Steam Ironing Stations

Juro-Pro Blue Refill Steam Ironing Station 5.5bar with 1lt Container

The ironing system of the company Juro-Pro with continuous steam supply of 95 gr/min and the ability for additional steam boost by pressing a button, removes even the most stubborn creases from all fabrics.
It has an anti-calc filter that prevents the entry of salts into the functional parts of the system.
With its ceramic plate, it glides smoothly on fabrics and you don't have to worry about your clothes sticking.
By holding the iron vertically, you can easily iron curtains and clothes on hangers.
See full description

  • Power: 2400W
  • Water Tank Capacity: 1000ml
  • Steam Pressure: 5.5bar
  • Steam Supply (Continuous): 95g/min
  • Removable Water Tank
  • Instant Refill
  • Boost: 130g/min
This product does not exist at Skroutz anymore

Description

Description

The ironing system of the company Juro-Pro with continuous steam supply of 95 gr/min and the ability for additional steam boost by pressing a button, removes even the most stubborn creases from all fabrics.
It has an anti-calc filter that prevents the entry of salts into the functional parts of the system.
With its ceramic plate, it glides smoothly on fabrics and you don't have to worry about your clothes sticking.
By holding the iron vertically, you can easily iron curtains and clothes on hangers.

  • Power: 2400W
  • Water Tank Capacity: 1000ml
  • Steam Pressure: 5.5bar
  • Steam Supply (Continuous): 95g/min
  • Removable Water Tank
  • Instant Refill
  • Boost: 130g/min

Manufacturer

See full description

Specifications

Specifications

Product Details

Power
2400 W
Popular Series
-
Water Tank Capacity
1000 ml
Steam Supply (Continuous)
95 g/min
Boost
130 g/min
Steam Pressure
5.5 bar
System Weight
4.5 kg
Iron Weight
-

Features & Functions

Ceramic Soleplate
Yes
Anti Drip
No
Transfer Lock
No
Auto Power Off
No
Automatic Temperature Adjustment
No
Vertical Steam
Yes
Removable Water Tank
Yes
Instant Refill
Yes
Cleaning Salts
Anti-Calc Filter
Quick Preheat
-

Important information

Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.

See all specifications

Reviews (8)

Reviews

  1. 5 stars
    0
  2. 3
  3. 1
  4. 1
  5. 3
Review this product
  • Weight
  • Steam output
  • Speed
  • Value for money
  • Cleaning
  • Έχει πρόβλημα με τον ατμό του και το έχω πάει δύο με τρεις φορές για φτιάξιμο.Μετα από 3 χρονιά κουράστηκα και αφού ξαναχαλασε πήρα άλλο μοντέλο όχι το blue της ίδιας εταιρείας.Το μόνο θετικό ήταν ελαφρύ στο χέρι...κατά τα άλλα πολλές φορές με άφηνε στο σιδέρωμα λόγω προβλήματος ατμού.Τα προβλήματα τα έβγαλε μετά από 6 μήνες και παρόλο που μου το άλλαξε η εταιρεία και το άλλο ξανά τα ίδια. Κρίμα τα λεφτά της αγοράς.

    • Weight
    • Speed
    • Amount of steam
    • Value for money
    • Cleaning
    Did you find this review helpful?
  • Με το που έληξε η εγγύηση, στα 2 χρόνια και 1 μήνα άρχισε να βγάζει ατμό χωρίς να πατάς το κουμπί. Το πήγα στον μάστορα και αφού το άνοιξε μου είπε ότι ήθελε καθαρισμό η βαλβίδα καθώς και κάποιο άλλο εξάρτημα αλλαγή καθώς είχε διαβρωθεί. 50 ευρώ όλα αυτά τα σχεδόν το 1/3 της τιμής του. Δεν αξίζει να δίνεις τόσα χρήματα για να αντέχει 2 χρόνια... Κατά τα άλλα μια χαρά σιδερωνει, όσο δουλεύε σωστά...

