I've had it for about a month. I was looking for this type of backpack for quite a while. I previously had a low-budget HP, which was mediocre in quality and I bought it for about €25, but I discovered that my needs are more demanding, so I moved to the flagship of SAMSONITE. Given that I commute every day for my work needs with a laptop. For a 15'' laptop, it's just perfect. For the money, it's excellent!! Of course, considering the standards of this particular brand... if you intend to "marry" a bag, SAMSONITE definitely works for you as a company. The Vectura is beautiful, compact, with a hard handle on top for better grip, and it also stands upright, which is important for me. It has compartments, although I would have liked a couple more extra pockets, but to have those, I would need to spend double the money... its zippers are perfect!!! I bought it in black from Pafilis Bags and I am absolutely satisfied. I recommend it with closed eyes, it also has a 2-year warranty, but as for what is covered, only God and his mother know.
Την έχω περίπου 1 μήνα. Έψαχνα αρκετό καιρό τέτοιου τύπου σακίδιο. Είχα στο παρελθόν μια low budget HP, μέτρια σε ποιότητα την είχα πάρει περίπου 25 € αλλα ανακάλυψα πως οι ανάγκες μου είναι πιο απαιτητικές οπότε κινήθηκα στην ναυαρχίδα της SAMSONITE. Δεδομένου οτι κάθε μέρα μετακινούμε για τις ανάγκες τις εργασίας μου με laptop. Για 15'' λαπτοπτ είναι ότι πρέπει. Για τα χρήματα της τέλεια!! Για τα δεδομένα του συγκεκριμένου μπραντ βεβαια.. έαν έχεις σκοπό να "παντρευτείς" μια τσάντα σίγουρα σου κάνει η SAMSONITE σαν εταιρεία. Η vectura είναι όμορφη, συμπαγής, με το σκληρό χερούλι απο πάνω για καλύτερο κράτημα, επίσης στέκεται όρθια,πραγμα σημαντικο για εμένα. Έχει χώρους εάν και θα ήθελα κανα δύο περισσότερες έξτρα θήκες αλλα για να της έχω θα πρέπει να πάω στα διπλάσια χρήματα...τα φερμουάρ της είναι Τέλεια!!!
Την αγόρασα σε μαύρο χρώμα απ το pafilis bags και έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος.
Την προτείνω με κλειστά μάτια, έχει και 2 χρόνια εγγύηση, αλλά για το τί καλύπτεται τώρα ο θεός και η μάνα του.