Mirrorless Cameras

Nikon 1 J5 Mirrorless Camera Micro Four Thirds (4/3") Black

This product does not exist at Skroutz anymore

Specifications

Specifications

General Characteristics

Camera Type
Kit
Battery Life (Photos)
250
Colour
Black
Dust / Moisture Protection
-

Technical Specifications

Mount
Nikon 1
Image Stabilization
-
Built-in Flash
Yes
Log Recording
-
AI Recognition
-
Card Support
-
Connectivity
-

Screen & Viewfinder

Screen Size
3 "
Viewfinder
No
Touch Screen
No
Tilting Screen
-

Sensor

Sensor Size
Micro Four Thirds (4/3")
Native ISO (min)
-
Native ISO (max)
-
Autofocus (AF)
Yes

Image

Resolution (Megapixels)
20.8 MP
Image Format
-

Video

FPS
60 fps
Format Video
-

Dimensions

Height
98.3 mm
Height
59.7 mm

Top Specs

Monitor
-

Important information

Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.

See all specifications

Reviews (9)

Reviews

  1. 7
  2. 1
  3. 3 stars
    0
  4. 2 stars
    0
  5. 1
Review this product
  • Construction quality
  • Menu
  • Comfortable grip
  • Weight
  • Photo quality
  • Value for money
  • Framing
  • Performance in low light conditions
  • Μια εκπληκτική φωτογραφική. Η ποιότητα της κ το αποτέλεσμα με ικανοποιεί αφάνταστα. Δυο μήνες αγορά κ την έχω μαζί μου καθημερινά.

    • Construction quality
    • Comfortable grip
    • Menu
    • Weight
    • Performance in low light conditions
    • Framing
    • Photo quality
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Προσωπικά έχω πάρει αυτή την φωτογραφική μηχανή 2 φορές. Την πρώτη ως Μεταχειρισμένη σε αρκετά υψηλή τιμή και την δεύτερη φορά τώρα με τιμή στα 200€. Πρόκειται για την κίνηση της Nikon στο mirrorless σύστημα στην 1" αισθητήρα. Το μοντέλο και η σειρά άλλαξαν με κόστος 8 φορές μεγαλύτερο από την τιμή της Nikon1. Τώρα η μηχανή τα σπάει. Άμεση εστίαση και ενεργοποίηση επιπέδου dslr. Κορυφαία φορητότητα και ποιότητα κατασκευής. Εστίαση 171 σημείων. Πλήθος λειτουργιών και οθόνη αφής. Ακριβώς ανταπτορας αλλά το σύστημα φακών που έχει καλύπτει τον πλέον απαιτητικό χρήστη. Την έχεις πάντα επάνω σου. Σύστημα φακών με VR που επιτρέπει λήψη φωτογραφιών 4 στοπ ποιο αργά. Υψηλή ταχύτητα ροπής με 20 καρε/1". Και υψηλό iso 12600.Εξαιρετική σε νυχτερινή φωτογράφιση χαρην στο VR φακό . Πολύ καλή προσπάθεια, κρίμα που σταμάτησαν την εξέλιξή και την παραγωγή του συστήματος. Το μέλλον είναι οι mirrorless cameras.

    • Construction quality
    • Comfortable grip
    • Menu
    • Weight
    • Performance in low light conditions
    • Framing
    • Photo quality
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Diiima
    1
    9 out of 25 members found this review helpful

    Οι πρώτες κακές τις εντυπώσεις, ήταν όταν τράβηξα φωτογραφίες σε ένα παιδικό πάρτι. Από τις 300 φωτογραφίες έλειπαν 100 και δεν μπόρεσαν να ανακτηθούν πότε. Τα βίντεο έπαιζαν κομμένα. Έχω πάει πολλές φορές στην εταιρεία, την έχουν κρατήσει, την έχουν ελέγξει και μου έχουν πει δεν έχει κανένα πρόβλημα. Άλλαξα τις κάρτες μήπως και φταίγανε κάρτες που είχα, αν και είχα πάρει πάρα πολύ καλής ποιότητας και ταχύτητας κάρτες. Ένα άλλο πράγμα που έκανα είναι ότι έσβηνε σε κανονική θερμοκρασία δωματίου αφού είχα τραβήξει παραδείγματος χάρη 10 φωτογραφίες . Η απάντηση της εταιρείας πάλι αστεία, ότι το κάνει μηχανή από μόνη της για ασφάλεια. Ασφάλεια σε θερμοκρασία 22-23 βαθμών; Αν τραβήξω Ιούνιο Ιούλιο Αύγουστό βαφτίσια γάμους τι θα κάνει μηχανή; Τραβήξω στην παραλία τι θα κάνει μηχανή; Αν πάω στο κρύο τι θα κάνει μηχανή; Αυτό μου το έχει κάνει επανειλημμένως Και στην εταιρεία λένε ότι Μιχάλη δεν έχει τίποτα απολύτως βαρέθηκα να ταλαιπωρούμαι άλλο μ’ αυτή τη μηχανή, δεν πρόκειται να ξανά αγοράσω ποτέ κάτι από την τη μάρκα, είναι απαράδεκτη και σαν εξυπηρέτηση στην εταιρεία, όποιος επιμένει ας έρθει να την πάρει με τρακόσια ευρώ είναι σχεδόν αχρησιμοποίητη.
    Δεν θα ξαναπάρω τίποτα από αυτή την εταιρεία γιατί είναι επιεικώς απαράδεκτη δεν έχω βρει λύση.