    • Speed
    • Weight
    • Steam output
    • Cleaning
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • nantiasougia
    4
    0 out of 1 members found this review helpful

    Το έχω πάνω από δύο χρόνια,αξίζει τα λεφτά του...μου το έριξε κάτω το παιδί μου και έσπασε αγόρασα ένα άλλο γμωστησ εταιρείας... κλαιω τα λεφτα μου...σήμερα ξαναπαραγγειλα το ίδιο...σας το προτεινόμενο δεν κου έχει βγάλει κανένα πρόβλημα

    • Speed
    • Steam output
    • Cleaning
    • Value for money
    • Weight
    Did you find this review helpful?
  • Το εχω 10 μήνες και μπορώ να πω ότι είμαι πολύ ευχαριστημένη.
    Σιδερώνω περίπου 7 πλυντήρια την εβδομάδα και δεν μου εχει βγάλει κάποιο πρόβλημα. Φροντίζω πάντα όταν τελειώνω το σιδέρωμα, να μην αφήνω νερο ούτε στην εξωτερική ούτε στην εσωτερική δεξαμενή και το αφήνω και πέντε λεπτά στο ρεύμα ώστε να στεγνώσει η εσωτερική δεξαμενή.
    Έβαλα 4 αστεράκια γιατί θεωρώ ότι η δεξαμενή του είναι μικρή.

    • Speed
    • Weight
    • Steam output
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Αγόρασα το συγκεκριμένο και έχω να πω ότι πριν καν κλείσει ένα χρόνο χρήσης άρχισε να βγάζει προβλήματα με αποτελέσμα κάθε τρείς και λίγο στο μάστορα ,η άποψη μου είναι ότι δεν αξίζει τα λεφτά του

    • Weight
    • Amount of steam
    • Speed
    • Cleaning
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Το έχω 2 χρονια.... Το πηγαίνω για καθάρισμα κάθε μήνα σχεδόν.( 10 € το καθαρισμα).. μόλις επιστρέφει από καθάρισμα όλα καλά, αλλά μετά από σχεδόν 5 σιδερώματα, δεν βγάζει ατμο κ πρέπει να περιμένεις 2 λεπτά για να έχεις 20 δευτερόλεπτα σιδερωματος με ατμό.... Κ το πήρα γιατί ήθελα ένα καλό συστημα σιδερωματος.... Δυστυχώς κλαίω τα λεφτά μου και για την αγορά του αλλα κ για τα 10€ που δίνω κάθε φορά για να το καθαρίσουν!!!! Εννοείται ότι παρήγγειλα άλλο ατμοσιδερο κ ελπίζω πλέον σε γρήγορα κ καλύτερα σιδερώματα!!!!

    • Speed
    • Weight
    • Steam output
    • Cleaning
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Προβληματικό από τον πρώτο μήνα λειτουργίας...Η αντλία νερού είχε πρόβλημα εξαρχής, έκαναν δυο μήνες να στείλουν στον τεχνικό το ανταλλακτικό και μετά από δυο χρόνια με το που τελείωσε η εγγύηση ξανά το ίδιο... Με χαλαρή χρήση δεν το ευχαριστήθηκα καθόλου.

    • Steam output
    • Speed
    • Weight
    • Cleaning
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • anastasioskoumatidis
    4
    1 out of 1 members found this review helpful

    Παιδιά ήθελα να κάνω μια μικρή επένδυση για να πάρω ένα καλό σίδερο ως εργένης και γι αυτό επέλεξα επώνυμη εταιρία. Το έχω 1 χρόνο το σίδερο και είμαι ικανοποιημένος σε γενικές γραμμές

    • Weight
    • Steam output
    • Cleaning
    • Value for money
    • Speed
    Did you find this review helpful?
  • Έχει πρόβλημα με τον ατμό του και το έχω πάει δύο με τρεις φορές για φτιάξιμο.Μετα από 3 χρονιά κουράστηκα και αφού ξαναχαλασε πήρα άλλο μοντέλο όχι το blue της ίδιας εταιρείας.Το μόνο θετικό ήταν ελαφρύ στο χέρι...κατά τα άλλα πολλές φορές με άφηνε στο σιδέρωμα λόγω προβλήματος ατμού.Τα προβλήματα τα έβγαλε μετά από 6 μήνες και παρόλο που μου το άλλαξε η εταιρεία και το άλλο ξανά τα ίδια. Κρίμα τα λεφτά της αγοράς.

