Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
It has been doing its job very well for 4 years now. It is fast, accurate, and reliable. It loses 1 star due to the difficulty of removing the nozzle from the wheel, which still persists, resulting in a loss of about 1 psi when you remove it from the valve. Also, the build quality could be better for the money, although it has not presented any problems so far.
Κάνει τη δουλειά του πολύ καλά για 4 χρόνια τώρα. Είναι γρήγορο, ακριβές και αξιόπιστο. Χάνει 1 αστέρι λόγω της δυσκολίας αφαίρεσης του ακροφυσίου από τον τροχό που ακόμα και τώρα παραμένει, με αποτέλεσμα να χάνει περίπου 1 psi όταν το αφαιρείς από την βαλβίδα. Επίσης η ποιότητα κατασκευής θα μπορούσε να είναι καλύτερη για τα λεφτά του, χωρίς όμως να έχει παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα μέχρι στιγμής.
Well, after how many times I had used it, usually for bicycle tires, it did a great job and the reading was quite accurate, stopping where you set it and giving only 0.5 to 1 Psi off. BUT if you just take it as you see it, simply cut off the head of the attachment and replace it with a threaded or hook-like one (which costs 3 euros). As a pump, it has power, yes, but when you try to remove it and all the air you put in escapes because it simply doesn't detach, it's a shame. Normal noise, okay, but for the price it is now, 40 euros, not even close, maybe for 20 at most if you find it, get it.
Λοιπον μετα απο ποσες φορες το ειχα χρησιμοποιεισει συνηθως για ποδηλατο τα ελαστικα εκανε πολυ κομπλε την δουλεια του και η ενδειξη αρκετα ακριβες, σταματαει εκει που το εχεις βαλει εσυ δινει και 0.5 με 1 Psi παραναω . ΑΛΛΑ αμα την παρετε απλα οπως βλεπετε την κεφαλη του κουμπωματος απλα το κοβετε και βαζετε ενα που ειναι βιδωτο η που πιανει σαν γατζακι (που κανει 3 ευρω ) Σαν τρομπα εχει δυναμη ναι , αλλα αυτο που πας να το βγαλεις και σου φευγει ολος ο αερας που εβαλες γιατι απλα δεν ξεκουμπωνει ειναι κριμα , θορυβος νορμαλ οκ , για 40 ευρω που κανει τωρα ουτε καν , για 20 μαξ αμα την βρειτε παρτε την.
The worst purchase I made in 2021. I put it in the lighter but only the flashlight turns on, the buttons are a joke. It barely worked twice today and it's already in the trash. A foot pump a thousand times better
η χειροτερη αγορα που εκανα μεσα στο 2021.το βαζω στον αναπτηρα αλλα αναβει μονο ο φακος,τα κουμπακια ειναι για να γελας.ζητημα να δουλεψε 2 φορες σημερα βρισκεται μεσα στον καδο.χιλιες φορες τρομπα ποδιου
For now, it's quite good, as with other materials I will say that if it turns out to be defective along the way, I will come back...
... I COME BACK... I erase any star I had given. I inflated a total of 2 tires and they never worked again! Luckily, I claimed the points from the seller and not my money. Definitely not recommended by me!
Προς το παρόν αρκετά καλό, όπως και σε άλλα υλικά θα πω ότι αν βγει στην πορεία σκάρτο θα επανέλθω...
... ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ... Σβήνω ό,τι αστεράκι είχα βάλει. Φούσκωσα σύνολο 2 λάστιχα και δεν ξαναδούλεψε ποτέ ! Ευτυχώς που έκλεγα τους πόντους απο τη shel κ όχι τα λεφτά μου. Απο μένα με τίποτα !!!
It has been in my possession for 4 years. It is permanently inside the car. Small and convenient. Easy to use. Inflates a 205/55/16 tire from 5 psi to 36 in 7 to 8 minutes. I would say it's good. Very good for the money.
Βρίσκεται στην κατοχή μου 4 χρόνια. Είναι μόνιμα μέσα στο αυτοκίνητο. Μικρό και βολικό. Εύκολο στη χρήση. Φουσκώνει λάστιχο 205/55/16 από 5 psi σε 36 σε 7 με 8 λεπτά. Καλό θα έλεγα. Για τα λεφτά του πολύ καλό.
Very good pump especially if you find it on sale for around 30. What could be more basic than a pump? And what a pump indeed, one that has a digital pressure gauge (very accurate) where you can adjust the pressure you want, for example, 36 in the front and 35 in the back (according to the car manufacturer's recommendation for fuel efficiency) and you're done. There are countless instructional videos on YouTube, it's not difficult at all.
Why should you bother and struggle with gas stations that will ultimately put whatever pressure they want and are not obligated to know what the manufacturer recommends for each car? I've had it for 2 years and I've inflated my tires and those of my acquaintances (I'm a bit of a perfectionist, I want them to be perfect) at least 20-30 times. Besides, every 2-3 months, all tires naturally lose 1-2 psi and I have the optimal fuel consumption. It also has other accessories, for example, for balls, inflatable toys... flashlight... It inflates quickly (even faster if the car engine is running), it's comfortable overall. It hasn't broken and I don't think it will, from what I can see. Thank you.
