. Μπορω να πω μονο τα καλυτερα. Τα εβγαλε τα λεφτα του και με το παραπανω.
    Η καμερα του ειναι καταπληκτικη. Ακομα και με σημερινες ναυαρχιδες σε συνθηκες καλου φωτισμου ειναι το ιδιο καλο. Στο σκοταδι ειναι αρκετα καλο αλλα δεν φτανει τις σημερινες ναυαρχιδες.
    Το μονο προβλημα του ειναι η μπαταρια που πλεον βγαζει 2.5 ωρες sot. Βεβαια ειναι λογικο μετα απο τοσα χρονια. Για 3 χρονια αντεχε παντως ανετα τη μερα με 4.5 - 5.5 ωρες οθονη.
    Δεν εχει κολλησει ποτε, δεν λαγκαρει και γενικα ειναι ενα καταπληκτικο κινητο. Το καλυτερο που ειχα ποτε. Ελπιζω να βοηθησα.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • steliosvasileiou25
    5
    2 out of 2 members found this review helpful

    πολύ καλό τηλέφωνο αλλά για την τιμή που είναι τώρα στα 400€ δεν αξίζει με λίγα παραπάνω μπορείς να πάρεις το πιο καινούργιο S

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Screen resolution
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • kandykandy21
    5
    5 out of 8 members found this review helpful

    Το κινητό το αγόρασα την πρώτη μέρα της κυκλοφορίας του. Αν θυμάμαι καλά γύρω στα 750 ευρώ. Δυστυχώς μετά από όλα αυτά τα χρόνια έντονης χρήσης, σε ότι μπορεί να προσφέρει...σήμερα έσβησε :-( ..είναι η επέκταση του χεριού μου, το χρησιμοποιώ για την δουλεία μου..εύχομαι να ανοίξει και να γίνει καλά!. Μέχρι και σήμερα το καλύτερο κινητό που έχω αγοράσει.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • Mary_La
    4
    4 out of 4 members found this review helpful

    Το κινητό το έχω 2 χρόνια, σε γενικές γραμμές δεν κολλάει, έχει πολύ καλή ανάλυση οθόνης και βγάζει άψογες φωτογραφίες. Είμαι από τα άτομα που στο κινητό το πρώτο πράγμα που ζητάω είναι να έχει καλή κάμερα και αυτή η συσκευή με ικανοποίησε πλήρως σε αυτό το κομμάτι. Το μεγαλύτερο του ελάττωμα είναι η μπαταρία, αρχικά κράταγε 1 μέρα με μέτρια χρήση αλλά πλέον το φορτίζω και χωρίς να το χρησιμοποιώ καν έχει χάσει το 30% της μπαταρίας. Κατανοώ ότι μετά τα 2 χρόνια παρουσιάζονται προβλήματα στις συσκευές οπότε είναι κάτι αναμενόμενο όμως η συγκεκριμένη συσκευή εξαρχής αντιμετώπιζε δυσκολίες με την μπαταρία. Είναι μια συσκευή που την προτείνω ανεπιφύλακτα σε όσους θέλουν καλή κάμερα όμως δεν είμαι σίγουρη αν αξίζει τα 400 ευρώ.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Speed
    • Screen resolution
    • Value for money
    • GPS
    Did you find this review helpful?
  • ALtechnikos_EXANDROS_MARAS
    5
    7 out of 9 members found this review helpful

    Για σας μπορώ να πω πως τα κιν τα σπάει. Αλλά τα σπάει και η εταιρια. Για παράδειγμα στις φωτιες του καλοκαιριού στην περιοχή κινετα Μεγάρων βρεθηκα στην πιρινι λελαπα με αποτέλεσμα να κατευθινθω προς θάλασσα για να σοθω οπος πολύ κόσμο όπου μου βραχικε το τηλέφωνο μού Και σταμάτησε να λειτουργεί. Κατόπιν μιας επικοινωνίας εντελώς φιλική χορις καμία πίεση απλά μια εροτιση προσ την εταιρία αν φτιάχνετε δεδομένου του συμβάντος. Άμεσος ανταποκρίθηκαν και μου το κάναν το κινητό εντέλει καινούριο δωρεάν τους Ευχαριστώ από καρδιάς το όνομα μού Αλέξανδρος .( απο μεγαρα).

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • katerinatranou
    5
    3 out of 7 members found this review helpful

    Γνωστή συσκευή, μια χαρά όλα οπως λένε ολοι. και εκει του το έχεις και έχει λήξει η εγγύηση ένα πρωι πας να το ανοιξεις και...τσαφ.. παπαλα... δεν ανοιγει. το κοιτας, το ξανακοιτάς, το φορτίζεις πάλι μπας και δε φορτισε τιποτα...
    το πας στην εταιρεία κι σου λεει απλά: τελος, παπαλα.. έκαψε πλακέτα. Γειάσας...
    Α και αν εσυ επιμένεις οτι ήταν η μισοψόφια μπαταρία και θέλει αλλαγή, σου λενε οτι επειδή η οθονη εχει ψιλοξεκολλήσει εκεί στην άκρη αμα το ανοιξουμε εκτός από το κοστος της μπαταρίας θα πρέπει να πληρωσετε και νέα οθόνη γιατι δε ξανακολλάει. Δηλαδή ρωτάς: και σου λέει εχουμε προσφορά αυτη τη βδομαδα 150 συν ΦΠΑ

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Screen resolution
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • GEORGIOS_MPILLIAS
    5
    5 out of 7 members found this review helpful

    Φοβερο κινητο το συστηνω ..
    Χρησημοποιω χρονια απο την samsung την σειρα s
    Το s6 εχει βγει μακραν το καλυτερο.
    Οπως επισης εμαθα τα ιδια και για τα s7 edge.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • eva2263
    4
    5 out of 5 members found this review helpful