    • Menu
    • Weight
    • Framing
    • Comfortable grip
    • Photo quality
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • kogiaant
    5
    7 out of 9 members found this review helpful

    Οσοι δεν είναι ικανοποιημένοι σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού απενεργοποιήστε το d-lighting από το μενού.Με υψηλό ISO και NR τραβάει ικανοποιητικές φωτογραφίες ακόμη και χωρίς τρίποδο.

    • Construction quality
    • Comfortable grip
    • Menu
    • Weight
    • Performance in low light conditions
    • Photo quality
    • Value for money
    • Framing
    Did you find this review helpful?
  • Ξεπερνάει τις ερασιτεχνικες προσδοκίες μου!!!!!!!!!!!!!!

    • Construction quality
    • Comfortable grip
    • Menu
    • Weight
    • Performance in low light conditions
    • Framing
    • Photo quality
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • 5
    2 out of 5 members found this review helpful

    Αν είχε σκόπευτρο θα έπαιρνε άριστα.
    Το NFC δεν λειτουργεί πάντα.

    • Construction quality
    • Comfortable grip
    • Menu
    • Weight
    • Photo quality
    • Value for money
    • Performance in low light conditions
    • Framing
    Did you find this review helpful?
  • 5
    8 out of 11 members found this review helpful

    σουπερ
    το μονο μειον ο ανταπτορας για να βαζεις φακους απο dslr που κοστιζει 250

    Did you find this review helpful?
    • Construction quality
    • Comfortable grip
    • Menu
    • Performance in low light conditions
    • Framing
    • Photo quality
    • Value for money
    • Weight
  • Verified purchase

    • Construction quality
    • Comfortable grip
    • Menu
    • Weight
    • Framing
    • Photo quality
    • Value for money
    • Performance in low light conditions
  • Μια εκπληκτική φωτογραφική. Η ποιότητα της κ το αποτέλεσμα με ικανοποιεί αφάνταστα. Δυο μήνες αγορά κ την έχω μαζί μου καθημερινά.

    0
  • Προσωπικά έχω πάρει αυτή την φωτογραφική μηχανή 2 φορές. Την πρώτη ως Μεταχειρισμένη σε αρκετά υψηλή τιμή και την δεύτερη φορά τώρα με τιμή στα 200€. Πρόκειται για την κίνηση της Nikon στο mirrorless σύστημα στην 1" αισθητήρα. Το μοντέλο και η σειρά άλλαξαν με κόστος 8 φορές μεγαλύτερο από την τιμή της Nikon1. Τώρα η μηχανή τα σπάει. Άμεση εστίαση και ενεργοποίηση επιπέδου dslr. Κορυφαία φορητότητα και ποιότητα κατασκευής. Εστίαση 171 σημείων. Πλήθος λειτουργιών και οθόνη αφής. Ακριβώς ανταπτορας αλλά το σύστημα φακών που έχει καλύπτει τον πλέον απαιτητικό χρήστη. Την έχεις πάντα επάνω σου. Σύστημα φακών με VR που επιτρέπει λήψη φωτογραφιών 4 στοπ ποιο αργά. Υψηλή ταχύτητα ροπής με 20 καρε/1". Και υψηλό iso 12600.Εξαιρετική σε νυχτερινή φωτογράφιση χαρην στο VR φακό . Πολύ καλή προσπάθεια, κρίμα που σταμάτησαν την εξέλιξή και την παραγωγή του συστήματος. Το μέλλον είναι οι mirrorless cameras.