Πολύ καλή τρόμπα ειδικά αν τη βρει κανείς σε προσφορά γύρω στα 30. Τι πιο βασικό από μία τρόμπα; και τι τρόμπα μάλιστα, μία που έχει ψηφιακό μανόμετρο (ακριβέστατο) ρυθμίζεις την πίεση που θες πχ. 36 τα μπροστινά 35 τα πισινά (ανάλογα τι προτείνει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου για οικονομική οδήγηση) και αράζεις. Για οδηγίες χρήσης υπάρχουν άπειρα βιντεάκια στο γιουτούμπ δεν είναι και τπτ δύσκολο.
Γιατί να υποχρεώνεσαι και να παιδεύεις τα βενζινάδικα που στην τελική θα σου βάλουν ο,τι πίεση να ναι και δεν είναι υποχρεωμένοι στην τελική να στο κάνουν ούτε να γνωρίζουν τι ορίζει ο κατασκευαστής για το κάθε αμάξι. Την έχω 2 χρόνια και έχω φουσκώσει τα λάστιχά μου και γνωστών (είμαι και λίγο ψείρας θέλω να τα έχω στην εντέλεια) τουλάχιστον 20-30 φορές, άλλωστε ανά 2-3 μήνες φυσιολογικά 1-2 psi χάνουν όλα τα ελαστικά και έχω την βέλτιστη κατανάλωση καυσίμου. Έχει και άλλα εξαρτήματα πχ για μπάλες, φουσκωτά παιχνίδια...φακό... Φουσκώνει γρήγορα (ακόμα γρηγορότερα εάν η μηχανή του αυτοκινήτου δουλεύει), είναι άνεση γενικά. Δεν έχει χαλάσει και ούτε πρόκειται όπως το βλέπω. Την ευχαριστώ.
I consider it mediocre because, except for the excellent value for money and its slow but effective operation, it is weak and has a poor quality external finish. However, it did inflate the car tires. Not in the reference time that a gas station machine would take... But it did inflate them, and I didn't feel like it struggled too much. Good attachment to the valves and minimal deviation from the indications (due to rounding). The + and - buttons, useful for adjusting the "target" pressure, were somewhat unacceptable and a bit cumbersome, but they ultimately worked(!). I found it very ergonomic as it has provisions for organizing both the cable and the hose with the nozzle. If it continues to function for a long time like it did today when I used it for the first time, it will prove to be an excellent purchase. I believe that if I had spent a little more money by choosing the ASI300, I would probably feel more satisfied with my purchase. Of course, these are purely psychological matters, and as I mentioned, if it continues to inflate the tires of my car (an SUV, and I inflated them to 34 psi for each tire) for a long time, I will be happy that I bought it. Well, we shall see!
Το χαρακτηρίζω μέτριο γιατί εάν εξαιρέσω τo VFM το οποίο είναι εξαιρετικό και την αργή αλλά αποτελεσματική του λειτουργία, είναι αδύναμο και με εξωτερικό φινίρισμα παιχνιδιού κακής ποιότητας. Τα λάστιχα του αυτοκίνητου όμως τα φούσκωσε. Όχι στον χρόνο αναφοράς που θα έκανε ένα μηχάνημα του βενζινάδικου... Ομως τα φούσκωσε και μάλιστα δίχως να νιώσω ότι ζορίστηκε ιδιαίτερα... Καλό κούμπωμα στις βαλβίδες και ελάχιστη έως ανάξια λόγου απόκλιση ως προς τις ενδείξεις (λόγω στρογγυλοποίησης). Τα κουμπιά + και - , χρήσιμα για ρύθμιση της πίεσης "στόχου" ψιλοαπαράδεκτα και λίγο βαρύκοα όμως εντέλει λειτούργησαν(!). Εργονομικά το βρήκα πολύ καλό καθώς διαθέτει πρόβλεψη για το μάζεμα τόσο του καλωδίου όσο και του σωλήνα με το ακροφύσιο. Εάν συνεχίσει να λειτουργεί για καιρό όπως σήμερα που το χρησιμοποίησα πρώτη φορά, θα αποδειχθεί εξαιρετική αγορά. Πιστεύω πως αν ανέβαινα λίγο στα χρήματα επιλέγοντας το ASI300 πιθανότατα να ένιωθα περισσότερο ολοκληρωμένη την αγορά μου. Βέβαια αυτά είναι καθαρά ψυχολογικά ζητήματα και όπως έγραψα αν συνεχίσει να φουσκώνει έστω και ασθμαίνοντας τα λάστιχα του αυτοκινήτου μου (τζιποειδές και το έφτασα στα 34 psi για κάθε λάστιχο) για αρκετό καιρό θα είμαι περιχαρής που το πήρα. Ε ίδωμεν!
A little trouble to learn how to use it. You plug it in, it gives power, you press the button (+) next to the screen for 3-4 seconds, it flashes and you adjust the desired pressure value, you attach it to the valve, open the switch and it starts. Once it reaches the set value, it stops. If the switch is open, it doesn't start on its own. You have to close it and open it again.
Regarding its performance: It brought the car and bicycle tires to the correct pressure in a short period of time. In between, you let it cool down a bit.
Λίγο μπελάς για να μάθεις να το χρησιμοποιείς. Το βάζεις στην πρίζα, δίνει ρεύμα, πατάς το πλήκτρο (+) δίπλα στην οθόνη για 3 - 4 δευτερόλεπτα, αναβοσβήνει και του ρυθμίζεις την επιθυμητή τιμή πίεσης, το κουμπώνεις στη βαλβίδα ανοίγεις το διακόπτη και παίρνει μπρος. Μόλις πιάσει την τιμή που όρισες σταματάει. Αν ο διακόπτης είναι ανοικτός δεν παίρνει από μόνο του. Πρέπει να τον κλείσεις και να τον ξανανοίξεις.