    Το κινητό είναι πολύ καλό και το έχω 1μιση χρόνο.Δεν μου έχει δημιουργήσει κανένα πρόβλημα.Αξιζει τα λεφτά του και με το παραπάνω αλλά το μόνο θέμα που με ενοχλεί είναι η μπαταρία του διότι ξεφορτιζει πολύ γρήγορα και πρέπει να το φορτίζω συνέχεια.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Music
    Did you find this review helpful?
  • eygenia_antoniou
    1
    7 out of 38 members found this review helpful

    To θεμα παιδια με την σαμσουνγκ...ειναι οτι οι ανθρωποι ειναι .....απιστευτοι..να μην πω τιποτα αλλο....καλη σαν εταιρια σε γενικες γραμμες αλλα αν σου παθει κατι οποιοδηποτε απο τα προιοιντα τους...δεν στο φτιαχνουν...επικαλουνται.υγρασια..η οτι αλλο μπορεις να φανταστεις......εχω χρησιμοποιησει κατα καιρους πολλα προιοντα τους και τελευταια ενα ταμπλετ στην κορη μου....το οποοιο και αυτο εχει θεμα με το οτι κλεινει στα καλα καθουμενα.....οσο πιο μακρια εισαι απο σαμσουνγκ..τοσο το καλυτερο......και ως αναφορα τηλεφωνο σμαρτφοουν;;;;;πας στην απλ και εχεις κεφαλι ησυχο.....ελπιζω να βοηθαω .....

    Did you find this review helpful?
  • Ηλίας Πιερράκος
    5
    7 out of 9 members found this review helpful

    Μετά από 2 χρόνια χρήσης μπορώ να πω την άποψη μ.
    Αρχικά αυτό το κινητό από την πρώτη στιγμή μ έδειξε τα δόντια και για αυτό το λόγο είμαι πολύ χαρούμενος.
    Στα θετικά έχει πολλά καθώς ενα από τα πιο σημαντικά προτερήματα τ είναι οθόνη τ π είναι πολύ καλή.Από την πρώτη στιγμή φάνηκε ότι είναι καταπληκτική.
    Ένα ακόμη θετικό είναι και το δαχτυλίκο τ καθώς είναι πολύ γρήγορο.
    Η κάμερα τ είναι φανταστική μιας και βγάζει πολύ καλές φωτογραφίες με υψηλή ανάλυση, όπως και τα βίντεο είναι εξαιρετική ποιότητας.
    Τώρα στα αρνητικά έχουμε πρώτα απ'όλα την μπαταρία διότι τα 2550mah είναι λίγα για ένα τέτοιο κινητό με τέτοια οθοναρα.
    Άλλο ένα αρνητικό επίσης είναι και το ηχείο γιατί δεν είναι τόσο δυνατό όσο θα μπορούσε να είχε και υστερεί σε σχέση με άλλα κινητά- LG g3-.
    Συμπερασματικά,αυτό το κινητό όσο καιρό το έχω μ έχει δείξει τα δόντια τ και είναι ακόμη καλά λειτουργικό, όσα έχει πάθει.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Music
    • GPS
    Did you find this review helpful?
  • pennydrosou
    5
    5 out of 5 members found this review helpful

    Οθόνη ήχος μπαταρία και λειτουργικότητα άψογα!!! 2 χρόνια μετα δεν κολλάει λειτουργεί όπως την πρώτη ημέρα και η μπαταρία του βγάζει 24ωρο χαλαρά με σχεδόν όλη την ημέρα ανοιχτό το ίντερνετ.. η καλύτερη επιλογή που έκανα πριν 2 χρόνια!!! Σταθερό ακόμα και μετά από 2 καινούρια λογισμικά

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • Tony.
    4
    5 out of 6 members found this review helpful

    Άψογο κινητό σχεδόν σε όλα του τα χαρακτηριστικά εκτός από ένα. Η μπαταρία του εξαντλείται πολύ γρήγορα με έντονη χρήση και σε συνάρτηση με την πολύ υψηλή ανάλυση που έχει η οθόνη. Η γρήγορη φόρτιση (40'+) κάπως μετριάζει αυτό το μειονέκτημα.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Music
    • Battery
    Did you find this review helpful?
  • Gianis_Sidiropoulos
    5
    2 out of 5 members found this review helpful

    το εχω περιπου 2 χρονια και ειναι τελειο . Οποιος θελει κινητο στο budget των 300 ευρω του το συστεινω ανεπιφυλαχτα

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • Petran23
    2
    7 out of 14 members found this review helpful

    Λοιπον το κινητο το εχω 2 χρονια δεν ν εχει βγαλει κανενα προβλημα...Τα μονα αρνητικο που εχει ειναι πως ενω το προσεχω κατα την φορτιση και ολα αυτα η μπαταρια του μετα απο 2 χρονια κραταει 1,5 ωρα και μερικες φορες κολλαει...

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • GPS
    • Speed
    • Screen resolution
    • Music
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • stertsio
    4
    4 out of 5 members found this review helpful

    Η μπαταρια αποφορτιζεται μετά από 7 ώρες έντονης χρησης. Η γρήγορη φόρτιση βοηθάει αλλά με τον καιρό κουράζει.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Screen resolution
    • Speed
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • constantinos_arisotelouus
    5
    4 out of 4 members found this review helpful

    Πολύ καλό smart phone . Αρκετά γρήγορο και βγάζει πολύ καλές φωτογραφίες και βίντεο. Το μόνο πράγμα που δεν μου άρεσε είναι ότι η μπαταρία αδειάζει πολύ γρήγορα .