    0
  • Με το που έληξε η εγγύηση, στα 2 χρόνια και 1 μήνα άρχισε να βγάζει ατμό χωρίς να πατάς το κουμπί. Το πήγα στον μάστορα και αφού το άνοιξε μου είπε ότι ήθελε καθαρισμό η βαλβίδα καθώς και κάποιο άλλο εξάρτημα αλλαγή καθώς είχε διαβρωθεί. 50 ευρώ όλα αυτά τα σχεδόν το 1/3 της τιμής του. Δεν αξίζει να δίνεις τόσα χρήματα για να αντέχει 2 χρόνια... Κατά τα άλλα μια χαρά σιδερωνει, όσο δουλεύε σωστά...

    0
  • Το έχω πάνω από δύο χρόνια,αξίζει τα λεφτά του...μου το έριξε κάτω το παιδί μου και έσπασε αγόρασα ένα άλλο γμωστησ εταιρείας... κλαιω τα λεφτα μου...σήμερα ξαναπαραγγειλα το ίδιο...σας το προτεινόμενο δεν κου έχει βγάλει κανένα πρόβλημα

    0
  • Το εχω 10 μήνες και μπορώ να πω ότι είμαι πολύ ευχαριστημένη.
    Σιδερώνω περίπου 7 πλυντήρια την εβδομάδα και δεν μου εχει βγάλει κάποιο πρόβλημα. Φροντίζω πάντα όταν τελειώνω το σιδέρωμα, να μην αφήνω νερο ούτε στην εξωτερική ούτε στην εσωτερική δεξαμενή και το αφήνω και πέντε λεπτά στο ρεύμα ώστε να στεγνώσει η εσωτερική δεξαμενή.
    Έβαλα 4 αστεράκια γιατί θεωρώ ότι η δεξαμενή του είναι μικρή.

    0
  • Αγόρασα το συγκεκριμένο και έχω να πω ότι πριν καν κλείσει ένα χρόνο χρήσης άρχισε να βγάζει προβλήματα με αποτελέσμα κάθε τρείς και λίγο στο μάστορα ,η άποψη μου είναι ότι δεν αξίζει τα λεφτά του

    0
  • See all

Description & Specifications

Product Details

Power
2400 W
Popular Series
-
Water Tank Capacity
1000 ml
Steam Supply (Continuous)
95 g/min
Boost
130 g/min
Steam Pressure
5.5 bar
System Weight
4.5 kg
Iron Weight
-

Features & Functions

Ceramic Soleplate
Yes
Anti Drip
No
Transfer Lock
No
Auto Power Off
No
Automatic Temperature Adjustment
No
Vertical Steam
Yes
Removable Water Tank
Yes
Instant Refill
Yes
Cleaning Salts
Anti-Calc Filter
Quick Preheat
-

Important information

Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.

Description

The ironing system of the company Juro-Pro with continuous steam supply of 95 gr/min and the ability for additional steam boost by pressing a button, removes even the most stubborn creases from all fabrics.
It has an anti-calc filter that prevents the entry of salts into the functional parts of the system.
With its ceramic plate, it glides smoothly on fabrics and you don't have to worry about your clothes sticking.
By holding the iron vertically, you can easily iron curtains and clothes on hangers.