    0
  • Οι πρώτες κακές τις εντυπώσεις, ήταν όταν τράβηξα φωτογραφίες σε ένα παιδικό πάρτι. Από τις 300 φωτογραφίες έλειπαν 100 και δεν μπόρεσαν να ανακτηθούν πότε. Τα βίντεο έπαιζαν κομμένα. Έχω πάει πολλές φορές στην εταιρεία, την έχουν κρατήσει, την έχουν ελέγξει και μου έχουν πει δεν έχει κανένα πρόβλημα. Άλλαξα τις κάρτες μήπως και φταίγανε κάρτες που είχα, αν και είχα πάρει πάρα πολύ καλής ποιότητας και ταχύτητας κάρτες. Ένα άλλο πράγμα που έκανα είναι ότι έσβηνε σε κανονική θερμοκρασία δωματίου αφού είχα τραβήξει παραδείγματος χάρη 10 φωτογραφίες . Η απάντηση της εταιρείας πάλι αστεία, ότι το κάνει μηχανή από μόνη της για ασφάλεια. Ασφάλεια σε θερμοκρασία 22-23 βαθμών; Αν τραβήξω Ιούνιο Ιούλιο Αύγουστό βαφτίσια γάμους τι θα κάνει μηχανή; Τραβήξω στην παραλία τι θα κάνει μηχανή; Αν πάω στο κρύο τι θα κάνει μηχανή; Αυτό μου το έχει κάνει επανειλημμένως Και στην εταιρεία λένε ότι Μιχάλη δεν έχει τίποτα απολύτως βαρέθηκα να ταλαιπωρούμαι άλλο μ’ αυτή τη μηχανή, δεν πρόκειται να ξανά αγοράσω ποτέ κάτι από την τη μάρκα, είναι απαράδεκτη και σαν εξυπηρέτηση στην εταιρεία, όποιος επιμένει ας έρθει να την πάρει με τρακόσια ευρώ είναι σχεδόν αχρησιμοποίητη.
    Δεν θα ξαναπάρω τίποτα από αυτή την εταιρεία γιατί είναι επιεικώς απαράδεκτη δεν έχω βρει λύση.

    9
  • Οσοι δεν είναι ικανοποιημένοι σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού απενεργοποιήστε το d-lighting από το μενού.Με υψηλό ISO και NR τραβάει ικανοποιητικές φωτογραφίες ακόμη και χωρίς τρίποδο.

    7
  • Ξεπερνάει τις ερασιτεχνικες προσδοκίες μου!!!!!!!!!!!!!!

    0
  • See all

Specifications

General Characteristics

Camera Type
Kit
Battery Life (Photos)
250
Colour
Black
Dust / Moisture Protection
-

Technical Specifications

Mount
Nikon 1
Image Stabilization
-
Built-in Flash
Yes
Log Recording
-
AI Recognition
-
Card Support
-
Connectivity
-

Screen & Viewfinder

Screen Size
3 "
Viewfinder
No
Touch Screen
No
Tilting Screen
-

Sensor

Sensor Size
Micro Four Thirds (4/3")
Native ISO (min)
-
Native ISO (max)
-
Autofocus (AF)
Yes

Image

Resolution (Megapixels)
20.8 MP
Image Format
-

Video

FPS
60 fps
Format Video
-

Dimensions

Height
98.3 mm
Height
59.7 mm

Top Specs

Monitor
-

Important information

Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.

Reviews (9)

  1. 7
  2. 1
  3. 3 stars
    0
  4. 2 stars
    0
  5. 1
Review this product
  • Construction quality
  • Menu
  • Comfortable grip
  • Weight
  • Photo quality
  • Value for money
  • Framing
  • Performance in low light conditions
  • Μια εκπληκτική φωτογραφική. Η ποιότητα της κ το αποτέλεσμα με ικανοποιεί αφάνταστα. Δυο μήνες αγορά κ την έχω μαζί μου καθημερινά.

    • Construction quality
    • Comfortable grip
    • Menu
    • Weight
    • Performance in low light conditions
    • Framing
    • Photo quality
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Προσωπικά έχω πάρει αυτή την φωτογραφική μηχανή 2 φορές. Την πρώτη ως Μεταχειρισμένη σε αρκετά υψηλή τιμή και την δεύτερη φορά τώρα με τιμή στα 200€. Πρόκειται για την κίνηση της Nikon στο mirrorless σύστημα στην 1" αισθητήρα. Το μοντέλο και η σειρά άλλαξαν με κόστος 8 φορές μεγαλύτερο από την τιμή της Nikon1. Τώρα η μηχανή τα σπάει. Άμεση εστίαση και ενεργοποίηση επιπέδου dslr. Κορυφαία φορητότητα και ποιότητα κατασκευής. Εστίαση 171 σημείων. Πλήθος λειτουργιών και οθόνη αφής. Ακριβώς ανταπτορας αλλά το σύστημα φακών που έχει καλύπτει τον πλέον απαιτητικό χρήστη. Την έχεις πάντα επάνω σου. Σύστημα φακών με VR που επιτρέπει λήψη φωτογραφιών 4 στοπ ποιο αργά. Υψηλή ταχύτητα ροπής με 20 καρε/1". Και υψηλό iso 12600.Εξαιρετική σε νυχτερινή φωτογράφιση χαρην στο VR φακό . Πολύ καλή προσπάθεια, κρίμα που σταμάτησαν την εξέλιξή και την παραγωγή του συστήματος. Το μέλλον είναι οι mirrorless cameras.