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • nondaskartsonakis
    5
    6 out of 8 members found this review helpful

    Είναι μακράν η μεγαλύτερη επιτυχία της Samsung σε Smartphone.
    Δεν είναι τέλειο και ουτε απροβλημάτιστο.
    Όμως η αποδοση του μετα απο 2 χρόνια ειναι ικανοποιητική και σταθερή σε όλους τους τομείς.
    Ο μόνος λόγος που σκέφτομαι να αλλάξω συσκευή ειναι λόγω χωρητικότητας μιας και τα 32gb διχως επέκταση καλύπτουν το 50% των αναγκών μου!

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Music
    Did you find this review helpful?
  • Alex_Nikolla18
    5
    5 out of 7 members found this review helpful

    Το κινητό είναι απίστευτο ακόμα και τώρα που κλείνει τα δυο του χρονιά. Η καλύτερη αγορά κινητού που έχω κάνει.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Music
    • GPS
    Did you find this review helpful?
  • OK1
    4
    3 out of 4 members found this review helpful

    Το συγκεκριμενο μοντελο ειναι απιθανο πολυ γρηγορο χωρις να κολαει ουτε δευτερολεπτο με μια απο τις καλυτερες καμερες στην αγορα , με μοναδικο αρνητικο η μπαταρια δεν κραταει μια μερα βαριας χρησης

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Screen resolution
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • hliasrr
    5
    2 out of 2 members found this review helpful

    το κινητο πεταει το εχω πολυ καιρο και αξιζει η μπαταρια κρατα ανετα με κλειστο wifi και δεδομενα η με ελαχιστη χρηση δυο μερες

    • Call quality
    • Photos
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Video Recording
    Did you find this review helpful?
  • Mister_Bean
    1
    6 out of 39 members found this review helpful

    Επιστροφη στα iphone.. Το αγόρασα 23 Δεκεμβρίου και μετά από ΤΡΕΙΣ ημερες άρχισε να κολλάει το πληκτρολόγιο.. Δεν έδωσα σημασία και στην συνεχεια το ξανά εκανε.. μετα απο έναν χρόνο άρχισε να κολλάει.. να κλείνει από μονο του και σημερα (8/2) δεν φορτίζει.. Έχει σταματήσει να φορτιζει.. Μπορεί και πέτυχα σε προβληματική συσκευή, δεν ξέρω... να τονίσω ότι Εγώ το προσέχω και δεν μου πέφτει κάτω.. Θα σας πρότεινα να δώσετε λίγα παραπάνω ή λίγα πιο κάτω για να πάρετε αλλο κινητό.. (ή γνώμη μου)
    Αυτός είναι ο λόγος που βάζω ένα αστέρι

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Screen resolution
    • Speed
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Stef_Giannouzai
    5
    9 out of 9 members found this review helpful

    Το κινητό το εχω 3 χρονια δεν μου έχει βγάλει προβλήματα η μπαταρία νορμάλ και γενικά αξίζει τα χρήματα του

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • GPS
    Did you find this review helpful?
  • Tsouriyaya
    5
    8 out of 10 members found this review helpful

    Το κινητό το έχω 1,5 χρόνο. Απόλυτα ευχαριστημένος.Το καλύτερο κινητό που είχα ποτέ.Η κάμερα του εκπληκτική,η μπροστινή για σελφις απλά καλή.Πολύ καλό ηχείο για κινητό με καθαρό ήχο. Απίστευτο design και τα χρώματα της οθόνης εκπληκτικά.Τα 32gb είναι αρκετά πιστεύω.Στον 1,5 χρόνο που το χω μου έχει κολλήσει 2-3 φορές.
    2 Αρνητικά για μένα.1) Η μπαταρία του με νορμάλ χρήση βγάζει το πολύ μέρα.και 2) Ζεσταίνεται γρήγορα η συσκευή.Δεν θα κολλήσει ποτέ,ακόμα και με το multi-tasking,αλλά θα ζεσταθεί σίγουρα.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • leo99
    5
    7 out of 8 members found this review helpful

    Συσκευη ανωτερη απο πολλες αλλες εδω και 2 χρονια περιπου που κυκλοφορησε και συγκρινεται με πολυ λιγα και ακριβοτερα μοντελα της κινητης βιομηχανιας.Πολυ γρηγορο,δεν κολλαει,πολυ καλη καμερα,οθονη με την καλυτερη αναλυση που υπαρχει σε κινητο,καθαρο ηχειο και ποιοτητα κατασκευης εφαμιλλη της τιμης του,αν και μετα απο 2 χρονια ειναι ακομη λιγο τσιμπημενη.Ειναι ομως μια ναυαρχιδα της Samsung που θεωρω οτι ανεβασε πολυ την εταιρια.Ενα μειονεκτημα που το ζουμε ολοι που εχουμε αυτο το κινητο ειναι βεβαια η μπαταρια του που δεν κραταει και πολυ.Επρεπε κατα την γνωμη μου η samsung να τοποθετησει εστω 3000mah σε μια συσκευη η οποια εχει μια οθονη HQ amoled που ειναι πολυ πιο ενεργοβορα απο αλλες κατωτερης αναλυσης οθονες σε συσκευες με μεγαλυτερες μπαταριες.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • xxcontroler
    4
    6 out of 8 members found this review helpful

    Το κινητό το εχω ενα χρόνο!μπορω να πω οτι δεν εχει κρασαρει ποτε σε καμια εφαρμογη αλλα ουτε και στο ιντετνετ..αρκετα γρηγορο με υπεροχη οθονη που σπανια υπαρχει σε κινητο! και υπεροχη συσκευη που σε καμια περιπτωση δεν μοιαζει φτινιαρικη..ενα κοσμημα θα ελεγα..τα λεφτα που κοστιζει για 2015 μοντελο ειναι πολλα 366 τι λες τωρα ..αλλα κ παλι αυτο δεν αλλαζει την αξια του.. νομιζω οτι το μονο ασχημο στο κινητο αυτο ειναι η μπαταρια του η οποια κρατα με το ζορι μια μερα χωρις χρηση.με χρηση παμε σε ωρες.. μια καλη επιλογη για καποιον που θελει ενα ομορφο βολικο σμαρτφον που δεν θα κολλαει και θα βγαζει εις περας ολες τις εργασιες.αλλα κ πολυ ομορφο ...