Επί του έργου: Έφερε στη σωστή πίεση μισοφουσκωμένα λάστιχα αυτοκινήτου και λάστιχα ποδηλάτου, σε μικρό χρονικό διάστημα. Στο ενδιάμεσο το αφήνεις να κρυώσει λίγο.
I have it for 1 month, I inflate balls, bicycles, and the car quickly and easily, it stops on its own, I check the car tires in 3 minutes. I haven't inflated a flat tire and I don't know how much time it takes (on the internet I saw that it took about 12 minutes).
Το έχω 1 μήνα, φουσκώνω μπάλες, ποδήλατα και το αυτοκίνητο, γρήγορα και εύκολα, σταματάει μόνο του, ελέγχω τα λάστιχα του αυτοκινήτου σε 3 λεπτά. Δεν έχω φουσκώσει κλαταρισμένο λάστιχο και δεν ξέρω πόσος χρόνος χρειάζεται (στο ίντερνετ είδα ότι χρειάστηκε περίπου 12 λεπτά).
"So-so". This phrase generally characterizes the product. To be fair, it does its job, but it doesn't inspire you in terms of build quality. Noisy, easily heats up, doesn't attach smoothly to the valve, struggles, takes time, but the car tire inflates, from flat to full. The small buttons on the dial are difficult to respond, but when you manage to select the pressure, it stops on its own when it reaches it and you don't need to be on top of it. The screen is illuminated and the lens is practical. Additionally, it is relatively small in size and the air hose folds/hides in a compartment at the back, while the power cord wraps around the feet, resulting in a tidy trunk without any dangling cables.
I have had it for a few months, using it 1-2 times a month for car tires and more frequently for balls, inflatable pools, etc. So far, it holds up. I would recommend it, probably...
"Έτσι κι έτσι". Αυτή η φράση πιστεύω χαρακτηρίζει γενικά το προϊόν. Για να είμαι δίκαιος βέβαια τη δουλειά του την κάνει, αλλά γενικά δεν σε εμπνέει ως ποιότητα κατασκευής. Θορυβώδες, ζεσταίνεται εύκολα, δε κουμπώνει απροβλημάτιστα στη βαλβίδα, αγκομαχάει, αργεί, αλλά λάστιχο αυτοκινήτου φουσκώνει, από κλαταρισμένο μέχρι φουλ. Τα μικρά κουμπάκια στο καντράν ανταποκρίνονται πολύ δύσκολα, αλλά όταν καταφέρεις να επιλέξεις πίεση, σταματάει μόνο του όταν τη πιάσει και δε χρειάζεται να είσαι από πάνω του. Η οθόνη είναι φωτιζόμενη ενώ ο φακός του είναι πρακτικός. Στα συν επίσης ότι είναι σχετικά μικρό σε μέγεθος και το καλώδιο του αέρα διπλώνει/κρύβεται σε μια εσοχή στο πίσω μέρος, ενώ το καλώδιο της τροφοδοσίας τυλίγεται στα πόδια με αποτέλεσμα να είναι πολύ μαζεμένο στο πορτμπαγκάζ, χωρίς να κρέμονται καλώδια.
Το έχω μερικούς μήνες, το χρησιμοποιώ 1-2 φορές το μήνα για λάστιχα αυτοκινήτου και συχνότερα για μπάλες, φουσκωτά θαλάσσης κλπ. Μέχρι στιγμής αντέχει. Το προτείνω, μάλλον...
I ordered the product at the beginning of the year 2020, it arrived and didn't work at all.
Even though they replaced it for me, the next one they sent me didn't work either.
I do not recommend it under any circumstances!
Το προιον το παραγγειλα απο αρχες του χρονου 2020, ηρθε και δεν δουλευε καθολου.
Παρολο που μου το αντικατεστησαν, ουτε το επομενο που μου εστειλαν δεν δουλεψε.
Σε καμια περιπτωση δεν το συνιστω!
I bought it in December 2011 for €39.90.
I have used it many times and it has been comfortable and accurate.
It still works well.
If you are considering buying it, go for it, it's worth it.
Το αγόρασα τον Δεκέμβριο του 2011 39,90€
Έκανα πάρα πάλες φορές την δαυλιά μου άνετα και με ακρίβεια.
Δουλεύει ακόμα καλά.
Αν το σκάφτεστε πάρτε το αξίζει.
It inflates bicycle and car tires with a little patience. The indications are accurate. It can be permanently in the car as it does not take up much space. For the 19 euros I bought it, it is good.
Φουσκώνει λάστιχα ποδηλάτου και αυτοκινήτου με λίγο υπομονή. Οι ενδείξεις είναι ακριβείς. Μπορεί να είναι μόνιμα στο αυτοκίνητο αφού δεν πιάνει πολύ χώρο. Για 19 ευρώ που το πήρα είναι καλό .
I have been using it for 20 days for car tire inflation. You set the desired pressure, connect it to the tire, and when it reaches the desired level, it stops on its own, with zero deviation from the car's gauge reading. It's worth it.
Το έχω 20 ημέρες χρησιμοποιώντας το για φούσκωμα ελαστικών αυτοκινήτου. Ρυθμίζεις την επιθυμητή πίεση, συνδέεις με το ελαστικό και όταν φτάσει στο επιθυμητό επίπεδο σταματάει μόνο του, με μηδενική απόκλιση από την ένδειξη του καντράν του αυτοκινήτου. Αξίζει.