  • Power: 2400W
  • Water Tank Capacity: 1000ml
  • Steam Pressure: 5.5bar
  • Steam Supply (Continuous): 95g/min
  • Removable Water Tank
  • Instant Refill
  • Boost: 130g/min

Manufacturer

Reviews (8)

  1. 5 stars
    0
  2. 3
  3. 1
  4. 1
  5. 3
Review this product
  • Weight
  • Steam output
  • Speed
  • Value for money
  • Cleaning
  • Έχει πρόβλημα με τον ατμό του και το έχω πάει δύο με τρεις φορές για φτιάξιμο.Μετα από 3 χρονιά κουράστηκα και αφού ξαναχαλασε πήρα άλλο μοντέλο όχι το blue της ίδιας εταιρείας.Το μόνο θετικό ήταν ελαφρύ στο χέρι...κατά τα άλλα πολλές φορές με άφηνε στο σιδέρωμα λόγω προβλήματος ατμού.Τα προβλήματα τα έβγαλε μετά από 6 μήνες και παρόλο που μου το άλλαξε η εταιρεία και το άλλο ξανά τα ίδια. Κρίμα τα λεφτά της αγοράς.

    • Weight
    • Speed
    • Amount of steam
    • Value for money
    • Cleaning
    Did you find this review helpful?
  • Με το που έληξε η εγγύηση, στα 2 χρόνια και 1 μήνα άρχισε να βγάζει ατμό χωρίς να πατάς το κουμπί. Το πήγα στον μάστορα και αφού το άνοιξε μου είπε ότι ήθελε καθαρισμό η βαλβίδα καθώς και κάποιο άλλο εξάρτημα αλλαγή καθώς είχε διαβρωθεί. 50 ευρώ όλα αυτά τα σχεδόν το 1/3 της τιμής του. Δεν αξίζει να δίνεις τόσα χρήματα για να αντέχει 2 χρόνια... Κατά τα άλλα μια χαρά σιδερωνει, όσο δουλεύε σωστά...

    • Speed
    • Weight
    • Steam output
    • Cleaning
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • nantiasougia
    4
    0 out of 1 members found this review helpful

    Το έχω πάνω από δύο χρόνια,αξίζει τα λεφτά του...μου το έριξε κάτω το παιδί μου και έσπασε αγόρασα ένα άλλο γμωστησ εταιρείας... κλαιω τα λεφτα μου...σήμερα ξαναπαραγγειλα το ίδιο...σας το προτεινόμενο δεν κου έχει βγάλει κανένα πρόβλημα

    • Speed
    • Steam output
    • Cleaning
    • Value for money
    • Weight
    Did you find this review helpful?
  • Το εχω 10 μήνες και μπορώ να πω ότι είμαι πολύ ευχαριστημένη.
    Σιδερώνω περίπου 7 πλυντήρια την εβδομάδα και δεν μου εχει βγάλει κάποιο πρόβλημα. Φροντίζω πάντα όταν τελειώνω το σιδέρωμα, να μην αφήνω νερο ούτε στην εξωτερική ούτε στην εσωτερική δεξαμενή και το αφήνω και πέντε λεπτά στο ρεύμα ώστε να στεγνώσει η εσωτερική δεξαμενή.
    Έβαλα 4 αστεράκια γιατί θεωρώ ότι η δεξαμενή του είναι μικρή.

    • Speed
    • Weight
    • Steam output
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Αγόρασα το συγκεκριμένο και έχω να πω ότι πριν καν κλείσει ένα χρόνο χρήσης άρχισε να βγάζει προβλήματα με αποτελέσμα κάθε τρείς και λίγο στο μάστορα ,η άποψη μου είναι ότι δεν αξίζει τα λεφτά του

    • Weight
    • Amount of steam
    • Speed
    • Cleaning
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Το έχω 2 χρονια.... Το πηγαίνω για καθάρισμα κάθε μήνα σχεδόν.( 10 € το καθαρισμα).. μόλις επιστρέφει από καθάρισμα όλα καλά, αλλά μετά από σχεδόν 5 σιδερώματα, δεν βγάζει ατμο κ πρέπει να περιμένεις 2 λεπτά για να έχεις 20 δευτερόλεπτα σιδερωματος με ατμό.... Κ το πήρα γιατί ήθελα ένα καλό συστημα σιδερωματος.... Δυστυχώς κλαίω τα λεφτά μου και για την αγορά του αλλα κ για τα 10€ που δίνω κάθε φορά για να το καθαρίσουν!!!! Εννοείται ότι παρήγγειλα άλλο ατμοσιδερο κ ελπίζω πλέον σε γρήγορα κ καλύτερα σιδερώματα!!!!