    • Construction quality
    • Comfortable grip
    • Menu
    • Weight
    • Performance in low light conditions
    • Framing
    • Photo quality
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Diiima
    1
    9 out of 25 members found this review helpful

    Οι πρώτες κακές τις εντυπώσεις, ήταν όταν τράβηξα φωτογραφίες σε ένα παιδικό πάρτι. Από τις 300 φωτογραφίες έλειπαν 100 και δεν μπόρεσαν να ανακτηθούν πότε. Τα βίντεο έπαιζαν κομμένα. Έχω πάει πολλές φορές στην εταιρεία, την έχουν κρατήσει, την έχουν ελέγξει και μου έχουν πει δεν έχει κανένα πρόβλημα. Άλλαξα τις κάρτες μήπως και φταίγανε κάρτες που είχα, αν και είχα πάρει πάρα πολύ καλής ποιότητας και ταχύτητας κάρτες. Ένα άλλο πράγμα που έκανα είναι ότι έσβηνε σε κανονική θερμοκρασία δωματίου αφού είχα τραβήξει παραδείγματος χάρη 10 φωτογραφίες . Η απάντηση της εταιρείας πάλι αστεία, ότι το κάνει μηχανή από μόνη της για ασφάλεια. Ασφάλεια σε θερμοκρασία 22-23 βαθμών; Αν τραβήξω Ιούνιο Ιούλιο Αύγουστό βαφτίσια γάμους τι θα κάνει μηχανή; Τραβήξω στην παραλία τι θα κάνει μηχανή; Αν πάω στο κρύο τι θα κάνει μηχανή; Αυτό μου το έχει κάνει επανειλημμένως Και στην εταιρεία λένε ότι Μιχάλη δεν έχει τίποτα απολύτως βαρέθηκα να ταλαιπωρούμαι άλλο μ’ αυτή τη μηχανή, δεν πρόκειται να ξανά αγοράσω ποτέ κάτι από την τη μάρκα, είναι απαράδεκτη και σαν εξυπηρέτηση στην εταιρεία, όποιος επιμένει ας έρθει να την πάρει με τρακόσια ευρώ είναι σχεδόν αχρησιμοποίητη.
    Δεν θα ξαναπάρω τίποτα από αυτή την εταιρεία γιατί είναι επιεικώς απαράδεκτη δεν έχω βρει λύση.

    • Menu
    • Weight
    • Framing
    • Comfortable grip
    • Photo quality
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • kogiaant
    5
    7 out of 9 members found this review helpful

    Οσοι δεν είναι ικανοποιημένοι σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού απενεργοποιήστε το d-lighting από το μενού.Με υψηλό ISO και NR τραβάει ικανοποιητικές φωτογραφίες ακόμη και χωρίς τρίποδο.

    • Construction quality
    • Comfortable grip
    • Menu
    • Weight
    • Performance in low light conditions
    • Photo quality
    • Value for money
    • Framing
    Did you find this review helpful?
  • Ξεπερνάει τις ερασιτεχνικες προσδοκίες μου!!!!!!!!!!!!!!

    • Construction quality
    • Comfortable grip
    • Menu
    • Weight
    • Performance in low light conditions
    • Framing
    • Photo quality
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • 5
    2 out of 5 members found this review helpful

    Αν είχε σκόπευτρο θα έπαιρνε άριστα.
    Το NFC δεν λειτουργεί πάντα.