Today I inflated the car and the bike easily and quickly! Very good tool, it has a flashlight if you want to use it at night and also the screen has illumination! Overall, a very good machine and worth the 30 euros
Σήμερα φούσκωσα το αυτοκίνητο και το μηχανάκι εύκολα και γρήγορα! Πολύ καλό εργαλείο, έχει φακό αν θες να το δουλέψεις βράδυ όπως επίσης και η οθόνη έχει φωτισμό! Γενικά πολύ οκ μηχάνημα και αξίζει στα 30 ευρώ
I have been using it for 5 months now for inflating car and bicycle tires and balls. It did its job even when I wanted to inflate a pool... It hasn't had any issues, it is fast and effective. The cable it has is long enough to inflate anything outside and at a distance from the car. If it had a plug to connect to a household socket, it would be perfect. Its accuracy in measurement is highly satisfactory compared to the tire pressure indicator of the car. At its current price (29-30€), it is worth its money. It is very useful to have it in your car at all times.
Το χρησιμοποιώ εδώ και 5 μήνες για φούσκωμα ελαστικών αυτοκινήτου και ποδηλάτων και μπαλών. Έκανε τη δουλειά του ακόμα και όταν ήθελα να φουσκώσω μία πισίνα... Δεν έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα, είναι γρήγορο και αποτελεσματικό. Το καλώδιο που έχει είναι αρκετά μεγάλο ώστε να φουσκώνεις οτιδήποτε έξω και σε απόσταση από το αυτοκίνητο. Αν γινόταν να είχε ακροδέκτη για να συνδέεται σε πρίζα σπιτιού θα ήταν τέλειο. Η ακρίβεια του στην μέτρηση κρίνεται άκρως ικανοποιητική συγκρίνοντάς το με την ένδειξη πίεσης των ελαστικών του αυτοκινήτου. Στην τιμή που βρίσκεται τώρα (29-30€) αξίζει τα χρήματά του. Είναι χρησιμότατο για να το έχεις στο αυτοκίνητό σου κάθε στιγμή.
It broke twice, the first time I fixed it at a repair shop paying 7€, the second time (after two weeks) I gave up. If I have to spend 7€ every two weeks for repairs, it's better to leave it.
Δύο φορές μου χάλασε, την πρώτη το έφτιαξα σε μάστορα πληρώνοντας 7€ τη δεύτερη (μετά από δυο βδομάδες) το παράτησα. Αν είναι να δίνω κάθε δύο εβδομάδες 7€ για επισκευή άστο καλύτερα.
It has been doing its job very well for 4 years now. It is fast, accurate, and reliable. It loses 1 star due to the difficulty of removing the nozzle from the wheel, which still persists, resulting in a loss of about 1 psi when you remove it from the valve. Also, the build quality could be better for the money, although it has not presented any problems so far.
Κάνει τη δουλειά του πολύ καλά για 4 χρόνια τώρα. Είναι γρήγορο, ακριβές και αξιόπιστο. Χάνει 1 αστέρι λόγω της δυσκολίας αφαίρεσης του ακροφυσίου από τον τροχό που ακόμα και τώρα παραμένει, με αποτέλεσμα να χάνει περίπου 1 psi όταν το αφαιρείς από την βαλβίδα. Επίσης η ποιότητα κατασκευής θα μπορούσε να είναι καλύτερη για τα λεφτά του, χωρίς όμως να έχει παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα μέχρι στιγμής.
Well, after how many times I had used it, usually for bicycle tires, it did a great job and the reading was quite accurate, stopping where you set it and giving only 0.5 to 1 Psi off. BUT if you just take it as you see it, simply cut off the head of the attachment and replace it with a threaded or hook-like one (which costs 3 euros). As a pump, it has power, yes, but when you try to remove it and all the air you put in escapes because it simply doesn't detach, it's a shame. Normal noise, okay, but for the price it is now, 40 euros, not even close, maybe for 20 at most if you find it, get it.
Λοιπον μετα απο ποσες φορες το ειχα χρησιμοποιεισει συνηθως για ποδηλατο τα ελαστικα εκανε πολυ κομπλε την δουλεια του και η ενδειξη αρκετα ακριβες, σταματαει εκει που το εχεις βαλει εσυ δινει και 0.5 με 1 Psi παραναω . ΑΛΛΑ αμα την παρετε απλα οπως βλεπετε την κεφαλη του κουμπωματος απλα το κοβετε και βαζετε ενα που ειναι βιδωτο η που πιανει σαν γατζακι (που κανει 3 ευρω ) Σαν τρομπα εχει δυναμη ναι , αλλα αυτο που πας να το βγαλεις και σου φευγει ολος ο αερας που εβαλες γιατι απλα δεν ξεκουμπωνει ειναι κριμα , θορυβος νορμαλ οκ , για 40 ευρω που κανει τωρα ουτε καν , για 20 μαξ αμα την βρειτε παρτε την.
The worst purchase I made in 2021. I put it in the lighter but only the flashlight turns on, the buttons are a joke. It barely worked twice today and it's already in the trash. A foot pump a thousand times better
η χειροτερη αγορα που εκανα μεσα στο 2021.το βαζω στον αναπτηρα αλλα αναβει μονο ο φακος,τα κουμπακια ειναι για να γελας.ζητημα να δουλεψε 2 φορες σημερα βρισκεται μεσα στον καδο.χιλιες φορες τρομπα ποδιου
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
It has been doing its job very well for 4 years now. It is fast, accurate, and reliable. It loses 1 star due to the difficulty of removing the nozzle from the wheel, which still persists, resulting in a loss of about 1 psi when you remove it from the valve. Also, the build quality could be better for the money, although it has not presented any problems so far.
