I have bought four pieces of this filter a few years ago, so I can have the most objective opinion.
Initially, before buying it, I was excited about its features, but from the moment I bought them, serious technical problems started, and all four machines I had purchased had the same issue with the circuit board. One capacitor was burning, either completely stopping it or only showing on the screen that it was functioning by lighting up the lights, but nothing was actually working.
This started from the first days I took them out of the box, and the last one didn't even work for a second, it was faulty straight from the box!
I calculated that they went to the service a total of 16 times within the first month, they would fix them and they would break again, until a technician from the service (of the dealership) found a workaround and installed a larger capacitor, which solved the problem. Unfortunately, not permanently, because after a while, they started breaking one by one again, and they were no longer covered by the warranty. Now I need a lot of money to repair them, and I don't know if it's worth it because they might break again!
(Note that I have all the devices in my house connected preventively with reliable protection devices, without this meaning that I have a problem with my network that justifies the damages. Only with these filters did I have a problem).
Maybe today the company has solved the problem, but who can guarantee that?
Also, despite being brand new, the dealership did not accept replacement, only repair!
As a machine, it is quite powerful and quiet with good performance. I have used it in a space larger than the ones mentioned and it had very good performance. The air smells clean with iodine, and its filters are high-performance and long-lasting due to their size. Unfortunately, after the ordeal they went through, I would not recommend them to my worst enemy!
Έχω αγοράσει πριν μερικά χρόνια τέσσερα κομμάτια από αυτό το φίλτρο οπότε μπορώ να έχω την ποιο αντικειμενική γνώμη.
Αρχικά πριν το αγοράσω είχα ενθουσιαστεί με τα χαρακτηριστικά του, αλλά από την ώρα που τα αγόρασα τις πρώτες μέρες κιόλας άρχισαν σοβαρά τεχνικά προβλήματα, παρουσίασε και στα τέσσερα μηχανήματα που είχα πάρει το ίδιο πρόβλημα στην πλακέτα, καιγόταν ένας πυκνωτής ο οποίος είτε το σταμάταγε τελείως είτε έδειχνε μόνο στην οθόνη ότι λειτουργούσε ανάβοντας τα λαμπάκια αλλά ουσιαστικά δεν λειτουργούσε τίποτα.
Αυτό ξεκίνησε από τις πρώτες μέρες που τα έβγαλα από το κουτί, ο τελευταίος μάλιστα δεν λειτούργησε ούτε δευτερόλεπτο, ήταν χαλασμένος από το κουτί!!
Υπολόγισα ότι πήγαν στο service συνολικά 16 φορές μέσα στο πρώτο-δεύτερο μήνα ξανά και ξανά, τους έφτιαχναν και ξανά χάλαγαν, μέχρι που ένας τεχνικός του service (της αντιπροσωπείας) βρήκε μία πατέντα και έβαλαν ένα μεγαλύτερο πυκνωτή και έλυσε το πρόβλημα, δυστυχώς όμως όχι μόνιμα, γιατί μετά από ένα διάστημα άρχισαν να χαλάνε ένας-ένας πάλι και πλέον δεν είχαν την κάλυψη της εγγύησης , τώρα θέλω ένα σωρό λεφτά για να τα επισκευάσω, δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο γιατί μπορεί πάλι να χαλάσουν!
(Υπόψη, ότι όλες τις συσκευές του σπιτιού τις έχω συνδεδεμένες προληπτικά με αξιόπιστες συσκευές προστασίας, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έχω πρόβλημα στο δίκτυο μου ώστε να δικαιολογεί τις βλάβες, μόνο με αυτά τα φίλτρα είχα πρόβλημα).
Μπορεί σήμερα ίσως η εταιρεία να έχει λύσει το πρόβλημα, αλλά ποιος μπορεί να το εγγυηθεί αυτό..
Επίσης η αντιπροσωπία παρόλο που ήταν ολοκαίνουργια δεν δεχόταν αντικατάσταση αλλά μόνο την επισκευή τους!
Σαν μηχάνημα είναι αρκετά δυνατό και αθόρυβο με απόδοση, εγώ το έχω χρησιμοποιήσει και σε χώρο με περισσότερα τετραγωνικά από αυτά που αναφέρονται και είχε πολύ καλή απόδοση, ο αέρας μυρίζει ιώδιο καθαρός και τα φίλτρα του είναι μεγάλης απόδοσης & διάρκειας λόγω του μεγέθους τους, δυστυχώς όμως μετά την περιπέτεια που έζησαν με αυτά δεν θα τα σύστηνα ούτε στον εχθρό μου!!!