    • Construction quality
    • Comfortable grip
    • Menu
    • Weight
    • Photo quality
    • Value for money
    • Performance in low light conditions
    • Framing
    Did you find this review helpful?
  • 5
    8 out of 11 members found this review helpful

    σουπερ
    το μονο μειον ο ανταπτορας για να βαζεις φακους απο dslr που κοστιζει 250

    Did you find this review helpful?
    • Construction quality
    • Comfortable grip
    • Menu
    • Performance in low light conditions
    • Framing
    • Photo quality
    • Value for money
    • Weight
  • Verified purchase

    • Construction quality
    • Comfortable grip
    • Menu
    • Weight
    • Framing
    • Photo quality
    • Value for money
    • Performance in low light conditions
  • Μια εκπληκτική φωτογραφική. Η ποιότητα της κ το αποτέλεσμα με ικανοποιεί αφάνταστα. Δυο μήνες αγορά κ την έχω μαζί μου καθημερινά.

    0
  • Προσωπικά έχω πάρει αυτή την φωτογραφική μηχανή 2 φορές. Την πρώτη ως Μεταχειρισμένη σε αρκετά υψηλή τιμή και την δεύτερη φορά τώρα με τιμή στα 200€. Πρόκειται για την κίνηση της Nikon στο mirrorless σύστημα στην 1" αισθητήρα. Το μοντέλο και η σειρά άλλαξαν με κόστος 8 φορές μεγαλύτερο από την τιμή της Nikon1. Τώρα η μηχανή τα σπάει. Άμεση εστίαση και ενεργοποίηση επιπέδου dslr. Κορυφαία φορητότητα και ποιότητα κατασκευής. Εστίαση 171 σημείων. Πλήθος λειτουργιών και οθόνη αφής. Ακριβώς ανταπτορας αλλά το σύστημα φακών που έχει καλύπτει τον πλέον απαιτητικό χρήστη. Την έχεις πάντα επάνω σου. Σύστημα φακών με VR που επιτρέπει λήψη φωτογραφιών 4 στοπ ποιο αργά. Υψηλή ταχύτητα ροπής με 20 καρε/1". Και υψηλό iso 12600.Εξαιρετική σε νυχτερινή φωτογράφιση χαρην στο VR φακό . Πολύ καλή προσπάθεια, κρίμα που σταμάτησαν την εξέλιξή και την παραγωγή του συστήματος. Το μέλλον είναι οι mirrorless cameras.

    0
  • Οι πρώτες κακές τις εντυπώσεις, ήταν όταν τράβηξα φωτογραφίες σε ένα παιδικό πάρτι. Από τις 300 φωτογραφίες έλειπαν 100 και δεν μπόρεσαν να ανακτηθούν πότε. Τα βίντεο έπαιζαν κομμένα. Έχω πάει πολλές φορές στην εταιρεία, την έχουν κρατήσει, την έχουν ελέγξει και μου έχουν πει δεν έχει κανένα πρόβλημα. Άλλαξα τις κάρτες μήπως και φταίγανε κάρτες που είχα, αν και είχα πάρει πάρα πολύ καλής ποιότητας και ταχύτητας κάρτες. Ένα άλλο πράγμα που έκανα είναι ότι έσβηνε σε κανονική θερμοκρασία δωματίου αφού είχα τραβήξει παραδείγματος χάρη 10 φωτογραφίες . Η απάντηση της εταιρείας πάλι αστεία, ότι το κάνει μηχανή από μόνη της για ασφάλεια. Ασφάλεια σε θερμοκρασία 22-23 βαθμών; Αν τραβήξω Ιούνιο Ιούλιο Αύγουστό βαφτίσια γάμους τι θα κάνει μηχανή; Τραβήξω στην παραλία τι θα κάνει μηχανή; Αν πάω στο κρύο τι θα κάνει μηχανή; Αυτό μου το έχει κάνει επανειλημμένως Και στην εταιρεία λένε ότι Μιχάλη δεν έχει τίποτα απολύτως βαρέθηκα να ταλαιπωρούμαι άλλο μ’ αυτή τη μηχανή, δεν πρόκειται να ξανά αγοράσω ποτέ κάτι από την τη μάρκα, είναι απαράδεκτη και σαν εξυπηρέτηση στην εταιρεία, όποιος επιμένει ας έρθει να την πάρει με τρακόσια ευρώ είναι σχεδόν αχρησιμοποίητη.
    Δεν θα ξαναπάρω τίποτα από αυτή την εταιρεία γιατί είναι επιεικώς απαράδεκτη δεν έχω βρει λύση.

    9
  • Οσοι δεν είναι ικανοποιημένοι σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού απενεργοποιήστε το d-lighting από το μενού.Με υψηλό ISO και NR τραβάει ικανοποιητικές φωτογραφίες ακόμη και χωρίς τρίποδο.

    7
  • Ξεπερνάει τις ερασιτεχνικες προσδοκίες μου!!!!!!!!!!!!!!

    0
  • See all