Κάνει τη δουλειά του πολύ καλά για 4 χρόνια τώρα. Είναι γρήγορο, ακριβές και αξιόπιστο. Χάνει 1 αστέρι λόγω της δυσκολίας αφαίρεσης του ακροφυσίου από τον τροχό που ακόμα και τώρα παραμένει, με αποτέλεσμα να χάνει περίπου 1 psi όταν το αφαιρείς από την βαλβίδα. Επίσης η ποιότητα κατασκευής θα μπορούσε να είναι καλύτερη για τα λεφτά του, χωρίς όμως να έχει παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα μέχρι στιγμής.
Well, after how many times I had used it, usually for bicycle tires, it did a great job and the reading was quite accurate, stopping where you set it and giving only 0.5 to 1 Psi off. BUT if you just take it as you see it, simply cut off the head of the attachment and replace it with a threaded or hook-like one (which costs 3 euros). As a pump, it has power, yes, but when you try to remove it and all the air you put in escapes because it simply doesn't detach, it's a shame. Normal noise, okay, but for the price it is now, 40 euros, not even close, maybe for 20 at most if you find it, get it.
Λοιπον μετα απο ποσες φορες το ειχα χρησιμοποιεισει συνηθως για ποδηλατο τα ελαστικα εκανε πολυ κομπλε την δουλεια του και η ενδειξη αρκετα ακριβες, σταματαει εκει που το εχεις βαλει εσυ δινει και 0.5 με 1 Psi παραναω . ΑΛΛΑ αμα την παρετε απλα οπως βλεπετε την κεφαλη του κουμπωματος απλα το κοβετε και βαζετε ενα που ειναι βιδωτο η που πιανει σαν γατζακι (που κανει 3 ευρω ) Σαν τρομπα εχει δυναμη ναι , αλλα αυτο που πας να το βγαλεις και σου φευγει ολος ο αερας που εβαλες γιατι απλα δεν ξεκουμπωνει ειναι κριμα , θορυβος νορμαλ οκ , για 40 ευρω που κανει τωρα ουτε καν , για 20 μαξ αμα την βρειτε παρτε την.
The worst purchase I made in 2021. I put it in the lighter but only the flashlight turns on, the buttons are a joke. It barely worked twice today and it's already in the trash. A foot pump a thousand times better
η χειροτερη αγορα που εκανα μεσα στο 2021.το βαζω στον αναπτηρα αλλα αναβει μονο ο φακος,τα κουμπακια ειναι για να γελας.ζητημα να δουλεψε 2 φορες σημερα βρισκεται μεσα στον καδο.χιλιες φορες τρομπα ποδιου
For now, it's quite good, as with other materials I will say that if it turns out to be defective along the way, I will come back...
... I COME BACK... I erase any star I had given. I inflated a total of 2 tires and they never worked again! Luckily, I claimed the points from the seller and not my money. Definitely not recommended by me!
Προς το παρόν αρκετά καλό, όπως και σε άλλα υλικά θα πω ότι αν βγει στην πορεία σκάρτο θα επανέλθω...
... ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ... Σβήνω ό,τι αστεράκι είχα βάλει. Φούσκωσα σύνολο 2 λάστιχα και δεν ξαναδούλεψε ποτέ ! Ευτυχώς που έκλεγα τους πόντους απο τη shel κ όχι τα λεφτά μου. Απο μένα με τίποτα !!!
It has been in my possession for 4 years. It is permanently inside the car. Small and convenient. Easy to use. Inflates a 205/55/16 tire from 5 psi to 36 in 7 to 8 minutes. I would say it's good. Very good for the money.
Βρίσκεται στην κατοχή μου 4 χρόνια. Είναι μόνιμα μέσα στο αυτοκίνητο. Μικρό και βολικό. Εύκολο στη χρήση. Φουσκώνει λάστιχο 205/55/16 από 5 psi σε 36 σε 7 με 8 λεπτά. Καλό θα έλεγα. Για τα λεφτά του πολύ καλό.
Very good pump especially if you find it on sale for around 30. What could be more basic than a pump? And what a pump indeed, one that has a digital pressure gauge (very accurate) where you can adjust the pressure you want, for example, 36 in the front and 35 in the back (according to the car manufacturer's recommendation for fuel efficiency) and you're done. There are countless instructional videos on YouTube, it's not difficult at all.
Why should you bother and struggle with gas stations that will ultimately put whatever pressure they want and are not obligated to know what the manufacturer recommends for each car? I've had it for 2 years and I've inflated my tires and those of my acquaintances (I'm a bit of a perfectionist, I want them to be perfect) at least 20-30 times. Besides, every 2-3 months, all tires naturally lose 1-2 psi and I have the optimal fuel consumption. It also has other accessories, for example, for balls, inflatable toys... flashlight... It inflates quickly (even faster if the car engine is running), it's comfortable overall. It hasn't broken and I don't think it will, from what I can see. Thank you.