    • Speed
    • Weight
    • Steam output
    • Cleaning
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Προβληματικό από τον πρώτο μήνα λειτουργίας...Η αντλία νερού είχε πρόβλημα εξαρχής, έκαναν δυο μήνες να στείλουν στον τεχνικό το ανταλλακτικό και μετά από δυο χρόνια με το που τελείωσε η εγγύηση ξανά το ίδιο... Με χαλαρή χρήση δεν το ευχαριστήθηκα καθόλου.

    • Steam output
    • Speed
    • Weight
    • Cleaning
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • anastasioskoumatidis
    4
    1 out of 1 members found this review helpful

    Παιδιά ήθελα να κάνω μια μικρή επένδυση για να πάρω ένα καλό σίδερο ως εργένης και γι αυτό επέλεξα επώνυμη εταιρία. Το έχω 1 χρόνο το σίδερο και είμαι ικανοποιημένος σε γενικές γραμμές

    • Weight
    • Steam output
    • Cleaning
    • Value for money
    • Speed
    Did you find this review helpful?
  • Έχει πρόβλημα με τον ατμό του και το έχω πάει δύο με τρεις φορές για φτιάξιμο.Μετα από 3 χρονιά κουράστηκα και αφού ξαναχαλασε πήρα άλλο μοντέλο όχι το blue της ίδιας εταιρείας.Το μόνο θετικό ήταν ελαφρύ στο χέρι...κατά τα άλλα πολλές φορές με άφηνε στο σιδέρωμα λόγω προβλήματος ατμού.Τα προβλήματα τα έβγαλε μετά από 6 μήνες και παρόλο που μου το άλλαξε η εταιρεία και το άλλο ξανά τα ίδια. Κρίμα τα λεφτά της αγοράς.

    0
  • Με το που έληξε η εγγύηση, στα 2 χρόνια και 1 μήνα άρχισε να βγάζει ατμό χωρίς να πατάς το κουμπί. Το πήγα στον μάστορα και αφού το άνοιξε μου είπε ότι ήθελε καθαρισμό η βαλβίδα καθώς και κάποιο άλλο εξάρτημα αλλαγή καθώς είχε διαβρωθεί. 50 ευρώ όλα αυτά τα σχεδόν το 1/3 της τιμής του. Δεν αξίζει να δίνεις τόσα χρήματα για να αντέχει 2 χρόνια... Κατά τα άλλα μια χαρά σιδερωνει, όσο δουλεύε σωστά...

    0
  • Το έχω πάνω από δύο χρόνια,αξίζει τα λεφτά του...μου το έριξε κάτω το παιδί μου και έσπασε αγόρασα ένα άλλο γμωστησ εταιρείας... κλαιω τα λεφτα μου...σήμερα ξαναπαραγγειλα το ίδιο...σας το προτεινόμενο δεν κου έχει βγάλει κανένα πρόβλημα

    0
  • Το εχω 10 μήνες και μπορώ να πω ότι είμαι πολύ ευχαριστημένη.
    Σιδερώνω περίπου 7 πλυντήρια την εβδομάδα και δεν μου εχει βγάλει κάποιο πρόβλημα. Φροντίζω πάντα όταν τελειώνω το σιδέρωμα, να μην αφήνω νερο ούτε στην εξωτερική ούτε στην εσωτερική δεξαμενή και το αφήνω και πέντε λεπτά στο ρεύμα ώστε να στεγνώσει η εσωτερική δεξαμενή.
    Έβαλα 4 αστεράκια γιατί θεωρώ ότι η δεξαμενή του είναι μικρή.

    0
  • Αγόρασα το συγκεκριμένο και έχω να πω ότι πριν καν κλείσει ένα χρόνο χρήσης άρχισε να βγάζει προβλήματα με αποτελέσμα κάθε τρείς και λίγο στο μάστορα ,η άποψη μου είναι ότι δεν αξίζει τα λεφτά του

    0
  • See all