When you pay 55 euros for an extractor fan, it means two things: either you want to do your job cheaper with any compromises, or you want to experience a drama because you expect to do things that cost 150 euros for 1/3 of the price.
1) Build quality: the problem you face due to the build quality is with the filters. They are easy to break because their material is flexible, and it takes patience to get them in place because the hooks that hold them are small. Once they are in, they don't fall. I didn't see anything unusual with the cables internally. The sheet metal is weak, but it doesn't contribute anything to the absorption capacity or close the sliding with impacts.
2) Installation: it doesn't have the necessary holes to screw it in, which is a problem and requires tools to drill the sheet metal in my case at least. I didn't cut the cable and left it with the plug so that I don't have any issues later.
3) Performance: for the two motors it has, it is satisfactory for the installation I made: the height from the stovetop is 55 centimeters. I don't fry in my cooking, so the filters remain clean and it removes all the odors. I always use it at level 3, and the noise is at reasonable levels because I have a plastic rigid hose with a short distance.
So:
I want to inform you that I bought the cheapest one for 55 euros. The importer Pyramis provides a 2-year warranty: 55/2 = 27.5 euros per year with a service representative in my area if it breaks.
You get what you pay for.
Όταν δίνεις 55 ευρώ για απορροφητήρα σημαίνει δύο πράγματα: ή ότι θέλεις να κάνεις φθηνότερα την δουλειά σου με τις όποιες υποχωρήσεις, ή θέλεις να ζήσεις ένα δράμα γιατί περιμένεις να κάνεις πράγματα που κοστίζουν 150 ευρώ με το 1/3 της τιμής.
1)Ποιότητα κατασκευής: το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις εξαιτίας της ποιότητας κατασκευής είναι τα φίλτρα. Είναι εύκολο να σου τσακίσουν γιατί είναι εύκαμπτο το υλικό τους και χρειάζεται υπομονή να καταφέρεις να μπουν στην θέση τους επειδή τα άγκιστρα που τα κρατάνε αναρτημένα είναι μικρά. Άπαξ μπουν, δεν πέφτουν. Εσωτερικά δεν είδα κάτι παράταιρο στα καλώδια. Η λαμαρίνα είναι αδύνατη αλλά δεν προσφέρει κάτι στην απορροφητικότητα το πάχος ούτε κλείνω το συρόμενο με χτυπήματα.
2)Τοποθέτηση: δεν έχει τις απαιτούμενες οπές για να το βιδώσεις, είναι πρόβλημα και απαιτεί εργαλεία για να τρυπήσεις την λαμαρίνα στην περίπτωση μου τουλάχιστον. Το καλώδιο δεν το έκοψα και το άφησα με το φις ώστε να μην έχω θέματα μετά.
3)Απόδοση: για τα 2 μοτέρ που διαθέτει είναι ικανοποιητική για την εγκατάσταση που έκανα: το ύψος από τις εστίες είναι 55 εκατοστά. Δεν υπάρχει τηγάνισμα στην μαγειρική μου οπότε τα φίλτρα παραμένουν καθαρά και τραβάει όλες τις μυρωδιές. Το δουλεύω πάντα στην 3 σκάλα και ο θόρυβος του είναι σε λογικά επίπεδα διότι έχω πλαστική σκληρή σωλήνα με μικρή διαδρομή.
Οπότε:
εις γνώση μου αγόρασα το πιο φθηνιάρικο 55 ευρώ. 2 χρόνια εγγύηση που παρέχει ο εισαγωγέας Pyramis : 55/2 = 27,5 ευρώ τον χρόνο με αντιπρόσωπο service στον χώρο μου αν χαλάσει.
Ότι πληρώνεις παίρνεις.