Πολύ καλή τρόμπα ειδικά αν τη βρει κανείς σε προσφορά γύρω στα 30. Τι πιο βασικό από μία τρόμπα; και τι τρόμπα μάλιστα, μία που έχει ψηφιακό μανόμετρο (ακριβέστατο) ρυθμίζεις την πίεση που θες πχ. 36 τα μπροστινά 35 τα πισινά (ανάλογα τι προτείνει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου για οικονομική οδήγηση) και αράζεις. Για οδηγίες χρήσης υπάρχουν άπειρα βιντεάκια στο γιουτούμπ δεν είναι και τπτ δύσκολο.
Γιατί να υποχρεώνεσαι και να παιδεύεις τα βενζινάδικα που στην τελική θα σου βάλουν ο,τι πίεση να ναι και δεν είναι υποχρεωμένοι στην τελική να στο κάνουν ούτε να γνωρίζουν τι ορίζει ο κατασκευαστής για το κάθε αμάξι. Την έχω 2 χρόνια και έχω φουσκώσει τα λάστιχά μου και γνωστών (είμαι και λίγο ψείρας θέλω να τα έχω στην εντέλεια) τουλάχιστον 20-30 φορές, άλλωστε ανά 2-3 μήνες φυσιολογικά 1-2 psi χάνουν όλα τα ελαστικά και έχω την βέλτιστη κατανάλωση καυσίμου. Έχει και άλλα εξαρτήματα πχ για μπάλες, φουσκωτά παιχνίδια...φακό... Φουσκώνει γρήγορα (ακόμα γρηγορότερα εάν η μηχανή του αυτοκινήτου δουλεύει), είναι άνεση γενικά. Δεν έχει χαλάσει και ούτε πρόκειται όπως το βλέπω. Την ευχαριστώ.
I consider it mediocre because, except for the excellent value for money and its slow but effective operation, it is weak and has a poor quality external finish. However, it did inflate the car tires. Not in the reference time that a gas station machine would take... But it did inflate them, and I didn't feel like it struggled too much. Good attachment to the valves and minimal deviation from the indications (due to rounding). The + and - buttons, useful for adjusting the "target" pressure, were somewhat unacceptable and a bit cumbersome, but they ultimately worked(!). I found it very ergonomic as it has provisions for organizing both the cable and the hose with the nozzle. If it continues to function for a long time like it did today when I used it for the first time, it will prove to be an excellent purchase. I believe that if I had spent a little more money by choosing the ASI300, I would probably feel more satisfied with my purchase. Of course, these are purely psychological matters, and as I mentioned, if it continues to inflate the tires of my car (an SUV, and I inflated them to 34 psi for each tire) for a long time, I will be happy that I bought it. Well, we shall see!
Το χαρακτηρίζω μέτριο γιατί εάν εξαιρέσω τo VFM το οποίο είναι εξαιρετικό και την αργή αλλά αποτελεσματική του λειτουργία, είναι αδύναμο και με εξωτερικό φινίρισμα παιχνιδιού κακής ποιότητας. Τα λάστιχα του αυτοκίνητου όμως τα φούσκωσε. Όχι στον χρόνο αναφοράς που θα έκανε ένα μηχάνημα του βενζινάδικου... Ομως τα φούσκωσε και μάλιστα δίχως να νιώσω ότι ζορίστηκε ιδιαίτερα... Καλό κούμπωμα στις βαλβίδες και ελάχιστη έως ανάξια λόγου απόκλιση ως προς τις ενδείξεις (λόγω στρογγυλοποίησης). Τα κουμπιά + και - , χρήσιμα για ρύθμιση της πίεσης "στόχου" ψιλοαπαράδεκτα και λίγο βαρύκοα όμως εντέλει λειτούργησαν(!). Εργονομικά το βρήκα πολύ καλό καθώς διαθέτει πρόβλεψη για το μάζεμα τόσο του καλωδίου όσο και του σωλήνα με το ακροφύσιο. Εάν συνεχίσει να λειτουργεί για καιρό όπως σήμερα που το χρησιμοποίησα πρώτη φορά, θα αποδειχθεί εξαιρετική αγορά. Πιστεύω πως αν ανέβαινα λίγο στα χρήματα επιλέγοντας το ASI300 πιθανότατα να ένιωθα περισσότερο ολοκληρωμένη την αγορά μου. Βέβαια αυτά είναι καθαρά ψυχολογικά ζητήματα και όπως έγραψα αν συνεχίσει να φουσκώνει έστω και ασθμαίνοντας τα λάστιχα του αυτοκινήτου μου (τζιποειδές και το έφτασα στα 34 psi για κάθε λάστιχο) για αρκετό καιρό θα είμαι περιχαρής που το πήρα. Ε ίδωμεν!
A little trouble to learn how to use it. You plug it in, it gives power, you press the button (+) next to the screen for 3-4 seconds, it flashes and you adjust the desired pressure value, you attach it to the valve, open the switch and it starts. Once it reaches the set value, it stops. If the switch is open, it doesn't start on its own. You have to close it and open it again.
Regarding its performance: It brought the car and bicycle tires to the correct pressure in a short period of time. In between, you let it cool down a bit.
Λίγο μπελάς για να μάθεις να το χρησιμοποιείς. Το βάζεις στην πρίζα, δίνει ρεύμα, πατάς το πλήκτρο (+) δίπλα στην οθόνη για 3 - 4 δευτερόλεπτα, αναβοσβήνει και του ρυθμίζεις την επιθυμητή τιμή πίεσης, το κουμπώνεις στη βαλβίδα ανοίγεις το διακόπτη και παίρνει μπρος. Μόλις πιάσει την τιμή που όρισες σταματάει. Αν ο διακόπτης είναι ανοικτός δεν παίρνει από μόνο του. Πρέπει να τον κλείσεις και να τον ξανανοίξεις.