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Screen resolution
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • This phone lasted me a full 5 years, bought in August 2016. I paid 350 euros, which were definitely worth it until the last minute. The only downside, as mentioned below, is its battery, which needs charging 3-4 times a day. Overall, it has fallen countless times to the point where I wonder how it doesn't get damaged. And obviously, I have it without a case and screen protectors. The S6 has proven to be very durable.

    UPDATE: I have given the phone to my mom, and it continues to work. It may lag quite a bit, but for someone who just wants basic things, it's enough. 8 and a half years and it still continues.

    Translated from Greek ·
    3
  • Το αγορασα τον Φεβρουαριο του 2016 και μεχρι σημερα που κλεινει 4 χρονια δηλωνω εωτευμενη μαζι του. Δε κολλαει και εχει αντεξει πολλες τούμπες που αλλα κινητα θα ειχαν σπασει. Μονο αρνητικο του οπως σε ολα τα Samsung η μπαταρια του που πλεον θελει 2 κ 3 φορες τη μερα φορτιση με απλη χρηση που του κανω. Για αυτο κ μονο το λογο ψαχνω να παρω αλλο αλλα πραγματικά δε βρισκω ποιο θα μπορούσε να φανει ανταξιο του τοσο σε αισθητικη που ειναι πανεμορφο οσο κ σε χρηση.

    13
  • Τέτοιο κινητό βγάνει μια φορά στα 20 χρόνια ... το πήρα οταν προτο βγήκε μεχρι σημερα ειναι ΤΕΡΑΣ !!!!! Το καλύτερο κινητό στγν παγκόσμια αγορά μέχρι και το galaxy s9 ... το galaxy s10 πήγε σε πολυεπίπεδο πλέον !!!! Η καλύτερη αγορά που εχω κάνει!!!!

    7
  • Το καλύτερο κινητό που είχα μέχρι σήμερα!! Τραβάει υπέροχες φωτογραφίες, είναι γρήγορο...δεν κολλάει στα online παιχνίδια! Το μόνο μειονέκτημα είναι η μπαταρία του...μετά από 2 χρόνια λογικό αλλά πέφτει μέσα σε μια ημέρα! Πολύ ευχαριστημένη..

    2
  • Το κινητό το έχω 2.5 χρόνια θα κλείσει 3 χρόνια τον οκτώβριο και μπορώ να πω πως είναι άπαιχτο. τοσα χρόνια μετά και όλα δουλεύουν άψογα. Βέβαια τώρα τελευταία κολλάει αλλά αυτό ευθύνεται σε κακή χρήση από εμένα. Κατα τ' άλλα είναι ότι καλύτερο από κινητά. Είχα LG, Sony αλλά αυτό το κινητό δεν συγκρίνεται μπροστά τους. Είναι ότι πρέπει.

    3
  • See all

Specifications

Main Specifications

Mobile Phone Type
SmartPhone
Operating System
Android
SIM
Single
Release Year
2015
Weight
138 gr
Package Contents
-

Processor & Memory

Processor Power
2.1 GHz
Processor Cores
4+4
RAM
3 GB
Capacity
32 GB
Card Slot
No

Display

Size
5.1 "
Analysis
2560 x 1440 pixels
Refresh Rate
-
Maximum Brightness
-
Handling
Touch screen
Definition
-

Camera

Rear Camera Flash
Yes

Network & Connectivity

Network Connection
4G
Connectivity
Micro USB, Wi-Fi, 3.5mm Jack, Bluetooth
NFC
Yes

Battery

Capacity
2550 mAh
Removable
No
Fast Charging
No
Wireless Charging Qi
Yes

Special Features

Type
Accelerometer, Proximity, Barometer, Gyroscope, Heart Rate, Compass, Light Sensor
Fingerprint
Front

Dimensions

Length
143.4 mm
Width
70.5 mm
Thickness
6.8 mm

Energy Label

Energy Class
-

AI Features

AI Photo Editing
-
AI Text Generation
-
AI Call/Speech Translation
-
AI Image Search
-

Important information

Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.

Reviews (331)

  1. 233
  2. 64
  3. 25
  4. 4
  5. 5
Review this product
  • Screen resolution
  • Call quality
  • Photos
  • Video Recording
  • Speed
  • GPS
  • Value for money
  • Music
  • Battery
  • Nikos Korompos tou Kavourdiri
    5
    3 out of 3 members found this review helpful

    This phone lasted me a full 5 years, bought in August 2016. I paid 350 euros, which were definitely worth it until the last minute. The only downside, as mentioned below, is its battery, which needs charging 3-4 times a day. Overall, it has fallen countless times to the point where I wonder how it doesn't get damaged. And obviously, I have it without a case and screen protectors. The S6 has proven to be very durable.

    UPDATE: I have given the phone to my mom, and it continues to work. It may lag quite a bit, but for someone who just wants basic things, it's enough. 8 and a half years and it still continues.

