All those with positive reviews obviously received a calibrated machine in 3 haircuts they will be looking for what they are doing wrong and it doesn't cut .. while there are 4-5 models of the same machine that just changes the cover ..
1) Needless to say, it doesn't cut sweaty hair. Do you think I'm exaggerating?
2) It is half a kilo of iron - an ancient heavy machine modernized. In other words, an old model that they must have had left over somewhere!
3) It has a material inaccuracy or something like a screw in the adjustment hole that dissolves like plastic!
4) It does not come with an adjustment screwdriver, you will make jokes with forks because nothing else fits. It becomes unadjusted and acts like a compressor and doesn't cut. Without exaggeration! It has to do with old technology...
5) It rusts and the blade needs heavy lubrication when stainless steel machines of 5 euros don't rust. Let me add that in some models it doesn't rust, it depends...
6) It has a vibration that is not even a circular motor that you have in mind... a rod vibrates back and forth and the blade doesn't lock anywhere, it just presses with 2 screws. If you open it, you will be amazed!
The company is "dishonest" with the product since it is pre-war, a paint job and a cover does not make it a 21st-century machine... it only has appearance, which is great. Don't be fooled by the comments and the appearance, I spent 78 euros on it... not to mention that at first they sent me a machine with hair because the official international dealership opens them and tests them, it has to do with the adjustment that will ruin it for you and they do it so that you don't return it within the first 15 days and be fooled... professionals stay away... amateurs will soon cry... if you find another company with such bad quality, come and tell me and the other company will send machines with hair and oil and rings that are tested... (information from the same dealership)
This is the first time that the comments of Scrutjz do not correspond to the truth... and I bought it for these reasons and how good it is and how heavy it is and how well it cuts and how much of a beast it is, the countless comments that wonder why it doesn't cut, and the noise that wakes up 4 construction squares, some withdrew them somewhere at some point...
ολοι αυτοι με τις θετικες κριτικες που προφανως ελαβαν ρυθμισμενη μηχανη σε 3 κουρεματα θα ψαχνουνε τι κανουνε λαθος κι δε κοβει ..ενω κυκλοφορουν 4-5 μοντελα ιδιας μηχανης που απλα αλλαζει το καπακι ..
1 ) περιτο να πω οτι δε κοβει ιδρωμενη τριχα . Νομιζετε υπερβαλω ?
2 ) ειναι μισο κιλο σιδερο - μια αρχαια βαρια μηχανη εκμοντερνισμενη, Δηλαδη αρχαιο μοντελο που πηραν το σασι και το εβγαλαν στην αγορα προφανως θα τους ειχανε ξεμεινει καπου καποτε !
3 ) εχει αστοχια υλικου η κατι σαν βιδα στην τρυπα της ρυθμισης που διαλυεται σαν πλαστελινη !
4 ) δε συνοδευεται απο κατσαβιδι ρυθμισης ανεκδοτο θα κάνετε πατέντες με πιρούνια επειδή δεν ταιριάζει τίποτα άλλο.. ξερυθμιζεται και κανει σα κομπρεσερ και δε κοβει . διχως υπερβολη ! εχει να κανει με την παλια τεχνολογια ...
5 ) σκουριαζει και η δαγκανα θελει τρελο λαδωμα οταν ανοξειδωτο μεταλο εχουνε μηχανες των 5 ευρω.. να προσθεσω οτι σε καποια μοντελο δε σκουριαζει ειν αναλογα ..
6 ) εχει ενα ελασμα που δονειτε ουτε καν κυκλικο μοτερ που χετε κατα νου .. μια βεργα δονειται περα δωθε και η δαγκανα δε κουμπωνει πουθενα απλα πιεζεται με 2 βιδες αν την ανοιξετε θα παθετε πλακα !
Η Εταιρεια ειν << ανεντιμη >> με το προιον αφου ειν προπολεμικο μια βαφη κι ενα καπακι δεν την κανει μηχανη του 21 ου αιωνα ..μονο εμφανιση εχει που τα σπαει .. μη ξεγελαστειτε απο τα σχολια και την εμφανιση εγω πεταξα 78 ευρω .. χωρια του οτι στην αρχη μου στειλαν μηχανη με τριχες επειδη τις ανοιγει η επισημη αντιπροσωπεια διεθνως και τις τεσταρει εχει να κανει με τη ρυθμιση που θα σας χαλασει και το κανουν για να μη τη γυρισετε πισω στο πρωτο 15 νθημερο και ξεγελαστειτε.. επαγγελματιες μακρυα . .ερασιτεχνες συντομα θα κλαινε .. αμα βρειτε αλλη εταιρεια τοσα χαλια ελατε να το πειτε και σ εμενα η αλλη εταιρεια να στελνει με τριχες και λαδια και δαχτυλιες μηχανες που δειγματολήπτικα τεσταρει .. ( απο την ιδια την αντιπροσωπεια η πληροφορια )
ΕΙν η πρωτη φορα που τα σχολια του σκρουτζ δεν ανταποκρινοντε στην αληθεια .. και εγω για αυτα την αγορασα και τι καλη που ειναι και ποσο βαρια και ποσο κοβει και ποσο θηριο ειναι τα απειρα σχολια που απορουν γιατι δε κοβει, και ο θορυβος που ξυπνα 4 οικοδομικα τετραγωνα τα απεσυραν καποιοι καπου καποτε ..