Επί του έργου: Έφερε στη σωστή πίεση μισοφουσκωμένα λάστιχα αυτοκινήτου και λάστιχα ποδηλάτου, σε μικρό χρονικό διάστημα. Στο ενδιάμεσο το αφήνεις να κρυώσει λίγο.
I have it for 1 month, I inflate balls, bicycles, and the car quickly and easily, it stops on its own, I check the car tires in 3 minutes. I haven't inflated a flat tire and I don't know how much time it takes (on the internet I saw that it took about 12 minutes).
Το έχω 1 μήνα, φουσκώνω μπάλες, ποδήλατα και το αυτοκίνητο, γρήγορα και εύκολα, σταματάει μόνο του, ελέγχω τα λάστιχα του αυτοκινήτου σε 3 λεπτά. Δεν έχω φουσκώσει κλαταρισμένο λάστιχο και δεν ξέρω πόσος χρόνος χρειάζεται (στο ίντερνετ είδα ότι χρειάστηκε περίπου 12 λεπτά).
"So-so". This phrase generally characterizes the product. To be fair, it does its job, but it doesn't inspire you in terms of build quality. Noisy, easily heats up, doesn't attach smoothly to the valve, struggles, takes time, but the car tire inflates, from flat to full. The small buttons on the dial are difficult to respond, but when you manage to select the pressure, it stops on its own when it reaches it and you don't need to be on top of it. The screen is illuminated and the lens is practical. Additionally, it is relatively small in size and the air hose folds/hides in a compartment at the back, while the power cord wraps around the feet, resulting in a tidy trunk without any dangling cables.
I have had it for a few months, using it 1-2 times a month for car tires and more frequently for balls, inflatable pools, etc. So far, it holds up. I would recommend it, probably...
"Έτσι κι έτσι". Αυτή η φράση πιστεύω χαρακτηρίζει γενικά το προϊόν. Για να είμαι δίκαιος βέβαια τη δουλειά του την κάνει, αλλά γενικά δεν σε εμπνέει ως ποιότητα κατασκευής. Θορυβώδες, ζεσταίνεται εύκολα, δε κουμπώνει απροβλημάτιστα στη βαλβίδα, αγκομαχάει, αργεί, αλλά λάστιχο αυτοκινήτου φουσκώνει, από κλαταρισμένο μέχρι φουλ. Τα μικρά κουμπάκια στο καντράν ανταποκρίνονται πολύ δύσκολα, αλλά όταν καταφέρεις να επιλέξεις πίεση, σταματάει μόνο του όταν τη πιάσει και δε χρειάζεται να είσαι από πάνω του. Η οθόνη είναι φωτιζόμενη ενώ ο φακός του είναι πρακτικός. Στα συν επίσης ότι είναι σχετικά μικρό σε μέγεθος και το καλώδιο του αέρα διπλώνει/κρύβεται σε μια εσοχή στο πίσω μέρος, ενώ το καλώδιο της τροφοδοσίας τυλίγεται στα πόδια με αποτέλεσμα να είναι πολύ μαζεμένο στο πορτμπαγκάζ, χωρίς να κρέμονται καλώδια.
Το έχω μερικούς μήνες, το χρησιμοποιώ 1-2 φορές το μήνα για λάστιχα αυτοκινήτου και συχνότερα για μπάλες, φουσκωτά θαλάσσης κλπ. Μέχρι στιγμής αντέχει. Το προτείνω, μάλλον...
I ordered the product at the beginning of the year 2020, it arrived and didn't work at all.
Even though they replaced it for me, the next one they sent me didn't work either.
I do not recommend it under any circumstances!
Το προιον το παραγγειλα απο αρχες του χρονου 2020, ηρθε και δεν δουλευε καθολου.
Παρολο που μου το αντικατεστησαν, ουτε το επομενο που μου εστειλαν δεν δουλεψε.
Σε καμια περιπτωση δεν το συνιστω!
I bought it in December 2011 for €39.90.
I have used it many times and it has been comfortable and accurate.
It still works well.
If you are considering buying it, go for it, it's worth it.
Το αγόρασα τον Δεκέμβριο του 2011 39,90€
Έκανα πάρα πάλες φορές την δαυλιά μου άνετα και με ακρίβεια.
Δουλεύει ακόμα καλά.
Αν το σκάφτεστε πάρτε το αξίζει.
It inflates bicycle and car tires with a little patience. The indications are accurate. It can be permanently in the car as it does not take up much space. For the 19 euros I bought it, it is good.
Φουσκώνει λάστιχα ποδηλάτου και αυτοκινήτου με λίγο υπομονή. Οι ενδείξεις είναι ακριβείς. Μπορεί να είναι μόνιμα στο αυτοκίνητο αφού δεν πιάνει πολύ χώρο. Για 19 ευρώ που το πήρα είναι καλό .
I have been using it for 20 days for car tire inflation. You set the desired pressure, connect it to the tire, and when it reaches the desired level, it stops on its own, with zero deviation from the car's gauge reading. It's worth it.
Το έχω 20 ημέρες χρησιμοποιώντας το για φούσκωμα ελαστικών αυτοκινήτου. Ρυθμίζεις την επιθυμητή πίεση, συνδέεις με το ελαστικό και όταν φτάσει στο επιθυμητό επίπεδο σταματάει μόνο του, με μηδενική απόκλιση από την ένδειξη του καντράν του αυτοκινήτου. Αξίζει.