    Translated from Greek ·
    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Battery
    Did you find this review helpful?
  • elinasapounada
    5
    13 out of 15 members found this review helpful

    Το αγορασα τον Φεβρουαριο του 2016 και μεχρι σημερα που κλεινει 4 χρονια δηλωνω εωτευμενη μαζι του. Δε κολλαει και εχει αντεξει πολλες τούμπες που αλλα κινητα θα ειχαν σπασει. Μονο αρνητικο του οπως σε ολα τα Samsung η μπαταρια του που πλεον θελει 2 κ 3 φορες τη μερα φορτιση με απλη χρηση που του κανω. Για αυτο κ μονο το λογο ψαχνω να παρω αλλο αλλα πραγματικά δε βρισκω ποιο θα μπορούσε να φανει ανταξιο του τοσο σε αισθητικη που ειναι πανεμορφο οσο κ σε χρηση.

    • Call quality
    • Music
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Photos
    • Video Recording
    • Battery
    Did you find this review helpful?
  • fanis_tzitzas
    5
    7 out of 7 members found this review helpful

    Τέτοιο κινητό βγάνει μια φορά στα 20 χρόνια ... το πήρα οταν προτο βγήκε μεχρι σημερα ειναι ΤΕΡΑΣ !!!!! Το καλύτερο κινητό στγν παγκόσμια αγορά μέχρι και το galaxy s9 ... το galaxy s10 πήγε σε πολυεπίπεδο πλέον !!!! Η καλύτερη αγορά που εχω κάνει!!!!

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • katerina_konstantinidou23
    5
    2 out of 2 members found this review helpful

    Το καλύτερο κινητό που είχα μέχρι σήμερα!! Τραβάει υπέροχες φωτογραφίες, είναι γρήγορο...δεν κολλάει στα online παιχνίδια! Το μόνο μειονέκτημα είναι η μπαταρία του...μετά από 2 χρόνια λογικό αλλά πέφτει μέσα σε μια ημέρα! Πολύ ευχαριστημένη..

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • Koumarakis
    5
    3 out of 3 members found this review helpful

    Το κινητό το έχω 2.5 χρόνια θα κλείσει 3 χρόνια τον οκτώβριο και μπορώ να πω πως είναι άπαιχτο. τοσα χρόνια μετά και όλα δουλεύουν άψογα. Βέβαια τώρα τελευταία κολλάει αλλά αυτό ευθύνεται σε κακή χρήση από εμένα. Κατα τ' άλλα είναι ότι καλύτερο από κινητά. Είχα LG, Sony αλλά αυτό το κινητό δεν συγκρίνεται μπροστά τους. Είναι ότι πρέπει.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • Panos_Sougioltzouoglou
    5
    11 out of 12 members found this review helpful

    Το κινητο το εχω απο οταν πρωτοκυκλοφορησε, δηλαδη 3.5 χρονια. Μπορω να πω μονο τα καλυτερα. Τα εβγαλε τα λεφτα του και με το παραπανω.
    Η καμερα του ειναι καταπληκτικη. Ακομα και με σημερινες ναυαρχιδες σε συνθηκες καλου φωτισμου ειναι το ιδιο καλο. Στο σκοταδι ειναι αρκετα καλο αλλα δεν φτανει τις σημερινες ναυαρχιδες.
    Το μονο προβλημα του ειναι η μπαταρια που πλεον βγαζει 2.5 ωρες sot. Βεβαια ειναι λογικο μετα απο τοσα χρονια. Για 3 χρονια αντεχε παντως ανετα τη μερα με 4.5 - 5.5 ωρες οθονη.
    Δεν εχει κολλησει ποτε, δεν λαγκαρει και γενικα ειναι ενα καταπληκτικο κινητο. Το καλυτερο που ειχα ποτε. Ελπιζω να βοηθησα.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • steliosvasileiou25
    5
    2 out of 2 members found this review helpful

    πολύ καλό τηλέφωνο αλλά για την τιμή που είναι τώρα στα 400€ δεν αξίζει με λίγα παραπάνω μπορείς να πάρεις το πιο καινούργιο S

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Screen resolution
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • kandykandy21
    5
    5 out of 8 members found this review helpful

    Το κινητό το αγόρασα την πρώτη μέρα της κυκλοφορίας του. Αν θυμάμαι καλά γύρω στα 750 ευρώ. Δυστυχώς μετά από όλα αυτά τα χρόνια έντονης χρήσης, σε ότι μπορεί να προσφέρει...σήμερα έσβησε :-( ..είναι η επέκταση του χεριού μου, το χρησιμοποιώ για την δουλεία μου..εύχομαι να ανοίξει και να γίνει καλά!. Μέχρι και σήμερα το καλύτερο κινητό που έχω αγοράσει.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • Mary_La
    4
    4 out of 4 members found this review helpful

    Το κινητό το έχω 2 χρόνια, σε γενικές γραμμές δεν κολλάει, έχει πολύ καλή ανάλυση οθόνης και βγάζει άψογες φωτογραφίες. Είμαι από τα άτομα που στο κινητό το πρώτο πράγμα που ζητάω είναι να έχει καλή κάμερα και αυτή η συσκευή με ικανοποίησε πλήρως σε αυτό το κομμάτι. Το μεγαλύτερο του ελάττωμα είναι η μπαταρία, αρχικά κράταγε 1 μέρα με μέτρια χρήση αλλά πλέον το φορτίζω και χωρίς να το χρησιμοποιώ καν έχει χάσει το 30% της μπαταρίας. Κατανοώ ότι μετά τα 2 χρόνια παρουσιάζονται προβλήματα στις συσκευές οπότε είναι κάτι αναμενόμενο όμως η συγκεκριμένη συσκευή εξαρχής αντιμετώπιζε δυσκολίες με την μπαταρία. Είναι μια συσκευή που την προτείνω ανεπιφύλακτα σε όσους θέλουν καλή κάμερα όμως δεν είμαι σίγουρη αν αξίζει τα 400 ευρώ.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Speed
    • Screen resolution
    • Value for money
    • GPS
    Did you find this review helpful?
  • ALtechnikos_EXANDROS_MARAS
    5
    7 out of 9 members found this review helpful

    Για σας μπορώ να πω πως τα κιν τα σπάει. Αλλά τα σπάει και η εταιρια. Για παράδειγμα στις φωτιες του καλοκαιριού στην περιοχή κινετα Μεγάρων βρεθηκα στην πιρινι λελαπα με αποτέλεσμα να κατευθινθω προς θάλασσα για να σοθω οπος πολύ κόσμο όπου μου βραχικε το τηλέφωνο μού Και σταμάτησε να λειτουργεί. Κατόπιν μιας επικοινωνίας εντελώς φιλική χορις καμία πίεση απλά μια εροτιση προσ την εταιρία αν φτιάχνετε δεδομένου του συμβάντος. Άμεσος ανταποκρίθηκαν και μου το κάναν το κινητό εντέλει καινούριο δωρεάν τους Ευχαριστώ από καρδιάς το όνομα μού Αλέξανδρος .( απο μεγαρα).

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • katerinatranou
    5
    3 out of 7 members found this review helpful

    Γνωστή συσκευή, μια χαρά όλα οπως λένε ολοι. και εκει του το έχεις και έχει λήξει η εγγύηση ένα πρωι πας να το ανοιξεις και...τσαφ.. παπαλα... δεν ανοιγει. το κοιτας, το ξανακοιτάς, το φορτίζεις πάλι μπας και δε φορτισε τιποτα...
    το πας στην εταιρεία κι σου λεει απλά: τελος, παπαλα.. έκαψε πλακέτα. Γειάσας...
    Α και αν εσυ επιμένεις οτι ήταν η μισοψόφια μπαταρία και θέλει αλλαγή, σου λενε οτι επειδή η οθονη εχει ψιλοξεκολλήσει εκεί στην άκρη αμα το ανοιξουμε εκτός από το κοστος της μπαταρίας θα πρέπει να πληρωσετε και νέα οθόνη γιατι δε ξανακολλάει. Δηλαδή ρωτάς: και σου λέει εχουμε προσφορά αυτη τη βδομαδα 150 συν ΦΠΑ

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Screen resolution
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • GEORGIOS_MPILLIAS
    5
    5 out of 7 members found this review helpful

    Φοβερο κινητο το συστηνω ..
    Χρησημοποιω χρονια απο την samsung την σειρα s
    Το s6 εχει βγει μακραν το καλυτερο.
    Οπως επισης εμαθα τα ιδια και για τα s7 edge.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • eva2263
    4
    5 out of 5 members found this review helpful

    Το κινητό είναι πολύ καλό και το έχω 1μιση χρόνο.Δεν μου έχει δημιουργήσει κανένα πρόβλημα.Αξιζει τα λεφτά του και με το παραπάνω αλλά το μόνο θέμα που με ενοχλεί είναι η μπαταρία του διότι ξεφορτιζει πολύ γρήγορα και πρέπει να το φορτίζω συνέχεια.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Music
    Did you find this review helpful?
  • eygenia_antoniou
    1
    7 out of 38 members found this review helpful

    To θεμα παιδια με την σαμσουνγκ...ειναι οτι οι ανθρωποι ειναι .....απιστευτοι..να μην πω τιποτα αλλο....καλη σαν εταιρια σε γενικες γραμμες αλλα αν σου παθει κατι οποιοδηποτε απο τα προιοιντα τους...δεν στο φτιαχνουν...επικαλουνται.υγρασια..η οτι αλλο μπορεις να φανταστεις......εχω χρησιμοποιησει κατα καιρους πολλα προιοντα τους και τελευταια ενα ταμπλετ στην κορη μου....το οποοιο και αυτο εχει θεμα με το οτι κλεινει στα καλα καθουμενα.....οσο πιο μακρια εισαι απο σαμσουνγκ..τοσο το καλυτερο......και ως αναφορα τηλεφωνο σμαρτφοουν;;;;;πας στην απλ και εχεις κεφαλι ησυχο.....ελπιζω να βοηθαω .....

    Did you find this review helpful?
  • Ηλίας Πιερράκος
    5
    7 out of 9 members found this review helpful

    Μετά από 2 χρόνια χρήσης μπορώ να πω την άποψη μ.
    Αρχικά αυτό το κινητό από την πρώτη στιγμή μ έδειξε τα δόντια και για αυτό το λόγο είμαι πολύ χαρούμενος.
    Στα θετικά έχει πολλά καθώς ενα από τα πιο σημαντικά προτερήματα τ είναι οθόνη τ π είναι πολύ καλή.Από την πρώτη στιγμή φάνηκε ότι είναι καταπληκτική.
    Ένα ακόμη θετικό είναι και το δαχτυλίκο τ καθώς είναι πολύ γρήγορο.
    Η κάμερα τ είναι φανταστική μιας και βγάζει πολύ καλές φωτογραφίες με υψηλή ανάλυση, όπως και τα βίντεο είναι εξαιρετική ποιότητας.
    Τώρα στα αρνητικά έχουμε πρώτα απ'όλα την μπαταρία διότι τα 2550mah είναι λίγα για ένα τέτοιο κινητό με τέτοια οθοναρα.
    Άλλο ένα αρνητικό επίσης είναι και το ηχείο γιατί δεν είναι τόσο δυνατό όσο θα μπορούσε να είχε και υστερεί σε σχέση με άλλα κινητά- LG g3-.
    Συμπερασματικά,αυτό το κινητό όσο καιρό το έχω μ έχει δείξει τα δόντια τ και είναι ακόμη καλά λειτουργικό, όσα έχει πάθει.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Music
    • GPS
    Did you find this review helpful?
  • pennydrosou
    5
    5 out of 5 members found this review helpful