Today I inflated the car and the bike easily and quickly! Very good tool, it has a flashlight if you want to use it at night and also the screen has illumination! Overall, a very good machine and worth the 30 euros
Σήμερα φούσκωσα το αυτοκίνητο και το μηχανάκι εύκολα και γρήγορα! Πολύ καλό εργαλείο, έχει φακό αν θες να το δουλέψεις βράδυ όπως επίσης και η οθόνη έχει φωτισμό! Γενικά πολύ οκ μηχάνημα και αξίζει στα 30 ευρώ
I have been using it for 5 months now for inflating car and bicycle tires and balls. It did its job even when I wanted to inflate a pool... It hasn't had any issues, it is fast and effective. The cable it has is long enough to inflate anything outside and at a distance from the car. If it had a plug to connect to a household socket, it would be perfect. Its accuracy in measurement is highly satisfactory compared to the tire pressure indicator of the car. At its current price (29-30€), it is worth its money. It is very useful to have it in your car at all times.
Το χρησιμοποιώ εδώ και 5 μήνες για φούσκωμα ελαστικών αυτοκινήτου και ποδηλάτων και μπαλών. Έκανε τη δουλειά του ακόμα και όταν ήθελα να φουσκώσω μία πισίνα... Δεν έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα, είναι γρήγορο και αποτελεσματικό. Το καλώδιο που έχει είναι αρκετά μεγάλο ώστε να φουσκώνεις οτιδήποτε έξω και σε απόσταση από το αυτοκίνητο. Αν γινόταν να είχε ακροδέκτη για να συνδέεται σε πρίζα σπιτιού θα ήταν τέλειο. Η ακρίβεια του στην μέτρηση κρίνεται άκρως ικανοποιητική συγκρίνοντάς το με την ένδειξη πίεσης των ελαστικών του αυτοκινήτου. Στην τιμή που βρίσκεται τώρα (29-30€) αξίζει τα χρήματά του. Είναι χρησιμότατο για να το έχεις στο αυτοκίνητό σου κάθε στιγμή.
It broke twice, the first time I fixed it at a repair shop paying 7€, the second time (after two weeks) I gave up. If I have to spend 7€ every two weeks for repairs, it's better to leave it.
Δύο φορές μου χάλασε, την πρώτη το έφτιαξα σε μάστορα πληρώνοντας 7€ τη δεύτερη (μετά από δυο βδομάδες) το παράτησα. Αν είναι να δίνω κάθε δύο εβδομάδες 7€ για επισκευή άστο καλύτερα.
It has been doing its job very well for 4 years now. It is fast, accurate, and reliable. It loses 1 star due to the difficulty of removing the nozzle from the wheel, which still persists, resulting in a loss of about 1 psi when you remove it from the valve. Also, the build quality could be better for the money, although it has not presented any problems so far.
Κάνει τη δουλειά του πολύ καλά για 4 χρόνια τώρα. Είναι γρήγορο, ακριβές και αξιόπιστο. Χάνει 1 αστέρι λόγω της δυσκολίας αφαίρεσης του ακροφυσίου από τον τροχό που ακόμα και τώρα παραμένει, με αποτέλεσμα να χάνει περίπου 1 psi όταν το αφαιρείς από την βαλβίδα. Επίσης η ποιότητα κατασκευής θα μπορούσε να είναι καλύτερη για τα λεφτά του, χωρίς όμως να έχει παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα μέχρι στιγμής.
Well, after how many times I had used it, usually for bicycle tires, it did a great job and the reading was quite accurate, stopping where you set it and giving only 0.5 to 1 Psi off. BUT if you just take it as you see it, simply cut off the head of the attachment and replace it with a threaded or hook-like one (which costs 3 euros). As a pump, it has power, yes, but when you try to remove it and all the air you put in escapes because it simply doesn't detach, it's a shame. Normal noise, okay, but for the price it is now, 40 euros, not even close, maybe for 20 at most if you find it, get it.
Λοιπον μετα απο ποσες φορες το ειχα χρησιμοποιεισει συνηθως για ποδηλατο τα ελαστικα εκανε πολυ κομπλε την δουλεια του και η ενδειξη αρκετα ακριβες, σταματαει εκει που το εχεις βαλει εσυ δινει και 0.5 με 1 Psi παραναω . ΑΛΛΑ αμα την παρετε απλα οπως βλεπετε την κεφαλη του κουμπωματος απλα το κοβετε και βαζετε ενα που ειναι βιδωτο η που πιανει σαν γατζακι (που κανει 3 ευρω ) Σαν τρομπα εχει δυναμη ναι , αλλα αυτο που πας να το βγαλεις και σου φευγει ολος ο αερας που εβαλες γιατι απλα δεν ξεκουμπωνει ειναι κριμα , θορυβος νορμαλ οκ , για 40 ευρω που κανει τωρα ουτε καν , για 20 μαξ αμα την βρειτε παρτε την.
The worst purchase I made in 2021. I put it in the lighter but only the flashlight turns on, the buttons are a joke. It barely worked twice today and it's already in the trash. A foot pump a thousand times better
η χειροτερη αγορα που εκανα μεσα στο 2021.το βαζω στον αναπτηρα αλλα αναβει μονο ο φακος,τα κουμπακια ειναι για να γελας.ζητημα να δουλεψε 2 φορες σημερα βρισκεται μεσα στον καδο.χιλιες φορες τρομπα ποδιου