    Οθόνη ήχος μπαταρία και λειτουργικότητα άψογα!!! 2 χρόνια μετα δεν κολλάει λειτουργεί όπως την πρώτη ημέρα και η μπαταρία του βγάζει 24ωρο χαλαρά με σχεδόν όλη την ημέρα ανοιχτό το ίντερνετ.. η καλύτερη επιλογή που έκανα πριν 2 χρόνια!!! Σταθερό ακόμα και μετά από 2 καινούρια λογισμικά

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • Tony.
    4
    5 out of 6 members found this review helpful

    Άψογο κινητό σχεδόν σε όλα του τα χαρακτηριστικά εκτός από ένα. Η μπαταρία του εξαντλείται πολύ γρήγορα με έντονη χρήση και σε συνάρτηση με την πολύ υψηλή ανάλυση που έχει η οθόνη. Η γρήγορη φόρτιση (40'+) κάπως μετριάζει αυτό το μειονέκτημα.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Music
    • Battery
    Did you find this review helpful?
  • Gianis_Sidiropoulos
    5
    2 out of 5 members found this review helpful

    το εχω περιπου 2 χρονια και ειναι τελειο . Οποιος θελει κινητο στο budget των 300 ευρω του το συστεινω ανεπιφυλαχτα

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • Petran23
    2
    7 out of 14 members found this review helpful

    Λοιπον το κινητο το εχω 2 χρονια δεν ν εχει βγαλει κανενα προβλημα...Τα μονα αρνητικο που εχει ειναι πως ενω το προσεχω κατα την φορτιση και ολα αυτα η μπαταρια του μετα απο 2 χρονια κραταει 1,5 ωρα και μερικες φορες κολλαει...

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • GPS
    • Speed
    • Screen resolution
    • Music
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • stertsio
    4
    4 out of 5 members found this review helpful

    Η μπαταρια αποφορτιζεται μετά από 7 ώρες έντονης χρησης. Η γρήγορη φόρτιση βοηθάει αλλά με τον καιρό κουράζει.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Screen resolution
    • Speed
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • constantinos_arisotelouus
    5
    4 out of 4 members found this review helpful

    Πολύ καλό smart phone . Αρκετά γρήγορο και βγάζει πολύ καλές φωτογραφίες και βίντεο. Το μόνο πράγμα που δεν μου άρεσε είναι ότι η μπαταρία αδειάζει πολύ γρήγορα .

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • nondaskartsonakis
    5
    6 out of 8 members found this review helpful

    Είναι μακράν η μεγαλύτερη επιτυχία της Samsung σε Smartphone.
    Δεν είναι τέλειο και ουτε απροβλημάτιστο.
    Όμως η αποδοση του μετα απο 2 χρόνια ειναι ικανοποιητική και σταθερή σε όλους τους τομείς.
    Ο μόνος λόγος που σκέφτομαι να αλλάξω συσκευή ειναι λόγω χωρητικότητας μιας και τα 32gb διχως επέκταση καλύπτουν το 50% των αναγκών μου!

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Music
    Did you find this review helpful?
  • Alex_Nikolla18
    5
    5 out of 7 members found this review helpful

    Το κινητό είναι απίστευτο ακόμα και τώρα που κλείνει τα δυο του χρονιά. Η καλύτερη αγορά κινητού που έχω κάνει.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Music
    • GPS
    Did you find this review helpful?
  • OK1
    4
    3 out of 4 members found this review helpful

    Το συγκεκριμενο μοντελο ειναι απιθανο πολυ γρηγορο χωρις να κολαει ουτε δευτερολεπτο με μια απο τις καλυτερες καμερες στην αγορα , με μοναδικο αρνητικο η μπαταρια δεν κραταει μια μερα βαριας χρησης

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Screen resolution
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • hliasrr
    5
    2 out of 2 members found this review helpful

    το κινητο πεταει το εχω πολυ καιρο και αξιζει η μπαταρια κρατα ανετα με κλειστο wifi και δεδομενα η με ελαχιστη χρηση δυο μερες

    • Call quality
    • Photos
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Video Recording
    Did you find this review helpful?
  • Mister_Bean
    1
    6 out of 39 members found this review helpful

    Επιστροφη στα iphone.. Το αγόρασα 23 Δεκεμβρίου και μετά από ΤΡΕΙΣ ημερες άρχισε να κολλάει το πληκτρολόγιο.. Δεν έδωσα σημασία και στην συνεχεια το ξανά εκανε.. μετα απο έναν χρόνο άρχισε να κολλάει.. να κλείνει από μονο του και σημερα (8/2) δεν φορτίζει.. Έχει σταματήσει να φορτιζει.. Μπορεί και πέτυχα σε προβληματική συσκευή, δεν ξέρω... να τονίσω ότι Εγώ το προσέχω και δεν μου πέφτει κάτω.. Θα σας πρότεινα να δώσετε λίγα παραπάνω ή λίγα πιο κάτω για να πάρετε αλλο κινητό.. (ή γνώμη μου)
    Αυτός είναι ο λόγος που βάζω ένα αστέρι

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Screen resolution
    • Speed
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Stef_Giannouzai
    5
    9 out of 9 members found this review helpful

    Το κινητό το εχω 3 χρονια δεν μου έχει βγάλει προβλήματα η μπαταρία νορμάλ και γενικά αξίζει τα χρήματα του

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • GPS
    Did you find this review helpful?
  • Tsouriyaya
    5
    8 out of 10 members found this review helpful

    Το κινητό το έχω 1,5 χρόνο. Απόλυτα ευχαριστημένος.Το καλύτερο κινητό που είχα ποτέ.Η κάμερα του εκπληκτική,η μπροστινή για σελφις απλά καλή.Πολύ καλό ηχείο για κινητό με καθαρό ήχο. Απίστευτο design και τα χρώματα της οθόνης εκπληκτικά.Τα 32gb είναι αρκετά πιστεύω.Στον 1,5 χρόνο που το χω μου έχει κολλήσει 2-3 φορές.
    2 Αρνητικά για μένα.1) Η μπαταρία του με νορμάλ χρήση βγάζει το πολύ μέρα.και 2) Ζεσταίνεται γρήγορα η συσκευή.Δεν θα κολλήσει ποτέ,ακόμα και με το multi-tasking,αλλά θα ζεσταθεί σίγουρα.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • leo99
    5
    7 out of 8 members found this review helpful

    Συσκευη ανωτερη απο πολλες αλλες εδω και 2 χρονια περιπου που κυκλοφορησε και συγκρινεται με πολυ λιγα και ακριβοτερα μοντελα της κινητης βιομηχανιας.Πολυ γρηγορο,δεν κολλαει,πολυ καλη καμερα,οθονη με την καλυτερη αναλυση που υπαρχει σε κινητο,καθαρο ηχειο και ποιοτητα κατασκευης εφαμιλλη της τιμης του,αν και μετα απο 2 χρονια ειναι ακομη λιγο τσιμπημενη.Ειναι ομως μια ναυαρχιδα της Samsung που θεωρω οτι ανεβασε πολυ την εταιρια.Ενα μειονεκτημα που το ζουμε ολοι που εχουμε αυτο το κινητο ειναι βεβαια η μπαταρια του που δεν κραταει και πολυ.Επρεπε κατα την γνωμη μου η samsung να τοποθετησει εστω 3000mah σε μια συσκευη η οποια εχει μια οθονη HQ amoled που ειναι πολυ πιο ενεργοβορα απο αλλες κατωτερης αναλυσης οθονες σε συσκευες με μεγαλυτερες μπαταριες.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • xxcontroler
    4
    6 out of 8 members found this review helpful

    Το κινητό το εχω ενα χρόνο!μπορω να πω οτι δεν εχει κρασαρει ποτε σε καμια εφαρμογη αλλα ουτε και στο ιντετνετ..αρκετα γρηγορο με υπεροχη οθονη που σπανια υπαρχει σε κινητο! και υπεροχη συσκευη που σε καμια περιπτωση δεν μοιαζει φτινιαρικη..ενα κοσμημα θα ελεγα..τα λεφτα που κοστιζει για 2015 μοντελο ειναι πολλα 366 τι λες τωρα ..αλλα κ παλι αυτο δεν αλλαζει την αξια του.. νομιζω οτι το μονο ασχημο στο κινητο αυτο ειναι η μπαταρια του η οποια κρατα με το ζορι μια μερα χωρις χρηση.με χρηση παμε σε ωρες.. μια καλη επιλογη για καποιον που θελει ενα ομορφο βολικο σμαρτφον που δεν θα κολλαει και θα βγαζει εις περας ολες τις εργασιες.αλλα κ πολυ ομορφο ...

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Screen resolution
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • This phone lasted me a full 5 years, bought in August 2016. I paid 350 euros, which were definitely worth it until the last minute. The only downside, as mentioned below, is its battery, which needs charging 3-4 times a day. Overall, it has fallen countless times to the point where I wonder how it doesn't get damaged. And obviously, I have it without a case and screen protectors. The S6 has proven to be very durable.

    UPDATE: I have given the phone to my mom, and it continues to work. It may lag quite a bit, but for someone who just wants basic things, it's enough. 8 and a half years and it still continues.

    Translated from Greek ·
    3
  • Το αγορασα τον Φεβρουαριο του 2016 και μεχρι σημερα που κλεινει 4 χρονια δηλωνω εωτευμενη μαζι του. Δε κολλαει και εχει αντεξει πολλες τούμπες που αλλα κινητα θα ειχαν σπασει. Μονο αρνητικο του οπως σε ολα τα Samsung η μπαταρια του που πλεον θελει 2 κ 3 φορες τη μερα φορτιση με απλη χρηση που του κανω. Για αυτο κ μονο το λογο ψαχνω να παρω αλλο αλλα πραγματικά δε βρισκω ποιο θα μπορούσε να φανει ανταξιο του τοσο σε αισθητικη που ειναι πανεμορφο οσο κ σε χρηση.

    13
  • Τέτοιο κινητό βγάνει μια φορά στα 20 χρόνια ... το πήρα οταν προτο βγήκε μεχρι σημερα ειναι ΤΕΡΑΣ !!!!! Το καλύτερο κινητό στγν παγκόσμια αγορά μέχρι και το galaxy s9 ... το galaxy s10 πήγε σε πολυεπίπεδο πλέον !!!! Η καλύτερη αγορά που εχω κάνει!!!!

    7
  • Το καλύτερο κινητό που είχα μέχρι σήμερα!! Τραβάει υπέροχες φωτογραφίες, είναι γρήγορο...δεν κολλάει στα online παιχνίδια! Το μόνο μειονέκτημα είναι η μπαταρία του...μετά από 2 χρόνια λογικό αλλά πέφτει μέσα σε μια ημέρα! Πολύ ευχαριστημένη..

    2
  • Το κινητό το έχω 2.5 χρόνια θα κλείσει 3 χρόνια τον οκτώβριο και μπορώ να πω πως είναι άπαιχτο. τοσα χρόνια μετά και όλα δουλεύουν άψογα. Βέβαια τώρα τελευταία κολλάει αλλά αυτό ευθύνεται σε κακή χρήση από εμένα. Κατα τ' άλλα είναι ότι καλύτερο από κινητά. Είχα LG, Sony αλλά αυτό το κινητό δεν συγκρίνεται μπροστά τους. Είναι ότι πρέπει.

    3
  • See all